Şimdi Ara

.:: HONDA Accord Kulübü ::. (1053. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
21.211
Cevap
141
Favori
1.345.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10511052105310541055
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asarhaddon kullanıcısına yanıt
    Hocam honda bu konuda zayıftır da demek ki civic e falan binseniz kafayı yersiniz 😂 ben accordu aldım fanboyluk yapmak için yazmıyorum da dediğiniz şeylerin hiç birini yaşamadım. Ne bi rüzgar sesi var ne bi yol sesi. Süspansiyon olarakta sertlik kavramı görecelidir ancak bence accord fazlasıyla yumuşak ve kafadan bu yüzden acayip kayma yapıyor. Ben yumuşak olduğu için gidip coilover yaptırdım şuan sert ama bi o kadar da güzel yol tutuyor. Ne virajlara dehşet hızlarla girdim atacak diyorum ve atmıyor. Tabi bu yol sesi ve yol tutuşu işi ön takımın sağlığı ve en önemlisi lastik seçimiyle tamamen orantılı. Ha birde karşılaştırdığınız araçlarla accordun arasında 9 10 yaş var nerdeyse onu da hesaba katarak değerlendirmek lazım diye düşünüyorum. Accorda verdiğimiz paralar belli bu rakamlara daha iyi bir araba alınamaz bence. şahsen Vag Grubunda passatı kesinlikle tercih etmem aynı klasmanları değerlendirecek olursak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otk0638 kullanıcısına yanıt
    Tabi ki yaş farkı var ama bu araç d sınıfı c sınıfı Meksika üretimi jettadan daha iyi olmasını beklerdim yine de bakın burada almanız övmek için yazmıyorum hatta Japonları daha çok severim ama yalıtım işini özellikle eski arabalarda ney şekilde Almanlar daha iyi yapmış bunu dışında o silecek kolu ne öyle güzel kardeşim niye direksiyonun altına koydun şunu göz görecek bir yere koysana ama tekrar söylüyorum aracın içine ve donanımına diyecek yok yakıtta çok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamlar,
    aranıza 2012 model accord ile katıldım.aracı satın aldığımda lpg bulunmuyordu,
    aracıma prins silverline modeli lpg dönüşümü yapıldı.
    benim sizlere danışmak istediğim aracım lpg de olduğu zamanda benzin harcıyormuş gibi benzin ibresi düşmekte,
    hatta benzin lambası yanmakta.
    bu durum normal mi?
    lpg markasından kaynaklı mı ?
    daha önce civic model aracım vardı onda da lpg olmasına rağmen benzin ibresi düşmezdi.
    saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluemonday -- 9 Aralık 2019; 11:31:11 >
  • bluemonday B kullanıcısına yanıt
    Öncelikle Aracınız hayırlı olsun..
    Benim 2007 accordda da prins lpg var. Araç lpg de iken benzin göstergesinde düşme oluyor. Aslında benzin harcamıyor ama araç tüketim üzerinden benzin tüketmiş gibi hesaplayıp benzin seviyesini düşürüyor. Belli bir süre sonra veya kontak açıp kapattığınızda düzeliyor. Endişe edecek birşey yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluemonday

    selamlar,
    aranıza 2012 model accord ile katıldım.aracı satın aldığımda lpg bulunmuyordu,
    aracıma prins silverline modeli lpg dönüşümü yapıldı.
    benim sizlere danışmak istediğim aracım lpg de olduğu zamanda benzin harcıyormuş gibi benzin ibresi düşmekte,
    hatta benzin lambası yanmakta.
    bu durum normal mi?
    lpg markasından kaynaklı mı ?
    daha önce civic model aracım vardı onda da lpg olmasına rağmen benzin ibresi düşmezdi.
    saygılar...
    Aracınız hayırlı olsun, lpg dönüşümü ne kadar mal oldu ?
  • muhendis biri kullanıcısına yanıt
    verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
    saygılar
  • volvole V kullanıcısına yanıt
    teşekkürler
    lpg dönüşümü için kit fiyatı 4750 tl'ye mal oldu.
    saygılar
  • bluemonday B kullanıcısına yanıt
    Arkadaşımın da 2012 model accord'u var. Bu arabada aracı kilitleyince cam ve ayna kapatma var mı ? modül mü gerekiyor bunu için?
  • bluemonday B kullanıcısına yanıt
    Lpg iyi tasarruflu falan da işte maliyeti çok yüksek, şimdi siz bu parayı çıkarmak için 19.000 km yol yapmanız lazım bu sadece yakıt hesaplanmış hali, bunun yanında birde lpg nin bakımıayar bozulması parça değişimi vs bir sürü masrafı olacak
  • otoogretmen45199 kullanıcısına yanıt
    yanlış bilmiyorsam kapatma tuşuna basılı tutulması gerekiyor.
    camları ve sunroof kapatmak için
    saygılar...
  • volvole V kullanıcısına yanıt
    evet maliyeti yüksek lpg sistemlerinin,burada sizin aracı ne kadar kullanacağınız ve hangi sistem ile dönüşüm yapacağınız önemli,ben aracımı ALLAH nasip ederse 10 sene kullanmayı hedeflediğimden lpg'ye geçiş yaptım..
    benzine göre daha dün hesapladığımda km başına %43 tasarrufum var şuanki lpg/lt fiyatına göre.bu hesaplama ile aşağı yukarı 1 senede kitin fiyatını 15000 km de çıkarıyorum.
    saygılar..
  • Arkadaşlar aux girişine telefon bağladığımbda parazit yapıyor bunu nasıl çöze bilirim. Navigasyon ekranı düşünüyorum en uyumlu bir tavsiye rica ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    Yaklaşık 6 bin km direk 2007 Accord kullanıcısiyim aracım daha 140 bin km de
    Ama maalesef ben Accordda aradığım sessizliği ve konforu bulamadım daha doğrusu sınıf standartlarına göre maalesef bu konularda zayıf ses yalıtımı zayıf (daha önce 2015 Jetta kullandım biraderimin birinde yine aynı model golf vardı diğerinde hala 2016 suberb var ve kesinlikle daha sesli (jettadan biraz ama golf ve superbdenhissedilir derecede daha sesli) ama en kötüsü süspansiyon ciddi manada çok sert hadi sert olduğu kadar iyi yol tutsa tamam diyecem de maalesef yol tutuş ta o kadar iyi değil umarım bu sesin ve sertliğin sebeplerinden biri kullandığım 4 yıllık ama çok az yol yapmış Michelin Alpin kış lastiklerindendir ama yine de bir lastiğin bu kadar bariz etkisi olacağını zannetmiyorum
    İç mekan gayet iyi deri kalitesi olsun sık görünüşü olsun donanımda iyi zamanına göre baya dolu araba ama işte kasislerden geçerken içim dışıma
    çikmasa neyse şimdi fabnboy arkadaşların saldırısına ugricam ama olsun ben tecrübelerimi yazayım
    Accordlarin ses olayi malesef dogru bu bazen kotu asfaltta beter olabiliyor ....
    Yol tutusa gelince michelin kisliklar yuksek suratlerde resmen yaylandiriyor araci onu kopucakmis gibi oluyor bu yuzden alpinleri satip bridgestone aldim sonuc ses ve yakitta artis fakat yol tutustaki problemler gitti
    Yazliklarim lassa driveways inanilmaz menmunum sadece fena sesliler iki yillik lastiklerimle girmedigim yol kalmadi masallah diyeyim saskinliklar icerisindeyim yagmurda kuruda yuksek suratte hala korkutmuyolar beni
    Her neyse bizim accord araclarimiz yuksek suratlerde kafasini salliyosa bilinki ilk sikinti lastiklerdir ikinci sikinti on takimdir bunu 1.4 tsi passatta yasadik sonuc lastik ve arabaya b...k aticaktik az daha
    Son olarak accord yol tutmuyo diyen arkadaslar bazen 230 km/h ile kuzey cevre yolundan gidiyorum gayatte guzel yol tutuyo zaten ustune cikmadim yani sizin beklentiniz ney bu aractan anlamiyorum ... Bes yil oldu basima bela vazgecemiyorum bu meretten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba, 2.4 accord almayı planlıyorum. Konuda okuduklarım kadarıyla 2006 sonrasında yapılan makyaj ile yol bilgisayarı, far sensörü ve kararan dikiz aynası gibi bazı donanımlar gelmiş. Bunların haricinde makyajla beraber yürüyen aksam üzerinde veya kronik arıza olarak iyileştirme yapıldı mı? Makyajsız kasaların ciddi bir sorunu var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Arkadaşlar merhaba, 2.4 accord almayı planlıyorum. Konuda okuduklarım kadarıyla 2006 sonrasında yapılan makyaj ile yol bilgisayarı, far sensörü ve kararan dikiz aynası gibi bazı donanımlar gelmiş. Bunların haricinde makyajla beraber yürüyen aksam üzerinde veya kronik arıza olarak iyileştirme yapıldı mı? Makyajsız kasaların ciddi bir sorunu var mıdır?
    2006 model ve uzeri makyajlanna kasada 2.0 motor var yanlis bilmiyorsam 2.4 yok
    Oncelikle araclarimiz malum cok yuksek km lerde oldugu icin eger sizden onceki sahibi bazi masraflari yapmis ise iki sene rahat binersiniz sonra ivir zivir masraflari cikicaktir ozellikle lpg kaynakli
    En onemliside malum degisen parcalar genellikle yan sanayi parcalar oldugu icin iki sene icinde buyuk ihtimal heleki cok km yapiyorsaniz boyle demek daha mantikli kesin masrafiniz var demektir bunlar triger zinciri ,ust kapak ,direksiyon kutusu ve pompasi , gergi rulmani ,vtec contasi, app sensoru ,diskler ,poryalar ,motor kulaklari ,su fiskiye motoru vs. Fakat en onemlisi tork konventorunun artik omrunu doldurmaya yakin olmasi ve alacaginiz aractada bunu farkediceksiniz hemde hepsinde
    İki uc gun onceydi hava yastigi sisiricisini degistirmek icin servise gittigimde sunun fiyatini sorayim dedim 15000 tl yi duyunca artik o sesle barisik halde arkadas oluyorsunuz 😁😁
    Yukaridaki saydiklarim orjinal parcalariyla degistirilse idi uzun km ler ve yillar masrafsiz binersiniz diyebilicektim fakat diyemiyorum yan sanayi tayvan urunlerinden dolayi siz yinede kenara 5000 lira atin lazim olacak cunku uzun oldu biliyorum yalniz bu paralara bu zevki yasayabileceginiz arac yok gibi bir sey hic fazla dusunmeyin alin ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2006 sonrasında 2,4 var ama nadir bulunur, az sayıda gelmiştir. 2006 üzerinde 2,4 ve temiz olanı bulmak biraz zor olur. Bu araçların kronik olarak bilinen sorunları, direksiyon hortumu, direksiyon kutusu, direksiyon pompası ve gergi rulmanıdır daha çok bi yerden sonra motor kulakları da çıkar, diğer sayılanlar ve direksiyonla ilgili olanlar uzun vadede bütün araçlarda çıkan şeyler. 4 sene ve 40 bin km kullandığım 2004 model 2,4 accordda direksiyon hortumu, gergi rulmanı, arka sağ teker porya (değişmesi gerektiğini belli hızın üzerinde daha çok uzun yolda yaptığı uğultudan anlarsınız), vtec contası, en son satmadan önce de ön disk ve balatalar değişti. Tabi orjinal kullanmak istesekde kullanamıyoruz maliyetler fazla oluyor.Bu aracın iki makyajlısı var biri bütün değişikliklerin olduğu 2007 ve 2008 olanlar, 2,4 de 2006 - 2007 lerde görünür 2008 de görmedim ama çok nadir zaten. 2006 olanlarda elektrikli yolcu koltuğu ve yol bilgisayarı haricinde bişey görmedim varsa arkadaşlar düzeltsinler beni yanlış biliyor olabilirim. Makyajlı kasalarda alt yapı olarak bir değişiklik olduğunu sanmıyorum sadece görüntü ve bir kaç donanım yeniliği. Far sensörü, otomatik kararan dikiz aynası, elektrikli yolcu koltuğu, anahtar üzerinden sonruuf ve camları açıp kapatabilme, yol bilgisayarı, elektrikli katlanan aynalar, ışıklı direskiyon tuşları, direksiyon ve vites topuzu şekillerinde görsel değişiklik, ön panjur görsel değişikliği, far tasarımında küçük güncelleme (köşelerine şerit eklenmiş), değişim iç döşemelerde de hissedilir ahşap görünümlü parçaların renk tonu biraz daha değişik. triger ve tork konvertörü ile ilgili bişey duymadım arkadaşın dediği gibi ömrünü doldurma meselesi farklı olabilir (maaliyet gerçekten yüksekmiş ben aracı aldığımda o fiyata bütün parçalar orjinal komple şanzıman yapılıyordu). Triger zincir sonuçta ses yapmadığı sürece ömürlük diye bilinir, ses yapsada yolda bırakmaz zaten, şanzıman ise orjinal yağ haricinde kullanmak zaten her türlü sıkıntı servisten başka yere yaptırmamak gerek, o da bakımlı ise kolay kolay ona da bişey olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afhaktan -- 23 Aralık 2019; 11:25:37 >




  • Selam arkadaşlar, iki aylik 2004 aracımın radyatörü üstten su kaçırıyordu macunla iki ay idare ettim iki gün önce yan sanayi taktırdım. Radyatörcü fark etti araba çalışır çalışmaz radyatör fanı çalıştı ve baktık hortum da yüksek bir basınç var hondacı çağırdık motor inecek conta değişecek dedi 😟 4500 lira fiyat verdi. Bunun başka yolu yokmudur, illa bir bilen vardır. Yada daha ucuza bir yol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yenideninsana

    Selam arkadaşlar, iki aylik 2004 aracımın radyatörü üstten su kaçırıyordu macunla iki ay idare ettim iki gün önce yan sanayi taktırdım. Radyatörcü fark etti araba çalışır çalışmaz radyatör fanı çalıştı ve baktık hortum da yüksek bir basınç var hondacı çağırdık motor inecek conta değişecek dedi 😟 4500 lira fiyat verdi. Bunun başka yolu yokmudur, illa bir bilen vardır. Yada daha ucuza bir yol.
    Başka yolu yok maleseff, aracınızı piyasadakilerden 3-5 daha ucuza aldıysanız %99 ihtimalle 3-5 az verdiğinizi 10 vererek aracı düze çıkaracaksınız.
  • 4500 tl ye ne yapıyormuş gerçekten merak ettim? Serviste en son silindir kapak contası 600 tl’ydi. Rektefiyeci de kapağı silmeye 350 ile 500 arası yazar. Etti size 1100 tl. Max olarak 1000 tl de ustaya işçilik yazıyorum. 16 subap için subap lastikleri değişse “orjinal” alınsa tanesi 80 liraydı 1200 de ona yazalım. 130 tl serviste orjinal termostat. 100 lirada hararet müşürü alırsınız. Bu saydıklarım bu işin zirvesi. 3600 tl tutuyor. normalde conta yanıksa kapak silinir orjinal silindir kapak contası koyulur ve olay biter. Yani 2500 lira tutar maximum. Ankaradaysanız yardımcı olayım 4500 lira büyük para.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volvole

    Başka yolu yok maleseff, aracınızı piyasadakilerden 3-5 daha ucuza aldıysanız %99 ihtimalle 3-5 az verdiğinizi 10 vererek aracı düze çıkaracaksınız.

    Alıntıları Göster
    Ben burada motor inicek denilen kullanicinin oksijen sensorunun fisini cekmesiyle aracinin duzeldigini biliyorum
    Belki termostatinizla yada yan sanayi radyatorun teknik olculeriyle orjinali arasinda fark vardir araciniz hararet yapmiyosa su eksiltmiyosa bunlarada bir bakin ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10511052105310541055
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.