Çok doğru, kendilerine pay çıkaramayıp fiyatlar hoşlarına gitmeyince isyan ediyorlar. |
Herkes Aptal, Bi Uyanık Sizsiniz. (10. sayfa)
-
-
Sabah kulaklık almaya gittim benden önde 2 genç vardı ,biri birinden daha hızlı aldı 1 er tane gelmişti zaten her üründen ötekisi bana vericeksin diye bildiğin birbirleriyle kavga aşamasındaydılar
en son ben mağazayı terkederken , öteki bime gittim bitane gelmişti onuda aldılar dedi oradada görevli personel geri geldim. 3 tane gelen ürünler yaklaşık 10 saniyede bitiyor zaten.
Mause alırken yaşamıştım onuda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6D9EB68E1 -- 13 Ocak 2021; 13:35:12 > -
-
Bugün aldım ürünü, köy kasaba gibi bir yerdeyim, gayet tertemiz kasanın yanında kulaklık da mouse da duruyordu, koydum parayı aldım, işime gelirse satarım gelmezse satmam abi. Ticaretin kuralı al-sat üzerine burda yanlış bir şey yok, 350'ye aldığın ürüne 500'e alıcı bulabiliyorsan bu satanın suçu değil, alan kişinin alım gücüyle alakalı.
Sonuçta, şans faktörü de ticaretin bir parçası, he ama bunu botlarla stok girilen tüm ps5i stoktan çekip fiyat belirleyen adamlara benzetmemek lazım, normal bir alıcı olarak bu ürünü alıp üzerine fiyat bindirip satmak zaten çok da abartı bir davranış değil. Bunun sektörleşip karın ağrısına dönüşmesi bence abartı olan şey.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prooof -- 13 Ocak 2021; 13:55:34 > -
-
İyide bu dediğinin konuyla alakası yok ki. Kaldı ki bu kişilerin sorunuda değil devlet ticaret yapmaya izin veriyorsa parası olan adam neden yapmasın ki? benim bu iş için sermayem olsa bende her işi bırakıp buna girerim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ratsxOnline satış çözüm değil ki,
A101 de lenovo bilgisayar satılacaktı. İnternet sitesinde de satış yapılıyordu. Bir adet satın almayı başardım. Tutarı kredi kartımdan çekildi. Ve “kargoya hazırlanıyor” diye beklemeye başladım gelmesini. Aradan 4-5 gün geçti. O da ne? Biz kargo beklerken iptal oldu sipariş.
Aradım sordum. Sözde paketleme yaparken ürün arızalı çıkmış. O nedenle iptal etmişler. Bağırdık çağırdık ama namussuzlara bir şey yapamıyorsun ki bu ülkede.
Bize göndermedikleri ürünleri karı ile internet sitelerinde satıyorlardı.
ülke namussuz, şerefsiz dolu. Hangi biri ile baş edebilirsiniz ki.
Alıntıları GösterBir şey yapabilirsin. Böyle bir durumda ürünü temin etmeleri gerekir. Tüketici hakem heyetine başvurmalısın.
-
Benzer şeyleri başka ve daha büyük bir markette çalışırken de görmüştüm. Saat 10'da açılan marketin indirime giren fındığı, sabahın köründe çalışanların hepsi tüketmişti. Biz yeni olduğumuz için bize haber biraz geç gelmişti.
Tükenen fındıktan alamamış, üzülmüştük hatta.
Hatta sonrasında da fındık alanların "eksikliği" olduğunu söyleyip aramızda gülüşerek teselli malzemesi yapmıştık. Zaten ihtiyacımız yok gibisine.
Ama düşününce eğer fındık kalsaydı kesin bende alırdım diyorum. çünkü yarı fiyatınaydı resmen.
Ama burada o fındık ve gelen müşterinin hakkını teraziye koyunca, fındık ağır basıyordu galiba. Yoksa niye fındığı alalım ?
Çünkü fakirleştik arkadaşlar. Fakirlikte bize incelikleri unutturdu.
O marketten 3 ay sonra çıkarıldık. Oradan indirimli hiç ürün alamadım. Hiç denk gelmedi. Alanların hepsi de hala çalışıyor.
Konuyu açıp araştırma yapan arkadaşa teşekkürler.
-
internetin %15-20 olduğu 3 bin nüfuslu ilçedeki 5 bim'e gitti akrabalarım 5'inde de yoktu. Sadece 1 tanesi az önce bitti dedi diğerleri gelmedi demişler (onda da alan olcağını sanmam). Ama tüm diğer ürünler var yersen hatta mouse bile varmış
-
hatalı stok vs'de hakem heyeti bir şey yapamıyor diye biliyorum. Tam para iadesi vermezlerse dediğiniz olabilir...
hatalı stok sadece 10 ürün geldi 11 ürün satıldı muhabbeti değil tüm stok yüzünden gönderilemeyen mallara denir ...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caseon -- 13 Ocak 2021; 14:17:46 > -
sabah 10.30 da 3 tane duruyordu. Bi çok kişi benim için alır mısın dedi paylaşınca. 12 de geri gittim 3 ünü de bir kişi almış gitmiş o arada :)
-
Herkes bu marketler kadar kar koyup satsa fiyatlar bu seviyelerde olacak ama malesef. Esnaf 1e 10 kazanmayı çok seviyor.
-
Sabah 10 tane bim gezdim hiçbirinde yok,çalışanlara soruyorum direkt yok onlar bitti diyor, bunlar satışa çıkarmadan ya kendileri alıyor ya da tanıdığa veriyorlar.
-
Geçtiğimiz nisan ayında a101de gayet uygun fiyata 109 ekran hi-level marka lcd tv vardı (1200 tl civarıydı ) . Peder üst katımda oturuyor tek televizyon var annemle kavga ediyolarmış kanallar için evde tıkılı kalınca, bende sürpriz olsun diye alayım dedim , oturduğum caddede 3 tane a101 var ikisinde yoktu , üçüncüye gittim ve dedektif edasıyla araştırmaya başladım , reyonun arkasına gizlenmiş bir kutu gördüm biraz çektim baktım ki benim aradığım televizyon , elemanın biri abi ne yapıyorsun falan gibilerinden söylendi , dedim alacağım bunu , demez mi o satıldı , bende üsteledim satılsa burda ne işi var , genel merkezinizi arıyorum onlara soracağım satıldı mı gerçekten diye soracağım dedim. Ayrıca sabahın körü ogün gelen ürün satılıyor ve orada bırakılıyor hiç mantıklı gelmedi tabi , ben yalandan telefon ediyormuş gibi yaparken bu elemanlar tısır tısır konuşmaya başladılar aralarında sonra içlerinden bi kız bunlara yükselerek bişeyler söyledi ve yanıma geldi , tamam beyefendi bi yanlışlık olmuş satılan tv bu değil alabilirsiniz dedi. Aldım almasına ama işlerin nasıl döndüğünü de anlamış oldum , yani bu şekilde piyasasının oldukça altında bir fiyatla gelen ürünleri hemen hasır altı ediyorlar.
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: caseonhatalı stok vs'de hakem heyeti bir şey yapamıyor diye biliyorum. Tam para iadesi vermezlerse dediğiniz olabilir...
hatalı stok sadece 10 ürün geldi 11 ürün satıldı muhabbeti değil tüm stok yüzünden gönderilemeyen mallara denir ...
"hatalı stok sadece 10 ürün geldi 11 ürün satıldı muhabbeti değil tüm stok yüzünden gönderilemeyen mallara denir ..." Bu cümleden kastını anlayamadım.
Hatalı stok diye bir olgu mevcut değil. Mesafeli satış sözleşmesi düzenlenmiş ise satıcı tarafından tek taraflı feshedilemez.
-
ben bildiğimi aktardım a101'in satış sözleşmesi : "ÖNEMLİ: SATICI’nın web adresinde bulunan ürünler ile ilgili taahhütleri, stok, tedarik süreci ile sınırlı olup, aşağıda yer alan hususların gerçekleşmesi halinde sipariş iptali ve bedel iadesi gerçekleşecektir. SATICI stoklarında bulunduğu sürece web adresinde belirtilen fiyat ve özelliklerdeki satışa arz edilmiş ürünü tedarik etmeyi taahhüt etmektedir. " diye bir madde var ancak devamında ;
"Tüketici’ye gönderilmesi öncesinde yapılan son muayenelerinde ayıp ya da benzeri ürünün Tüketici’ye gönderimini etkileyen haller... ....sipariş bedelinin iptal ve iadesi dışında Tüketici’ye ekstra bir ayrıcalık sağlanmayacaktır. " diye bir madde var ayrıca dediğim gibi stok problemleri için de bu tarz maddeler olur sözleşmelerde :)
https://www.a101.com.tr/mesafeli-satis-sozlesmesi
her şeyi mahkemeye verirseniz haklı olan kişilerin hem süreci aksar hemde siz boşuna zaman kaybedersiniz...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caseon -- 13 Ocak 2021; 15:23:45 >
-
Hocam nerde yağıyor yağmur ki. Bu yıl hiç yağmadı :(
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X