Şimdi Ara

HONDA CİVİC SKODA RAPİD KARŞILAŞTIRSAK NASIL OLUR (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
3.809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • c180 almaya gidiyordum skoda rapid sahibi oldum diye baslik gorurseniz sasirmayin binlerce dansoz var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civicin dengi octavia,şimdi televizyonu kapatıp yatabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    Sallama be. VW grubununun neredeyse tamamında ortak parçalar kullanılıyor. Hatta motor teknolojisi tamamen marjinal olan Audi A4'te bile adamlar Passat'ta kullanılan ve motor dışında duran yağ pompasını, alıp motorun içine koyuyor. Aynı yağ pompasını, Ford da kullanıyor, o da ayrı bir ilginçlik.

    Ayrıca Symbol, Logan'dan üretilmedi, Logan Symbol'dan üretildi.

    rapid ve polo sedan'ın karoserinde 1 tane ortak parça yok. daha önceki mesajı okursan demek istediğimi anlarsın. bende biliyorum motorlar ortak.

    logan symvolden türedi demek bu da güzel. bu kanıya nerden vardığını sormak istiyorum




  • verecek guzel bı cvp varda burda olmaz. s ile başlayıp git ile bitiyor saçma saçma konular... Daha neler gorucez ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    Sallama be. VW grubununun neredeyse tamamında ortak parçalar kullanılıyor. Hatta motor teknolojisi tamamen marjinal olan Audi A4'te bile adamlar Passat'ta kullanılan ve motor dışında duran yağ pompasını, alıp motorun içine koyuyor. Aynı yağ pompasını, Ford da kullanıyor, o da ayrı bir ilginçlik.

    Ayrıca Symbol, Logan'dan üretilmedi, Logan Symbol'dan üretildi.

    rapid ve polo sedan'ın karoserinde 1 tane ortak parça yok. daha önceki mesajı okursan demek istediğimi anlarsın. bende biliyorum motorlar ortak.

    logan symvolden türedi demek bu da güzel. bu kanıya nerden vardığını sormak istiyorum

    arabanın karoserinde ortak parça olması, arabaları birbirinin türevi yapmaz, örnek, Jaguar X-Type, neredeyse kendisinden 10 yıl önce ölmüş bitmiş olan Ford Taunus'la aynı karoser parçalarını, benzeri değil, birebir aynısını, paylaşmasına rağmen, bambaşka iki ayrı arabaydı. A4 ile Passat, birbirine çok benzeyen araçlar olmalarına, bir dünya ortak parça kullanmalarına ve tüketicilerin ikisini de bir saymasına rağmen, birbirlerinin türevi değiller.

    Burda bahsedilen akrabalık, ikinci arabanın, birinci arabanın değiştirilmesi ile elde edilmesi. Hiç bir vidası bile ortak olmayabilir, ama bu onu türev olmaktan çıkarmaz. Burdaki Rapid, bunun gibi. Polo değiştirilerek elde edilmiş. Ancak ben bunda bir sıkıntı görmüyorum, maliyetin azaltılması amacıyla bilginin şirket içinde paylaşılması, bence çok doğal ve de olması gereken bu. Yapılmış, tamamlanmış ve başarılı olmuş bir AR-GE çalışmasından iki ayrı araba üretmek varken, niye gidip sıfırdan iki araba üretsin?

    Logan ile Symbol de öyle gibi, ancak önemli bir fark var; Renault, eski teknolojilerini Dacia ile ürettirip satıyor. Sanki yeniymiş gibi. Etik mi diye sorarsan elbette değil. Logan'ın ilk serileri hele, adam tarihi eser Renault 9'a maske takıp yeni model diye kakaladı. Tek fazlası, otomasyon sistemleri yerine eski sistem el işçiliğiyle üretilmesiydi. Şu an Renault olan her marka, yarın Dacia adıyla ve yeni bir modelmiş gibi tekrar çıkarılacak piyasaya. Bu da onların pazarlama hilesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec


    dacia-renault arasındaki ilişki ile VW-skodayı bir tutamazsın. hatayı baştan yapıyorsun. bir sandeo ile bir octavianın felsefesi aynı mı sence. skoda nın superb gibi bir otomobili var mesela. dacia ile skodayı bir tutup daha fazla komik duruma düşme.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.