Şimdi Ara

hidrolik direksiyonum çok sert (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Evet hocam; sizin gibi düşünüyorum bende. Uzun süre kullanılmayan bir komprasör, aynı zamanda uzun süre yağlanmamış bir komprasördür. Yağ dibe çökmüştür. Uzun süre çalışmadığından dolayı da ilk çalıştırmada karşılaşacağı direnç fazla olacaktır.

    Bence de uzun süre çalıştırılmayan bir klima mümkünse düşük devirlerde devreye sokulmalıdır. Eğer hız yüksekse, ve klima uzun zamandır çalıştırılmamışsa debriyaja basıp devir düşürmekte fayda var.

    Kolay gelsin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K

    Evet hocam; sizin gibi düşünüyorum bende. Uzun süre kullanılmayan bir komprasör, aynı zamanda uzun süre yağlanmamış bir komprasördür. Yağ dibe çökmüştür. Uzun süre çalışmadığından dolayı da ilk çalıştırmada karşılaşacağı direnç fazla olacaktır.

    Bence de uzun süre çalıştırılmayan bir klima mümkünse düşük devirlerde devreye sokulmalıdır. Eğer hız yüksekse, ve klima uzun zamandır çalıştırılmamışsa debriyaja basıp devir düşürmekte fayda var.

    Kolay gelsin...


    + 1000

    Bir süre kullanmayınca ilk devreye girme anında devir yüksek ise zırıltı duyyorum. ama yolda debriyaja basıp devir relantiye düşüp düğmesine basınca zırıltı olmuyor sonra yavaşca debriyajı bırakıyorum ve devam ediyorum. sonra klima devereye girip çıkıyor ve ses falan yok. hatta ilk çalışmadan sonra bir süre kapatıp sonra açsam devir yoksek olsada ses seda yapmıyor.




  • evet doğru davnanış budur.Anlatmaya çalıştığım şey tam olrak budur.Ha debriyaja basıp klima butonuna basıp sakin bir şekilde bakleyip klimayı çalıştırırsınız ha vitesi boşa atıp yaparsınız ikiside klima kompresorü için aynıdır.Sonuçta her koşulda debriyaja basınca devir rölantiye düşer benim anlatmaya çalıştığım konu da budur zaten
    quote:

    Orjinalden alıntı: 1999 Siena 16 16V


    quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K

    Evet hocam; sizin gibi düşünüyorum bende. Uzun süre kullanılmayan bir komprasör, aynı zamanda uzun süre yağlanmamış bir komprasördür. Yağ dibe çökmüştür. Uzun süre çalışmadığından dolayı da ilk çalıştırmada karşılaşacağı direnç fazla olacaktır.

    Bence de uzun süre çalıştırılmayan bir klima mümkünse düşük devirlerde devreye sokulmalıdır. Eğer hız yüksekse, ve klima uzun zamandır çalıştırılmamışsa debriyaja basıp devir düşürmekte fayda var.

    Kolay gelsin...


    + 1000

    Bir süre kullanmayınca ilk devreye girme anında devir yüksek ise zırıltı duyyorum. ama yolda debriyaja basıp devir relantiye düşüp düğmesine basınca zırıltı olmuyor sonra yavaşca debriyajı bırakıyorum ve devam ediyorum. sonra klima devereye girip çıkıyor ve ses falan yok. hatta ilk çalışmadan sonra bir süre kapatıp sonra açsam devir yoksek olsada ses seda yapmıyor.





  • çok teşekkür ederim değerli vezir, O.B.K ve siena ustalarım.

    bu mesele de kafamda çözümlenmiş oldu, benim gibi merak saranlar da bolca fayda sağladı eminim.

    cevaplarınızı aynı hızla takip etmeye devam edeceğim.

    saygılar...
  • Klima sistemleri hakkında güzel bir konu işlenmiş bir ilavede ben yapmak istiyorum klima açık iken ani ivmelenme yapmak istediğinizde klimadan dolayı güç düşüklüğünü önlemek için ECU kontrollü olarak klima kompresörü belli bir süre devreden çıkmakta 1-2-3. viteslerdeki hızlanmalarda bunu hissedebilirsiniz. Dolayısıyla bende kompresörün yüksek devirde devreye girebilecek yapıda olduğunu düşünüyorum. İstemsiz olarak bu olmakta ve eğer böyle bir şey kompresöre zarar verecek olsa emin olun 1000 devir üstünde klimayı devre sokmayacak tertibatı yapmak çok çok kolay bütün iş zaten ECU daki 2 satır kod değişikliğine bakıyor ama demek gerek olmuyorki bunu yapmıyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.