Ufuk Bey'in yönlendirdiği teknik personel aracı ve montajı inceledi, bilgisayara bağladı. Verdiği cevap "rahat rahat binebilirsiniz bir sorun yok" oldu.
Yaşadığım sıkıntının sebebini sorunca bilemiyorum dedi. Ufuk Bey ile de görüştüm. Sonuç ile ilgili haberinin olduğunu ve bir sıkıntının görünmediğini yineledi. Ben "yine olursa" diye sordum, bilirkişi çağırıp tarafsız bir şekilde inceletebileceğimi söyledi. Ama ben 2 defadır arızanın tamirini yetkili prins servisinden yaptırmadığım için ve dolayısıyla yetkili servis faturası da olmadığından kullanılmış olan malzemeler için güvenilir olamayacağını söyledi. Orjinal diye kullanılmış ama 2.el sübapı yontup kullanılmış olabileceği veya diğer değişen malzemelerin orjinalleriyle değiştirilip değiştirilmediğini bilemediğini söyledi.
Ben aracı 54.000 de alıp prinsin ve fordun yetkili servisinde taktırdığımı ve niye 10.000 km sonra ilk sübapı yaktığımı söyleyince arabanın evvelinde bir sorunun olabileceğini söyledi ve arabayı Bursa'dan aldığımı söyleyince özellikle İstanbul,Bursa gibi yerlerden araç alırken dikkat edilmesi gerektiğini, alınan araçların km'sinin oynandığını söyledi ve bu konuya ağırlık verdi ve kendi aldıkları araçtan örnek verdi.
Aracı alırken hem yetkili hem de özel servise gitmiştim.
Sonuç olarak Ufuk Bey'in kendisine de söyledim.
Bir daha bu olay olursa tüpü söktürüp tavsiye edilen yerden BRC taktıracağım.
Prinsi kesinlikle kötüleyemem, sonuçta sorunsuzluğu ve kalitesi kanıtlanmış marka, Ford Başer ise bir çok arabaya tüp takıyor. Duyduğumuz yoğun bir eleştiri olmadı Bir şeyler değiştirmek adına katkılı olduğu için Opet Aygaz ı da bıraktım,Shell'den almaya başladım ama Opet'i de suçlayamam
Ama bir şekilde var bir uyumsuzluk ya da uğursuzluk... Ama herkesin kanaati LPG kaynaklı olduğu. Çünkü yaptırdığım ustanın orjinal malzeme kullandığından da eminim.
Bekleyip göreceğiz. Kader-Kısmet
Son durum bu....!!!!
Yetkili servis harici bir yere götürüp de montaj hatası olduğunu ispatlamanın da (tabii varsa) bir işe yaramayacağını biliyorum, en azından bu konuda Ufuk Bey'lerin objektif olduklarını düşünüyorum.
Ama şu an beni üzen büyük firmanın (Başer servis ve Ankara bölge distribütörlüğü)yaşadığım sıkıntıya beklediğimden duyarsız kalmaları. müşteri memnuniyeti konusundan yani...Sonuçta çok karşılaşan bir durum değil,
Netice : ELDE VAR SIFIR... Başer'deki LPG yetkilisinin dediği gibi tüp zaten sıkıntı...
quote:
Orijinalden alıntı: FhrFord
Ufuk Bey'in yönlendirdiği teknik personel aracı ve montajı inceledi, bilgisayara bağladı. Verdiği cevap "rahat rahat binebilirsiniz bir sorun yok" oldu.
Yaşadığım sıkıntının sebebini sorunca bilemiyorum dedi. Ufuk Bey ile de görüştüm. Sonuç ile ilgili haberinin olduğunu ve bir sıkıntının görünmediğini yineledi. Ben "yine olursa" diye sordum, bilirkişi çağırıp tarafsız bir şekilde inceletebileceğimi söyledi. Ama ben 2 defadır arızanın tamirini yetkili prins servisinden yaptırmadığım için ve dolayısıyla yetkili servis faturası da olmadığından kullanılmış olan malzemeler için güvenilir olamayacağını söyledi. Orjinal diye kullanılmış ama 2.el sübapı yontup kullanılmış olabileceği veya diğer değişen malzemelerin orjinalleriyle değiştirilip değiştirilmediğini bilemediğini söyledi.
Ben aracı 54.000 de alıp prinsin ve fordun yetkili servisinde taktırdığımı ve niye 10.000 km sonra ilk sübapı yaktığımı söyleyince arabanın evvelinde bir sorunun olabileceğini söyledi ve arabayı Bursa'dan aldığımı söyleyince özellikle İstanbul,Bursa gibi yerlerden araç alırken dikkat edilmesi gerektiğini, alınan araçların km'sinin oynandığını söyledi ve bu konuya ağırlık verdi ve kendi aldıkları araçtan örnek verdi.
Aracı alırken hem yetkili hem de özel servise gitmiştim.
Sonuç olarak Ufuk Bey'in kendisine de söyledim.
Bir daha bu olay olursa tüpü söktürüp tavsiye edilen yerden BRC taktıracağım.
Prinsi kesinlikle kötüleyemem, sonuçta sorunsuzluğu ve kalitesi kanıtlanmış marka, Ford Başer ise bir çok arabaya tüp takıyor. Duyduğumuz yoğun bir eleştiri olmadı Bir şeyler değiştirmek adına katkılı olduğu için Opet Aygaz ı da bıraktım,Shell'den almaya başladım ama Opet'i de suçlayamam
Ama bir şekilde var bir uyumsuzluk ya da uğursuzluk... Ama herkesin kanaati LPG kaynaklı olduğu. Çünkü yaptırdığım ustanın orjinal malzeme kullandığından da eminim.
Bekleyip göreceğiz. Kader-Kısmet
Son durum bu....!!!!
Yetkili servis harici bir yere götürüp de montaj hatası olduğunu ispatlamanın da (tabii varsa) bir işe yaramayacağını biliyorum, en azından bu konuda Ufuk Bey'lerin objektif olduklarını düşünüyorum.
Ama şu an beni üzen büyük firmanın (Başer servis ve Ankara bölge distribütörlüğü)yaşadığım sıkıntıya beklediğimden duyarsız kalmaları. müşteri memnuniyeti konusundan yani...Sonuçta çok karşılaşan bir durum değil,
Netice : ELDE VAR SIFIR... Başer'deki LPG yetkilisinin dediği gibi tüp zaten sıkıntı...
Prins yetkilisinin verdiği cevap çok garibime gitti... Araba LPG den kaynaklı sübap eritecek ve bu kiti takan sorumlu yer NEDENİNİ BİLEMİYORUM diye cevap verecek. Sen bilemeyeceksin de ben mi bileceğim deseydin keşke.
Araç 17 binde iki kez subap yakacak,valve care var,Ankara bölge bayisinin dediğine göre montajda ayarda sorun yok..
Gerçekten de çok enteresan bir durum!
Bizde berbat bir montajla bile 90-95 bin km giden Focus motorunun arkadaşta 10-15 binde bir sübap yakması çok ilginç...
Hem o "kilometre kurcalanmış olabilir" diyenler (suçu atacak boş alan aramışlar sanki) acaba şu sorunun cevabını verebiliyorlar mı: "Sübaplar kökten değişince kısa sürede neden yandı? Neden pistonlara bir şey olmadı da sadece sübaplar yandı?"
quote:
Orijinalden alıntı: FhrFord ....... özellikle İstanbul,Bursa gibi yerlerden araç alırken dikkat edilmesi gerektiğini, alınan araçların km'sinin oynandığını söyledi ve bu konuya ağırlık verdi ve kendi aldıkları araçtan örnek verdi.
Aracı alırken hem yetkili hem de özel servise gitmiştim. .....
Böyle bir şey olsaydı, yani aracınız aşırı kilometre yapmış bir araç olsaydı ve diyelim ki almadan öncek ontrol ettirdiğiniz yerler yanılsaydı (veya kasıtlı olarak yanlış bilgi verseydi) bile o aracın 10 bin kilometrede yağ eksiltip "yağ lambasını" yakması lazımdı. Aracınızda böyle bir şey olsa mutlaka gözünüze çarpardı değil mi?
Hadi diyelim ki araç size canı burnunda satıldı, sübap değişiminden sonra neden yine yaktı?
Yakıta gelecek olursak... Zamanında sürekli olarak AYGAZ alırdım, 30-35 bin km'de hiç sorun yaşamadım. AYGAZ'ı bıraktım ve hem aynı performansı veren hem de biraz daha fazla (%7-8) kilometre yaptıran SHELL AutoGas'a geçtim. Sürekli olarak SHELL alıyorum, son 40 bin km'dir onda da sorun yok.
Onların duyarsızca "sorun yok, sebebini bilemiyoruz,şu olabilir bu olabilir" gibi sözleriyle ısrarla "54.000 de araba alıyorsun,hem Ford'un hem Prins'in yetkili servisinde taktırıp 10000 km sonra sübap eridi diyorum, hadi ilk sübap arızası yanlış yapıldı,2.si o yüzden oldu diyelim" diyorum belki benzin enjkektörleri sorunlu dediler, en son aracın Bursa kaynaklı olduğunu duyunca damgayı da yedi araç..
2006 model arabayı 2011 yılında alınca ilk defa binip döşemelerini,konsolları görenler araç sıfır mı sordular, adamlar da aracı o kadar eski yaptılar ki sübapları erime noktasına gelmiş...
Sık sık ekranlara, yağ seviyelerine ve km bakımlarına dikkat eden biri olarak herhangi bir sorun görmedim.
Km si oynanmış Bursa aracı muamelesi yiyince "Tamam Ufuk bey, anlaşıldı, olay farklı yönlere gitti" dedim ve kapattım.
Müşteri memnuniyeti.....:(
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme