Şimdi Ara

ho0nda motor konusunda geridemi kalıyor? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
4.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu Isuzu'dan alınan dizel motor; Honda üretimi değil.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akustik

    http://www.parkers.co.uk/cars/equipment/Detail.aspx?deriv=22889

    pardon 1.8 değil 1.7 miş.
  • sonuçta var. ki ben üretim fala demedim. honda şu motoruda getirse ne iyi olur dedim.
  • Seni yanlışlamak için yazmadım Hocam. "Honda üretimi" demediğinin farkındayım. Konu başlığını düşünerek motorun Honda'ya ait olmadığını vurgulamak istedim.
    Gelse bence de iyi olur.
  • natural gas lı modeli bile var.doğalgaz yani lpg herhalde bu.
    http://automobiles.honda.com/civic/
    ayrıca go-cart larda bile honda motoru var.
  • 1.6 dizel geliştirmediği sürece , dizel pazarında işi zor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: müco77

    Şimdikiler derken TSI gibi turboları kastediyorsun sanırım. Onlar dopingli oluyor zaten; atmosferikte Honda'dan hâlâ çok gerideler...
    Ama Honda neden bu işe ara verdi? Onu anlamıyorum Okyay. 160 HP'lik 1.6 vti'ın devamı gelmedi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    o küçük hacimden büyük güç alma olayıyla şimdikiler aynı diil muco.




    Yüksek devirlerden elde edilen litre başına 100 ve üzeri beygirler var doğru ama bunlar aile otomobilleri için pek uygun değiller çünkü esas güçlerini çok yüksek güçlerde veriyorlar ve buda yakıt tüketimini ve arıza riskinide arttırıyor.
    İnsanlar artık en alt devirlerden itibaren yüksek çekiş gücü hemde yakıt ekonomisi istedikleri için kompresörlü ve turbolu sistemler giderek yaygınlaşıyor.




  • estagfirullah yanlışlamadım hocam. paylaşım sadece.
    selamlar



    quote:

    Orjinalden alıntı: müco77

    Seni yanlışlamak için yazmadım Hocam. "Honda üretimi" demediğinin farkındayım. Konu başlığını düşünerek motorun Honda'ya ait olmadığını vurgulamak istedim.
    Gelse bence de iyi olur.
  • motoruna kimse laf edemezde, kaporta , boya ve yakıt tüketimi tatrtışılır
  • 8-10 yaşındaki passat 1.8T 2. elde inceleyen varsa neden honda nın aşırı beslemeli motora yönlenmediğini anlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: müco77

    Şimdikiler derken TSI gibi turboları kastediyorsun sanırım. Onlar dopingli oluyor zaten; atmosferikte Honda'dan hâlâ çok gerideler...
    Ama Honda neden bu işe ara verdi? Onu anlamıyorum Okyay. 160 HP'lik 1.6 vti'ın devamı gelmedi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    o küçük hacimden büyük güç alma olayıyla şimdikiler aynı diil muco.




    yeni euro normlarını karşılamak çok zorlaştı
    en azında 92-93 si ların motor gücü bile yok artık ,

    bi de tayyarların önünü kezmek istemez heralde honda
  • civic 2007 ilk çıktığında piyasada 1.6 atmosferikten 125 hp güç veren motor yoktu. bu güce erişirken aynı zamanda gaz emisyonu normlarına da uymak gerekiyor, işin zor tarafı da bu. baktılar yok, bu güce böyle erişemiycez bari turbosunu yapalım dediler. yoksa rekabet edemeyeceklerdi. Vw ile başlayan turbo trendi diğer markalara yayıldı sonra.
    honda motorda ustadır .
  • honda turbo işine girse bi de :)
  • hondanın bütün motorları çok ama çok başarılıdır. golfte honda motoru olsaydı başka arabalar satılmazdı diye düşünüyorum. golfun kasasıda hondada olsaydı yok satrdı. 6 aysona
  • honda mı motor bakımından geri demi kaldı?
    topic in başlığında bile karamsarlık seziyorum.

    imkansız bir konuyu konuşmaya bile gerek yok bence?

    arkadaşlarında dediği gibi karada havada suda evde iki tekerde olan bir marka sizce geride olabilir mi?

    honda ve geri kalma olayı çelişkili iki kelimedir. bence

    saygılarımla...
  • Şimdi arkadaşım, atıktan (eksoz gazı) daha fazla güç elde etmek ne zamandan beri hile oldu?

    Turbo eskiden de vardı ama eski nesildi... özellikle vw nin son dönemde çıkardığı yeni nesil dünyada bundan sonraki motor gelişimini derinden sarsacak...

    vw, performans ile düşük yakıt tüketimini bu yeni nesil twinscroll turbo sayesinde kullanıcıya sundu..

    atmosferik dönemi ne yazık ki artık kapandı..

    devir ekonomi devri, devir az tüketim devri... 6 bin devirde max hp ve 4000 devirde max york olayı yakında tamamen bitecek bana göre...


    şimdi 3 araba düşünüver...


    1. golf 1.4 tsi 122 ps olsun... otomatik:::: şehir içi tüketim: 7.7 hızlanma ise : 9.4 sn..
    2. Bravo 1.4 turbo 120 ps ::: bakınız bunda da turbo var ama: 8.6 L/100 km ( easytronic benzeri vitesi olacak)
    3. civic 1.6 125 ps otomatik: tütekim: 9.8 sn hızlanma: 10.3 sn



    görüldüğü gibi 1 ve 3 ün arasında çok büyük fark var... 1. si daha hızlı ve daha az tüketiyor...

    farkı yaratan twin scroll...


    son dönemde motor olayını domine eden vw... bu da yeni nesili...

    1.6 tdi diesel hibrid:: ortalama tüketim. 3.4 L/100 km.... cenevrede



    With its Golf TDI Hybrid, Volkswagen demonstrates the kind of potential inherent in the combination of high-tech diesel engine, electric motor and 7-speed DSG technology. Exhibited for the first time at the Geneva Motor Show, the concept car consumes no more than 3.4 litres of diesel fuel per 100 kilometres. This powerful full-hybrid Golf TDI Hybrid can be operated either in internal-combustion mode only or in a combination mode of powerful yet thrifty TDI and electric motor. The car is also designed to run on emissions-free electric power only. Power transmission to the front axle is managed by 7-speed DSG technology. In city traffic, the vehicle’s automatic stop-start system will even automatically switch off diesel operations.



    quote:

    Orjinalden alıntı: ctrl_alt_del

    HONDANIN FELSEFESİNDE HİLE YOKTUR... TURBO, SUPERCHARGER VS....
    ATMOSFERİK MOTORU "SUYU ÇIKANA KADAR" HP ÜRETİR....
    EN BEĞENDİĞİM 1 ÖZELLİĞİ BU,
    2.Sİ İSE BU KONU İLE İLGİLİ DEĞİL AMA ARAÇLARINDA ÇOK FAZLA OPSİYON YOKTUR... ZATEN HERŞEY STANDARTTIR...
    KULLANAN VE İLGİLENENLER BİLİR..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 2 Mart 2008; 0:14:06 >




  • Geri de kalmadı honda ama bazı konularda geri de.. dizel gibi... 2.2 ctdi si var ama TR de bi crv de var... o da 140 ps.. rakipleri artık 1.9 cdt gibi bir motordan 180 ps çıkarıyor...


    ama honda şu an geliştirme safhasında... 2009 da bir çok hacimde yeni nesil dizelleri geliyor.
  • valla bugün gezdim 140 lık golf le
    evet araç gayet seri
    ama nedense bana hiç keyif vermedi
    motor sesi çok kötü
    ve bu alet kesinlikle civicten fazla yakıyor , fabrika verisi ne derse desin
  • Doğrudur 140 lık tüketimi şehir içinde 9 L den fazla, fabrika verisi
    ama 122 lik çok farklı bir sistem... kompresör yok ama kompresör görevi de yapan turbo var..

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    valla bugün gezdim 140 lık golf le
    evet araç gayet seri
    ama nedense bana hiç keyif vermedi
    motor sesi çok kötü
    ve bu alet kesinlikle civicten fazla yakıyor , fabrika verisi ne derse desin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 2 Mart 2008; 0:13:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Doğrudur 140 lık tüketimi şehir içinde 9 L den fazla, fabrika verisi
    ama 122 lik çok farklı bir sistem... kompresör yok ama kompresör görevi de yapan turbo var..

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    valla bugün gezdim 140 lık golf le
    evet araç gayet seri
    ama nedense bana hiç keyif vermedi
    motor sesi çok kötü
    ve bu alet kesinlikle civicten fazla yakıyor , fabrika verisi ne derse desin



    gorele2000 dogus a almanyadan ekipleri uzun zamandır gelıyor.(tsi lar için).
    122 ve 170 ler sorunlu 140 lar çok sorunlu. butun arablar gaz yemıyor kesıklık ve anormal çalısma sorunları war.
    ankaradaki doğuş otomotıvde baya buyuk sıkıntılar war.
    (aynı olaylar vw eskıhısar da da war.)
    ne oldu bu olaylar çözüldümü?
    bize 5 ay kötü benzın ve yazılım yalanı atıldı.sonra bobinleri filan degiştiriyolardı en son.??yine yapamıyolardı.en az 10 araba bızle bırlıkte oradaydı.
    ankaradaki dogus oto çok 3 kagıtcı. eger burda bu dedıgımın tersini iddia eden , orda çalısan we tartısmaya açmak ısteyen warsa ,
    bana özelden degil burdan bu yazdıgıma cevap yazsın. herkes okusun .birşeyler ögrensin.
    yüzleri kızarsın .
    bakın arkadaslar büyük konusmayım ama ne bana ne yakınıma ne de dostuma 20000 ytl ye 0 bir tsi araç werseler(marka model farketmez )
    ne alırım ne aldırırım.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.