Şimdi Ara

Hidrojen yakıtlı Toyota Mirai, tek depoyla 1000 km'nin üzerinde yol kat ederek rekor kırdı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Nükleer Füzyon denizaltılarda kullanılmıyor, henüz çalışan bir Nükleer Füzyon reaktörü yok, büyük ihtimalle Nükleer Fisyon ile karıştırıyorsunuz, denizaltılarda olan budur, fisyon.
    Füzyon ise henüz gerçekleşmemiştir.

  • draconist kullanıcısına yanıt

    Gerçekleştiriliyor ama kontrol edilemiyor. Belli bir süre belli bir derecede tutabiliyorlar. Verilen elektrik enerjisinden daha az üretim gerçekleşiyor diye biliyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaza yapınca kaç saniyede kül oluyordu bu model !?

  • 5.6kg doğru ise yedeği yanında taşıyabileceğin bir tasarımı olmalı ki gittiğin uzun yollarda yakıt sıkıntısı çekmeyesin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boş yapma beni dinle

    Tekerin taşa gelse Elon Musk'tan önce marsa çıkarsın, tehlikeli iş. Elektrikli arabanın içinde yanarak ölmeyi tercih ederim.

    O kadar da değil. Toyota yaptığı yatırımlar la işin tehlikeli boyutunu azaltmaya çalışıyor. Hiç değilse şu an ki elektrikli arabalar gibi en ufak kazada batarya ezilmesiyle yanmaya başlamıyor






  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    Almanya geleceği hidrojende gördü ona yönelecek.Elektrikli araçlar geçiş sürecidir.

    Ağır vasıta araçlarda sadece elektrikli araçlar şu an ki teknoloji ile çok verimsiz kalıyormuş. Hidrojeni Ağır vasıta ve gemiler için düşünüyorlar mış




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIGERSHARK -- 3 Haziran 2021; 10:45:21 >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hidrojen yakıtının pahalı olmasının bir nedeni de şu an az miktarda üretilmesinin de etkisi çok olduğu söyleniyor. Üretim devasa boyutlara ulaştığında maliyetlerinde düşeceği belirtiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIGERSHARK -- 9 Haziran 2021; 07:57:50 >
  • draconist kullanıcısına yanıt

    ruslar yapmıştı 1956 da (yanlış hatırlamıyorsam) ..tabi onlarda kapitalist sisteme ayak uydurdular..

  • Şu an Almanya ve Japonya'nın en çok üzerine titrediği konu bu, eğer hidrojen taşıma maliyetleri ve yakıt-pili maaliyetleri istenilen düzeye inerse, muhtemelen yollarda ne içten yanmalı ne de pilli araba göreceğiz.

  • Piyasaya çıksa; hidrojenli diye yüklü bir vergi eklenir üzerine. Ardından satanlar dizel benzin mantığıyla hidrojenli bu, tek depo ile daha çok gidersin, en ekonomik araç deyip onlar da bindirir fiyata. Sonra hidrojen satanlar artık araçlarda hidrojen kullanılıyor, arz arttı piyasada hidrojen yok deyip, onlar da yükseltir fiyatı. Ardından servisçisi gelir, abi hidrojenli motorların bakımı zor, parçası pahalı der bir bahane bulur o da kitler sana kazığı. Ve biz tek depo ile 1000 km gidecez mantığıyla gider arabayı almaya çalışırız ama sonradan moralimiz bozuk bir şekilde geri dönüp, elimizdekine de şükretmeye başlarız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hidrojen yakıtı en temiz yakıttır çünkü yandığı zaman ortaya su çıkar.

    Hidrojenin sıkıntısı patlar fakat burada toyotanın depolama sorununu aştığı görülüyor ki güvenli olursa elektrikli ve benzinli araçlara veda edeceğiz demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet hidrojenle calisan araba yapiyor biz daha sakiz cignesek orucumuz bozulurmu diyoruz..????

  • Peker abiye söyleyin de şu hidrojenin detaylarını ortaya çıkarsın. Nedir ne değildir anlayalım :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • huawei araç tek şarj ile 1000 km menzil sunuyor

  • bence bunun daha çok yolu var gibi daha elektirikli araçlar standart olamadı

  • tek depo ile 1000 km gidiyorsa anca dizele yetişir  

  • aracın gelişi 200.000 TL olsa saray vergisinden sonra 1 milyondan aşağı alamazsınız, boşuna iyi kötü tartışması yapmayın   

  • Battlefield Maşuku B kullanıcısına yanıt

    Testlerden haberim var, şu anda dünyada buna çalışan 6-7 ülke var, 2 dakikaya kadar çalışan reaktörler oldu, benim kastettiğim şey 7/24 çalışan faal bir reaktör olmaması, gerçekleştirilmedi derken bunu demek istedim.

  • Hidrojeni uretmek iin kullanacaginiz enerjiyle zaten o arabayi sarj edebiliyorsunuz.


    Hidrojen havada gezen birsey degil ki, uretimi ayristirmasi vs cok pahali ve zor. Onu ureteyim derken kullanacaginiz elektrikle cevreyi cok guzel kirletiyorsunuz merak etmeyin.


    Tasima nakli vs bahsetmiyorum bile. Mirai yilda 1000 adet bile satmayan yaptik oldu denebilecek deneysel bir arac..

  • gt86'nın sedan hali.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.