Şimdi Ara

Honda Civic, Toyota Avensis, Jetta 1.2 Tsi ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: muratkurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    suan D segment dusunecek olsam mutlaka listemde avensiste olurdu.bilip bilmeden yok rampa cikmaz yok yurumez diyenlere aldirmayin.1.33 corollayla 5kisi full bagaj 3.vitesin altina dusmuyorum rampalarda bunlar 132 beygir arabaya hantal diyor

    İşte senin 3. vitesin altına düşmüyorum dediğin yeri ben şu anda 6. vitesle çıkıyorum. Bilip bilmeden konuşma.. 20 yıldır çok çeşitli araçlar kullandım. Afyon,Uşak,Elmadağ rampalarında izin nedeniyle her yıl geçerim. Avensis hantal araç. 3500-4000 devirde ancak ivmeleniyor. Ama o zaman da çok yakıyor. 150-160 tork olan, 1450-1500 kg. aracın rampada sorunsuz denmesini anlayamıyorum. At gözlüklerinizi çıkarın.

    Araç nedir?

    Golf 7 1,4 tsi

    1.4 tsi ünitenin 6. Vites 2500 devirle çıktığı rampayı 1.6 atmosferik motorun 2500 devirle çıkmasını beklemek acımasızlık olur. Siz 2500 devirde 80-100 hp arası güç üretirken atmosferik ünite ancak 40-50 hp üretir. Buda rampada bayılmayı kaçınılmaz hale getirir ama 4. Vitesle 6000-7000 devirde çıkarsanız muazzam bir hızlanma elde edersiniz. Tabi butür kullanımda yakıt çok artar ve butür kullanım herkesin tarzı değildir.
    Ama gerçekçi olmak lazım hangi rampada maksimum hıza ihtiyaç duyuyoruz? Cevabı hepimiz biliyoruzki, nadir...
    Bırakın araç biraz hantal olsun (sizlerin deyimiyle) bırakın rampada vites düşürelim, sizinki dahil araçlarımız aşırı yüksek beygirli hız araçları değil, aile araçları, ekonomik durumlarımızda az çok belli, fazla yakmasın süpriz sorun ve masraf çıkarmasın yeter diye düşünen kişileriz. Bu şartlarda valvematik motor gerçekten ideal bir motor.
    Elmadağ rampasına gelince, o yolu bende kullanırım, inanın avensislede yüksek hızlarda o rampayı çıkabilirsiniz.

    Yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum. 3 yıl 2005 model Avensis Elegance , hemen ardından 1.5 yıl 2013 Elegant extra kullandım. Çok sevdiğim ve kesinlikle çok keyifli bir araçtır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: alish_alish

    Megan'dan sonra hiçbirinin çekişi tatmın etmez.Hele avensis o konuda çok zayıf kalır.Ama performans aramıyorum derseniz avensis en iyisi gibi.(bu arada makyajlı kasa o fiyata zor gibi.kazalı olabilir yani)

    Düzgün vites kullanıldığında avensis diğer 2 aracın arkasında kalmaz. Son hızda ise diğerlerinden iyş değerler bile elde eder.

    0-100 olarak tabikide hiçbiri avensis kadar iyi olamaz.Ne megan ne jetta.Ama gel gör ki gündelik yaşamda arabanın performansı yetmiyor.İlla gitsin istiyorsanız 4000-7000 rpm arası kullanmanız gerek.Oraya çıkınca da ne ekonomi ne bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    avensis hakkinda soyledikleriniz tamaen sehir efsanesi.1.6 132 beygir motor var aracta ne duzde ne rampada sikinti cikarmayan bir unite.jetta ve civic avensisin yaninda araba degil

    Şehir efsanesi falan değil.Kusura bakmayın ama alt devirleri gayet cansız ve yokuşta devirli kullanmak gerekiyor.
    He tabikide ne civic ne de jetta avensisle boy ölçüşemez orası ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jetta alın. Gayet güzel araç. 1.2 tsi da yürür gider. Kaliteside fena değil. Geniş ferah arka diz mesafesi çok iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MORTALDANCE -- 8 Kasım 2015; 0:02:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Perfect_dead P kullanıcısına yanıt
    Düşündüğün şeye bak. Çek altına civic. Avensis kaliteli araçtır fakat bir 45liralık avensisle civici karşılaştırırsak civic daha iyidir. Jettadan uzak dur. Hiç rahat değil, hondada olmayan birçok özellik yok. Ayrıca 45-50 liraya alacağın jettadanda hayır gelmez, tipsiz kasadan alırsın. Bide çok rahatsız, hızlanınca direksiyonu falan sertleşmiyo.

    Civic al.

    Jetta geçti elimden ve hiç beğenmedim.
  • Kimse özetlememiş bu işi. Arada vites düşürmek, halk arasında 3den 2ye çekip bağırtmak, alt devirlerde cansız olsun istiyorsanız ve konforlu olsun istiyorsanız avensis, turbo gücüyle alt devirlerde canlı ve vites düşürmeyi düşündürmeyen yakıt olarak düşük devirde bile motoru canlı tutan, avensise göre konforu düşük olan jetta. Civic ise bu 2 sinin arasında denilebilir. Konforu jetta üstü avensis altı. Motoru jetta altı, avensis üstü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik araçlar rampalarda yüksek devirde kullanılır burası doğru,fakat avensis kesinlikle ne rampada ne düzde hantal bir araç değil.Ayrıca 1.33 corolla kullanıcısıyım,5kişi artı bagaj 3 4 bin devirde belen gibi virajlı dik bir rampayı çıkabiliyorum.rampada 6 7 bin devir de görmeye gerek yok.Avensis ona hiç gerek bırakmaz.Uçarak çıkmak istiyorsanız o zaman 6 7 rpm çevirirsiniz.Normal şartlarda 3 3.5rpm civarı rampayı rahatlıkla sıyırıyor.Rallicilik peşindeyseniz impreza veya lancer evo bakın.Tabi yürütebilirseniz.Avensisin koltuğuna oturan adam için jetta da civic de kusura bakmayın çöptür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 8 Kasım 2015; 8:49:51 >
  • Konu sahibi arkadaş, kesinlikle Avensis alın
  • Kesinlikle avensis derim. Birisi elma diger ikisi armut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Ben aksini mi iddia etmişim anlayamadım da :) avensisi yüksek devirde kullanırsanız performans alırsınız dedim eğim biraz arttığı anda D segment araç o ağırlıkla 3000 devir çevirirken çıkamaz yokuşu, turbonun itmesi gerekir ki jetta için bunu söyledim düşük devirde çeker diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Atmosferik araçlar rampalarda yüksek devirde kullanılır burası doğru,fakat avensis kesinlikle ne rampada ne düzde hantal bir araç değil.Ayrıca 1.33 corolla kullanıcısıyım,5kişi artı bagaj 3 4 bin devirde belen gibi virajlı dik bir rampayı çıkabiliyorum.rampada 6 7 bin devir de görmeye gerek yok.Avensis ona hiç gerek bırakmaz.Uçarak çıkmak istiyorsanız o zaman 6 7 rpm çevirirsiniz.Normal şartlarda 3 3.5rpm civarı rampayı rahatlıkla sıyırıyor.Rallicilik peşindeyseniz impreza veya lancer evo bakın.Tabi yürütebilirseniz.Avensisin koltuğuna oturan adam için jetta da civic de kusura bakmayın çöptür.

    Çok da farklı bir şey söylediğimi hatırlamıyorum.
    Demek istedigim aracın alt devirlerinin hantal olmasıydı.
    (Yazdıklarımı bir daha okursanız sevinirim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Motor yeter diyorsan tabi avensis.
    Diger ikisine niye bakacaksin, d segmenti sonucta. Boyunu da fazla abartma, jetta da yeter. Astra, golf, focus alma da ... onlarda diz mesafesi kisitli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinle binerim dersen Jetta. Lpg ile kullanırim hem ekonomik hem geniş hem de konforlu olsun dersen Avensis. Ancak 50 bine 2012 makyajli temiz bir Avensis bulmanız zor. Ancak 2010-2011 olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.