Şimdi Ara

Honda Civic Hybrid ilk 1000km tüketim sonuçları. (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
492
Cevap
7
Favori
253.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lubof

    Memleketimin elektirik muhendisine bak ! yavrum benim sen nerenin mezunusun öyle .Atma kabadan hemserim önce bi bak nasil calisyor diye ,sonra ahkam kes .
    Iki motor da beraber calisabiliyor
    akuleri doldurmak icin senin bosa harcadigin enerji kullaniliyor(simdi sana anlatsam anlayamassin da )
    ac motorlar dc motorlara nazaran daha kolay kontrol edilebilirler vede daha basittiirler (simdi sen sargi vede rotor isinide bilmessin )
    bu liste böyle uzar gider sevgili Elektirik Muhendisi kardesim @Azurewrath Azurewrath @ 23 Ağustos 2007; 4:41:21


    Merhabalar; Honda Hybrid icin soyleyebilecegim cok fazla birsey yok. Size bilgi verebilecegim konu ise bir Elektronik Muhendisi olarak sudur. Uretilen / Tuketilenden cok olamaz. Yani o akuyu doldurmak icin motorunuz calisacak elektrik depo edilecek. AC Akim Depo edilemez bu yuzden gerilim DC olarak depo edilecek. DC Motorlar ise cok karmasik bir yapiya sahiptir AC motorlara gore cok daha cabuk bozulurlar. Hybridlerin tamamiyle goz boyamadan baska birsey olmadigini dusunuyorum. Sehir ici dur/kalk seklinde basari saglayabilir cunku icten yanmali motorlar ilk hareketlerini alana kadar / elektrik motorundan daha buyuk bir tuketim saglarlar. Lakin Elektrik motorlari ilk donme hareketini direk yaparlar, Rotor donmeye baslar ve arac hareket eder. Dizel araclarin ortalamada daha ekonomik oldugunu dusunuyorum Test etmeden kesin bir yargiya varamiyorum. Dizel motor daha buyuk bir tork saglar, Yokus cikarkan arac baymaz gec hizlanir. Toplam 115 HP gucten bahsettiginizi duydum bu Elektrik+icten yanmali motorun toplam degeri. 2 Motor ayni anda kullanilmayacagi icin, bu arac Sehir icinde 15 hp / sehir disinda 100 hp dir. 100 hp icinse 1300 kg cok fazladir. Tuketim sehir disinda yuksek olmali bence :D

    hibridler aynen senin de söylediğin gibi bir göz boyama. amerikalı arkadaşlarım var. tüketici açısından hibridin hiç te ekonomik olmadığını söylediler. astarından pahalıya geliyormuş. insanlar düşük vergisi için tercih ederken yüksek bakım maliyetlerinden vuruyormuş. ayrıca çevrecilik vs.. açısından da hikaye bir araç olsa ki bunu anlayan abd hükümeti de hibrid araçlara teşviği kaldırmış. sadece elektrikli araçlara teşvik veriyormuş artık.




  • Merhaba arkadaşlar,
    Geçen sene servise tekrar IMA ile ilgili durumu ilettim.

    Bilmem bir parça değişecek, (bataryalar değil) garanti kapsamında değil fiyatı da yüksek dediler. Ama biz ilgilenip garanti kapsamında işlem yaptırmaya çalışacağız, haber bekleyin dediler.

    10 ay oldu ne arayan var ne soran.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: lubof

    Memleketimin elektirik muhendisine bak ! yavrum benim sen nerenin mezunusun öyle .Atma kabadan hemserim önce bi bak nasil calisyor diye ,sonra ahkam kes .
    Iki motor da beraber calisabiliyor
    akuleri doldurmak icin senin bosa harcadigin enerji kullaniliyor(simdi sana anlatsam anlayamassin da )
    ac motorlar dc motorlara nazaran daha kolay kontrol edilebilirler vede daha basittiirler (simdi sen sargi vede rotor isinide bilmessin )
    bu liste böyle uzar gider sevgili Elektirik Muhendisi kardesim @Azurewrath Azurewrath @ 23 Ağustos 2007; 4:41:21


    Merhabalar; Honda Hybrid icin soyleyebilecegim cok fazla birsey yok. Size bilgi verebilecegim konu ise bir Elektronik Muhendisi olarak sudur. Uretilen / Tuketilenden cok olamaz. Yani o akuyu doldurmak icin motorunuz calisacak elektrik depo edilecek. AC Akim Depo edilemez bu yuzden gerilim DC olarak depo edilecek. DC Motorlar ise cok karmasik bir yapiya sahiptir AC motorlara gore cok daha cabuk bozulurlar. Hybridlerin tamamiyle goz boyamadan baska birsey olmadigini dusunuyorum. Sehir ici dur/kalk seklinde basari saglayabilir cunku icten yanmali motorlar ilk hareketlerini alana kadar / elektrik motorundan daha buyuk bir tuketim saglarlar. Lakin Elektrik motorlari ilk donme hareketini direk yaparlar, Rotor donmeye baslar ve arac hareket eder. Dizel araclarin ortalamada daha ekonomik oldugunu dusunuyorum Test etmeden kesin bir yargiya varamiyorum. Dizel motor daha buyuk bir tork saglar, Yokus cikarkan arac baymaz gec hizlanir. Toplam 115 HP gucten bahsettiginizi duydum bu Elektrik+icten yanmali motorun toplam degeri. 2 Motor ayni anda kullanilmayacagi icin, bu arac Sehir icinde 15 hp / sehir disinda 100 hp dir. 100 hp icinse 1300 kg cok fazladir. Tuketim sehir disinda yuksek olmali bence :D

    hibridler aynen senin de söylediğin gibi bir göz boyama. amerikalı arkadaşlarım var. tüketici açısından hibridin hiç te ekonomik olmadığını söylediler. astarından pahalıya geliyormuş. insanlar düşük vergisi için tercih ederken yüksek bakım maliyetlerinden vuruyormuş. ayrıca çevrecilik vs.. açısından da hikaye bir araç olsa ki bunu anlayan abd hükümeti de hibrid araçlara teşviği kaldırmış. sadece elektrikli araçlara teşvik veriyormuş artık.

    hybrid araçlar içten yanmalı motorlardan elektrik motorlara geçişte bir ara çözüm olarak geliştirildi çünkü geçmişteki batarya teknolojisi maalesef sadece elektrikli otomobiller üretmek için mantıklı değildi. şimdi batarya teknolojisi çok yavaş da olsa gelişiyor ve bu sayede elektrikli araçlar yaygınlaşıyor.

    hybrid araçların bakım masrafı yüksek lafını kim söylüyorsa ya bilmeden konuşuyor ya da yalan söylüyor. honda civic hybrid ile benzinli honda civic arasında hiç fark yok bakım masrafları açısından. o konu hikaye.

    ama şöyle bir durum da var; düşük hacimli dizel araçlar honda civic hybrid'ten daha ekonomik yakıt tüketimi açısından.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faati67 -- 21 Şubat 2017; 11:23:3 >




  • crasher^^ kullanıcısına yanıt
    Hiç servisle uğraşma, direkt Honda Türkiye'ye e-posta gönder. Benim bataryamdaki sorunu 3 farklı servise 2 yıl boyunca izah edemedim, en son Honda Türkiye'ye şöyle bir e-posta gönderdim; "Allah aşkına aracı fabrikaya getireyim kontrol edin, bataryasında sorun yoksa anahtarı ve arabayı bırakıp gideceğim."

    Ertesi gün aradılar ve bulunduğum yere bir usta gönderdiler. Niketim 3 gün sonra da bataryam garanti kapsamında değişti.

    Servislerle çözemediğiniz durumlarda direkt Honda Türkiye ile iletişime geçmenizi tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faati67


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: lubof

    Memleketimin elektirik muhendisine bak ! yavrum benim sen nerenin mezunusun öyle .Atma kabadan hemserim önce bi bak nasil calisyor diye ,sonra ahkam kes .
    Iki motor da beraber calisabiliyor
    akuleri doldurmak icin senin bosa harcadigin enerji kullaniliyor(simdi sana anlatsam anlayamassin da )
    ac motorlar dc motorlara nazaran daha kolay kontrol edilebilirler vede daha basittiirler (simdi sen sargi vede rotor isinide bilmessin )
    bu liste böyle uzar gider sevgili Elektirik Muhendisi kardesim @Azurewrath Azurewrath @ 23 Ağustos 2007; 4:41:21


    Merhabalar; Honda Hybrid icin soyleyebilecegim cok fazla birsey yok. Size bilgi verebilecegim konu ise bir Elektronik Muhendisi olarak sudur. Uretilen / Tuketilenden cok olamaz. Yani o akuyu doldurmak icin motorunuz calisacak elektrik depo edilecek. AC Akim Depo edilemez bu yuzden gerilim DC olarak depo edilecek. DC Motorlar ise cok karmasik bir yapiya sahiptir AC motorlara gore cok daha cabuk bozulurlar. Hybridlerin tamamiyle goz boyamadan baska birsey olmadigini dusunuyorum. Sehir ici dur/kalk seklinde basari saglayabilir cunku icten yanmali motorlar ilk hareketlerini alana kadar / elektrik motorundan daha buyuk bir tuketim saglarlar. Lakin Elektrik motorlari ilk donme hareketini direk yaparlar, Rotor donmeye baslar ve arac hareket eder. Dizel araclarin ortalamada daha ekonomik oldugunu dusunuyorum Test etmeden kesin bir yargiya varamiyorum. Dizel motor daha buyuk bir tork saglar, Yokus cikarkan arac baymaz gec hizlanir. Toplam 115 HP gucten bahsettiginizi duydum bu Elektrik+icten yanmali motorun toplam degeri. 2 Motor ayni anda kullanilmayacagi icin, bu arac Sehir icinde 15 hp / sehir disinda 100 hp dir. 100 hp icinse 1300 kg cok fazladir. Tuketim sehir disinda yuksek olmali bence :D

    hibridler aynen senin de söylediğin gibi bir göz boyama. amerikalı arkadaşlarım var. tüketici açısından hibridin hiç te ekonomik olmadığını söylediler. astarından pahalıya geliyormuş. insanlar düşük vergisi için tercih ederken yüksek bakım maliyetlerinden vuruyormuş. ayrıca çevrecilik vs.. açısından da hikaye bir araç olsa ki bunu anlayan abd hükümeti de hibrid araçlara teşviği kaldırmış. sadece elektrikli araçlara teşvik veriyormuş artık.

    hybrid araçlar içten yanmalı motorlardan elektrik motorlara geçişte bir ara çözüm olarak geliştirildi çünkü geçmişteki batarya teknolojisi maalesef sadece elektrikli otomobiller üretmek için mantıklı değildi. şimdi batarya teknolojisi çok yavaş da olsa gelişiyor ve bu sayede elektrikli araçlar yaygınlaşıyor.

    hybrid araçların bakım masrafı yüksek lafını kim söylüyorsa ya bilmeden konuşuyor ya da yalan söylüyor. honda civic hybrid ile benzinli honda civic arasında hiç fark yok bakım masrafları açısından. o konu hikaye.

    ama şöyle bir durum da var; düşük hacimli dizel araçlar honda civic hybrid'ten daha ekonomik yakıt tüketimi açısından.

    hibrid kullananlar öyle demiyor. civic hibrid'i getirmeyi bıraktı bile honda. alanlar aldıklarına pişman. abd'de de artık hibrid araçlar bitiyor. normal civic ile hiçbir farkı yok diyorsun da mantıklı değil bu söylediğin. bir kere batarya var. ondan sonra özel bir şarj dinamosu var. ee elektrik motoru var. bunlar var fazladan ve hiçbir farkı yok diyorsun tüplü civic'den. söylediklerini bir kanıta da dayandırmıyorsun. kullananlar şikayetçi bakım masrafından. onlara karşı senin hikaye demen...




  • Arkadaşlar Honda civic Rs grubu kurduk.Herkesi bekliyoruz.Honda civicten nefret dahi etseniz kapımız açıktır.Önemli olan varlığınız
    https://www.facebook.co...031000130378717/?fref=ts
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    kanıt benim bakım masraflarım, arayın sorun bir honda bayisini arkadaşlar zor değil, hepinizin telefonu var değil mi? deyin ki honda civic hybrid tahmini 100.000 km bakımı ne kadar? sonra normal 2007 otomatik civic'in ne kadar? diye sorun. alın size kanıt.

    elektrik aksamlar neredeyse hiç bakım gerektirmez; tesla araçlarında bu yüzden zorunlu periyodik bakım yoktur mesela. sadece önerilen basit bir bakım vardır frenler, silecekler vs. için.

    batarya, sarj dinamosu, elektrik motoruna bakımlarda hiçbir şey yapılmıyor, yapılamaz da. bu aksamlar bozulursa değişir sadece.

    hybrid kullananlar pişman oldukları için muhtemelen böyle konuşuyorlar, ben de pişmanım, modern bir dizel araç kullanmayı tercih ederdim. ama bu yüzden bakım çok pahalı hede hödö diyecek değilim, bakımları normal civicle hemen hemen aynı. düz civic'ten tek farkı şanzuman (cvt) yağı olabilir, o da 50-60 lira bi şey zaten ki 50-60 bin km'de bir değişiyor.

    tutmamış olması, şu an üretilmiyor olması, alanların pişman olması ayrı konu, bakım masrafları apayrı konu.




  • faati67 F kullanıcısına yanıt
    Peki neden pişmansın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    çünkü bahsedildiği kadar ekonomik bir araç değil ve performansı düşük. özellikle tırmanışlarda hybrid aküler boşalırsa vay halinize. günümüz dizel araçları hem daha performanslı hem de daha ekonomik. benim tek sebebim bu.

    ama diğer yandan aracım 240.000 km'de ve henüz bir kere bile tık demedi, saat gibi sorunsuz çalışıyor. iç mekan ferah ve rahat. yol tutuşu iyi (ama bi focus değil). vs. vs.
  • Merhaba arkadaşlar,

    Ben de 4 yıldır Honda Civic Hybrid kullanıyorum.

    Bizzat deneyimlerimi aktarayım;
    İlk başlarda Honda Servis bu Hybrid diyerek farklı bakım masrafı parça masrafı çıkarıyordu ama şimdi durum böyle değil şikayetler gidince onlar da anladılar insanların salak olmadığını.
    Onun için @faati67 arkadaşın dediği gibi şuanda bakım maliyeti normal Civic'ler ile aynı.

    Yakıt konusunu klima sürekli açıkken şu şekilde ölçtüm.
    Uzun yolda 110 km ortalama hız ile 6.1 lt (Eskişehir-> Adana, Adana-Eskişehir) 130 140 lara çıkarsanız 7'nin üzerine çıkar.
    Şehir içi yaz aylarında 7 lt olan tüketim kış aylarında 8 lt ortalamayı buluyor.

    Eğer sakin kullanırsanız 5 lt ile gezebilirsiniz.
    Bizzat denedim ve şehiriçinde sakin kullanım 100km 4,9 lt ile gezdim ama inanılmaz sıkıcı.
    Benim hızlı kalkış duruşlarla ortalamam 7 8 lt arası gidip geliyor.

    Ben kullanım açısından şahsen memnunum. Tabiki bir dizel kadar az yakmıyor ama duyumlarıma göre diğer benzinli araçlar kadar da çok değil. Honda Servisler de adam akıllı olsa keşke.

    Çok tutulmamasının sebebi ilk satıştaki yüksek fiyatıydı bence. Çünkü normal civic 60binken Hybrid'e 75bin derseniz kimse almaz aradaki 15bini kaç yılda geri kazandıracağı belli değil çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crasher^^

    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de 4 yıldır Honda Civic Hybrid kullanıyorum.

    Bizzat deneyimlerimi aktarayım;
    İlk başlarda Honda Servis bu Hybrid diyerek farklı bakım masrafı parça masrafı çıkarıyordu ama şimdi durum böyle değil şikayetler gidince onlar da anladılar insanların salak olmadığını.
    Onun için @faati67 arkadaşın dediği gibi şuanda bakım maliyeti normal Civic'ler ile aynı.

    Yakıt konusunu klima sürekli açıkken şu şekilde ölçtüm.
    Uzun yolda 110 km ortalama hız ile 6.1 lt (Eskişehir-> Adana, Adana-Eskişehir) 130 140 lara çıkarsanız 7'nin üzerine çıkar.
    Şehir içi yaz aylarında 7 lt olan tüketim kış aylarında 8 lt ortalamayı buluyor.

    Eğer sakin kullanırsanız 5 lt ile gezebilirsiniz.
    Bizzat denedim ve şehiriçinde sakin kullanım 100km 4,9 lt ile gezdim ama inanılmaz sıkıcı.
    Benim hızlı kalkış duruşlarla ortalamam 7 8 lt arası gidip geliyor.

    Ben kullanım açısından şahsen memnunum. Tabiki bir dizel kadar az yakmıyor ama duyumlarıma göre diğer benzinli araçlar kadar da çok değil. Honda Servisler de adam akıllı olsa keşke.

    Çok tutulmamasının sebebi ilk satıştaki yüksek fiyatıydı bence. Çünkü normal civic 60binken Hybrid'e 75bin derseniz kimse almaz aradaki 15bini kaç yılda geri kazandıracağı belli değil çünkü.


    tsi da bu kadar yakıyor zaten. bence hiç olmamış. tsi'nin hem daha iyi gidişi var hem de akü derdi yok.




  • Alınır mı arkadaşlar 2008 hibrid civic? Tavsiye eder misiniz? Dizel otomatik araç bakarken civic hibride rastladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.