Şimdi Ara

HepsiSony servise verdiğim Vita'yı 1 hafta geçmeden yenisi ile değiştirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Alttaki mesajı geçen hafta pazar yazmıştım

    Bugün gittim değişim formu ile sıfır cihazımı aldım

    Buradan HepsiSony'ye, Kanyon'daki mağazalarına ve yetkili servisi Mekel'e teşekkür ediyorum









    Evet arkadaşlar 2 tane sorun var cihazda

    birincisi; 4 farklı sim kart denememe rağmen önce no signal, daha sonra no sim uyarısı veriyor. benim simkart'ım arkadaşımın vita'sında çalışıyor.

    ikinci sorun ekranın TAM ortasında ölü piksel(ler) var bi tane ufacık değil siyah, beyaz ve kırmızı arkaplan üzerinde bariz belli oluyor

    Çarşamba satın aldım Cumartesi servise verdim hahah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defected -- 1 Mart 2012; 20:25:20 >







  • Hayirli olsun ;)
  • geçmiş olsun yenisini alırsın
  • tebrik mi etmek lazım geçmiş olsun mu demek gerekir bilemedim
  • şans
  • Tolga gecmis olsun haci sende sans yokmus :)
  • teşekkürler arkadaşlar :D

    nazar değdi sanırım :D
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Servis sonucunda neler olduğunu bizimle paylaşırsan iyi olur, şimdi eğer bizimkide bozulursa ne yapacağımız belli olur.
  • Ölü pikseller aldığında var mıydı yoksa sonradan mı oldu?
  • 1 hafta icinde degisimi aldiginiz yerin yapmasi gerekiyor diye biliyorum ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismetdai

    Ölü pikseller aldığında var mıydı yoksa sonradan mı oldu?

    Aldığım gün vardı fakat ölü piksel garanti kapsamı dışında diye bildiğimdem götürmedim. Simkart sorununu görünce götürdüm, onu da söyledim götürmüşken


    quote:

    Orijinalden alıntı: hougras

    1 hafta icinde degisimi aldiginiz yerin yapmasi gerekiyor diye biliyorum ben.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defected -- 27 Şubat 2012; 8:15:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defected

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismetdai

    Ölü pikseller aldığında var mıydı yoksa sonradan mı oldu?

    Aldığım gün vardı fakat ölü piksel garanti kapsamı dışında diye bildiğimdem götürmedim. Simkart sorununu görünce götürdüm, onu da söyledim götürmüşken


    quote:

    Orijinalden alıntı: hougras

    1 hafta icinde degisimi aldiginiz yerin yapmasi gerekiyor diye biliyorum ben.




    Evet öyle olması lazım çünkü kusurlu ayıplı mala giriyor. Bende nokia n97 almıştım aldıktan 2 gün sonra arızalı olduğunu tesbit ettim. Geri gömtürdüm almadılar sonra hakem heyetine başvurdum sordum soruşturdum. 1 hafta içerisinde olan arızalar satıcı garantisindedir dediler. Ama ben pek üstünde durmamıştım o zamanlar.




  • şanssız adamsın panpa, ya da benim gözüm mü kaldı acaba bilmem ki :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John Petrucci -- 28 Şubat 2012; 16:30:21 >
  • Şans bu olsa gerek o kadar heycanla al ölü piksel ve hat çalıstırmasın ben olsam baya bi sinirli şekile takdim ederdim cihazı
  • servisi aradım

    bugün içinde beni arayıp cihaz hakkında bilgi vereceklerini söylediler
  • Bugün gittim değişim formu ile sıfır cihazımı aldım

    Buradan HepsiSony'ye, Kanyon'daki mağazalarına ve yetkili servisi Mekel'e teşekkür ediyorum
  • Tebrik etmek lazım hepsisony'i starter kit ile 16 gb hafıza kartı aldım çok hızlı ve ilgililer kazanmayı hakediyorlar.
  • Ben de hepsisonyi tebrik ediyorum. Cidden müşteri hizmetleri konusunda çok başarılılar. Bazı uyduruk firmalar gibi değiller. Bir de hsbc ile çalışsalar daimi müşterileri olacağım da işte bir türlü kısmet olmuyor Hocam sizin de yeni vitanız hayırlı olsun.
  • hepsisony'yi ben de tebrik ederim..alışveriş yaptığım ve güvendiğim bir site
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.