Şimdi Ara

Vatan bilgisayar fatura kayboldu ...yardım...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
60.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2-3 ay önce konya vatanbilgisayardan alınan kingston USB içinde ki önemli verilerle birlikte uçtu fakat faturası kayboldugundan yardımcı olunamayacagı söylenmiş alan kişiye.

    bellegi garantiye verme yada degiştirme imkanımız var mı?

    prosedür hakkında net olarak bilgilendirebilecek bir arkadaş var mı?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vatan Bilgisayar Faturası Kaybolursa Ne Yapmalısın?

    Vatan Bilgisayar faturasını kaybettiysen veya ulaşamıyorsan, aşağıdaki adımları izleyerek faturaya tekrar ulaşabilirsin:

    • Vatan Bilgisayar Müşteri Hizmetlerini Ara: 0850 255 98 00 numaralı telefondan müşteri hizmetlerine ulaşarak kaybolan fatura hakkında bilgi verebilirsin. Kimlik bilgilerini ve faturaya ilişkin detayları ibraz etmen gerekebilir.

    • Vatan Bilgisayar Web Sitesi Üzerinden Fatura Sorgula: Vatan Bilgisayar web sitesine giriş yaparak, "Hesabım" bölümünden fatura geçmişine ulaşabilirsin. Kayıtlı e-posta adresin ve şifren ile giriş yaptıktan sonra, faturalarını görüntüleyebilir ve indirebilirsin.

    • E-posta ile Bilgi Talep Et: Vatan Bilgisayar'ın destek e-posta adresine (destek@vatanbilgisayar.com) yazabilir ve fatura kaybı hakkında bilgi verebilirsin. E-postana kimlik bilgilerini ve faturaya ilişkin detayları eklemeyi unutma.

    • Mağazaya Git: Yakınınızdaki bir Vatan Bilgisayar mağazasına giderek, fatura kaybını bildirebilirsin. Mağaza personeli, kimliğini doğruladıktan sonra faturayı bulmanıza veya yeniden düzenlemenize yardımcı olabilir.

    Vatan Bilgisayar faturasını bulmak veya sorgulamak için aşağıdaki anahtar kelimeleri kullanabilirsin:

    • Vatan bilgisayar fatura kaybettim
    • Vatan bilgisayar fatura sorgulama
    • Vatan bilgisayar fatura bulma
    • Vatan fatura sorgulama
    • Vatan bilgisayar faturamı kaybettim
    • Vatan fatura kaybettim
    • Vatan faturamı kaybettim

    Kaybolan faturanı bulmak veya sorgulamak için bu adımları uygulayarak, gerekli belgelere kolayca erişebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Fatura(fiş) olmak zorunda.. Olmadan herhangi bir işlem yapılmaz..
  • vatan bilgisayarda faturanın 2. nushasını 5 sene saklamak zorunda. ikinci nushadan fotokopi alıp aslı gibi yaptırtırsan problem kalmaz. adamlar işi yokuşa sürmek için genelde bizde yok diyolar ama ticaret kanuna göre saklamak zorunda, bunu bu şekilde belirtirseniz yetkili birine size yardımcı olurlar olmadı dilekçe yada mail olarak bildirimde bulunun çözüm sağlayacaktır. yinede olmaz derseniz şikayette bulunun o zaman vatan bilgisayar paçaları tutuşarak size geri dönerler...
  • bildigim kadarıyla vatanda alışveriş yapılırken müşteriler ve yaptıgı alışverişler adresleriyle birlikte kayıt oluyor ekranda zaten belirecektir kimin ne aldıgı
    arkadasında belirttigi gibi Vatan bilgisayarda 2 nushasını herkes gibi 5 sene saklamak zorunda yok diyemezler yani işi yokusa surerlerse şayet Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurunuz (Sanayi ve Ticaret Müdürlüklerinde bulunur)
  • bende ankaradayım. vatan bilgisayardan usb flashım var. ancak faturasını bende bulamıyorum. magazayla telefonda görüştüm, (armada alışveriş merkezinin karşısındaki magazayla) ürünün seri numarasından garantisinin olup olmadıgını bulabileceklerini, faturaya gerek duymadıklarını sölediler. tabii fatura olsa iyi olur ama faturasızda seri nosuyla garanti olup olmadıgı biliniyor. ben hafta içi götürücem vatan bilgisayara bakalım nasıl olcak. buraya bilgi dönerim tekrar.
  • tüketici hakları mahkemsi başvuru prosedürü ve varsa masrafları hakkında da bilgilendirirseniz sevinirim bu iş usb bellegi aştı prestij meselesi oldu!

    iyi olan kazansın(;
  • bu arada eklemeyi unutmuşum benim flashta bozuldu ondan bu bilgiyi yazdım. arkadaşla aynı durumdayım. o yüzden araştırdım vatanla görüştüm. garanti kapsamında değiştirmek için götürcem yada tamiri için. (ki tamir olacagını sanmıyorum) garantili olup olmadıgı faturasız belli olursa (ki olur diyorlar) tam bilgiyi buraya yazarım. hatta konya magazası içinde aynı uygulama varmı diye sorarım ordaki yetkiliye. bence konyadaki vatandada böyledir. siz bi vatan bilgisayar magazasıyla görüşün bence, garantisi seri no ile ortaya çıkacaktır ve tamir veya değiştirme yapacaklardır garantisi varsa. zaten kingston usb lerin 5 yıl garantisi var diye biliyorum. (yanlış biliyor da olabilirim) Tşk.
  • bişey almaya git sonra sana soracaklar var mıydı kaydınız diye evet dicen sonra cıkıcak sende yaparsın bişiler
    her türlü kopyası var onlarda
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TrDr_22

    tüketici hakları mahkemsi başvuru prosedürü ve varsa masrafları hakkında da bilgilendirirseniz sevinirim bu iş usb bellegi aştı prestij meselesi oldu!

    iyi olan kazansın(;

    masraf alınmıyor diye bılıyorum
  • Öncelikle USB bellek ve SD kart ürünlerinde seri no takibi yapılamamaktadır ve ürünlerin Türkiyede tamir edilme durumu söz konusu değildir. Vatan bilgisayar senin kaydını tutmak zorunda ve ürünü senden alıp ürün aldığı distribütöre gönderip değiştirmeli ve sana 5 yıl içersinde(kingston garanti süresi) geri vermelidir.

    Tüketici mahkemesine başvurursan senden onlar fatura isterler. En mantıklı çözüm ise direk olarak distle konuşmak. Türkiyede ki kingston distleri Indeks bilgisayar, Armada bilgisayar ve Asnet. En hızlı çözüm bunlardan gelir. Aksi taktirde Kingston web sitesinde şikayet formu doldur. Onlar için sen çok değerlisin inan bana....
  • Evet faturasız garanti kapsamında sayılabilir ama zorluk çıkarabilirler bu kadar büyütmeye gerek yok.Vatan bilgisayar müşteri hizmetlerini ara faturamı kaybettim de faturadaki ismi isterler verdiğin isimle bulunan faturadaki ürünleri sana onaylattıktan sonra verdiğin fax numarasına aynı gün içinde faxlıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Àhmet -- 18 Kasım 2008; 18:39:58 >
  • Benim hdd bozuldu hepsiburadadan almıştım fatura falan yoktu,ayın 11inde gönderdim bugün değiştirip göndermişler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dejaay

    Fatura(fiş) olmak zorunda.. Olmadan herhangi bir işlem yapılmaz..


    evet fatura onu oradan aldigina dair bi kanit , belge sonucta .
  • vatan bilgisayara gittim ankara söğütözü magazasına müşteri hizmetlerine, faturam yok ama ürün elimde seri nosundan garantili olup olmadıgının tespitinin yapıldıgını telefonda müşteri hizmetleri söledi dedim(ki söylediler). toshiba u3 2 gb flash bellek bendeki, arızalı olan. söğütözü mağazadaki müşteri hizmetlerindeki kadının bana sölediği ürünün faturası önemli değil, garanti kartları çıkıyor onlar önemli bizim için o olmazsa arızası için gönderemem garanti dahilinde dediler. bende karıştırdım her tarafı meğersem flash belleği hepsiburadadan almışım, garanti kartı kutusu ve faturası ile buldum. bu hafta hepsiburadaya gönderecegim usb belleği.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reis_06 -- 22 Kasım 2008; 19:30:37 >
  • Hacettepe Tıp Fakültesi öğrencisiyim. Öyle yalan söylemek gibi bir niyetim yok emin olun. Aldığım telefon daha önce açılmış ve kullanılmış çıktı. 1 haftada bozuldu. İçinde şebnem ferah ve bazı yabancı şarkılar vardı ilk aldığımda. Bunlar hepsine yükleniyor diye düşündüm ama dün servise götürdüğümde öğrendim ki hafıza kartının içi boş oluyormuş. Böyle bir şeyi yapabileceklerini hiç düşünmemiştim. Lütfen rica ediyorum vatandan alışveriş yapacaklar daha dikkatli olsunlar. Güvenmeyecekmişsin bu devirde hiçbir yere gerçekten. Devir üçkağıtçıların devri olmuş, üçkağıtla bir yere gelmek adet olmuş MAALESEF!!!
  • Beyler hazir konu varken konu acmak istemedim lakin tarih baya eski umarim cevap gelir.Bende vatandan aldigim urunde sknti cikti fatura kayip yanliz garanti belgesi var acaba bu durum bi sknti olusturur mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Urun nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oktayd kullanıcısına yanıt
    Orjinali olmadıktan sonra işlem yapılmaz.
  • PSU bozulmuştu, bugün aldığım yere götürdüm. Arızalandığını ve Faturamı kaybettiğimiz söyledim. Sorun değil sistemden bakabileceklerini söyleyip müşteri ilişkilerine yönlendirdi. Sadece isim soyisim ve nezaman aldığınızı sorup garantiye gönderiyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.