Şimdi Ara

Honda Civic, Toyota Avensis, Jetta 1.2 Tsi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    1.4 tsi golfüm var Ankarada ş.içi 45-50 kuruş yakıyor. 1.2 ile 40a düşer benim görüşüm. Cüsse farkı var diyebilirsiniz ama zaten cüsseyi taşıyacak şekilde üretiliyor motor.

    cüsseyi taşıyacak şekilde üretiliyor o yüzden jetta 200kg daha ağır olsa 40 kuruş geçmez yani
  • avensis hakkinda soyledikleriniz tamaen sehir efsanesi.1.6 132 beygir motor var aracta ne duzde ne rampada sikinti cikarmayan bir unite.jetta ve civic avensisin yaninda araba degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun kendimce baya dusunup bir sonuca vardim yakit konusunda ;

    Haftada 200km yapan birisi olarak suanki megane 6.5 s.ici yakiorum 1.6 benzinli motorun s.ici 9.5 olarak baz aldim.

    Haftada 200km den ayda 800 yilda 9600km yol yapiorm. Motorin ve kursunsuz carpimlarindan sonra 2.330tl motorin 3985tl kursunsuz arada yilda 1.500tl gibi bir rakam farki var. Dizel c segment alacagima benzinli d segment almak bana daha mantikli geldi ayrica dizelin bakimlarini dusununce aradaki fark biraz daha kapanir sanki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alish_alish

    Megan'dan sonra hiçbirinin çekişi tatmın etmez.Hele avensis o konuda çok zayıf kalır.Ama performans aramıyorum derseniz avensis en iyisi gibi.(bu arada makyajlı kasa o fiyata zor gibi.kazalı olabilir yani)

    Düzgün vites kullanıldığında avensis diğer 2 aracın arkasında kalmaz. Son hızda ise diğerlerinden iyş değerler bile elde eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    avensis hakkinda soyledikleriniz tamaen sehir efsanesi.1.6 132 beygir motor var aracta ne duzde ne rampada sikinti cikarmayan bir unite.jetta ve civic avensisin yaninda araba degil

    Hocam millet tutturmuş avensis hantal diye. Bu millet yakın zamana kadar hitler motorlu 0-100 ü 12 saniyeden fazla olan d segmenti 1 buçuk tonluk araçlara biniyordu ve halen binen çok. Onlar iyi avensis kötü ilginç..
    Valvematik motor 1.6 atmosferiklerin en iyisidir. Düzgün vites kullanıldığında birçok kişinin tork canavarı dediği araçlara kök söktürür.
    Diğer arabaların avensisin yanında araba olmadığınıda sonuna kadar katılıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbayram -- 7 Kasım 2015; 17:20:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avensis tavsiye ederim çünkü lpg ye uyumlu d segment ulkemizde piyasası dusmeyecek olan araba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seçenekler arasında Avensis en iyi tercih. 2013 te sıfır aldım. 1,5 sene kullandım. Çok memnundum. Tavsiye ederim kesinlikle. Ama araç hantal arkadaşlar. Özellikle dolu ve rampada ise 2, hatta 1. Vitese düşüyorsunuz. Ha bu arabayı kötü mü yapar. Kesinlikle hayır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perfect_dead


    quote:

    Orijinalden alıntı: alish_alish

    Çekişi zayıf.Arabada tekken çok sıkıntı olmuyor ama ağırlaştıkça zor ivmeleniyor.(alt devirleri cansız yani,devirini alınca daha iyi gidiyor)Onun haricinde çok güzel araba.Led lambaları falan çok güzel görünüyor.Direksiyonu çok hafif.İçi de geniş.Ben 1.86 boyundayım.Ön koltuğu kendime göre ayarlayınca arkada bacak bacak üstüne atabiliyorum.vs vs.
    Sorularınız olursa cevaplayabilirim.

    Verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim arac ile ilgili bir iki sorum daha olacak sadece

    Bende ayni zamanda latitude var direksiyonu cok hafif ve hiza duyarliligi az yani 20 30 km de giderken direksiyon ne kdar rahat donuyorsa 100 110 km de direksiyon hala oynuyor yolda, avensiste boyle bir problem varmi ? Ayrica cekis konusunda ornegin hafif rampa bir yolda 3 bin devirde 2.vitese cektiginizde arac yigiliyormu ? Yani tabi bu yolun egimine gore degisir ama siz genel olarak bir cevap verebilirmisiniz

    Sorunuza bende kendimce yanıt vereyim.
    Avensiste gördüğüm 2 sorun.

    1 debrej yukardan kavrar ve araçta pedal çip gibi birşey yoksa gaz tepkisi yavaştır. Bu sebeple kalkışı biraz zordur, zamanla alışırsınız, zor kalkışa uzun vites oranlarınında dezavantajı vardır.
    2 direksiyon ilk başta çok yumuşak gelebilir ama çok çabuk alışırsınız, direksiyonu diğer japonlara göre hissidir ve tepkileri iyidir.

    Avensisin en iyi yanlarından biride uzun yolda kullanmak büyük zevktir. Yüksek hızlarda çok stabil ve güvenlidir. Ama bu güven ve stabil oluş yavaş gitmeyi zorlaştırmaktadır. Uzun yolda bırakın 90-100 gitmeyi 120-130 la gitmek bile işkencedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2. el dert değilse Avensis derim yoksa diğer araçlar olabilir...

    Avensis alırsanız benzinde fln kullanmayın. LPG takın.Neden; 40 kr a gittiğiniz yeri 20kr en fazla 25 kr a gidersiniz... 10 bin kmde 1500-2000 lira kâr demek. Hiç azımsanmayacak bir durum. Avensise 1000 lira LPG taksanız bile uyar verim dahi alırsınız...

    LPG çekiş kaybı bu devirde artık yaşanmıyor. Kendi aracım imzamda yazılı Benzinde LPGde aynı. +3000 devirde olmazsa araba yokuşta bayılır... Avensis kullanmadım ama 1.6 16v bir motor alt devirlerde ölü, üst devirlerde canlı bir motordur herhalde. LPG takarak 3500-4000 de vites atarsınız hemde az yakarak araçtan zevk alırsınız
  • suan D segment dusunecek olsam mutlaka listemde avensiste olurdu.bilip bilmeden yok rampa cikmaz yok yurumez diyenlere aldirmayin.1.33 corollayla 5kisi full bagaj 3.vitesin altina dusmuyorum rampalarda bunlar 132 beygir arabaya hantal diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    suan D segment dusunecek olsam mutlaka listemde avensiste olurdu.bilip bilmeden yok rampa cikmaz yok yurumez diyenlere aldirmayin.1.33 corollayla 5kisi full bagaj 3.vitesin altina dusmuyorum rampalarda bunlar 132 beygir arabaya hantal diyor

    İşte senin 3. vitesin altına düşmüyorum dediğin yeri ben şu anda 6. vitesle çıkıyorum. Bilip bilmeden konuşma.. 20 yıldır çok çeşitli araçlar kullandım. Afyon,Uşak,Elmadağ rampalarında izin nedeniyle her yıl geçerim. Avensis hantal araç. 3500-4000 devirde ancak ivmeleniyor. Ama o zaman da çok yakıyor. 150-160 tork olan, 1450-1500 kg. aracın rampada sorunsuz denmesini anlayamıyorum. At gözlüklerinizi çıkarın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turbolu olduğu için jettanın hızlanması diğer ikisinden daha iyidir. Ama Avensisin konforu ve sürüşü ötekilerle kıyaslanmaz. Atmosferik motor olduğu için, haliyle düşük devirlerde cansız. Fakat uzun yıllar kullanmak istiyorum derseniz sorunsuzluğunu ispat etmiş olan motoruyla Avensis çok iyi bir tercih olur. İçi yayla gibi, yol tutuşu güvenliği on numara.
  • Jetta orta devirlerde ikisinide kök söktürür.Uzun yolda Yola koyulup 6.vites'e geçtikten sonra daha Vites ile işiniz olmaz.Ama avensis'i +4000 Rpm'de kullanırsanız jetta metta dinlemez öttürür

    Civic ikisi içinde en mantıksız araç Ben Avensis tercih ederdim.Esnekliğin benim için pek önemi yok.Gerekirse 6.Vites'ten 3. Vites'e bile alır redline dayar rampa bitene kadar kesicide saniyelerce bile giderim.Ama Aile ile sessiz,Motor gürültüsü istenmeyen bir yolculuk yapılacaksa bence jetta daha mutlu eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FursıonnMann -- 7 Kasım 2015; 20:38:24 >
  • alt devirlerdeki cansızlık pek etkileyeceğini sanmıyorum yeterki yolda sürerken ben buradayim desin güven versin araç, birde içerisinde rahat olabilmem gerekli boyum 1 88 şuan resimlerini paylaştığım aracımda koltuğu kendime göre ayarladığımda arkama birinin oturması imkansıza yakın neredeyse, sonuç itibari ile avensis arabamdan sonra tercih edilebilecek en iyi ihtimalmiş gibi görünmekte. En kısa zamanda bir test sürüşüne cıkarak izlenimlerimi sizinle paylaşacağım.
     Honda Civic, Toyota Avensis, Jetta 1.2 Tsi ? Honda Civic, Toyota Avensis, Jetta 1.2 Tsi ? Honda Civic, Toyota Avensis, Jetta 1.2 Tsi ?




  • 6yla cikiyormus.hantalmis.klasik amg var bende yeaa ci yurdum kullanicisi.tamam sen 6yla cik arkadasim zaten vatandas avensisi kullandiktan sonra onun yaninda pacoz kalan c sinifi arabalara o paralari vermemesi gerektigini ve avensisin hantal mantal olmadigini anlayacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka Zaman olsa D segment arabayla C segment araç kıyaslanır mı diye. Bi çok insan konunun saçma olduğunu söyler ve sizle dalga geçmeye çalışırdı . Ama konuda Civic , Jetta öneren bi çok arkadaş olmuş ilginç bi konu .
    Takipteyim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    suan D segment dusunecek olsam mutlaka listemde avensiste olurdu.bilip bilmeden yok rampa cikmaz yok yurumez diyenlere aldirmayin.1.33 corollayla 5kisi full bagaj 3.vitesin altina dusmuyorum rampalarda bunlar 132 beygir arabaya hantal diyor

    İşte senin 3. vitesin altına düşmüyorum dediğin yeri ben şu anda 6. vitesle çıkıyorum. Bilip bilmeden konuşma.. 20 yıldır çok çeşitli araçlar kullandım. Afyon,Uşak,Elmadağ rampalarında izin nedeniyle her yıl geçerim. Avensis hantal araç. 3500-4000 devirde ancak ivmeleniyor. Ama o zaman da çok yakıyor. 150-160 tork olan, 1450-1500 kg. aracın rampada sorunsuz denmesini anlayamıyorum. At gözlüklerinizi çıkarın.

    Araç nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    avensis hakkinda soyledikleriniz tamaen sehir efsanesi.1.6 132 beygir motor var aracta ne duzde ne rampada sikinti cikarmayan bir unite.jetta ve civic avensisin yaninda araba degil

    Aynen öyle, seçeneklerde Avensis varsa hiç düşünmem bile:)
    Ayrıca 1.6 132 hp avensis 1.2 tsi jetta'nın içinden geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    suan D segment dusunecek olsam mutlaka listemde avensiste olurdu.bilip bilmeden yok rampa cikmaz yok yurumez diyenlere aldirmayin.1.33 corollayla 5kisi full bagaj 3.vitesin altina dusmuyorum rampalarda bunlar 132 beygir arabaya hantal diyor

    İşte senin 3. vitesin altına düşmüyorum dediğin yeri ben şu anda 6. vitesle çıkıyorum. Bilip bilmeden konuşma.. 20 yıldır çok çeşitli araçlar kullandım. Afyon,Uşak,Elmadağ rampalarında izin nedeniyle her yıl geçerim. Avensis hantal araç. 3500-4000 devirde ancak ivmeleniyor. Ama o zaman da çok yakıyor. 150-160 tork olan, 1450-1500 kg. aracın rampada sorunsuz denmesini anlayamıyorum. At gözlüklerinizi çıkarın.

    Araç nedir?

    Golf 7 1,4 tsi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    suan D segment dusunecek olsam mutlaka listemde avensiste olurdu.bilip bilmeden yok rampa cikmaz yok yurumez diyenlere aldirmayin.1.33 corollayla 5kisi full bagaj 3.vitesin altina dusmuyorum rampalarda bunlar 132 beygir arabaya hantal diyor

    İşte senin 3. vitesin altına düşmüyorum dediğin yeri ben şu anda 6. vitesle çıkıyorum. Bilip bilmeden konuşma.. 20 yıldır çok çeşitli araçlar kullandım. Afyon,Uşak,Elmadağ rampalarında izin nedeniyle her yıl geçerim. Avensis hantal araç. 3500-4000 devirde ancak ivmeleniyor. Ama o zaman da çok yakıyor. 150-160 tork olan, 1450-1500 kg. aracın rampada sorunsuz denmesini anlayamıyorum. At gözlüklerinizi çıkarın.

    Araç nedir?

    Golf 7 1,4 tsi

    1.4 tsi ünitenin 6. Vites 2500 devirle çıktığı rampayı 1.6 atmosferik motorun 2500 devirle çıkmasını beklemek acımasızlık olur. Siz 2500 devirde 80-100 hp arası güç üretirken atmosferik ünite ancak 40-50 hp üretir. Buda rampada bayılmayı kaçınılmaz hale getirir ama 4. Vitesle 6000-7000 devirde çıkarsanız muazzam bir hızlanma elde edersiniz. Tabi butür kullanımda yakıt çok artar ve butür kullanım herkesin tarzı değildir.
    Ama gerçekçi olmak lazım hangi rampada maksimum hıza ihtiyaç duyuyoruz? Cevabı hepimiz biliyoruzki, nadir...
    Bırakın araç biraz hantal olsun (sizlerin deyimiyle) bırakın rampada vites düşürelim, sizinki dahil araçlarımız aşırı yüksek beygirli hız araçları değil, aile araçları, ekonomik durumlarımızda az çok belli, fazla yakmasın süpriz sorun ve masraf çıkarmasın yeter diye düşünen kişileriz. Bu şartlarda valvematik motor gerçekten ideal bir motor.
    Elmadağ rampasına gelince, o yolu bende kullanırım, inanın avensislede yüksek hızlarda o rampayı çıkabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.