Şimdi Ara

herkes sıfır araç alır,ben broadway sattım stilo aldım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
2
Favori
2.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • gendarme kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim.aracımı yaklaşık 20 gündür kullanıyorum rolanti dalgalanması ve sıkışık trafikte stop etme dışında gayet güzel.mümkünse eski stilocu olara size birkaç sorum olacak.
    1)aracı biraz rampada kaldırırken bayıltarak kaldırdığın zaman araba gaza bazsam da kendini toparlamıyor ama gazlı kaldırdığım zaman gayet iyi kalkıyor bu durum normalmidir?çünkü broadwayde bayılsa da gaza basınca arac kendini topluyordu.
    2)1.viteste sıkışık trafikte giderken araba sallanıyor.yani ben gazı sabit tutuyorum ama araba bir hızlanıp bir yavaşlıyor.bu durum normal mi?çünkü devir düşükken yapıyor.
    3) rolanti dalgalanması için ustam bayramdan sonra yaparız boğaz kelebeğinden yapar dedi umarım doğrudur.
    4)vites değişirken devir takılı kalıyor.sanki acemi şöförler gibi oluyor.
    5)benim araç 2004 dynamik analog klimalı ve hız sabitleyici yok.acaba aracımda far ve yağmur sensörü var mı?internette bazı yerlerde var yazmışlar ama ben nasıl kullanıcağımı bilmiyorum.tabi varsa.
    sorularım iraz uzun oldu ama kusura bakmayın.okullar açlmadan ve memleketten gitmeden önce aracın eksiklerini gidermek istiyorum.




  • Mudanyalı, almışsın aracı hayırlı olsun. Ben Ağrı Patnosta askerlik yaptım Tutakı bilirim. Patnosun bayan öğretmen nüfusu çoktur , tavsiye ederim

    Sorularının cevabına gelirsek:

    Rölantide stop etme, devirin dalgalanması muhtemelen boğaz kelebeğindendir büyük ihtimalle, bir spreyle falan temizliyorlar. O değilse buji-buji kabloları da olabilir.

    Vites değiştirirken devir takılı kalıyorsa, triger kayışın kopmak üzere olabilir. Bende 15bindeki araçta iki kere ardı ardına başıma geldi, hemen ustaya servise gittim, gelmeseydin büyük masraf açardı, triger parçalanma noktasına gelmiş demişti... Kontrol ettir derim, öyle hor kullanılmış bir araçta triger de değiştirilmemiştir.

    Bence Stilo narin bir araç ve aracına kötü bamış bir araç, bakımlarını da yaptırmamıştır, sorun yumağıyla karşılaşabilirsin, birkaç ay daha para biriktirip 23-24 az km. de B sınıfı bir araç al... Yukarıda arkadaş Colt demiş, Suzuki Swift vs. böyle kupon tutmayan araçlardan....

    Fiat Punto da olabilir




  • hocam hayırlı olsun güzel bir araç almışsınız parça konusunu da dert etmeyin Mudanyalısınız galiba bi telefona bakar Bursadan getirtmesi
  • hasanmerto kullanıcısına yanıt
    tutak da bu sene 3.yılım olacak.öneriniz için sağolun ama evli olduğum için bayan hocalarla pek işiim olmuyor.Trigeri yakın zamanda değiştiricem ama stiloyu uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum
  • konuyu hortlatayım:) 2013 yılında 120.000 km de aldığım stilo yu hala kullanıyorum ve stiloyu merak edenler için geçen 5 yılın özetini çıkaracağım.şu an 200.000 km de.

    1-aracı aldığımda devir dalgalanması yapıyordu,sıkışık trafikte stop ediyordu çözüldü artık sıkıntı yok. (boğaz kelebeği temizlendi ardından adaptsyon yapıldı ve lpg ayarı yapılarak sorun giderildi.5 yıldır tık yok)

    2-Aracın altını 100 km hız ile giderken yere vurdum(köprü ile yol arasında bulunan kot farkından dolayı.Bu dediğim ilk yıl başıma geldi ve şehirler arası duble yolda.Yolu yapan mühendisin sol kulağı bayağı çınlamıştır)Motor takozu koptu ama herşeyde bir hayır vardır benden önceki sahibi takozu bir vida ile düz bağlamış biz orjinaline çevirdik araç çok sessizleşti.

    3-Araç aldığımda boyasızdı şu an boyatmaya kalksam sadece 2 parça orijinal kalacak üstelik bu küçük çarpma ve çizilmelerin hiçbiri benden kaynaklanmıyor.

    4-Araç en büyük arızasını geçen yıl verdi.beyin arızalandı elektronikçilerde beyini tamir ettirdim.Bu sorun stilolarda kroniktir arkadaşlar mutlaka her stilonun başına gelecek çünkü aracı yapan mühendisler beyni motor bloğunun üstüne koymuşlar ve bu belli süre sonra beyindeki lehimleri çatlatarak beyni bozuyor.Lehimler yenilenince düzelir.maliyeti 600 tl.
    Benim aracın beyninin bozulmasına sebep olan ise beyne giden kabloların manifolta değerek şase yaptırması.başına gelen olursa bilgisi olsun.
    bunun haricinde bakımları dışında ekstra masraf açmadı
    5-Genelde aracı alırken parça sıkıntısı yaşarsın deniyordu ama geçen 5 yılda stilonun parçalarının çok rahat bir şekilde bulunabileceğini öğrendim.Fiyatları da aynı modeldeki focus,astra,golf ayarında.

    6-Bu aracı 2018 yılında önerirmiyim?
    Kesinlikle öneririm.20-25 bin tl civarına türkiye piyasasında parasını daha fazla hakeden bir araç bence yok.En az 3 yıl daha stilo kullanırım diye düşünüyorum.




  • mudanyali137 M kullanıcısına yanıt
    Güzel hort olmuş

    Zamanının şartlarına göre güzel özellikleri olan ama Fiat diyince kimsenin yüzüne bakmadığı kaliteli araçlardı. Güzel geri bildirim olmuş, paylaşım muhakkak niyeti olanları heveslendirecektir.

    Nice kazasız belasız arızasız günler dilerim.
  • Zamanında ben de araştırmıştım sky window ve beyin arızalarından vazgeçtik o zamanlar bana da parça ve usta probleminden bahsetmişlerdi ben cesaret edip alamadım siz almışssınız araç gerçekten kaliteli zamanınız ötesinde bir araç bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prokizya

    Güzel hort olmuş

    Zamanının şartlarına göre güzel özellikleri olan ama Fiat diyince kimsenin yüzüne bakmadığı kaliteli araçlardı. Güzel geri bildirim olmuş, paylaşım muhakkak niyeti olanları heveslendirecektir.

    Nice kazasız belasız arızasız günler dilerim.
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.Stilo gerçekten kaliteli bir araç klasik fiat kalitesinin çok üstünde.
    3 gün önce bacanağa egea aldık.tamam egea geniş,motoru iyi ama iç mekanda kullanılan malzeme kalitesi stiloya göre çok geride.stepnenin olduğu yere çekilen macunu parmaklarıyla düzeltmişler .Ben ilk görünce bu araba arkadan kazalı dedim ama meğer fabrika çıkışı hepsi aynıymış :).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çiko06

    Zamanında ben de araştırmıştım sky window ve beyin arızalarından vazgeçtik o zamanlar bana da parça ve usta probleminden bahsetmişlerdi ben cesaret edip alamadım siz almışssınız araç gerçekten kaliteli zamanınız ötesinde bir araç bence.
    benim beyin arızalanınca elektronikçide çok BMW, auidi,opel,megane gördüm.Digital klimasını tamir ettiremeyip aracı satıcam diyen golf sahibi gördüm ve bu araçlar benim aracımdan en az 10 yaş daha gençlerdi.Demem o ki günümüzde her araç benzer sorunlar verebiliyor.Üstelik stilonun çözümleri belli.
    Stilonun beyin arızasını en aza indirmek için beyni motordan uzağa taşıyorlar.
    Stilo alırken dikkat edilecek en önemli olay aracın bakımlarını yapan daha önceki tamirciler.Stiloyu fiat diye şahin doğan tamir eden tamirciler bakımlarını yaptıysa o araçtan uzak durun.Çünkü bu tamirciler birşeyden anlamadıkları için her arızayı 'abi bu beyinden'deyip gönderirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mudanyali137

    konuyu hortlatayım:) 2013 yılında 120.000 km de aldığım stilo yu hala kullanıyorum ve stiloyu merak edenler için geçen 5 yılın özetini çıkaracağım.şu an 200.000 km de.

    1-aracı aldığımda devir dalgalanması yapıyordu,sıkışık trafikte stop ediyordu çözüldü artık sıkıntı yok. (boğaz kelebeği temizlendi ardından adaptsyon yapıldı ve lpg ayarı yapılarak sorun giderildi.5 yıldır tık yok)

    2-Aracın altını 100 km hız ile giderken yere vurdum(köprü ile yol arasında bulunan kot farkından dolayı.Bu dediğim ilk yıl başıma geldi ve şehirler arası duble yolda.Yolu yapan mühendisin sol kulağı bayağı çınlamıştır)Motor takozu koptu ama herşeyde bir hayır vardır benden önceki sahibi takozu bir vida ile düz bağlamış biz orjinaline çevirdik araç çok sessizleşti.

    3-Araç aldığımda boyasızdı şu an boyatmaya kalksam sadece 2 parça orijinal kalacak üstelik bu küçük çarpma ve çizilmelerin hiçbiri benden kaynaklanmıyor.

    4-Araç en büyük arızasını geçen yıl verdi.beyin arızalandı elektronikçilerde beyini tamir ettirdim.Bu sorun stilolarda kroniktir arkadaşlar mutlaka her stilonun başına gelecek çünkü aracı yapan mühendisler beyni motor bloğunun üstüne koymuşlar ve bu belli süre sonra beyindeki lehimleri çatlatarak beyni bozuyor.Lehimler yenilenince düzelir.maliyeti 600 tl.
    Benim aracın beyninin bozulmasına sebep olan ise beyne giden kabloların manifolta değerek şase yaptırması.başına gelen olursa bilgisi olsun.
    bunun haricinde bakımları dışında ekstra masraf açmadı
    5-Genelde aracı alırken parça sıkıntısı yaşarsın deniyordu ama geçen 5 yılda stilonun parçalarının çok rahat bir şekilde bulunabileceğini öğrendim.Fiyatları da aynı modeldeki focus,astra,golf ayarında.

    6-Bu aracı 2018 yılında önerirmiyim?
    Kesinlikle öneririm.20-25 bin tl civarına türkiye piyasasında parasını daha fazla hakeden bir araç bence yok.En az 3 yıl daha stilo kullanırım diye düşünüyorum.

    Yıl 2020 ve 2021 e çok az bir zaman kaldı.aradan gecen zamanda sıfır araç almaz hayal olunca 2.el degerlendi.bu alıntıyi 50 bin TL civarı parası olup sahin Doğan almak istemeyen ama kaliteli araca binmek isteyenler için yapıyorum.

    2013 de açtigım bu konuyu 2018 de güncellenmiştir.2020 sonunda tekrar güncelleme gereği duydum.2018 den sonra gecen 3 senede aracına komple motor yaptırdım hararet den dolayi.hararetin sebebi de termostat arızası.200 tl lik parça yüzünden komple motor yaptırdım 2020 şubat ayında 5500 tl masraf ettim.aslinda termostatin arızalı olduğunu biliyordum yenisini de almıştım ama işten güçten değişecek zaman bulamayınca bana pahalıya patladı.

    Onun dışında herhangi bir sıkıntı yaşamadım.

    Parca durumu stilolarda son yıllarda ilginç şekilde bollasti ve ucuzladı.genelde stilo için parçası bulunmaz diye bir şehir efsanesi var ve bu külliyen yalan.

    Aracim su an 230bin km de ve sıfır sıkıntı.sen aracına bakarsan o da sana bakar.

    Bu şartlarda 50 bin TL civarina turkiyede alınacak en mantıklı araç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.