Şimdi Ara

Hizmeti sonlandırmak isteyene 10 ay indirimli fiyat!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir ekşi sözlük yazarının başından geçen Turknet hizmetinin sonlandırılma hikayesi.

    Yorum sizlerin...


    (bkz: #148370811) bu entry'den 1 gün sonra aradılar. normalde ölsen telefonla allahın kuluna ulaşamayacağın türknet, iptal talebi yaptığın an ulaşıyor (onda bile 1 gün sonra dhfhnk).


    neyse efendim, türknet müşteri temsilcisine söylediğim şeyi buradan da yazayım:


    - türknet'i yöneten kişiler eski parlaklığını yitirdi. artık yönetim kademesi mi değişti veya başka bir şey mi oldu bilmiyorum ama bu yönetim, müşterisini tanımıyor.


    - türknet kullanıcısı, ortalama türk insanından bir tık daha 'niş' bir kullanıcı profiline sahip. yani atıyorum 100 mbit hız 100 lira değil de gerekirse 150 lira olsun ama stabil olsun diyen kişinin genelde tercih ettiği bir yer(di).


    - türknet ne yaptı? kendi ortaya koyduğu baremleri bir bir yıktı. bu baremleri yukarıda refere ettiğim entry'de görebilirsiniz. ama özetin kalbini vereyim: stabil olmayan bağlantıya ha bire zam yaparsanız, müşterileriniz kaçar. nokta.


    - kendime özel bir neden de ekleyecek olursam, müşteri temsilcisi "iptal ettirmezseniz yeni fiyat yerine eski fiyattan 10 ay daha devam edelim" dedi. ben açıkçası bu teklifi oldukça ahlaksız buldum ve şu soruyu sordum: iptal talebi açmasam, bu teklifi verir miydiniz yoksa yeni tarifeden mi faturalamaya devam ederdiniz? tabii ki teklif falan verecekleri yoktu ve "ileride belki düzelirseniz dönmeyi düşünüyordum ama bu teklifinizle o ihtimali ortadan kaldırdınız teşekkürler" diyerek görüşmeyi sonlandırdım.


    ek bir not olarak, bu son aramalarında dahi dinlemediklerini fark ettim. yeni bağlantımı sordu, açıkça söyledim (taahhütsüz dedim mesela) ama bana yolladıkları özet mailde "yeni taahhütlü bir firmaya geçtiği için iptal ettirmiş" falan yazmışlar.


    aynen böyle devam türknet. dinlemeye dinlemeye silineceksiniz piyasadan.


    Kaynak


    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qbilay -- 3 Şubat 2023; 12:29:19 >







  • İptal talebini nereden yaptınız?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt

    Ekşi sözlükten alıntı yapılmıştır.

  • Merhaba, bizim 10 ay peşin kampanyamız mevcuttur. Mevcut kullanıcıların kullanabileceği bu yöntem ile 199,90 TL üzerinden 10 aylık fatura tutarı peşin veya taksitle (taksit ve vade farkı seçenekleri bankalara göre değişiklik gösteriyor.) ödeniyor. Kontrol edebilmemiz için müşteri numaranızı ve görüşme yaptığınız numarayı konu linki ile birlikte PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Yaşadığınız bu kötü deneyim için çok üzgünüm. @TurkNetDestek


    Konuyu ne kadar iyi okuyup anladığınızı da öğrenmiş olduk.

  • türknet'i belirli bir süre kullandım ama hiç memnun kalmamıştım. öncesinde milleni, sonrasında poyraznet. bu ikisindeki memnuniyet turknette yok :D müşteri hizmetleri yok. satış birimi var sadece. garipler kısacası

  • Bende netspeed e geçtim 12 mbps alıyordum şuan 28 mbps aliyorum. Ve kopma sorunum yok. Çok memnunum müşteri hizmetleri çok yardımcı oluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.