Şimdi Ara

Hibrit turbo taktırdım. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
1
Favori
2.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • tsufrankwoli kullanıcısına yanıt
    Fiesta'da da intercooler bulunmuyor maalesef. 15-20° bandındaki havalarda performans net bir şekilde artıyor, üstündeki havalarda azalıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız arabada turbo lag oluştu, 1750 devirden sonra patlama yapıyor. Yani 1750 devire kadar ölü gibi. 3. Viteste 110 a çok çabuk çıkmaya başladı. Hissedilir tork artışı geldi.

    4500 devirden sonra stock haldeki enjektörler saçmalamaya başladı. 1.6 lık olanın enjektör bobinimi memesimi onlarla revize edilip kodlamak gerekli dedi usta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 19 Ekim 2023; 17:41:29 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt

    Biraz hirpalanmıs takarken.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motograter M kullanıcısına yanıt
    Olur o kadar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Satıp 1.7 dti corsa alsaydın azıcık oynamayla 300 hp alırdın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • phbfmv kullanıcısına yanıt
    Amaç çok hp değil. Birazcık tork eklemekti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lag yapar normal turbo büyüdü,

    uzun süreli gazlamalarda şişmemesi için makinenin coolar şart dizelde iat olmaz pek ama onu düşürür hayırlı olsun


    cooler için coolerfrost olması lazım ankarada instadan bulabilirsiniz görüşün derim

  • Tşkler hocam uzun süreli gazlamalar yapmayacağım. Bu set up yeterli. Devamlı gelip gittiğim yol biraz fazla rampa, sırf vitesle oynamamak için yaptım masrafı. Uzun süreli gazlamak için ilk önce enjektörlerin elden geçmesi lazım. Bariz yetersiz kalıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Yanlış kalmış aklımda.

  • Top speed denedim 190 a gelince araba langır lungur etmeye başladı korktum daha da gazlamadım 🙈

    Keşke 6. viteste olsaydı arabada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 20 Ekim 2023; 8:30:22 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt

    Ekonomik ömrünü doldurmuş b segmenti araçla 190 basmak mantıklı değil hocam. İbre hatasıyla 175 falandır ama yinede yapmayın. Az yakma isteğiniz varsa son dişliyi değiştirin.

  • tsufrankwoli kullanıcısına yanıt
    Sadece denemek istedim ya, 120 den yukarı çıkmak akıl karı değil zaten. Ama o 120 ye kolay çıkmaya başladığı için en çok hoşuma giden tarafı bu oldu.

    Aracın diferansiyel dişlisini benden önceki sahibi değiştirmiş galiba. Stok haldeki 5. vites 2000 devirde 90 yaparken bu 102 103 falan yapıyor. İbreye güvenmediğim için GPS ile yaptım ölçümleri.

    Sollamaya çıkarken ecel teri dökmüyorum artık en güzel izahı bu sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 20 Ekim 2023; 11:19:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt

    Günlük kullanımda önemli olan ara hızlanma zaten, güle güle kullanın.

  • tsufrankwoli kullanıcısına yanıt
    Tşkler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • çalışıyorsa elleme diye bir prensibim var ama sizinki değişiklik aramak gibi bir şey olmuş. Çalışıyorsa iyi , ek tork da oldu diyorsanız bence sorun yok. Kazasız belasız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spirited kullanıcısına yanıt
    Hocam değişiklikten öte, araba gerçekten güç kazanıyor. 4 kişi gittiğimiz rampalarda artık tıkanmıyor araba.

    Pejo kendiside yapıyor bu güncellemeleri. 92 hp versiyon sattığı citroen c3 ler bu set upın aynısı. Bizde orjinal parçalarını taktık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt

    Benim 1.33 atmosferik manuel Corollaya da cvt otomatik ve turbo eklense ne süper bir araç olurdu. 1.6 atmosferik otomatikten daha verimli ve güçlü bir araç elde ederdik muhtemelen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt

    Cvt yüksek torka dayanabilen bi şanzıman değil maalesef.

  • 1.4 hdi tdci vs isimli psa motoru çok kurcalanmaya gelecek motor tipi değil. Çok yakın zamanda motorun bir çok yerinden yağ kaçakları meydana gelecektir. Volant ve aktarma kısmı da sıkıntı. Debriyaj kaçırıyor belli gücün üzerinde. Zamanında Fiesta da denemiştim bende. 68 HP motor, en hassas yeri yazılım vs durumunda enjektörler su koyuveriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 038poyraz kullanıcısına yanıt
    Evet enjektörler 5000 devir civarında işemeye başlıyor beyaz duman atıyor. O yüzden 4000 deviri geçmemek lazım. Yağ kaçağı yaparmı yapmazmı bilemem. Hepi topu 90 100 beygir civarı bi güce kavuştu. Zorlama yapmadık. Fazlasına da gerek yok. Bu bile gayet tatmin edici. Sollamalarda ciğerinin kesilmesi idi benim canımı sıkan. Artık sıkmıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.