Şimdi Ara

hepsidijital.com güvenilir mi? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
269
Cevap
2
Favori
16.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • incendies kullanıcısına yanıt
    Akbank 2 günde diğerleri 5 günde yatıyormuş.Benimki 1 hafta sürdü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: THEATTRE35

    İlerden bahsetmiyoruz şu andan bahsediyoruz.Merak etmeyin 2.5 ay X1 beklerken firmanıza formuler de sorup gerekli bilgileri almıştım.Başka firma tedarik edip satıyor, bizimle bir alakası yok, o yüzden satamıyoruz cevabını sizin firma elemanları bizzat kendi vermişti.Siz burda kimi kandırmaya çalışıyorsunuz onu da bir türlü anlamadım...Böyle şeylere gerek yok, başından beri dürüst olun dedikçe başka başka şeyler çıkıyor ortaya...

    Formüler Kore firması, siz de Türkiye'ye getiren firmadan tedarik edip satarsınız ya da direkt varsa imkan Kore'den getirtip satarsınız olur biter.Ama hali hazırda hiçbir bağlantınız olmayan satmadığınız bir ürüne o da bizim demenin mantığını ben çözemedim...Benimle polemiğe gireceğinize üzerinize düşeni yapıp siparişleri zamanında getirirseniz herkes çok daha mutlu olur...

    Bu konuda yakında size bilgilendirici yazı yazarım o zamana kadar birşey demeyeyim. Ancak O markanın Türkiye hakları firmamıza ait ve yakında ürünlerde bizden çıkacak göreceksiniz diyeyim sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: THEATTRE35

    Teknik destek ne kadar ciddi ortada hocam, artık selam da almıyor anlaşılan :)

    Telefonla arayıp bilgi alın derim.Getirmeyeceklerse iade alın.Ben 2.5 ay sabredebildim ama sonuç sadece zaman kaybı oldu.

    Çakma kullanıcılara sende inan dın galiba. inanmak istiyorsun ama böyle bir müşteri yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: THEATTRE35

    Millet harıl harıl ürün bekliyor, zat-ı muhterem burda bize laf yetiştiriyor :) Hepsi de içi boş laflar...

    Evete bizde harıl harıl ürün yetiştiriyoruz. Günde 40 civarı kargo hergün kargoya veriliyor onların tabi sizin gibi vakti bol değil burada muhabbet edecek kadar :) Mağazamızı bir ziyaret edin ne kadar kargo çıktığına bir bakın. Verilen siparişlerin % 90 a yakın bir kısmı aynı gün çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: incendies

    hocam beni insan kaynakları elemanı olarak istihdam eder misiniz? yemek barınma vodafone arena da kombine ve ayda 1300 tlya tavım. dükkanın bir köşesine yatak atsanız olur antalyadan gelicem bu iş için.

    üniverste de marka imajı, müşteri ilişkileri, müşteri pskolojisi.. bu tip konuları içeren dersleri hep AA ile geçtim, örgün işletme mezunuyum açıktan edebiyat okudum türkçeyi güzel konuşurum ve kibarımdır. 5-10 dakikadan uzun sürmeyen insan ilişkilerinde çok başarlıyım.

    kargolama işlerini de ben yapıcam söz, stok kontrol de yaparım. düşünürseniz mesaj atın lütfen.


    ayrıca tüm müşterilimize en güzel imajları atarım, ayarları yaparım. linuxun karmaşık dünyası gözlerini korkutmaz. (extra ya girer makina başı 10 tl alırım)



    Sağolasın kardeşim inan sana kıyamayız. Müşterilerin inanılmaz bir teknik destek ilgisi, sipariş verdiği andan itibaren her saat başı aramaları ( standar müşteriler hariçtir) kargo çıktımı hemen numara verin gibi garip talepleri, ürünü sürekli değiştirme hastalığı olup tüm marka ve model ürünleri inceleyen ilginç yapıda kişiler, Ürünü alıp 1 yıl sonra bile iade etmek istiyorum gibi ilginç talepte bulunanlar, Ben en iyi cihazı alacağım param var hakkım var deyip aldığı cihazı hemen fabrika ayarına döndürüp, diseqc ayarı bile yapamayan ancak lafa gelince ben öğretim görevlisiyim, fizik mühmendisiyim, elektronik mühendisiyim vs leri dilinden düşürmeyenleri, Cihaz aldım artık benim kölemsin misali teknik arkadaşları saatlerce, hatta hergün düzenli olarak bloke edenleri görünce çok kısa sürede contaları yakma düzeyine gelirsiniz. O nedenle size kıyamayız. Bizler ise zaten bu işe zamanında gönülden sevdalanmış, kendini bu işe feda etmiş, içindeki bir miktar elektronik sevgisiyle işi yürüten kişileriz :) İsim haline gelmemiş olsanız Toplum bizi talep etmese, yönetim bugün bırakır gider ama Bu işe ölümüne sevdalandık artık, doktorlar çaresi olmadığını söylüyor bu sevdanın. Sanırım ölüme kadar biz uyducuyuz. :)

    Esprili dilinize esprili bir yanıt verdim affınıza sığınarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HDsatış -- 31 Mart 2016; 14:34:34 >




  • HDsatış H kullanıcısına yanıt
    O zaman ya siz yalan söylüyorsunuz ya da aradığımda alakamız yok diyen hepsidijital çalışanları yalan söylüyor.Ama madem iddialısınız, bugün Novacom firmasını arayıp onlara da ayrıca sorarım.Cevaplarını buraya yazmalarını da rica ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HDsatış H kullanıcısına yanıt
    Öyle müşteri yoksa neden hem siparişin, hem teknik destekle geçen konuşmasının ekran görüntüsünü atabiliyor?Ekran görüntüsünde bir cevap yoktu, neden siz bizim müşterimiz değilsiniz diye cevap vermediniz?Ben de bunları anlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HDsatış H kullanıcısına yanıt
    Evet buraya yansıyan müşterilerden belli ne kadar hızlı ürün gönderdiğiniz...Ben kendi yaşadığıma bakarım hocam.2.5 ayda Gigablue X1 alabildim mi, hayır alamadım, bitti...Her aradığımda türlü bahaneler öne sürüldü mü sürüldü.
    Patron kendi gidip getirecek bile dediler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz çok yazıp çizmeyi seviyorsunuz birazda tartışmacı yanınız var sanırım. Beyfendi ürünlerini teslim alanlar memnun olanlar genelde yazmaz çizme sorunu olan yazar çizer. Bu böyledir ama 13 yıldır onbinlerce müşyeri alışverisi tamamlamışsak vardır demekki bizimde iyi yönümüz müşteri tercih etmiş. X1 kullanıcısı şu an TR de en az 120 kişi var sattığımız adet belli burada görebiliyorsmunuz 1 tane ama çıkan adet bu. Size nasip olmamış ayrı mesele ama arasanız birsürü kullanıcı bulursunuz. O modele aşırı talep geldiğini anlatmıştık. Sizde farklı bir makina almışsınız hayırlı olsun. Hem bayilerden hem perakende kullanıcılarında o modele bu kadar ilgi geleceğini ne biz ne üretici firma tahmin etmedi. Artık önümüzdeki ay bizde üreticide ona göre adetli üretiyor bizde adetli alıyoruz uzun bir süre x1 modelinin stok sorunu olmayacak türkiyede.
  • HDsatış H kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle işine gelmeyen bişey olduğunda yazmayı çizmeyi seviyorsunuz, vaktiniz bol bilmem ne gibi sivri sözlere hiç gerek yok...

    X1 konusunda da yaşadıklarım ortada.Adamlar konu açmışlar yaşadıklarımı anlattım.Ama siz burda gelip sorun yokmuş gibi ahkam kesince insan da dayanamayıp cevap veriyor.Cihaz azdı çoktu değil benim derdim, müşteriye dürüst olmayarak her hafta başka yalanlar uydurarak 2.5 ay bekletmeniz benim meselem...Madem üründe tedarik sıkıntısı var, yok diyeceksin, yakın zamanda da gelmez diyeceksin, her aradığımda haftaya deyip beni bir ümitle bekletmeyeceksin...Her hafta aslı astarı olmayan yeni bahane üretmeyeceksin...Sonra da biz bunu buraya yazınca, hiçbirşey olmamış gibi gelip ahkam kesmeyeceksin...Müşterilerine dürüst ol dürüst.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yazılanları okudum ama sizde çok uzatmışsınız. sonuçta iadenizi almışsınız. Tersilik olmuş ürünü beklemişsiniz ama ticaret içinde istenmeyen durum olabiliyor. TF ye baktım çok sayıda x1 kullanıcısı var demekki talep fazla gelmiş herkese gönderememişler. Hataları yok demiyorum ama Hepsidijital.com 3 - 4 yıldır tanıdığım bir firma ara ara alışveriş yaptım problem görmedim. Hatta aldığım uydu alıcısını 2 ay sonra hd firması birebir değiştirdi. Belki servisle aylarca uğraşmam gerekecekti. Birkaç hatalı sipariş veya organize yapamama durumları nedeniye güvensiz diyemeyiz ki. Hepsiburada.com hakkında binlerce şikayet var ama kim güvensiz diyebilirki. Çanak aldım, uydu aldım diseqc aldım kablo aldım wifi aktarıcı aldım vs aldığım ürünler içinde hepsi 1-3 gün içinde geldi sadece mti lnb alırken 3 gün sonra geliyor elimize alabilirsiniz dediler (kendi getirdikleri ürün) 11 gün sonra geldi. Onun dışında bir aksaklık olmadı. Faturalarını gönderiyorlar , cihazları iyi paketleme yapıyorlar bu konularda sıkıntı yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: THEATTRE35

    O zaman ya siz yalan söylüyorsunuz ya da aradığımda alakamız yok diyen hepsidijital çalışanları yalan söylüyor.Ama madem iddialısınız, bugün Novacom firmasını arayıp onlara da ayrıca sorarım.Cevaplarını buraya yazmalarını da rica ederim.

    Merhaba,

    Bu konuda dün bir müşterimiz tarafından bilgilendirme geldi.Novacom firmamız Formuler markasının Türkiye distribütörü'dür.Ayrıca ''FORMULER'' markası üretici firmaya aitdir.Türkiye de X bir firma bunu almış olmasının hiç bir bağlayıcı tarafı yoktur.
    Biz bu ürünü getirirken bu durumdan haberdardık ve gerekli kontroller yapıldı,üreticiden tescil belgeleri alınıp süreç başlatıldı.Lütfen bu konuda bütün kullanıcılarımız rahat olsun.
    Ben sadece siz yazdığınız için burada cevap verme gereği duydum.

    İyi akşamlar.




  • novacom06 N kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için çok teşekkürler...
    Böylece o marka da bizim sorun yok deyip, ürünü satmadıkları halde getirip satanların emeklerini sahiplenenlerin yanıltıcı yazıları da ortaya çıkmış oldu.
    Herkesin emeğini, hakkını sahibine teslim etmek lazım.
    Tekrar teşekkürler.
    Demekki Formuler markasının resmi satış hakkı HD satış nickli arkadaşın belirttiği gibi hepsidijital firmasına ait değilmiş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yns33 Y kullanıcısına yanıt
    Hocam ya ben anlatamıyorum ya da ısrarla anlamak istemiyorsunuz.Buraya hepsidijital güvenilir mi diye konu açılmış, biz de gelip yaşadıklarımızı yazmışız.
    Ki yaşadıklarımız %100 bizim haklı olduğumuz konudur.%99 değil...

    Ben sipariş veriyorum, telefonla açıp bilgi alıyorum bana haftaya gelir deniyor, bakın dile kolay bu böyle 2.5 ay devam ediyor.Her hafta yeni yeni bahaneler üretiliyor bu süreçte.Peki olması gereken neydi?Yalan yanlış bahaneler üretmek yerine Dürüstçe yakın zamanda gelmez kardeşim, beklemek istemezseniz iade edelim demeleriydi.Kimin hakkı var bir insana 2.5 ay aslı astarı olmayan bahaneler sunup vaktini çalmaya???

    Ben ürünün geç gelmesine değil, dürüst olmayan bu tavıra kızıyorum.Üstüne buraya gelip hiçbir sorun olmamış gibi yorum yazıp nerdeyse beni suçluyorlar.Ben mi uzatıyorum şimdi???
    En başta gelip, yaşanan süreç için müştermizden özür diliyoruz, bundan sonra bu tarz sorunlara karşı daha duyarlı olup, siz müşterilerimizi mağdur etmemek için daha dikkatli davranacağız deseydi ne kaybederdi???Uzattıkça uzatıyor, yeni yeni aslı astarı olmayan şeyler söylüyor, bir nevi nerdeyse beni suçlu çıkaracak.

    Haklı olduğum konuda asla susmam, söylenen sözlerin içeriğini, doğruluğunu da araştırıp peşine düşerim.
    Hani Formuler de onlarındı?Ben X1 gelmeyince, Vu+ Zero alayım dedim yok, X3 alayım dedim, o da yok dediler, Formuler F3 alayım, onu satın bari farkını vereyim diye teklifte de bulundum, o markayı satmıyoruz alakamız yok dediler, şimdi burda marka bizim diyorlar.Ben bunlara kızıyorum.Marka seninse sat o zaman kardeşim.Satmıyorsan muhalefet için bana yazma o zaman marka bizim diye.

    İşin özü kardeşim ben ticarette olan aksaklıklara kızmıyorum, ben bana dürüst olunmamasına ve burda bunu yazdığımızda üste çıkılmaya çalışılmasına kızıyorum.

    Son olarak ben bu firmaya, sahtekar demedim dolandırıcı demedim, ben yaşadığım gecikmeyi ve dürüst olmayan tavrı anlattım.Size güvenmeyin dedim mi?Her sorana paranızı 1 haftada alırsınız dedim.Neyse odur bizde kardeşim ne karalarız ne üzerine ekleriz...

    Bu arada Fizik Öğretmeniyim uyduculukla uzaktan yakından bir alakam yok, ekmeğimi bu işlerden kazanmıyorum.Sadece müşteriyim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • THEATTRE35 T kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım kafanı takma biz bu forumda bizim gibi bilgi almak için didinen normal kullanicilarida biliyoruz Böyle laf kalabalığı yapip konuyu carpitan isi gücü yalan dolan olan konuyu dolandirip milleti kaziklamaya çalışan firma saticilarinida biliyoruz Merak etme sen MİLLET ANLIYOR kimin ne mal olduğunu Araya kendi adamlarindan 1-2 kişinin yorumunu sokmakla olmaz Altta konunun sonunu oku bak daha yeni ayni sorunu yaşayan kisiler var

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=106361231&p=8&anchorToGo=115774638#115774638



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emurat -- 2 Nisan 2016; 11:37:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emurat E kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam, benim gibi tarafsız, sadece sıradan müşteri olan ya da forumu sadece bilgi alış-verişi amacıyla kullanan üyeler tarafından doğru anlaşıldığımı görmek güzel.
    Konuya yaşadıklarımı yazdım diye neredeyse suçlu çıkacaktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • THEATTRE35 T kullanıcısına yanıt
    Benim kimseyi suçlu duruma düşürmek gibi bir niyetim yok ama şu var sizde çok takıntılı davranıyorsunuz. iadenizi aldınızmı aldınız size ne gerisi ben anlamadım. Gitmişssiniz başka marka ürün almışsınız, ama sizin yaşadıklarınız hd yi güvensiz yapmaz ki, yıllardır alışveriş yaptığımız bir yer. Sizin almış olduğunu üründe ürün adedi yetişmemiş ve almanyadan ürünün yetersiz dağıtıldığını yazmış sadece siz değil birçok kişiye gönderemedik te yazmışlar. Bu iyi birşey değil ama bu olay hd yi güvensiz yapmaz üretici firma talebi hesaplayamamış ve distribütörlerine yeterince dağıtamamış. Buna çok takmamak lazım. Ticaret olmayan şey değilki bu. Birçok kişiyede X3 verilmiş belki sizin dönemizinizde x3 yoktu ama tf de sürekli x3 yazılanlardan alanlar var stokları halen açık demekki x3 sonradan gelmiş ve dağıtılmış. Diğer konuda yersiz bence ticari iş yapanların arasında olan bir durum marka hakikaten tpe de marka hd firmasına ait görünüyor demekki bir işbirliği var. Zaten bu formuleri getiren bildiğim kadarıyla birkaç kişi var. Arkadaşta başka bir firma garantili f3 modeli var ona sordum sizin aldığınız yerde değil, hd nin de değil, demekki herkes getirebiliyor. Önemli olan Dreambox, Vu, Gigablue gibi tanınması tutması. Kim daha iyi hizmet verirse müşteri onu seçer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yns33

    Benim kimseyi suçlu duruma düşürmek gibi bir niyetim yok ama şu var sizde çok takıntılı davranıyorsunuz. iadenizi aldınızmı aldınız size ne gerisi ben anlamadım. Gitmişssiniz başka marka ürün almışsınız, ama sizin yaşadıklarınız hd yi güvensiz yapmaz ki, yıllardır alışveriş yaptığımız bir yer. Sizin almış olduğunu üründe ürün adedi yetişmemiş ve almanyadan ürünün yetersiz dağıtıldığını yazmış sadece siz değil birçok kişiye gönderemedik te yazmışlar. Bu iyi birşey değil ama bu olay hd yi güvensiz yapmaz üretici firma talebi hesaplayamamış ve distribütörlerine yeterince dağıtamamış. Buna çok takmamak lazım. Ticaret olmayan şey değilki bu. Birçok kişiyede X3 verilmiş belki sizin dönemizinizde x3 yoktu ama tf de sürekli x3 yazılanlardan alanlar var stokları halen açık demekki x3 sonradan gelmiş ve dağıtılmış. Diğer konuda yersiz bence ticari iş yapanların arasında olan bir durum marka hakikaten tpe de marka hd firmasına ait görünüyor demekki bir işbirliği var. Zaten bu formuleri getiren bildiğim kadarıyla birkaç kişi var. Arkadaşta başka bir firma garantili f3 modeli var ona sordum sizin aldığınız yerde değil, hd nin de değil, demekki herkes getirebiliyor. Önemli olan Dreambox, Vu, Gigablue gibi tanınması tutması. Kim daha iyi hizmet verirse müşteri onu seçer.

    HD yi biliyoruz kardeşim güvenilir elbette ama biz memur adamların aldığı maaş belli o nedenle insan ister istemez takıntılı olabiliyoruz. Ben geçen 2 ay evvel aynı siteden Technisat ın 4K receiverini ön siparişle sipariş verdim. 1 hafta içinde gelmesi planlanıyor dediler 14. gün sipariş iptal ettim iade aldım. Ama receiverler iptalimden 1 hafta sonra gerçekten stoklarına girdi mecburen 75 tl pahalı fiyata yine aldım, ertesi gün cihaz geldi. Çünkü bu tarz üst teknolojiye yatırım yapan pek fazla firma maalesef yok. Bu firmada Allah var yıllardır takip ettiğimiz yeni teknolojileri en hızlı ülkemize getiren firmalardan. Ancak Bilhassa ön sipariş veren müşterilerinin siparişlerine öncelik tanımalı ve bu cihazları merakla beklediğimizi firmanın bilmeleri gerekir. Şimdi arkadaşa beklediğimiz yeni bir 4k cihazı daha var, yine bu firma getiriyor, Mecburen yine aynı yerden alacağız ama bu sefer 50-100 tl fazla verip ön siparişle değil cihaz stoğa girince vereceğiz.




  • yns33 Y kullanıcısına yanıt
    Neyse kardeşim gerçekler gün gibi ortada iken sen yaz belki bikaç kişiyi ikna etmeyi başarırsın...Yok firmayı güvensiz yapıyormuşum yok bilmem ne.Masal anlatacaksan masal konusu aç oraya yaz.

    Kafan basıyorsa yazdıklarımı en baştan iyice bi oku ondan sonra cevap ver.Çarpıtıp durma, kime hizmet ediyorsan dersini iyi çalış öyle gel.

    2.5 ay yalan dolanla bekletildim adam hala paranı geri almışsın diyor.Yok bari paramı da geri vermeselermiş.Aynısını sen yaşasan kim bilir buraya neler yazardın.Ben paramı geri almadım dedim mi?2.5 ay haftaya haftaya diye birini oyalamak, çeşit çeşit yalanlar sıralamak eğer güvenilir temiz dürüst bir satıcı olmaya yetiyorsa, tüm Türkiye dürüst satıcı o zaman.

    Sen adamı 2.5 ay mağdur edeceksin, sonra adam bunu herkesin okuyacağı bir yere yazınca, böyle gelip savunacaksın.Neyse ki gerçek forum kullanıcıları Herşeyin farkında.

    Edit: Ayrıca ürünü üretici firma yetiştirememiş madem bu bana neden direkt söylenmiyor da ürün yolda haftaya gelecek fabrikadan çıktı, gelmezse bu hafta patron kendisi bizzat gidip alacak gibi yalanlar söyleniyor???Ürün fabrikada yok çok beklemeniz lazım, isterseniz iade alalım denmiyor???Dürüstlük bu değil mi?

    X3 vermişler, X3'ü bedava mı veriyorlar, birisi 400 tl öteki 575 tl.Aradaki farkı verecek olsam neden baştan X1 sipariş edip 2.5 ay yalan dinlemek zorunda kalayım?

    Neyse bi 15 gün sonra buna da cevap yazarsınız artık, aynı gün yeni bir nick alıp onunla da cevabınızı cevaplarsınız ohhh miss herkes de itibar eder.Aynen devam.

    Ayrıca Formuler'i madem herkes getirebiliyor neden burda koskoca hepsidijital firma yetkilisi o marka bize ait diyor???Hani onlarındı bu daha satmadıkları marka?
    Zahmet edip getiren firmayı bi arayın sorun, şu an o cihazı kimin getirdiğini öğrenirsiniz.Başka getiren var mı onu da iyice sorarsınız.Bu, neden önemli onu da anlamadım ama bari doğru bilgilerle gelirsiniz.

    Size yazdığım ilk cevabı iyice bi okuyun öyle gelin, mesajımla alakası bile olmayan şeyleri geveleyip laf kalabalığı yapmayın.İlk cevabımda derdimi açıkça ortaya koydum.
    Mesele ürün olmaması değil, mesele 2.5 ay söylenen yalan demek istemiyorum ama bildiğin yalan sözler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi THEATTRE35 -- 11 Nisan 2016; 14:18:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam bu nasıl memurluk valla helal olsun bir uydu cihazına maaşın yarısını vermek.sizin aldığınız zaman stc 4 k 1750 tl falandı bu verdiğiniz paraya değdimi acaba sitede şu anda bile 1650 tl falan satılıyor cihazın görüntü kalitesini çok merak ettim acaba beklediğiniz humax veya katherein 4 k olması lazım bunların stc4k dahamı iyi olacağını düşünüyorsunuz

    http://www.hepsidijital.com/technisat-digit-isio-stc-4k-uhd
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.