Şimdi Ara

Honda Civic Sorunları... (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
5
Favori
91.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda Civic 2008 yada 2009 almak istiyorum ama kafamda bazı soru işaretleri var, bundan
    önceki aracımı (ilk Arabam ) çok yaktığı için 1 ay kullanamadan satmak zorunda kaldım.
    (93 Corolla GL Otm). Soru işaretlerinden biri en ağır basanı gerçekten bu araç çokmu yakıyor?
    Ki zaten alır almaz LPG yoksa taktırmayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşlar gerçekten ne kadar
    kuruş bazında yaktığını yazarlarsa yardımcı olmuş olurlar. Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onteo

    Honda Civic 2008 yada 2009 almak istiyorum ama kafamda bazı soru işaretleri var, bundan
    önceki aracımı (ilk Arabam ) çok yaktığı için 1 ay kullanamadan satmak zorunda kaldım.
    (93 Corolla GL Otm). Soru işaretlerinden biri en ağır basanı gerçekten bu araç çokmu yakıyor?
    Ki zaten alır almaz LPG yoksa taktırmayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşlar gerçekten ne kadar
    kuruş bazında yaktığını yazarlarsa yardımcı olmuş olurlar. Teşekkürler...

    log taktırırsan 25-28 kuruş yakar sakin kullanımda biras daha düşebilir sorunsuz kalite araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: onteo

    Honda Civic 2008 yada 2009 almak istiyorum ama kafamda bazı soru işaretleri var, bundan
    önceki aracımı (ilk Arabam ) çok yaktığı için 1 ay kullanamadan satmak zorunda kaldım.
    (93 Corolla GL Otm). Soru işaretlerinden biri en ağır basanı gerçekten bu araç çokmu yakıyor?
    Ki zaten alır almaz LPG yoksa taktırmayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşlar gerçekten ne kadar
    kuruş bazında yaktığını yazarlarsa yardımcı olmuş olurlar. Teşekkürler...

    log taktırırsan 25-28 kuruş yakar sakin kullanımda biras daha düşebilir sorunsuz kalite araç

    Peki sizin sakin kullanım tüketimleriniz nelerdir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: onteo

    Honda Civic 2008 yada 2009 almak istiyorum ama kafamda bazı soru işaretleri var, bundan
    önceki aracımı (ilk Arabam ) çok yaktığı için 1 ay kullanamadan satmak zorunda kaldım.
    (93 Corolla GL Otm). Soru işaretlerinden biri en ağır basanı gerçekten bu araç çokmu yakıyor?
    Ki zaten alır almaz LPG yoksa taktırmayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşlar gerçekten ne kadar
    kuruş bazında yaktığını yazarlarsa yardımcı olmuş olurlar. Teşekkürler...

    log taktırırsan 25-28 kuruş yakar sakin kullanımda biras daha düşebilir sorunsuz kalite araç

    Peki sizin sakin kullanım tüketimleriniz nelerdir ?

    benim tüketim aralıgım bunlar pek sakin kullanmam yani sürekli redline yapmıyorum tabi ama lpg taktırdıkdan sonra 3000-4000 devirde
    genelde vites değiştirtiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: onteo

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: onteo

    Honda Civic 2008 yada 2009 almak istiyorum ama kafamda bazı soru işaretleri var, bundan
    önceki aracımı (ilk Arabam ) çok yaktığı için 1 ay kullanamadan satmak zorunda kaldım.
    (93 Corolla GL Otm). Soru işaretlerinden biri en ağır basanı gerçekten bu araç çokmu yakıyor?
    Ki zaten alır almaz LPG yoksa taktırmayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşlar gerçekten ne kadar
    kuruş bazında yaktığını yazarlarsa yardımcı olmuş olurlar. Teşekkürler...

    log taktırırsan 25-28 kuruş yakar sakin kullanımda biras daha düşebilir sorunsuz kalite araç

    Peki sizin sakin kullanım tüketimleriniz nelerdir ?

    benim tüketim aralıgım bunlar pek sakin kullanmam yani sürekli redline yapmıyorum tabi ama lpg taktırdıkdan sonra 3000-4000 devirde
    genelde vites değiştirtiyorum.

    Sanırım 200 kuruşa Civic e binilse tadından yenmezdi bu araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    bazı serilerin direksiyon kutularında ses var arkadaşlar.
    servisler durumu biliyor, hiç hık mık etmeden direkt direksiyon kutusunu değiştiriyor... bir kaç arkadaşım değiştirtti..
    direksiyon boşluğu ve/veya ses varsa bence bir görünün servise derim..

    bu arada benim araba maşallah saat gibi.. nazar değmesin..

    Arkadaşım değiştirdi 1 ay sonra aynı ses başladı.. honda para kaybetmektense güven kaybederim moduna girmiş..
  • merhaba ben foruma yeni katilan honda kullanicisyim

    aciklamalarinizda 11.000 km deki aracinizda herhangi bir problem olmadigini belirtmissiniz.

    honda nin problem cikarmasi icin oncelikle oldukca yuksek kilometrelere ulasmasi gerekmektedir. Japon otomobillerinin genel ozelligi uzun yillar sorunsuz olmasi eger bakimlari duzenli ise.
    bir de aciklamanizin yaninda fiesta gibi araclarla kiyaslama yapmissiniz. ben amerikada yasiyorum ve bircok ford modelini deneme imkanim oldu. en son cikarttiklari 6 silindir ford fusion gibi. inanin hicbiri japon araclarinin yerini vermiyor. hakeza turkiyeden yurtdisindaki ford mustang lerin buyuk bir begeniyle gorulmesi gibi ki hic oyle goruldugu gibi ustun araclar degiller. sozu biraz uzattim aslinda
    ben de hoda civic kullanicisiyim. 2003 model bir aracim var ve su anda kilometresini soylesem soyledigimde sasiracaksiniz. aracim 270.000 km de ve sadece dun termiostatini degistirdim malum havalarin soguk oldugu esnada arac isiticimda problem vardi.

    triger kayisi ve devirdaim pomlalarinin durumu ise uzerindeki originalidir. almis oldugunuz arac eger ki bakimlari iyi yapildigi taktirde sizin uzun yillar boyunca problemsiz olarak kullanmanizi saglayacaktir. bazi arkadaslarimiz ise arac icerisinde on konsol ve emniyet kemeri gibi unsurlarin tikirtilarindan yakinmaktadirlar fakat su bilinmelidir ki honda civicler honda nin uretmis oldugu en basit ozelliklere sahip olan aracidir. bu tarz problemler cok normaldir.

    aracinizi gule gule kullanmanizi dilerim.

    Zafer Alkan




  • merhaba forumunuza yeni katilan honda kullanicisiyim.

    3000 km deki aracin yuksek hizda belirli bir surede yag eksilttigini soylediniz. boyle birseyin olmasina inanmak oldukca guc. ufak motorlu araclarda yuksek hiz yuksek devri de beraberinde getireceginden. motorun fazla guc sarfetmesine sebebiyet verecektir. kullanilan yagi kontrol etmenizi tavsiye ederim.

    fakat bazi araclarin birtakim handikaplari olabilir. fakat honda civic ler uzun yillar boyunca sorunsuz kullanilabilecek bir aractir.

    ben 270.000 de 2003 civic sahibiyim ve aracimi aldigim gunden itibaren 72.000 km kullandim ve yag eksiltme gibi bir durumla karsilasmadim.

    ama tabiki yinede sizlerin tercihi satin alip almamak.

    iyi gunler
  • civic ler iyi araba.

    270,000 km de benimki. 2003 model

    sorunsuzlar. renk sizlerin zevkine kalmis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferalkan

    merhaba ben foruma yeni katilan honda kullanicisyim

    aciklamalarinizda 11.000 km deki aracinizda herhangi bir problem olmadigini belirtmissiniz.

    honda nin problem cikarmasi icin oncelikle oldukca yuksek kilometrelere ulasmasi gerekmektedir. Japon otomobillerinin genel ozelligi uzun yillar sorunsuz olmasi eger bakimlari duzenli ise.
    bir de aciklamanizin yaninda fiesta gibi araclarla kiyaslama yapmissiniz. ben amerikada yasiyorum ve bircok ford modelini deneme imkanim oldu. en son cikarttiklari 6 silindir ford fusion gibi. inanin hicbiri japon araclarinin yerini vermiyor. hakeza turkiyeden yurtdisindaki ford mustang lerin buyuk bir begeniyle gorulmesi gibi ki hic oyle goruldugu gibi ustun araclar degiller. sozu biraz uzattim aslinda
    ben de hoda civic kullanicisiyim. 2003 model bir aracim var ve su anda kilometresini soylesem soyledigimde sasiracaksiniz. aracim 270.000 km de ve sadece dun termiostatini degistirdim malum havalarin soguk oldugu esnada arac isiticimda problem vardi.

    triger kayisi ve devirdaim pomlalarinin durumu ise uzerindeki originalidir. almis oldugunuz arac eger ki bakimlari iyi yapildigi taktirde sizin uzun yillar boyunca problemsiz olarak kullanmanizi saglayacaktir. bazi arkadaslarimiz ise arac icerisinde on konsol ve emniyet kemeri gibi unsurlarin tikirtilarindan yakinmaktadirlar fakat su bilinmelidir ki honda civicler honda nin uretmis oldugu en basit ozelliklere sahip olan aracidir. bu tarz problemler cok normaldir.

    aracinizi gule gule kullanmanizi dilerim.

    Zafer Alkan

    İyi günler Zaferalkan.. Benim merak ettiğim bir konu var. Bir önceki kasa (fd6) cıvıc sahibiyim. Bizimkiler Türkiyede üretiliyor. Yani burada montajlanıyor. Amerikada satılan aynı kasa cıvıcler ile kalite farkı varmı bizimkilerin sizce? Bizim burdakilerin kaporta ve boyası ince, ses yalıtımı iyi değil. Çok tok bi araç değil özellikle alman araçları ile karşılaştırınca.




  • hocam araçlar üretildikleri ve ****ıkları ülkelere göre değişkenlik gösterirler. Örneğin arabistana satılan bir land cruiser la isveçe satıan land cruiser'ın radyatörleri takdir edersinizki aynı olmayacaktır. Ayrıca pazar kalitesine göre araç üretilmektedir. Şöyle ki ingilterede satılan ford focuslarda türkiyede parasını verseniz dahi alamayacağınız özellikler mevcut. otomotivde bunlara varyant denir. ve teknik tip üzerinde varyantlar değişkenlik gösterir. bunun dışında kaportanın ya da boyanın ince olması gibi konularda ülkeden ülkeye değişkenlik gözlenmez çünkü bunlar varyant olarak tanımlanmaz ürün ağacında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferalkan

    merhaba ben foruma yeni katilan honda kullanicisyim

    aciklamalarinizda 11.000 km deki aracinizda herhangi bir problem olmadigini belirtmissiniz.

    honda nin problem cikarmasi icin oncelikle oldukca yuksek kilometrelere ulasmasi gerekmektedir. Japon otomobillerinin genel ozelligi uzun yillar sorunsuz olmasi eger bakimlari duzenli ise.
    bir de aciklamanizin yaninda fiesta gibi araclarla kiyaslama yapmissiniz. ben amerikada yasiyorum ve bircok ford modelini deneme imkanim oldu. en son cikarttiklari 6 silindir ford fusion gibi. inanin hicbiri japon araclarinin yerini vermiyor. hakeza turkiyeden yurtdisindaki ford mustang lerin buyuk bir begeniyle gorulmesi gibi ki hic oyle goruldugu gibi ustun araclar degiller. sozu biraz uzattim aslinda
    ben de hoda civic kullanicisiyim. 2003 model bir aracim var ve su anda kilometresini soylesem soyledigimde sasiracaksiniz. aracim 270.000 km de ve sadece dun termiostatini degistirdim malum havalarin soguk oldugu esnada arac isiticimda problem vardi.

    triger kayisi ve devirdaim pomlalarinin durumu ise uzerindeki originalidir. almis oldugunuz arac eger ki bakimlari iyi yapildigi taktirde sizin uzun yillar boyunca problemsiz olarak kullanmanizi saglayacaktir. bazi arkadaslarimiz ise arac icerisinde on konsol ve emniyet kemeri gibi unsurlarin tikirtilarindan yakinmaktadirlar fakat su bilinmelidir ki honda civicler honda nin uretmis oldugu en basit ozelliklere sahip olan aracidir. bu tarz problemler cok normaldir.

    aracinizi gule gule kullanmanizi dilerim.

    Zafer Alkan

    270000 km'de yalnızca termostat değiştirmek için ya arabanın ikinci üçüncü vs. kullanıcısı olup aracın geçmişinden haberdar olmamak gerekir ya da şans fıçısının içine düşmek gerekir. nerede yaşadığınızı bilmiyorum ancak, bi kere 270000 kmdeki ve 8 kez yaz kış geçirmiş bi aracın triger kayışının sağlam ve kullanılabilir olduğu düşüncesi tamamen risk almadır. eğer o kayış 8 yaz kış boyunca 270000 km yaptıysa ve kopmadıysa siz çok şanslısınız.
    ön konsolun tıkırdaması gıcırdaması ise trimlerin sert plastikten olması ve gövdenin çok parçadan oluşmasından kaynaklıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38


    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    bundan sonra ancak mercedes keser


    C180 iyi olur ama değil mi

    C180 i inceledim, çok tok araba, her şeyiyle güven veriyor, 1600 cc olanları 160 beygir
    fena değil gibi...accort tan az biraz pahalı ama adı yeter valla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38


    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    bundan sonra ancak mercedes keser


    C180 iyi olur ama değil mi

    C180 i inceledim, çok tok araba, her şeyiyle güven veriyor, 1600 cc olanları 160 beygir
    fena değil gibi...accort tan az biraz pahalı ama adı yeter valla

    Hortlama mesaj olmuş sanki :D

    Parası da güzel olsa çok iyi olur aslında.




  • 160 değil 156 beygir...

    1.6 kompresor motor, normaldir.
  • tek sorunu frenleri onu da baska marka takarak halledebiliyorsun

    diğer sorunu adamı kendine baglıyor arac nasıl bişeyse adamlar japon büyüsü filan mı yapıyorlar fabrikada nedir anlamadım aşırı titizleştim herhan birsey olacak korkusu var üzerimde balkona cıkıp cıkıp bakıyorum sıfır arac aldıgımda bile böyle yapmıyordum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferalkan

    merhaba ben foruma yeni katilan honda kullanicisyim

    aciklamalarinizda 11.000 km deki aracinizda herhangi bir problem olmadigini belirtmissiniz.

    honda nin problem cikarmasi icin oncelikle oldukca yuksek kilometrelere ulasmasi gerekmektedir. Japon otomobillerinin genel ozelligi uzun yillar sorunsuz olmasi eger bakimlari duzenli ise.
    bir de aciklamanizin yaninda fiesta gibi araclarla kiyaslama yapmissiniz. ben amerikada yasiyorum ve bircok ford modelini deneme imkanim oldu. en son cikarttiklari 6 silindir ford fusion gibi. inanin hicbiri japon araclarinin yerini vermiyor. hakeza turkiyeden yurtdisindaki ford mustang lerin buyuk bir begeniyle gorulmesi gibi ki hic oyle goruldugu gibi ustun araclar degiller. sozu biraz uzattim aslinda
    ben de hoda civic kullanicisiyim. 2003 model bir aracim var ve su anda kilometresini soylesem soyledigimde sasiracaksiniz. aracim 270.000 km de ve sadece dun termiostatini degistirdim malum havalarin soguk oldugu esnada arac isiticimda problem vardi.

    triger kayisi ve devirdaim pomlalarinin durumu ise uzerindeki originalidir. almis oldugunuz arac eger ki bakimlari iyi yapildigi taktirde sizin uzun yillar boyunca problemsiz olarak kullanmanizi saglayacaktir. bazi arkadaslarimiz ise arac icerisinde on konsol ve emniyet kemeri gibi unsurlarin tikirtilarindan yakinmaktadirlar fakat su bilinmelidir ki honda civicler honda nin uretmis oldugu en basit ozelliklere sahip olan aracidir. bu tarz problemler cok normaldir.

    aracinizi gule gule kullanmanizi dilerim.

    Zafer Alkan

    konuyu hortlattım ama zorundaydım. 270.000km de olan bir aracın triger kayışının hiç değişmediği, üzerindeki fabrika çıkışı orijinal kayış olduğu söylenmiş galiba. bunu teyit edebilirmiyiz acaba? amerikadaki honda da olsa öyle bir duruma cok fazla ihtimal vermiyorum da. bir terslik var. eğer hondanın amerikada satılan araçlarının triger kayışları en az 270.000 gidebiliyorsa ben de düşüneceğim honda almayı. ama bir de honda serviisleri ne diyor onu dinleyebilsek?
    veya hondanın kullandığı triger kayışı çok mu farklı bir kayış? diğer otomobil üreticileri 60.000 de bilemediniz 90.000 de değiştirdiği kayıştan söz ediyoruz. benim kafam yatmadı...




  • Trigeri zincir ise olabilir, veya o kadar yolu 3-4 yılda yaptıysa ve şansına kaliteli bir kauçuk kayış varsa üstünde belki anca o zaman
  • zincir değil kayış olarak söylüyor. ayrıca araç 2003 model. hele bir de 2002 kasım çıkışı filansa 11 yıllık filan bi araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38


    quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    bundan sonra ancak mercedes keser


    C180 iyi olur ama değil mi

    C180 i inceledim, çok tok araba, her şeyiyle güven veriyor, 1600 cc olanları 160 beygir
    fena değil gibi...accort tan az biraz pahalı ama adı yeter valla

    Hortlama mesaj olmuş sanki :D

    Parası da güzel olsa çok iyi olur aslında.

    Fiyatı gayet makul bence
    dizel corollanın 65 bin tl olduğu canım memleketimde mercedes 80 bin ... çokmu




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.