Harika tespitler. Zaten memlekette doğru düzgün gidiş-geliş yol da kalmadı. her yer bölünmüş yol. eskiden olsa hakkı var torklu güçlü araçlarla yüklüyken özellikle kamyon arkası çıkışlarında daha rahat sollama yapılıyordu. Gücün güvenliğe katkısı olabilecek tek durum var, anlık güç-tork veren performanslı elektrikli otomobiller. veya büyük hacim v8-v12 falan atmosferik araçlar. koyduğun anda uzayacak araba. bazı kaçış senaryolarında işe yarayabilir. F the Pump (fthepump.com)youtube I was able to avoid getting rear ended by using the instant torque in my Tesla! https://www.youtube.com/watch?v=oWmZgMe_KWkburada muhtemelen "güçlü" falan diye addedilen bizdeki 1.6 turbo araçlarda falan hiç iş yok. |
Hızlanmayan, tehlikesiz, uyuz araç tavsiyesi arıyorum (2. sayfa)
-
-
Bu bakış motorsiklet camiasında çok daha fazla. Neymiş efendim kamyon sıkıştırınca gaz açıp kaçacakmış falan fişman.
Güçlü araç her zaman daha tehlikelidir. Sadece güç de değil. Yalıtımı, konforu iyi araba da daha tehlikeli. Hızı hissettirmiyor. Olgunlaşma ile alakası yok. O güç insana daha çok güven veriyor. Egea 1.4 le gitsen 100-110la gidersin, golf 1.5 le gitsen 120-130la gidersin. O hızlarda bile golf daha yavaş gidiyor hissi verir.
Hız sevmem ama altımdaki araç güçlendikçe seyir hızım artıyor. Auris 1.33, subaru xv ile 100le gitsem kimse bir şey demez ama mazda cx5, mg hs ile 100le gitsem niye bu kadar yavaş gidiyorsun derler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam eski tadımız kalmadı ya.
Gündemdeki vahim olaylar, ekonomi derken foruma uzun vadeli bakamıyorum. Haberlere bakınca insanın içi kıyılıyor, köpekler çocuk yiyor, hastanede bebek öldürülüyor vs. arada tek tük numune tiplere de denk gelince insanın enerjisi kalmıyor.
İngiliz forumlarına bakıyorum adamlar hafta sonu üye buluşması için arabaya binip Fransa'ya gezmeye fln gidiyorlar.
Şmidilik YouTube kanalı açmaya çalışıyorum, otomotiv ve Ayhan Tarakçı tarzında savunma ürünleri için teknik incelemeler ve sohbet tarzında gündem videoları çekeceğim. Foruma o yüzden ara ara girip çıkıyorum.
-
Evet, kış lastiği takılı SuperB ile 300 vuran ameleleri görüyorum YouTube'da. Lastik yarılsa şahsı geçtim arabayı bile tanıyamazsın o derece yüksek bir sürat, Lambo ile kaza yapan iki kişinin videosunu izledim adamların ceseti bile çıkmamış...
Trafik güvenliği videosu hazırlarken her sene 1 milyon kişinin yaralandığını gördüm, vefat sayısı da senelik 6500 civarı.
Kazaların %94'ü de dümdüz yolda oluyormuş, virajlar %5, sert virajlar %0 küsur, virajda kaza olmuyor yani. Düz yolda rehavetle kaza yapıyor insanlar.
Tüm araçlarda adaptif takograf olmalı, şehir içi 60, çevre yolu 100, otoyollarda 140 son limit olmalı.
GSR2 normlarında da çok geç kaldık, 2010 civarında zorunlu olsaydı en az 10-20 bin kişi şu an hayattaydı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Übermacht Oracle -- 19 Kasım 2024; 11:9:37 > -
picanto :d çok hafif yokuşu bile çıkamıyor nasıl araba yapmışlar hayret doğrusu
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1.6 cruze kamyondan hallice
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 19 Kasım 2024; 16:14:17 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
eski kasa 125 beygirlik Civicler ve 1.5 motor 125 beygir Corollalar tam tarif ettiğiniz araçlar
-
hem güçlü (140 hp ) hem de güçsüz ( 40 hp ) aracım var. inanın güçsüz araçla daha çok sinir oluyorsunuz. millet yine cins cins hareketler yapıyor. karşılık veremeyince ya da o olaydan kaçıp gidemeyince çok daha kötü oluyor.. gaza basıp uzaklaşacaksın en güzeli.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X