Şimdi Ara

Hİ LEVEL 9701 alırken okuyun ve bir kere daha düşünün...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kipadan bu tableti aldım. 13 gün kullandım. 5 dk yanından ayrıldım ve geldim açılmıyor. Aldığım yerdeki elemanda sese bas açmaya çalış filan denedi olmadı alet anlayacağınız gitti. Servise göndereli 15 gün oldu hala ön test aşamasındaymış. Yani alet benden çok serviste kaldı. Halada orada 10 gün içinde olmazsa yerine kullanım amaçlı ürün verilir diyor garanti kağıdında. Ancak şunu belirmeliyim. Kipa ve Hi LEVEl ikilisinden şiddetle uzak durmanızı öneririm. İkiside ürünlerinin arkasında durmuyorlar. Kipadaki hanfendi diyorki biz ürünümüzün arkasındayız servise gönderdik ya. Karar sizin. Sonradan yanmayın ciddi firmalar değiller. Saygılarımla...

    Ürün alınışı
    21.04.2013

    arızalanışı
    03.05.2013

    Kipaya teslim tarihi arıza için
    04.05.2013

    Bu gün 18.05.2013

    HALA SES YOK...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zupermen1971 -- 18 Mayıs 2013; 11:36:09 >







  • Servis çok uzak değilse, kendiniz gidin, şikayetinizi servis sorumlusuna bildirin..
    Telefona bakan elemanlar pek umursamazlar.. Zaten adam gibi servis hizmeti veren firma sayısı çok az..
    Her şey satana kadar!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frux -- 18 Mayıs 2013; 12:52:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyide ürün satın almanızın üzerinden 30 gün geçmemiş. Bu durumda aynı cihazın kapalı kutu yenisini size vermek zorundalar. Yasal olarak bu hakkınız var.
  • valla 30 günü geçmesede bunu kipada çok anlatabileceğin insan yok. Sanırım mahkemeye vereceğim.
  • Tüketici derneğine gittim. ihtar yazısı yazıldı gelen cevaba göre kipaya hakem heyeti yoluyla hakkımızı arayacağız bakalım. Ama bu ürünün servisi ve firma çok duyarsız mail attım. Sadece deneme amacıyla bir kere servis hizmetine telefon açmanız bile size başınıza gelecekler hakkında fikir veriyor zaten. Arkadaş ne arayan nede soran var. Valla hala üründen haber yok. Artık olsada önemi yok. Ayın bu gün 21 i. Ben artık ürünü değil paramı istiyorum. Ancak birdaha HI-LEVEL mı bütün ürünlerine TÖVBE. Şimdiye kadar tanıdığım en duyarsız firma.
  • Son durum hakkında bilgi vermek isterim. Arkadaşlar ürünüm 18 iş günü serviste kaldıktan sonra geldi gittim aldım. Şu an kullanıyorum bir sıkıntısı yok. Srvis kağıdında yazan ram arızası. Ancak kipadakilerin söyledikleri piliyle ilgili bir sıkıntı olmuş. Ürünü alırken kipadaki bayana şarz aletinden dolayı ürünü şarza takınca ekranını kullanamıyorsunuz, şarz aleti değişince düzeliyormuş servisin bilgisi olabilir demiştim. Açıkçası hiç ümidimde yoktu. dün itibariyle kipadan telefon geldi gittim dedimki içimden hadi hayırlı olsun iki tane şarzımız oldu demiştim. Ancak gelen şarz aleti farklıydı aleti şarza taktım ve denedim o ekran kullanımından kaynaklanan aptallık düzeldi. Servis biraz ağır çalıştı ama sonuçta ben şu anda memnun kaldım. İnşallah tekrar arıza yapmaz. Yada ihtarname çekilince böyle oldu.
  • Bu iyi ya da kötü? bkz:http://rmz.co/fNhu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.