Şimdi Ara

Honda cbf 150 piston kırıldı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
3.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uğur09

    KUBA KR139 bunuda tavsiye edebilirim yeni çıkardılar ve fiyatı ilk peşin alıcak olursanız baya baya düşer. bayiyi zorlayın geldigi fiyattan 100 150 tl kar ile satar ama cok ucuza almıs olursunuz.

     Honda cbf 150 piston kırıldı


    Eyvallah hocam haklisiniz anliyorum sizi dediklerinizide dikkate alacagim 2 3 sene olmasada en azanindan 600rr icin 1 sene daha beklerim 20bin km ve ustune hondada 3. Seviye egitimi almayi planliyorum.Universiteye pizzaci gibi gitmek koyuyor zaten kaskla montun fiyati motordan pahali
    Ben inceden ninja 250r yada cbr 250r a gecis yapiyim ozman.ama aynen dedginiz gibi hocam cbften ogrenene kadar 2 3 kere dustum ekipmanlarim tam oldugundan ve hizim cok yuksek olmadigindan basima birsey gelmedi allaha sukur ama rrda isler degisir tabi

    Hocam biz cbfden biktik sen hala ybr oneriyosun valla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • St-Kanuni gt250R'a bakabilirsin + olarak. Ninjayı hiç sevmiyorum nedense. Bi honda cbr250r veya gt250r kadar tutmadı. Çok nadir görüyorum istanbulda... Peynir ekmek gibi cbr250r var piyasada. + olarak gt250r tabikide.

    Hız olarak gt250r hepsini düdükler bu arada. 3 motoruda kullandım. gt250r için dökülüyor, arıza cıkartıyor vs deniliyor fakat TAŞ gibi makina. komşum 50.000e getirdi aleti. Periyodik değişmesi gerekenler haricinde hiç bir şeyi değiştirmedi. 200km de zincir yağlarsan. Zamanı gelince egzantirik zincirini değiştirirsen karbüratör temizliğini vs vs vs yaparsan... üzmez seni. Honda için diyecek tek şey lastiği değiştirin yeter denir Ama gitmiyor be arkadaş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    St-Kanuni gt250R'a bakabilirsin + olarak. Ninjayı hiç sevmiyorum nedense. Bi honda cbr250r veya gt250r kadar tutmadı. Çok nadir görüyorum istanbulda... Peynir ekmek gibi cbr250r var piyasada. + olarak gt250r tabikide.

    Hız olarak gt250r hepsini düdükler bu arada. 3 motoruda kullandım. gt250r için dökülüyor, arıza cıkartıyor vs deniliyor fakat TAŞ gibi makina. komşum 50.000e getirdi aleti. Periyodik değişmesi gerekenler haricinde hiç bir şeyi değiştirmedi. 200km de zincir yağlarsan. Zamanı gelince egzantirik zincirini değiştirirsen karbüratör temizliğini vs vs vs yaparsan... üzmez seni. Honda için diyecek tek şey lastiği değiştirin yeter denir Ama gitmiyor be arkadaş

    Evet hocam gtr icin yok freni tutmuyo bilmem ne olmuyo dediler killandim.bende hic dusunmedim birde hani 250lik aletler ama oturus pozisyonu ss oldugu icin yorar mi onuda dusunuyorum simdi tamam bi r6 r1 gibi tam yatis degil ama bir ss havasi var kullanimi etkiler mi cok ama ss kullanmak icin bununla alismak daha dogru tercih olur herhalde
    Peki kawa er-6f icin ne diyorsun hocam guzel torklu makina ama bir rr kadar uzamaz tabi beni tatmin ederama kullanmak sikinti olurmu
    Zaten benim tek korkum sadece viraja girerken oluyor hizli girersem patlat miyim yeteri kadar yatabilir miyim yatarsam duser mmiyim diyr yoksa yolda sakin sakin gidiyorum ne etliye ne sutluye karismam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5


    quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    St-Kanuni gt250R'a bakabilirsin + olarak. Ninjayı hiç sevmiyorum nedense. Bi honda cbr250r veya gt250r kadar tutmadı. Çok nadir görüyorum istanbulda... Peynir ekmek gibi cbr250r var piyasada. + olarak gt250r tabikide.

    Hız olarak gt250r hepsini düdükler bu arada. 3 motoruda kullandım. gt250r için dökülüyor, arıza cıkartıyor vs deniliyor fakat TAŞ gibi makina. komşum 50.000e getirdi aleti. Periyodik değişmesi gerekenler haricinde hiç bir şeyi değiştirmedi. 200km de zincir yağlarsan. Zamanı gelince egzantirik zincirini değiştirirsen karbüratör temizliğini vs vs vs yaparsan... üzmez seni. Honda için diyecek tek şey lastiği değiştirin yeter denir Ama gitmiyor be arkadaş

    Evet hocam gtr icin yok freni tutmuyo bilmem ne olmuyo dediler killandim.bende hic dusunmedim birde hani 250lik aletler ama oturus pozisyonu ss oldugu icin yorar mi onuda dusunuyorum simdi tamam bi r6 r1 gibi tam yatis degil ama bir ss havasi var kullanimi etkiler mi cok ama ss kullanmak icin bununla alismak daha dogru tercih olur herhalde
    Peki kawa er-6f icin ne diyorsun hocam guzel torklu makina ama bir rr kadar uzamaz tabi beni tatmin ederama kullanmak sikinti olurmu
    Zaten benim tek korkum sadece viraja girerken oluyor hizli girersem patlat miyim yeteri kadar yatabilir miyim yatarsam duser mmiyim diyr yoksa yolda sakin sakin gidiyorum ne etliye ne sutluye karismam

    Merhaba, viraja girmek sanat icra etmeye benzer. İşi biliyorsanız hiç bir şey olmaz. Motoru asfalta sıfır şekilde viraja sokabilirsiniz. Bakınız MOTO GP

    Bununla ilgili bir çok video, yazı mevcur internet sitelerinde. Biraz izleyin,okuyun... Çok zor bir şey değil. Şile yolu üzerinde deniyebilirsiniz veya riva... Şahsen ben öyle öğrendim kontra tekniğini.

     Honda cbf 150 piston kırıldı

     Honda cbf 150 piston kırıldı


     Honda cbf 150 piston kırıldı


    Her şey zamanla. Kimse anasının karnında öğrenmiyor. Yapabilirmiyiz, becerebilirmiyim, ya düşersem vs dersen motor affetmez...

    GT250R ile alıcağın uzun yolculuklar yorar seni. Dinlenmen gerekli. 300km hiç durmadan gidersen... Bi sigara, çay molası yaparsın... Sonra bir 300 km daha mesela. bu şekilde yorulmazsın. hem sen dinlenirsin, hem motor... Direk 600 kilometre gidersen, ertesi günü ağrılar ile geçirmen muhtemeldir. bu tarz motorların hepsinde bu böyledir...
    Bakımlı bir GT250R binersen, fren tutmuyor muhabbeti ile karşılaşmazsın. Bal gibide duruyor arkadaş. Kim söylediyse palavra...
    Gidip döküntü bi gt250r binersen yoldada kalırsın. Frende tutmaz. Gazlayamazsında vs vs vs.... Sen bakıcaksınki oda üzmeyecek...


    600CC düşünme. 250CC al, biraz piş daha sonra 600 düşünürsün Bizim milletimiz biraz maymun iştalı. Hep daha iyisi, hep daha hızlısı... Tecrübe, birikim olmadan 600CC olanları görüyoruz akşam haberlerinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5


    quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    St-Kanuni gt250R'a bakabilirsin + olarak. Ninjayı hiç sevmiyorum nedense. Bi honda cbr250r veya gt250r kadar tutmadı. Çok nadir görüyorum istanbulda... Peynir ekmek gibi cbr250r var piyasada. + olarak gt250r tabikide.

    Hız olarak gt250r hepsini düdükler bu arada. 3 motoruda kullandım. gt250r için dökülüyor, arıza cıkartıyor vs deniliyor fakat TAŞ gibi makina. komşum 50.000e getirdi aleti. Periyodik değişmesi gerekenler haricinde hiç bir şeyi değiştirmedi. 200km de zincir yağlarsan. Zamanı gelince egzantirik zincirini değiştirirsen karbüratör temizliğini vs vs vs yaparsan... üzmez seni. Honda için diyecek tek şey lastiği değiştirin yeter denir Ama gitmiyor be arkadaş

    Evet hocam gtr icin yok freni tutmuyo bilmem ne olmuyo dediler killandim.bende hic dusunmedim birde hani 250lik aletler ama oturus pozisyonu ss oldugu icin yorar mi onuda dusunuyorum simdi tamam bi r6 r1 gibi tam yatis degil ama bir ss havasi var kullanimi etkiler mi cok ama ss kullanmak icin bununla alismak daha dogru tercih olur herhalde
    Peki kawa er-6f icin ne diyorsun hocam guzel torklu makina ama bir rr kadar uzamaz tabi beni tatmin ederama kullanmak sikinti olurmu
    Zaten benim tek korkum sadece viraja girerken oluyor hizli girersem patlat miyim yeteri kadar yatabilir miyim yatarsam duser mmiyim diyr yoksa yolda sakin sakin gidiyorum ne etliye ne sutluye karismam

    Merhaba, viraja girmek sanat icra etmeye benzer. İşi biliyorsanız hiç bir şey olmaz. Motoru asfalta sıfır şekilde viraja sokabilirsiniz. Bakınız MOTO GP

    Bununla ilgili bir çok video, yazı mevcur internet sitelerinde. Biraz izleyin,okuyun... Çok zor bir şey değil. Şile yolu üzerinde deniyebilirsiniz veya riva... Şahsen ben öyle öğrendim kontra tekniğini.

     Honda cbf 150 piston kırıldı

     Honda cbf 150 piston kırıldı


     Honda cbf 150 piston kırıldı


    Her şey zamanla. Kimse anasının karnında öğrenmiyor. Yapabilirmiyiz, becerebilirmiyim, ya düşersem vs dersen motor affetmez...

    GT250R ile alıcağın uzun yolculuklar yorar seni. Dinlenmen gerekli. 300km hiç durmadan gidersen... Bi sigara, çay molası yaparsın... Sonra bir 300 km daha mesela. bu şekilde yorulmazsın. hem sen dinlenirsin, hem motor... Direk 600 kilometre gidersen, ertesi günü ağrılar ile geçirmen muhtemeldir. bu tarz motorların hepsinde bu böyledir...
    Bakımlı bir GT250R binersen, fren tutmuyor muhabbeti ile karşılaşmazsın. Bal gibide duruyor arkadaş. Kim söylediyse palavra...
    Gidip döküntü bi gt250r binersen yoldada kalırsın. Frende tutmaz. Gazlayamazsında vs vs vs.... Sen bakıcaksınki oda üzmeyecek...


    600CC düşünme. 250CC al, biraz piş daha sonra 600 düşünürsün Bizim milletimiz biraz maymun iştalı. Hep daha iyisi, hep daha hızlısı... Tecrübe, birikim olmadan 600CC olanları görüyoruz akşam haberlerinde.

    Eyvallah hocam abartmamakta lazim ozman
    7bine 250 cbr bulsam direk alicamda 8 9 lira istiyolar degmez gibi geliyor banada ama bakalim kalite acisindan 2.eldede honda daha iyi diye aklimda hep ilk tercih honda oluyor nedense

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5


    quote:

    Orijinalden alıntı: Baba Naber

    St-Kanuni gt250R'a bakabilirsin + olarak. Ninjayı hiç sevmiyorum nedense. Bi honda cbr250r veya gt250r kadar tutmadı. Çok nadir görüyorum istanbulda... Peynir ekmek gibi cbr250r var piyasada. + olarak gt250r tabikide.

    Hız olarak gt250r hepsini düdükler bu arada. 3 motoruda kullandım. gt250r için dökülüyor, arıza cıkartıyor vs deniliyor fakat TAŞ gibi makina. komşum 50.000e getirdi aleti. Periyodik değişmesi gerekenler haricinde hiç bir şeyi değiştirmedi. 200km de zincir yağlarsan. Zamanı gelince egzantirik zincirini değiştirirsen karbüratör temizliğini vs vs vs yaparsan... üzmez seni. Honda için diyecek tek şey lastiği değiştirin yeter denir Ama gitmiyor be arkadaş

    Evet hocam gtr icin yok freni tutmuyo bilmem ne olmuyo dediler killandim.bende hic dusunmedim birde hani 250lik aletler ama oturus pozisyonu ss oldugu icin yorar mi onuda dusunuyorum simdi tamam bi r6 r1 gibi tam yatis degil ama bir ss havasi var kullanimi etkiler mi cok ama ss kullanmak icin bununla alismak daha dogru tercih olur herhalde
    Peki kawa er-6f icin ne diyorsun hocam guzel torklu makina ama bir rr kadar uzamaz tabi beni tatmin ederama kullanmak sikinti olurmu
    Zaten benim tek korkum sadece viraja girerken oluyor hizli girersem patlat miyim yeteri kadar yatabilir miyim yatarsam duser mmiyim diyr yoksa yolda sakin sakin gidiyorum ne etliye ne sutluye karismam

    Merhaba, viraja girmek sanat icra etmeye benzer. İşi biliyorsanız hiç bir şey olmaz. Motoru asfalta sıfır şekilde viraja sokabilirsiniz. Bakınız MOTO GP

    Bununla ilgili bir çok video, yazı mevcur internet sitelerinde. Biraz izleyin,okuyun... Çok zor bir şey değil. Şile yolu üzerinde deniyebilirsiniz veya riva... Şahsen ben öyle öğrendim kontra tekniğini.

     Honda cbf 150 piston kırıldı

     Honda cbf 150 piston kırıldı


     Honda cbf 150 piston kırıldı


    Her şey zamanla. Kimse anasının karnında öğrenmiyor. Yapabilirmiyiz, becerebilirmiyim, ya düşersem vs dersen motor affetmez...

    GT250R ile alıcağın uzun yolculuklar yorar seni. Dinlenmen gerekli. 300km hiç durmadan gidersen... Bi sigara, çay molası yaparsın... Sonra bir 300 km daha mesela. bu şekilde yorulmazsın. hem sen dinlenirsin, hem motor... Direk 600 kilometre gidersen, ertesi günü ağrılar ile geçirmen muhtemeldir. bu tarz motorların hepsinde bu böyledir...
    Bakımlı bir GT250R binersen, fren tutmuyor muhabbeti ile karşılaşmazsın. Bal gibide duruyor arkadaş. Kim söylediyse palavra...
    Gidip döküntü bi gt250r binersen yoldada kalırsın. Frende tutmaz. Gazlayamazsında vs vs vs.... Sen bakıcaksınki oda üzmeyecek...


    600CC düşünme. 250CC al, biraz piş daha sonra 600 düşünürsün Bizim milletimiz biraz maymun iştalı. Hep daha iyisi, hep daha hızlısı... Tecrübe, birikim olmadan 600CC olanları görüyoruz akşam haberlerinde.

    Hocam vallahi simdi anladim ne demek istediginizi ben 600cc nin bu kadar cilgin birşey oldugunu düşünmemiştim cbfi sattim bugun cbr 600f bakmaya gittim bizim abiyle satici gell atla arkaya dedi yemin rdiyorm 200metre gittik gitmedik dedim abi indir benirengim bembeyaz oldu ayaklarim tutmadi bu nnasil birsey mis dedim tamam dedim abi ben bunu kullanamam 250lik alip rn az 1 yil kullanmam gerek belki daha fazla ama 150den 600e ciknak oyle kolay is degilmis bunu anladim bu 600 sevdasindan vazgectim.
    Arada seytan durtuyo korkanin cocugu olmaz al diye ama ben giremiyorum o isin altina

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Senin adına sevindim dostum. Anlatmak istediklerimi tecrübe edinerek, yaşayarak öğrenmen güzel bir şey... Bas bas bağırıyoruz 600CC affetmez diye, kimse sallamıyor
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.