Şimdi Ara

Hespiburada İade İptali (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
2.035
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bununla ilgili benim hem burada hemde başka platformlarda iade sürecim vardı herneyse.

    Kısaca tekrar ediyorum 14 gün içerisinde kargonuzu verin VE KARGOCUYA TEMBİHLEYİN İADE KESİNLİKLE KABUL ETMİYORUM DİYE. Çünkü hepsi burada kargoları almak zorunda arkadaşlar.

    Ben cumartesi aldığım ürünü pazartesi iade ettim kabul edilmedi hiç bir şey demedim gittim tüketici hakem heyetine banada böyle söylediler kargoyu verdim kargo fişimle başvuru yaptım.

    Abartmıyorum beyler 23 kere kargo gitti geldi 24.ünde iade aldılar artık. Bu yüzden kimse kanunların üstünde değildir. Oradaki ambalaj şu bu açılması KULAKİÇİ KULAKLIK ve hijyen açısından önemli dikkat gerektiren ürünlerdir zaten sözleşmenizde bu yazar.
  • bu forumda bu kadar bilgisiz bir kitle olması hakikaten ilginç.

    öncelikle resmi gazetedeki hükümlerde "hijyen" olarak sıkıntılı ürünler deniyor.

    firmalar da bu durumu kendilerine göre yorumluyorlar ve bazı firmalar tüm kulaklıkları bazıları da sadece kulakiçi kulaklıkları iade almıyorlar.

    mesele hijyense kulaküstü kulaklık hijyen açısından bir sıkıntı yaratmaz. kulağına değdi diye iade alınmayacaksa telefonları da iade almamaları gerekir. telefon aldığınızda ahize sesine bakmıyor musunuz mesela ? kulağınıza değmiyor mu ?

    ya da onlarca insanın denediği ayakkabıları satın almıyor musunuz ? en pis şey ayakkabıdır. başkasının ayağındaki mantar sizin ayağınıza geçebilir ayakkabılarla, keza aynı şey terlikler için de geçerli. bunlar hep iade yapılabilecek ürünlerdir.

    yani hepsiburada'nın kafasına göre koyduğu kurala bilip bilmeden atlayıp savunuyosunuz.

    böyle kitleye böyle muamele ...




  • Bariso06 kullanıcısına yanıt
    böyle karşılık görmek sevindirici. sizde kusura bakmayın.iyi günler
  • Anlamadığım konu şu: kulaküstü kulaklık alındı ve aynı gün iade etmek isteniyor. Hepsiburada bu ürünü alıyor mu?
  • alitaro A kullanıcısına yanıt
    Hocam iade aldılar mı?
  • Merhaba, bugün gelen ürün (kulak üstü kulaklık) iade için hepsiburada ya yolladım. Hijyen falan derlerse ki kullanılmadı bile. 1 saat içinde aradım ve talep oluşturuldu. Ne yapmamı önerirsiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -the-

    Hocam iade aldılar mı?
    8-9 kez gitti geldi yine de almadılar. ben 15-20 kez gönderecektim ama işyerinde haberim olmadan kargoyu kabul etmiş arkadaşlar :)

    yine de 30-40 tl zarar uğrattım çakalları.
  • alitaro A kullanıcısına yanıt
    İade edenler varmış, tüketici haklarına verilse sonuç ne olur?
  • -the- kullanıcısına yanıt
    Hocam hijyen ürünlerinin kanunda belli yani iç çamaşırı v.b belki kula kulaklık olabilir.

    Bunun haricinde iade almak zorundalar. Velev ki almadılar.

    1. Kesinlikle kargoyu kabul etme bırak gidip gelsin kargo
    2. Hiç vakit kaybetmeden tüketici hakem heyetine başvur
    3. Halem heyetine başvururken iade talep formu vs herşeyi götür.

    Yaklaşık 2-3 ay içerisinde seve seve iade edicekler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam cevabınız için çok teşekkür ederim. Açıkçası sözleşmesinde de yazıyor fakat ürün kulaküstü kulaklık ve kullanıcılarının memnun olmadığı bir ürün. İçinden de mikrofon için ayırıcı kablo çıkmadığı için iade talebi oluşturdum. Müşteri hizmetleri ise hijyenik üründür alınamama ihtimali var dedi. Sizin başınızdan geçtiği için dediler ki; ürünü iade alamıyoruz ( aynı gün içinde 3 saat sonra kargoyla onlara gönderdim) tüketici hakları benden yana mı olur?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.