Şimdi Ara

honda cr-v 1.6 i-dtec (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.762
Cevap
30
Favori
168.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Belirtilen fiyatlar awd yani 4x4 olmayan bir suv icin cok pahali. Araci ben de dusunuyorum ama bu fiyattan degil. Resmi fiyatlar aciklansin bakalim. Diger yandan donanim ve konforu yuksek ve uygun fiyatli suv ariyorsaniz mevcutta kullandigim sportage i cok rahatlikla oneririm. Bir dunya marka var uygun fiyata kompakt suv satan. CRV bu fiyatlarla cikarsa pek fazla satis yapamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada Mart ayi gibi MTV vergisinde Avrupa ornegine gecilecekmis diye bir haber okumustum. Oyle olursa 2.0 veya 1.6 degil emisyon degeri dikkate alinir. Bu da fiyat politikalarinin degismesi demektir. Izleyip gorelim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tek_Türk

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Ama şu güzellik de en azından tasarım olarak QQ ile falan kıyaslanmaz bence.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-honda-yeni-kasa-2013-honda-crv-141322587/detay


    Peki bu güzellik neden 10. ayında satışa çıkarılmış düşündünüz mü?

    Benim tahminim maalesef boyutlarından kaynaklanıyor olabilir. İstanbul'un ana arterlerinde dolaşırsan sorun yok. Ama ara sokaklara girdiğinde bu güzelliğin her tarafı çizilecek, hasarlanacak.

    Ataşehirde satışa çıktığına göre, aracın sahibi, bence bu durumdan muzdarip. Önceki mesajlarım da aracın boyutundan kaynaklı endişelerimi yazdım ve kimse bunu dikkate almadı. Yeni qq bekliyorum derken CRV den daha kısa olmasını gözönünde bulunduruyorum. Türkiye şartlarında, Qq daha makul boyutlarda gözüküyor.

    Hadi satış temsilcileri bunu da açıklayın

    Mesajımı alıntılayıp cevaplamanız anlamsız olmuş.Polemiklik bir tarafı yok tasarım olarak araç mevcut QQ'dan çok daha güzel bence.Yeni QQ'yı bekleyip öyle karar vermek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan
    Mesajımı alıntılayıp cevaplamanız anlamsız olmuş.Polemiklik bir tarafı yok tasarım olarak araç mevcut QQ'dan çok daha güzel bence.Yeni QQ'yı bekleyip öyle karar vermek lazım.


    Bu forumda herkes polemik yapar diye bir kural yok.
    Bu nedenle polemik yapmıyorum.

    Öncelikle civic HB gelecek dediler. Fiyat yüksekti falan derken CRV geleceği söylentisi ortaya çıktı. CRV beklerken, acaba olabilir mi derken boyutlar kafama takıldı. Bu başlıkta daha önce de yazdım, bu nedenle Qq düşünmeye başladım.
    sahibinden.com linkini verince ilk aklıma gelen İstanbul'un ara sokaklarının küçüklüğü ve dolayısıyla aracın kullanımına olumsuz etkilerine örnek olarak düşündüğümden alıntı yaptım.

    Bu nedenle ve bu açıklamadan dolayı kusura bakma! Amacım anlamsız alıntı yapmak ve polemik asla değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tek_Türk -- 26 Ekim 2013; 17:55:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.Spider

    Bu arada Mart ayi gibi MTV vergisinde Avrupa ornegine gecilecekmis diye bir haber okumustum. Oyle olursa 2.0 veya 1.6 degil emisyon degeri dikkate alinir. Bu da fiyat politikalarinin degismesi demektir. Izleyip gorelim...

    Eğer emisyona göre vergiye geçilirse Civic HB'ten vergi alınmaz 94gr/km co2 salınımı var.CR-V'de daha yüksek ama.
  • Arkadaşlar bende elimdeki Qasqhaimi satıp buna geçmek istiyordum. Honda beni de hayal kırıklığına uğrattı. Bayramda Amerikadaydım. Toyota, Honda, Nissan Amerika piyasasını eline geçirmiş. Buralara Honda ondan mı bakmıyor acaba?
  • Bence Honda 1000-2000 Tl karla yılda 10 bin araç satmaktansa , 10-15 bin karla 1000 araç satmaya karar verdi. Yüksek karla az satış yapmaya karar vermişler ama bu strateji uzun vadede hondaya çok kaybettirecek , pazar payını daha da azaltacak zamanla marjinal bir markaya dönüşecek . Hem zaten 6 yıl boyunca sattıkkları her araba sürekli servise gelip ,düzenli olarak para kazandıracaktı . Yani "EDERİNDEN " satsalar bile karları yüksek olacaktı . Bu stratejileri belirleyen honda Türkiye yöneticisi o koltukta çok da uzun süre oturamayacak , ahan da buraya yazıyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    quote:

    Orijinalden alıntı: B.Spider

    Bu arada Mart ayi gibi MTV vergisinde Avrupa ornegine gecilecekmis diye bir haber okumustum. Oyle olursa 2.0 veya 1.6 degil emisyon degeri dikkate alinir. Bu da fiyat politikalarinin degismesi demektir. Izleyip gorelim...

    Eğer emisyona göre vergiye geçilirse Civic HB'ten vergi alınmaz 94gr/km co2 salınımı var.CR-V'de daha yüksek ama.

    Sadece hesaplama şekli değişiyor vergi olacaktır. Zaten Avrupa'da 5000 motor arabanın mtv vergisi ve alırken vergisi Türkiyedeki gibi kazık değil. HB Civic şu an 1.3 motorlar gibi vergilendirilir, ha dizel diye ekstra bir vergi daha geliyor onu unutmayalım.
  • Yurt dışındaki durum böyle ben yurt dışındakinin aynısı gelecek sandım. Eğer ek vergiler gelecekse çok bir farkı olmaz şimdikinden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Yurt dışındaki durum böyle ben yurt dışındakinin aynısı gelecek sandım. Eğer ek vergiler gelecekse çok bir farkı olmaz şimdikinden.

    Neyimiz yurt dışı ile aynı. Bence emisyona göre hesaplama doğru ama. Büyük motor demek fazla yakacak demek değil. Mazda 2.2 dizel mesela 1.6 kadar yakıyor :). Dahası bazen motorlar 1312 oluyor diyelim hemen diğer vergi dilimine giriyor bu yüzden değişmesi gerek bence. Bmw 5 serisi 1.6 motor ile geliyor Zengin onu alıyor hem alırken yarı vergi ödüyor hem MTV düşük. Ama şu an adam ailesi geniş diyelim MPV alacak Ford S-Max veya herngi bir D sınıfı. Bu araca gidecek en iyi motor 2.0 ama sen bu adama diyorsun ki 5 serisi alandan daha fazla vergi ver.
  • drnero D kullanıcısına yanıt
    Bugün qq bakmaya gittim 1. si cam tavan opsiyonda oda paket içinde 3900 TL fiyatı var Paket adı Sky pack içinde tavan barı,karartılmış arka cam,aluminyum pedal seti,17 inç alşımlı jant ve panoromik cam tavan var.
    2. 1.6 dci Tekna M/T 4*4 ( 4*4 teknada var) 86240 TL fiyatı var
    3. 1.6 dci Black edition SV M/T 89240 TL
    4. 1.6 Platinum AVM M/T 93965 fiyat bu fiyattan 3000 TL indirim yapıyorlar
    şimdi gelelim yakıt tüketimine QQ, CRV den fazla yakıyor
    İç güzellik diyeyim Allah aşkına vaktiniz varsa bir CRV ye bakın inceleyin bir de QQ ye bakın aralarındaki iç kalite farkını kesinlikle anlarsınız.Bir de bagaj olayına bakarsınız aralarındaki fark ve kaliteyi tam olarak anlarsınız.Fiyat listesi elimde
    Birde CO2 tüketimi var tabi yeni vergilendirme sistemi buna göre değişebilir dikkat diyorum mecliste önergede.

    Bu durumda aralarındaki fiyat hemen hemen aynı bence. İkisi arasında tercih yapacaksam bu CRV olur kesinlikle. Tekrar söylüyorum ben alamıyorum fiyatından dolayı

    Bu yüzden alabileceğim araçlara bakayım dedim Citroen C4 ve C4 picassoya baktım eski ve yenisine ama onlarda hiç tatmin etmedi beni civic daha kaliteli göründü. Tüp takarak yakıt tüketimini azaltırız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serklay -- 26 Ekim 2013; 20:23:07 >




  • Arkadaşlar emisyon ölçümü ile vergilendirme piyasadakileri kapsamaz hesabınızı ona göre yapmayın.kanundan sonraki araçları kapsar.diğer türlü kaos olur.siz araç aldığınız anda şu anki vergilendirmeden faydalanırsınız.bu vergi muhabbetine şimdiden girmenin bir anlamı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emisyon oranlarına göre MTV ve ÖTV vergilendirmesi ne zaman çıkar acaba ???

    Bu araçların 2.0 motorları ile 1.6 motorlarının emisyon oranlarını bilen var mı ??
    Eğer 1.6'nın emisyonu 2.0' dan yüksekse, aracın ÖTV' si de yüksek olacaktır.
    Yeni vergilendirmeye geçilince... 2.0 CRV, bundan daha ucuza gelmesin ??
    Yada şimdi aldık diyelim.. Yeni vergilendirmeden sonra salınımı düşük 2.0 araçlar ÖTV ve MTV yönünden avantajlı olup ucuzlayınca...
    İkinci el 1.6 CRV, elimizde patlamasın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 26 Ekim 2013; 21:05:41 >
  • dizel araçtan daha fazla vergi alacaklarmış yeni mtv sistemi netleşinceye kadar beklemekmi lazım acaba ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Emisyon oranlarına göre MTV ve ÖTV vergilendirmesi ne zaman çıkar acaba ???

    Bu araçların 2.0 motorları ile 1.6 motorlarının emisyon oranlarını bilen var mı ??
    Eğer 1.6'nın emisyonu 2.0' dan yüksekse, aracın ÖTV' si de yüksek olacaktır.
    Yeni vergilendirmeye geçilince... 2.0 CRV, bundan daha ucuza gelmesin ??


    hondanın dizeli 2.2 , onun da emisyonu bundan yüksek . Ama özellikle mazdanın 2.2 dizeli var emisyonu düşük mazda 6 oldukça iddialı duruma gelir ... CX-5 yine aynı şekilde . Birçok 2.0 ve üstü az yakan dizel motor var , İnşallah vergi sistemi değşir de 1.6 mahkumiyetinden de kurtuluruz , firmalar da sırf 1.6 motor diye bizi kazıklamaya son verir. 1.6 motoru da hondanın elinde patlar :))




  • crv aldığım da tüp takacaksam hiç almayayım daha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devletimiz düzenleme yapıyorsa mevcut vergilerde mümkün değil bir indirim getirmez. Emisyonu yuksekse daha da yükselir, düşükse de vergi aynı kalır değişmez. 2014 te tasarruf planları yapılıyorken cari açık tırmanmaya devam ederken vergilerde bir düşme olacağını sanmıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    Devletimiz düzenleme yapıyorsa mevcut vergilerde mümkün değil bir indirim getirmez. Emisyonu yuksekse daha da yükselir, düşükse de vergi aynı kalır değişmez. 2014 te tasarruf planları yapılıyorken cari açık tırmanmaya devam ederken vergilerde bir düşme olacağını sanmıyorum


    Devletin bu düzenlemeden bir kaybı olmayacak ki ?? Düzenleme sonunda en fazla sağ cebinden alıp sol cebine koyacak, birşey olursa muhtemelen araç sahiplerine olacaktır..
    Şuanda pek kimsenin yanaşmadığı vergisi yüksek 2.0 ve üzeri benzinli araçlardan düşük emisyon değeri olanlar, bu düzenleme sonucu ÖTV ve MTV düşmesi sonucu ucuzlarsa... Emisyonu yüksek dizel araçlara birde dizel diye ekstra vergi gelirse ( ki muhtemelen gelecekmiş)...
    İkinci el piyasasında , güçlü bir arabaya sahip olmak ve düşük MTV ödemek için, 2.0 benzinli araç almak varken (muhtemelen sonrada tüp taktırmak) , yüksek MTV vergili 1.6 dizeli kim almak ister ??
    Bu kafamı karıştırdı..
    Neyse.. 1.6 dizel hele bir gelsin, önce fiyatı net belli olsun , bunu sonra düşünürüz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 27 Ekim 2013; 0:09:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    Devletimiz düzenleme yapıyorsa mevcut vergilerde mümkün değil bir indirim getirmez. Emisyonu yuksekse daha da yükselir, düşükse de vergi aynı kalır değişmez. 2014 te tasarruf planları yapılıyorken cari açık tırmanmaya devam ederken vergilerde bir düşme olacağını sanmıyorum


    Bence de atıyorum CO2 salınımı 120 gr 'a kadar olan araçlar şu anki 1.3 mtv'si , 140'a kadar 1.6 mtvsi gibi vergilendirilir. Vergisiz araç yerli otomobili bile olmayan bir ülke için ütopya olur . Ötv ise aynı şekilde 110 veya 120 gr'a kadar %40 , salınım arttıkça %130'a kadar çıkar . Ayrıca dizellere 400-500 lira civarı emisyondan bağımsız dizel araç mtvsi gelecektir , ki dizeller co2 salınımı az olduğu için daha düşük vergi dilimine gireceğinden bir miktar dengelenecek , toplamda dizeller yıllık 200-300 lira fazla vergi verecektir .
    Özetle benim beklentim , Güncel araç vergilerinde en fazla 200-300 liralık değişimler olacağı yönünde , ama bizi 1.6 saçmalığından kurtaracağı için yeni sistemi sabırsızlıkla bekliyorum .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    Devletimiz düzenleme yapıyorsa mevcut vergilerde mümkün değil bir indirim getirmez. Emisyonu yuksekse daha da yükselir, düşükse de vergi aynı kalır değişmez. 2014 te tasarruf planları yapılıyorken cari açık tırmanmaya devam ederken vergilerde bir düşme olacağını sanmıyorum


    Devletin bu düzenlemeden bir kaybı olmayacak ki ?? Düzenleme sonunda en fazla sağ cebinden alıp sol cebine koyacak, birşey olursa muhtemelen araç sahiplerine olacaktır..
    Şuanda pek kimsenin yanaşmadığı vergisi yüksek 2.0 ve üzeri benzinli araçlardan düşük emisyon değeri olanlar, bu düzenleme sonucu ÖTV ve MTV düşmesi sonucu ucuzlarsa... Emisyonu yüksek dizel araçlara birde dizel diye ekstra vergi gelirse ( ki muhtemelen gelecekmiş)...
    İkinci el piyasasında , güçlü bir arabaya sahip olmak ve düşük MTV ödemek için, 2.0 benzinli araç almak varken (muhtemelen sonrada tüp taktırmak) , yüksek MTV vergili 1.6 dizeli kim almak ister ??
    Bu kafamı karıştırdı..
    Neyse.. 1.6 dizel hele bir gelsin, önce fiyatı net belli olsun , bunu sonra düşünürüz..



    Hocam dizellerin emisyonu daha düşüktür , dizelde asıl mesele co2 salınımı değil , onun dışında çevreye ve sağlığa zararlı nox gibi bi çok gazın salınması . Dizel bu yüzden istenmiyor , yoksa tüketimi de ,co2 salınımı da çok çok daha azdır .
    Diğer bir konu biz benizn ihraç eden bir ülkeyiz , evet yanlış duymadınız işlenmiş benzini iç piyasadan daha ucuza hemde ihraç ediyooruz . Nedeniyse alınan ham petrolün işlenmesi sonucu %70 civarının benzin , %20-25 civarıydı sanırım mazot elde edilmesi . rakamlardan emin değilim ama benzin daha fazla oluyor . Eee benzinli araçlar son yıllarda az tercih ediliyor , işlenen benzin elde patlıyor , devlet buna da el atacak benzin kullanımını teşvik edecektir . Dolayısıyla dizele her türlü vergi yükü binecektir. Dizel benzin makasının daralması , hatta dizelin daha pahalı olması bile mümkün . 2014de vergi sisteminin değişeceği kesin olsa , kimseye şu aşamada araç almayın derdim kendim dahil...




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.