allah allaaaah hiç bilmiyodum , iyiki takmamışız turboyu motora
Ankara, Eryaman.
quote:
Orjinalden alıntı: radicalultras
quote:
Orjinalden alıntı: müco77
Bir de bugün yolda bir TSI 140 HP gördüm; dörtlüleri yakmış solda duruyordu. Adam ellerini iki yana açarak söyleniyordu. Yanımda çoluk çocuk olduğu ve yağmur yağdığı için inemedim ama "sorun ne?" diye sordum. Marşa basıyormuş, gaz yemiyormuş. Bir kere daha böyle bir TSI görmüştüm. Servisler genelde benzini sorumlu tutuyor ama işkillendim artık.
yazık walla . hangi il ?
quote:
Orjinalden alıntı: tayfa__
arkadaşlar hondanın motor konusunda geri kaldığı falan yok..dünya piyasalarında bütün motor üreticileri şu anda bir yol çizdiler kendilerine insanlar zamanında bundan yıllar evvel sadece kamyonetlerde kullandıkları dizel motorları küçültüp arabalar için uygun şekle getirip sorunsuz dizel motorlar üretmeyi hedeflediler..bütün firmalar nerdeyse bu iş için çok büyük yatırımlar yaptılar ki halen dünyada sorunsuz dizel motoru üreten bir firma yok..zaten sorunsuz diel motorlar üretilemediği içinde şu anda bir toyota bir volvo bir vw hepsi hem dizel hem benzinli motor üretiyolarlar. emin olun dizel motorlarına güvenen çıksa sorunsuz diye bugün piyasada benzinli motor kalmazdı. gel gelelim honda bu şirketlerden farklı olarak geliştirmekte olduğu Hybrid teknolojisinin geleceğin teknolojisi olduğuna karar verdi ve bütün yatırımlarını bu yönde kullandı geçici bir süre daha dizel motor teknolojisini para yatırıcaklarına bütün imkanlarını hybrid motorunu geliştirmeye adadı..çünkü ileriki 10 yıl içerisinde gelinicek noktada artık elektrikle çalışan motorların bu teknolojilerin bugün halen tamamen sorunsuz yapılamayan dizel motorların yerini alıcağını düşünüyolar. ve inanın bunu düşünerek ve yaparak rakiplerinden zaten kat kat daha üstün oluyolar. bugün yalnızca yurtdışında üretilen hybrid motoru 5-10 yıl içerisinde türkiyede kendi fabrikalarında üretmek istiyorlar.
şimdi honda neden dizel motor üretmiyor işte sebebi budur. üretmedikleri içinde bugün en iyi benzinli motoru honda üretiyor.çünkü dizelle uğraşıp zaman kaybetmiyorlar benzinli motorlarına ve geliştirdikleri yeni teknolojiyle iligleniyolar.yani herkes kendi uzmanlık alanında uğraşıyor
Dizelle vakit kaybetmemek. Aynen öyle. Hatta Hybrid'e bile fazla asılmadan doğrudan Hidrojen teknolojisine yoğunlaşarak bir anlamda çağ atlamak istiyor Honda. 3 yıl önce Honda Türkiye'de çalışan bir arkadaşım da Honda'nın uzun vadeli projeksiyonlarından söz ederken aynı şeyleri söylemişti. Turbo konusunda ise Honda'nın anlaşmalı modifikasyon firması Mügen, harika işlere imza atıyor. Atmosferik motorlarda turboya en olumlu cevap verenlerden biridir Honda. geri kalma olayı burada da yok yani.
quote:
Orjinalden alıntı: scan
Yazdıklarımı anlayamamışsın dostum. F1'i, jet motorlarını şunu bunu karıştırma. 10 silindirli motorlardan bahsetmiyoruz. Hondanın mevcut atmosferik motorlarına turbo adepte etmek çok zor ve problemli. Turboya uyum konusunda VW önde. Bu nedenle Hondanın özellikle 1400-1600 cc aralığında baştan bir Turbo motor tasarlaması gerek belki de vardır bilemiyorum ama en azından ülkemizde yeni jenerasyon araçlarda yok.Not kısmına inanmak zorunda değilsin tabiki. Bir firmanın başka alanlarda yaptığı işlere bakıp da farklı bir ürünü ona göre almak isteyenler Rolls-Royce ya da Saab'a yönelsin paraları varsa eğer, adamların üretmediği motor tipi yok zaten
tamam ya anladım senınle ayrı dunyalarda yasıyoruz . 4. cümleni kanıtlama olasılıgın warmı ? özür dilicem burada herkes okusun hemde. çamur at izi kalsın . bende kuyuya tas atıyım sende cıkarmaya calıs.
hondanın atmosferik motorları turbo uygulamasına uygun değil diyenlere şaşarım...adamlar type-rın stock motorunu açmadan turbo kit ile 0.9bar basıp 450hp almaları uygun olmadığını gösteriyor öyle değil mi???ayrıca mugen dominatör ile sadece supercharger ile 300hp aldığıda uygun olmadığını gösteriyor öyle değil mi?? vw 2.0 motoruna turbo taksın 200beygirlerle yetinsin...
Tamam beyler pes ettim. Verdiğiniz linkleri daha önce çok gezdim. Anlattıklarım Honda'nın mühendislerinin ağzından çıkan şeyler. Sizse modifiyeden basediyorsunuz. Honda'nın TSI ya cevabı varmı bana sadece onu söyleyin. Honda mühendislerinin dediği olay bu. Bu devirde modifiye yapılamayacak ya da turbo takılamayacak araç kaldımı. Marka takıntınızı bırakın lütfen
vw yi yabana atıyorsunuz gibime geliyor.veyronun 1001 beygir 1250 torka sahip 16 silindirli motorunu üreten vw mühendisleridir.araç 0-100 2,9sn son sürat 407kmh
quote:
Orjinalden alıntı: freeman6161
vw yi yabana atıyorsunuz gibime geliyor.veyronun 1001 beygir 1250 torka sahip 16 silindirli motorunu üreten vw mühendisleridir.araç 0-100 2,9sn son sürat 407kmh
Olay VW, Honda ya da başka bir marka değil, arkadaşların sıkıntısı sahip oldukları araçlara laf söylenmesi. Ben sadece bizzat honda mühendislerinden duyduklarımı yazdım olayın daha da detayı var ancak burda anlatıp dillendirmeye gerek yok. Yoksa dediğim gibi 420 BG 99 model hondalar var bu yapılmayacak birşey değil. Bir ara antalya sokaklarında modifiyeli hondadan geçilmiyordu.
quote:
Orjinalden alıntı: freeman6161
vw yi yabana atıyorsunuz gibime geliyor.veyronun 1001 beygir 1250 torka sahip 16 silindirli motorunu üreten vw mühendisleridir.araç 0-100 2,9sn son sürat 407kmh
16 silindirli 4 turbolu V bloktan 1001hp güç almak için büyük bir marifet diyemeyeceğim malesef...sıralı 4 silindirli 2000cc motorlardan 600-700hp güç elde edilebiliyor...
quote:
Orjinalden alıntı: huso2000
quote:
Orjinalden alıntı: freeman6161
vw yi yabana atıyorsunuz gibime geliyor.veyronun 1001 beygir 1250 torka sahip 16 silindirli motorunu üreten vw mühendisleridir.araç 0-100 2,9sn son sürat 407kmh
16 silindirli 4 turbolu V bloktan 1001hp güç almak için büyük bir marifet diyemeyeceğim malesef...sıralı 4 silindirli 2000cc motorlardan 600-700hp güç elde edilebiliyor...
ben 4 silindir 2000cc 600-700 beygir hiç motor görmedim
quote:
Orjinalden alıntı: freeman6161
quote:
Orjinalden alıntı: huso2000
quote:
Orjinalden alıntı: freeman6161
vw yi yabana atıyorsunuz gibime geliyor.veyronun 1001 beygir 1250 torka sahip 16 silindirli motorunu üreten vw mühendisleridir.araç 0-100 2,9sn son sürat 407kmh
16 silindirli 4 turbolu V bloktan 1001hp güç almak için büyük bir marifet diyemeyeceğim malesef...sıralı 4 silindirli 2000cc motorlardan 600-700hp güç elde edilebiliyor...
ben 4 silindir 2000cc 600-700 beygir hiç motor görmedim
google biraz gıdıklarsan bir çok örnek çıkar karşına....
quote:
Orjinalden alıntı: huso2000
quote:
Orjinalden alıntı: freeman6161
quote:
Orjinalden alıntı: huso2000
quote:
Orjinalden alıntı: freeman6161
vw yi yabana atıyorsunuz gibime geliyor.veyronun 1001 beygir 1250 torka sahip 16 silindirli motorunu üreten vw mühendisleridir.araç 0-100 2,9sn son sürat 407kmh
16 silindirli 4 turbolu V bloktan 1001hp güç almak için büyük bir marifet diyemeyeceğim malesef...sıralı 4 silindirli 2000cc motorlardan 600-700hp güç elde edilebiliyor...
ben 4 silindir 2000cc 600-700 beygir hiç motor görmedim
google biraz gıdıklarsan bir çok örnek çıkar karşına....
aramama gerek yok.fabrika çıkışı bir 4 silindir motorun o güçlerde olamaz.
quote:
Ben sadece bizzat honda mühendislerinden duyduklarımı yazdım
honda mühendisleride amma boş adamlarmış
quote:
Orjinalden alıntı: freeman6161
aramama gerek yok.fabrika çıkışı bir 4 silindir motorun o güçlerde olamaz.
tamam tamam kabul ediyom en büyük motor üreticisi VW...
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
quote:
Ben sadece bizzat honda mühendislerinden duyduklarımı yazdım
honda mühendisleride amma boş adamlarmış
Doğrudur sen öyle diyorsan öyledir.
quote:
Orjinalden alıntı: okyaypay
quote:
ho0nda motor konusunda geridemi kalıyor?
hayır , 2. turu bindirmek üzere , onun için geride görünüyor
Okyay kardeş yine yakalamışsın ana noktayı
Başlığa bakıp fıkra var diye tıkladım, hani fıkra?