Şimdi Ara

hizlial.com (KINGSTON 8 GB FLASH BELLEK)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hizlial.com dan defalarca alışveriş yaptım ve bu alışverişlerimden bir tanesinde kingston DT100 8 gb flash bellek almıştım ve bir sorunla karşılaştım. hizlial.com sitesinden defalarca arıza kaydı girmeme rağmen ve kendilerine defalarca burada örneğini yazdığım e-postayı göndermeme rağmen bir cevap alamadım. hizlial.com üç kuruşluk flash bellekle uğraşmakmı istemiyor. bu nasıl bir müşteri memnuniyeti anlayışıdır. ürünü sat sonrasına karışma. hani kingstonun yetkili servisi olsa bunlarla hiç uğraşmayacağım. gönderdiğim e-posta:

    "BH962054 no'lu fatura (WEB1689568) ile aldığım kingston 8 gb flash belleğimin bir sorununu size arızalı ürün linkinden iki kez iletmeme (takip no: AT 304561 ve AT 305203) ve teknik servis departmanına da e-posta göndermeme rağmen henüz daha herhangi bir cevap almış değilim. flash belleğin kapasitesi müsait olmasına rağmen herhangi bir dosya, müzik veya foto yükleyeceğim zaman; bellek dolu ikazı alıyorum. belleği formatlıyorum düzeliyor ama bir müddet sonra yine aynı sorunu yaşıyorum. belleği formatlıyorum virus taramasından da geçiriyorum ama ara sıra yazma ve okuma problemi var. Ürünün teknik servisi olsa sizi rahatsız etmeyeceğim ama bu tür ürünlerin teknik servis hizmeti satıcı kanalıyla sağlanmaktadır. Olayın forumlara (forum.donanimhaber.com) ve yetkili mercilere taşımasına müsaade etmeyeceğinizi umarak e-postalarıma cevap vermenizi ve mağduriyetimin giderilmesini istiyorum."







  • hizlial.com yetkilileri hem e-posta hem de telefonla arayayarak durumu (arıza talebinin ve e-postaların taraflarına ulaşmadığını) izah etmişler ve gereken neyse yapılacağını bildirmişlerdir. kendilerine teşekkür ederim. saygılarımla.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.