Şimdi Ara

HEPSİSAT.COM deneyimim. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
8.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkdaşın cıhazının adaptor sorunu olabilir mesajımı dikkatte alınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i_goldstone

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Cihazı kargo ile gönderdiğinizde, adaptörüde beraberinde göndermişmiydiniz !?



    İlk gönderimde kumandası ve kablolarına kadar herşeyi göndermiştim. İkinci sefer de deneyecelerini söyledikleri için göndermedim.
    Ayrıca farklı adaptörler ile denedim. Sonuç malesef aynı..



    quote:

    Orijinalden alıntı: bigdede

    arkdaşın cıhazının adaptor sorunu olabilir mesajımı dikkatte alınız


    Adaptörünü değiştirerek denediğini ve problem olmadığını açıklamış!




  • cihaz bende kumanda lazımdı bana içinden aldım

    cemal beye gönderilmek üzere kargolandı

    cihaz biraz deforme olmuş gibi geldi bana istanbula git gel git gel
  • Klon ürünlerinde garanti kapsamı söz konusu.O yüzden pek birşey fark ediceğini sanmıyorum.Sonucta burdaki coğu insan klon ürün kullanıyor.( Bende dahil )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigdede
    arkdaşın cıhazının adaptor sorunu olabilir mesajımı dikkatte alınız

    benim cihazın mı adaptör sorunu olabilir? Eğer sorun buysa hangi siteden sağlam veya orijinal bir adaptör edinebilirim... Teşekkürler...
  • Anlaşılan klon dm500'lerde o kadar çok time bomb'lu yazılım yüklemesi sonucu cihaz arızası oluyor ki donanımsal olarak görünen bir arızada dahi peşin hükümlü bir şekilde davranılıyor ve cihaz tam olarak kontrol edilmiyor. olay arkadaşın yazdığı şekilde gerçekleştiyse alıcı, hem mağdur hem sorumlu tutulan konumunda. hakkını arama noktasında ise haksız olarak eleştirilmiş. neyse ki bu forumlar sayesinde sorunlar daha hızlı çözülebiliyor. ama keşke forumlara taşınmadan bu ilgi gösterilebilse ya da söylenildiği gibi board ikinci gönderide değiştirilmiş olsa iki taraf için de daha iyi olurmuş. ama yine de tek bir olay yüzünden firmaya çok yüklenmemek gerekir diye düşünüyorum. bazı ünlü elektronik markalarının distribütörlerinin, servislerinin yaptıklarını okuyunca bu yaşananı bir dikkatsizlik, ilgisizlik olarak değerlendirmek gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr.hulk -- 30 Eylül 2009; 17:28:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihat1551

    cihaz bende kumanda lazımdı bana içinden aldım


    Hayrını görün canınız sağolsun... :)

    quote:

    cemal beye gönderilmek üzere kargolandı

    cihaz biraz deforme olmuş gibi geldi bana istanbula git gel git gel


    Evet iki kez kargolanınca oldu zannedersem.. Deformasyonu çok önemli değil tek çalışsın da..
    İlginiz için teşekkürler Nihat Bey..

    Bu arada size bir sorum olacaktı.
    Başka bir başlık da yeni time bomb dan bahsetmişsiniz. Kaynak nedir acaba..? Hiçbir yerde göremedim de..

    Kolay gelsin.




  • cihaz tamamdır board değişmiş

    kumandasıda içine eklendi
  • Öncelikle arkadaşın probleminin çözülmesine sevindim.

    Bahse konu cihazda demodülatör arızası vardı... Çünkü aksaklığa ait resim bunu kanıtlıyordu.

    Celsa board filan tamir edemez! Ama tamir ettirebilir... Karaköy'de tamir işini yapanlar ucuza yapmadıkları için board değişimi yapmak en kestirme ve ucuz yoldur.
  • Arkadaşlar merhaba.
    Nihat Bey'den aldığım bilgi doğrultusunda adres teyidi için Celsa'dan Cemal Bey ile görüştüm bordun değiştirildiğini belirtti.
    Ürün elim geçtikten sonra tekrar bilgilendirme yazısı yazacağım.

    İlgilenen ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler.
  • serkanguzel_
    Öncelikle arkadaşın probleminin çözülmesine sevindim.

    Bahse konu cihazda demodülatör arızası vardı... Çünkü aksaklığa ait resim bunu kanıtlıyordu.

    Celsa board filan tamir edemez! Ama tamir ettirebilir... Karaköy'de tamir işini yapanlar ucuza yapmadıkları için board değişimi yapmak en kestirme ve ucuz yoldur.

    BİLMEDİĞ TANIMADIĞIN FİRMA HAKINDA YORUM YAPMIYACAKSIN

    BOARD tamir ediyoruz işlemci de değiştriyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celsa -- 3 Ekim 2009; 11:11:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celsa

    serkanguzel_
    Öncelikle arkadaşın probleminin çözülmesine sevindim.

    Bahse konu cihazda demodülatör arızası vardı... Çünkü aksaklığa ait resim bunu kanıtlıyordu.

    Celsa board filan tamir edemez! Ama tamir ettirebilir... Karaköy'de tamir işini yapanlar ucuza yapmadıkları için board değişimi yapmak en kestirme ve ucuz yoldur.

    BİLMEDİĞ TANIMADIĞIN FİRMA HAKINDA YORUM YAPMIYACAKSIN

    BOARD tamir ediyoruz işlemci de değiştriyoruz



    Hadi öyle olsun bakalım!
  • celsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fairboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Siigle

    Ey orijinal 7020s satan arkadaş ne kadar fiyat istiyorsun. Bana özelden ulaşabilir misin?


    bana sorarsan sakın deneme bu işi. elindeki cihazı elden çıkartabilirsen git bitane sağlam bi klon 500s al keyfine bak. ben bi ton para verip orjinal peşinde koştum. 600pvr almıştım. araştırmalarım sonucu cihazın klon olduğunu anladım. ama bana orjinal diye göndermişlerdi. bende geri gönderdim. yerine 2 tane 500s aldım 1.sınıf klon. ikisinin içindede 1 yıllık server var. birini arkadaşıma sattım masraflarımı yarıyarıya azaltmış oldum. şimdi çok memnunum cihazım canavar gibi bi ton kanalı donmadan açıyor. bence iki yol var 500s klon veya dm800hd klon, başkası alınmaz.



    Dostum 500s klon 1.sınıf, bunu nerden alayım.. Hepsisat'ı bende düşünüyordum. Ancak problem olursa gerçekten ilgileniyor mu tereddütünü bende yaşadım.
    Teşekkürler




  • şu anda ellerinde stok yok görünüyor...
  • Arkadaşlar tekrar merhaba.
    Cihaz sonunda elime ulaştı. Board un değiştirildiği ve 7 saat kadar test edildiği notu kutuya iliştirilmiş. İlgileri için teşekkürler. Keşke bu ilgiyi daha evvel göstermiş olsalardı da bunca vakit ve nakit kaybını yaşamasaydık.
    Nihat Bey'e de ilgilendiği için ayrıca teşekkür ediyorum.

    Yaklaşık 30 dakika kadar cihazı çalıştırdım. Herhangi bir problem gözükmüyor..


    İyi günler.
  • Bende 500s aldım. Hiremco X3 Turbo HD 'yi iade edip bunu aldım. Görüntüsü scart ile bağlı, daha iyi olsun diye Scart to YpYbr alınca görüntü benim için yeterli olacaktır. Şu an bile gayet güzel.
    Cihazı Eksenuydu 'dan aldım. Cihaz orjinal kadar orjinal diyebilirim. . Hepsisat ile almaya çalıştım stoklarında yoktu 146TL ancak 10TL'de kargo var. Ayrıca 1 yıl garanti verdiklerini söylediler.
    Eksen uydu'dan aldım, 25TL daha pahalıydı, kargo dahil ve 2 yıl garantili. Cihaz gerçekten 1 numara. Almayı düşünenlere tavsiyem bir an önce alsınlar.
    HD olayı için ileride Dreambox'ların fiyatı düşerse yine başka marka değilde Dreambox almak en mantıklısı bence.
    Saygılar
  • selam arkadaşlar bendede aynen böyle bi sorun oluştu adaptoru değiştim düzelti fakat internet ışıkları yandığı taktirde internet gelmiiyor 3 farklı modemde denedim hepsinde aynı. elektriksel bi arıza olduğu için boarddaki internet girişinde bir sorun oluşmuş olabilirmi.eğer olmuşsa garanti kapsamına girermi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHeMLy-CHaY -- 2 Temmuz 2010; 16:18:06 >
  • slm
    ışıklar yanıyor ip almıyorsa büyük bir ihtimal ile asıx cipinde sorun vardır
    garanti kapsamına girer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celsa

    slm
    ışıklar yanıyor ip almıyorsa büyük bir ihtimal ile asıx cipinde sorun vardır
    garanti kapsamına girer


    Bugun Karaköy'den (transelektron diye bir firma) bir dreambox 500s aldım. Şener adında bir arkadaştan. Arkadaş çok ilgili davrandı. Cihazı beraber dükkanda denedik sorunsuz çalışıyordu. Eve gelip TV ye taktıktan 3 dk sonra cihaz önce siyah beyaz göstermeye başladı ardından da görüntü tamamen gitti. Şener bey ile telefonda görüştük, kapatıp 5 dk bekleyip tekrar açınca cihaz çalışmaya başladı. Tam bir OH demiştim ki cihaz tekrar gitti. Gitti derken fişini çekiyorum, takıyorum yeşil ışık yanıyor ama ne ip alıyor (modemden gözlemliyorum) ne de ekranda bir devinim var. Sadece önündeki yeşil ışık yanıyor.

    Bu sorun hardware e bağlı bir sorun mudur yoksa yazılım böyle gelgitler sergiliyor mu bu cihazlarda endişelendim açıkçası.

    500 ü almamdaki tek amaç mutfaktan ve bahçeden cihaza bağlanıp tv izleyebilmekti. Sanırım çok problem yaşayacağız.

    Bu arada Şener bey ile tekrar konuştuğumuzda içimi rahatlattı, cihazı en kötü ihtimalle yenisi ile değiştiririz sözüyle. Ancak Ümraniye den karaköy e gitmek veya kurye masrafları düşündürüyor beni.

    Bu bilinen çözümü olan bir sorun mudur? Dreambox kullanırken hep bunları yaşayacak mıyım?




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.