Şimdi Ara

HONDA CİVİC HB 1.4 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
309
Cevap
5
Favori
128.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu ne şimidi fiyatlar garip olmuş eskiden typ-s 500tl daha pahalıydı hb den şimdi hb 1000tl daha pahalı olmuş typ-s den 1.4 dün fiyatıda iymiş nasıl satılmaz diye düşündüler herhalde.
  • 1.4 fiyat uygunmuş gibi geliyor bakalım honda 1.8 honda civic hb deki sorunlara çözüm bulabildi mi acaba
    1-vites geçişlerindeki uzunuk acaba devam edecek mi
    2-1.8 araç sahiplerindeki elfreni problemi 1.4 honda civic hbde var mı
    3-1.8 sportdaki sert süspansiyon 1.4 honda civic hb de acaba var mı
    bunlar merak uyandıran hususlar
  • hp gücünü takmamak lazım ama 0-100 15sn gerçektende berbat olmuş o kasaya hiç yakışmamış proxy007 arkadaşın dediği gibi düşünsenize bir palio albea ile kırmızı ışıkta yan yana geldiniz sonrada tokat yediniz hemde öyle bir kasayla insana çok koyar tutmaz bence.

    saygılar...
  • hoooooooooooondaaaaaaaaa da tuhaflaşmaya başladı
  • Doğruya insanlar aldıkları araçlarla her gün 0-100 denemesi yapar. Oto yollara kamera koymaya başladılar 130'u geçenleri tek tek topluyolar yakında otoban fatihleri olarak ceza faturalarını saklayacak yer bulamassınız sonra.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ccecy

    Doğruya insanlar aldıkları araçlarla her gün 0-100 denemesi yapar. Oto yollara kamera koymaya başladılar 130'u geçenleri tek tek topluyolar yakında otoban fatihleri olarak ceza faturalarını saklayacak yer bulamassınız sonra.


    0-100 km hızlanması benim için çok önemli olmasa bile önemlidir. Her gün 0-100 km hızlanma denemesi yapmıyorum tabiki (belki sadece bikaç kere yapmışımdır uygun ortamda. Hızlı kullanmayı sevmem, gereğinden hızlı süreni de iyi sürücü kabul etmem bu arada). fakat hızlanma değeri, aynı, arabanın motor gücü gibi araba hakkında bana fikir verir.

    Konuyla ilgili örnek verirsek: 5 kişi otobanda ankaradan istanbula giderken, 1,8 de arabayı ve kendini yormadan sabit hızda gidebilirsin. 1,4 de ya yavaşlaman, yada vites küçültmen gerekir. şehirlerarası gidiş geliş yolda sollamaları 1,8 le daha rahat ve güvenli bi şekilde yapabilirsin. veya tali yoldan kalabalık bir anayola çıkarken trafiğin akış hızına ulaşmak için çabuk hızlanman gerekir. bu örnekler artırılabilir.

    tabiki bu işlemlerin hepsini, belki biraz zaman kaybı, belki biraz daha yorgun olarak 1,4 le hatta 1,2 ile bile yapabilirsiniz. bunun önemi de kişiden kişiye göre değişir. bunun içindirki, piyasada satılan her aracın kendine göre piyasası vardır.

    fakat önceki yorumumda da belirttiğim gibi, ben eğer bir araca 40 küsür milyar veriyorsam, (özelliklede spor görünümlü bir arabaya) performansının bundan iyi olmasını beklerim (100 bg ve 15 sn teknik değerleri için konuşuyorum, ciddi olarak düşünürsem test ederim tabiki). benzer şartlarda daha iyi performans veren veya benzer performansı (hatta daha iyisini) çok daha ucuza veren bir sürü araç var.(aklıma hemen jazz geldi nedense)




  • donanımı çok fazla ama fiyatıda biraz fazla 43500



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-72878BAA5 -- 5 Şubat 2009; 15:15:41 >
  • 42bin liraya bırakırlarsa pazarlık ile, çok satacağını düşünüyorum. Ancak 15saniye 0-100 gerçekten berbat arabadan alacağınız keyfi çok aşağılara çeker.
  • Arkadaşlar Selam,

    Bir Civic HB 1.8 hayranı olarak, 2. el almayı planladığım şu ara bayiye gittim ve şok... 1.4 Civic HB. Şaka gibi aslında. Hemen aracı inceledim. Dış görünümünde yapılan küçük değişiklikler bence güzel olmuş, ben beğendim.

    Ancak, 1.4 ve 100 bg olunca performansı ister istemez düşündürücü oldu. Test aracı olmadığı için bu ciddi bir soru. Denemeden alanlar için hayal kırıklığı yaşama riski fazla. Bu nedenle, en azından bir fikir vermesi için, kendisinden yaklaşık 100 kg daha hafif olan, ancak aynı motoru kullanan Jazz'ı test ettim. Şunu söyleyebilirim ki, ilk kalkış hızlanması gerçekten yeterli seviyede olacaktır. Ancak, ara hızlanma performansı oldukça düşük(Jazz'da bile). O nedenle, uzun yol yapan arkadaşlarının bunu dikkate alması gerekir.

    Eğer şehir içinde, donanımlı bir araç kullanmayı hedefliyorsanız tam buna göre tasarlanmış, çünkü yakıt tüketimi de fena görünmüyor. Beni diğer düşündüren konu ise, aracın oyuncak gibi olması. Kaputunu kaldırdığınızda ve motorun aynından baktığınızda gördüğünüz manzara. Bu bölümde büyük bir boşluk var ve aracın şasesi ile yolun büyük bir kısmını neredeyse görebiliyorsunuz. Bu güven unsurunu etkileyen bir durum bence. Belki boşluğun olması darbeyi emmesi açısından önmeli bir unsur, ama bende ilk görünce biraz güvensizlik uyandırdı.

    Büyük bir Civic HB hayranı olarak, Honda 1.8 motor getirerek yaptığı hatayı 1.4 getirerek yine yapmış. Bu aracın olması gereken motoru 1.6 dır. Tabi bunların kendi şahsi fikrim olduğunu söylemek isterim. Uygun olduğu anda, gerek donanımı gerekse, tasarımı için bu aracı almak en büyük hedefim. Alacaklara şimdiden hayırlı olsun.




  • eski 1,8 hb sahibi olarak,1,4 ün gelmesine sevindim,bekliyordum ama düz vites gelmemesi ve fiyatının uçmuş olması beni vazgeçirdi.bana göre 1,4 lrin fiyatı oldukça pahalı.i-shift zaten sıkıntılıydı,sorunları vardı gerçi birini hillholder koyup çözmüşler.1,8 deki i-shift hatasından dönüp tam otm geçmeleri son derece isabetli olmuş eğer birde süspansiyonu biraz yumuşattılarsa süper olur bu araç...
  • 205 tabanlı lastiklerle 1.4 daha konforlu olacaktır..Hatta 195 tabanlı bir lastikle değiştirilirse ve performans istendiğinde vites geçişleri manuel olarak değiştirilirse tatmin edici olabilir..Manuel sürüşle 2 sn kazanılır, lastik taban avantajıyla da 0.5 sn kazanılsa 12. 5 sn çok kötü bir değer sayılmaz..Gene de 40 bin tl'nin üzerinde para sayılan bir aracın ok gibi fırlaması lazım..
  • ARKADAŞLAR BU 15 SN. ARACIN MANUEL KULLANIMDAKİ DEĞERİMİ YOKSA OTOMATİK (İSHİFT) KULLANIMDA FARK EDİYOR MU .1.8 İSHIFT KULLANANLAR BU FARKI BİLİRLER AYDINLATIRLARSA SEVİNİRİZ. (ARACIN AĞIRLIĞI 1185 KG)
  • 0-100 takıntısı olan, araba kullanmayı 0-100'den öte birşey olarak görmeyenler HB'ye karışmayın, lütfen bu 265 beygirlik arabadan alın. Bu da hb neticede

     HONDA CİVİC HB 1.4
  • çok da hız yapan biri değilim ama çeşme otobanına girince arabam iyi ivmelensin isterim
  • Ewet bunlar anlık riskli zevkler. Bir nevi adrenalin pompalanması. Ama öyle kullanınca da kimsenin başı göğe ermiyor, belki bazılarının ruhları..........
  • at(su)ma otobanda ivmelenme ne derece önemliki, sonuçta otoyola girdinmi çeşmeye kadar aynı vitste gidersin
  • Benim aracım meganeII 1.4 98hp ve ist-bodrum yolunda icinde ben dahil 4 kişi var ve cok zorlanıyorum bu sebebepden birdaha 1.4 araba düşünmem bence honda 1.4 de bence aynı şekilde yokuşta solamalarda sıkıntılı olacaktır
  • turbo takmayı unutmuşlar heralde.
    orjinal adı da 1.4 T-vtec olacak
  • Test sürüşü yapan yokmu bu araca veya site varmı ? Birde bu araca en düşük fiyatı hangi bayi verebilir(İstanbul veya çevre illerden)?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.