Şimdi Ara

honda cr-v 1.6 i-dtec (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.762
Cevap
30
Favori
168.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SS-Benz

    Kızmayın ilter bey zaten burada bütün meselede bu :)) neden kızıyorsunuz 4x2 lere... Mis gibi vakumlu kar lastiği kışın takarız, diZel motoruyla eko ve yüksek tork yakalarıZ, yüksek ve ferah olması sayesinde de şehiriçi trafiğinde daha az stres oluruz... Üstüne üstlük geniş yük kapasiteside çabası.. (Çoluk cocuk biraz artık eşyalarda fazlalaştı U know:))))) bu saatten sonra ne uğraşayım tüple müple, nedeyim karlı puslu dağları:)) şaka bir yana Allah gönlünüze göre versin bir sonraki metanızı... Cümlemize... Amin...

    Kesinlikle katılıyorum 85 civarı olursa kesinlikle alacağım bir araç. Ben geniş ve ferah bir araç almak istiyorum ve benzin ve motorin in bu fiyatta olduğu bir ülkede A noktasından B noktasına gitmek için 10 lt benzin yakmak istemiyorum. Geniş ve az yakması sebebiyle de ideal bir araba. Ayrıca unutmayınki 180 000 lik 520d hepsinden az yakıyor. Yani çok pahalı arabası olan benzine çok para ödemek zorunda değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçen yıl autoshow da honda satış müdürü 1.6 nın Tr deki vergi avantajı sayesinde çok satacağını söylemişti. Şimdi hem baz fiyatı düşük olan hemde vergisi düşük olan arabayı hem de manuel olarak, 2.0 motorlu otomatik araçla aynı fiyata satacak. Yurdum insanı da o kadar saf değil :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 i-dtec motor hiçte sessiz değil dışından ve içinden rölenti sesini duyma şansım oldu bariz symbol gibi sesli çalışıyor içeri ve dışarı çok ses veriyor bide kaput içi korumasını bile masraf görüp koymayan honda yüzünden ses dışarı daha bi itici çıkıyor.
  • Paran varsa almana yoksa japona demişler. 90000 tl az para değil ama mercedes audi bmw modellerinin iyi arabalarını alamayız. En azından türkiyede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SS-Benz kullanıcısına yanıt
    subaru xv kullandınızmı ya da kullanan bir arkadaşınız mı var da tüketim değerleri için 10 litre yanlış diyosunuz? Benim arkadaşım subaru xv kullanıyor sakin kullanımda şehir içi 8 litre ortalamayıçok rahat yakalıyor.Ayrıca o saydığınız araçların hepsinden yüksek yerden yüksekliği 22 cm içide gayet ferah ve kondorlu lütfen araştırmadan bir arç hakkında yazı yazmayınız bilgi kirliliğine sebep oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Agresif sürücü için o araba 10 litre yakar. Ben imzamdaki aracımla şehir içi 9 litre / 100km tüketimi yakalayabiliyorum. O yüzden 7 litreyi yakalayacağıma inanıyorum Subaru XV ile.

    Marka fanatikliğim yok yalnış anlaşılmasın :) Öyle olsa bir Honda kullanıcısı olarak Honda CR-V yi savunurum. Şu an 70 bin liram olsa yöneleceğim araç Ford Kuga ya da Subaru XV olur. Fakat önümüzdeki 2 sene içinde pek mümkün değil :) Ama hayatta 70 bin lirayı gidip 4x2 olan bir ix35, Sportage , QQ ya da Honda CR-V ye vermem :)

    Benim kızdığım nokta sırf insanlar jip görünümlü diye 4x2 araç alıyorlar bi ton para verip...

    Hocam bugün Honda'dan çıkıp Bayraktar'a gittim XV ve Forester'ı incelemeye... Açıkçası XV'de arkada oturanlar için basık bir ortam var tasarımdan dolayı, onun dışında araçta kusur bulamadaım, her şeyiyle 4*4'Lük bir araç.Forester zaten süper ama onun da fiyat pahalı.




  • Yurtdışı fiyatları bize en yakın olan ülke İngiltere.(Örneğin dizel civic orada 19 bin pound;Türk parasıyla hemen hemen aynı)Honda'nın İngiltere sitesinde CRV'nin dizel seçeneği de yer alıyor.Onlarda birçok farklı model var fakat aracın giriş seviyesi modeli yaklaşık 23 bin pound.Türk parası olarak hesapladığınızda 76 bin lira gibi bir rakama denk geliyor.Giriş seviyesi için benim de beklediğim fiyat bu.Dolu paketi ise 90-95'i bulur diye düşünüyorum.
  • Allah Allah noluyor yaw? :) çok pardonda kim demiş 10 lt falan ben öyle bir şey demedim abiii bir yanlışın var :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 180 beygir gücünde 4x4 benzinli kuga için 10 lt üzeri demişimdir o da çok doğru bir bilgidir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: interestedintech33

    Yurtdışı fiyatları bize en yakın olan ülke İngiltere.(Örneğin dizel civic orada 19 bin pound;Türk parasıyla hemen hemen aynı)Honda'nın İngiltere sitesinde CRV'nin dizel seçeneği de yer alıyor.Onlarda birçok farklı model var fakat aracın giriş seviyesi modeli yaklaşık 23 bin pound.Türk parası olarak hesapladığınızda 76 bin lira gibi bir rakama denk geliyor.Giriş seviyesi için benim de beklediğim fiyat bu.Dolu paketi ise 90-95'i bulur diye düşünüyorum.

    Hocam 76 rakamı yanlış değil mi? Pound 3 lira falan
    Düzeltme: sterlin de uçmuş 3.25 olmuş yuhh



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Disconnectus_Erectus -- 13 Eylül 2013; 9:14:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subaru XV için 10 litre yakacağını burda iddia eden olmadı, öyle iddia edildiği benim ağzımdan çıktı. Genelde 1.6 otomatik benzinli 10 litreden aşaği yakmaz yargısı var bizim millette, ben o yüzden insanların önyargıdan kurtulması için öyle yazdım. 4x4 ve o sınıf bir araç için şehir içi 7-8 litre rakamlar çok iyi. 1.4 tsi lar bile 6 litre yakıyor zaten...

    @SS_Benz : 4x2 lere kızarım abi :D Binen mutlu mesut binsin tabi de gelip bana "jip aldım abiii" demesin :) "hee çakma jip" diye dalgamı geçerim :)) Ama dediklerinde haklısın yerden yükseklik, ferahlık, geniş bagaj, dizel ve yüksek tork için 4x2 bile olsa sedan araca tercih edilir tabi...

    @gralcan : Subaru XV ye ben henüz binmedim açıkçası, sadece bolca internette inceledim. Arkadaşımda 2012 model legacy 2.0 otomatik benzinli var ona bindim. O gayet geniş ve güzel bir araba. XV nin arka tavan basık olabilir zaten biraz görüntüden belli arka camlar biraz erken kavislenip alçalıyor. Yine de tipi hoşuma gidiyor ve subaru AWD + Boxer motordan güç alıyor :)




  • Honda CR-V 22.800 £ civarında bir fiyat etiketi ile, Ekim ayında satışa 1.6 i-DTEC
    Honda CR-V 1.6 i-DTEC fiyatları dağılım biçimlendiren SR Döşeme için giriş seviyesi S Döşeme ve £ 26,880 için 22,800 £ civarında başlayan, bu yıl Ekim ayında sergi salonlarında arive olacaktır.

    • Honda CR-V yorum

    Ekonomik, iki tekerlekten çekiş SUV için talep o kadar büyüktür Honda aynı ekonomik 1.6 litrelik dizel Civic bulunan ile 2013 CR-V serisi donatılmış bulunmaktadır. Bu tutumlu dizel motor 62.8mpg döner ve yakıt tek bir tank 800 mil kapsayacak potansiyeline sahiptir. Dahası, CR-V, bir yıl sonra, düşük 119g/km CO2 emisyonu sayesinde sadece £ maliyeti 30 olacak bir yıl ücretsiz yol vergisi ile birlikte geliyor.

    Üç donanım seviyesi giriş seviyesi S Döşeme £ 22.800 başlayan ile, CR-V 1.6 i-DTEC mevcuttur. Standart kiti DAB radyo, çift bölgeli klima kontrol, cruise kontrol, USB bağlantısı, direksiyon monte kontrolleri, beş-inç Mulit Bilgi Ekranı, 17 inç alaşım ve elektrikli ayarlanabilir ve ısıtmalı dikiz aynaları içerir. İsteğe bağlı T sınıf da 765 £ için sat-nav ve Bluetooth ekler S Döşeme, geçerli. Orta-spec Honda CR-V SE Döşeme ön ve arka park sensörleri, arka görüş kamerası, Bluetooth, deri direksiyon simidi ve standart olarak vites ve otomatik mendil ve ışıklar ekler. 24.660 £ fiyatla satışa sunulacak, SE modelleri de sat-nav katacak isteğe bağlı T sınıf yükseltme, takılabilir.

    26.880 £ bir fiyat etiketi ile, dağılım biçimlendiren S ve SE modellerde SR Döşeme özellikleri tüm ekipman değil aynı zamanda aktif olan Alcantara ve deri döşeme, ısıtmalı ön koltuklar, prim ses sistemi, gizlilik cam, Bi-Xenon HID farlar içerir viraj ve pullar artı sürücü ve yolcu kereste desteği ve 18-inç alaşım jantlar.

    Tüm Honda CR-V modelleri 60/40 oranında arka koltuk ile bagaj kapasitesi büyük bir 1.669 litre özelliği ve iki tekerlekten çekiş ve bir altı-ileri manuel şanzıman ile birlikte gelir. Ekstra standart donanım sayesinde - - bu ekonomi söz konusu biraz zaman S ve SE modelleri '62.8mpg ve / 119g karşılaştırıldığında CO2 60.1mpg ve yayan 124g/km dönen, acı yok SR modelinin artan ağırlığı nedeniyle CO2 km.

    CR-V ve 1.6-litre Her iki dizel motor Ekim ayında satışa gitmeden önce Swindon Honda'nın montaj fabrikası inşa edilecek.



    Read more:http://www.autoexpress.co.uk/honda/cr-v/65644/honda-cr-v-16-i-dtec-price-specification-and-release-date#ixzz2ekpdC200



    BENİM BU YAZIDAN ANLADIĞIM EN BOŞU 74.000 EN DOLUSU 87.000 TL OLMASI GEREK........................




  • Google translate fena ya :D Kısaca "Sen istiyor dizel, verecek 75 bin" diyebiliriz :)
  • aynen öyle diyor ben..... : )
  • SS-Benz kullanıcısına yanıt
    siz kuga için demişsiniz sanırım pardon y bi dh okuyunc nladım :) Doğru kugayla 12-13 ortalama görenler olduğunu duydum bende :D
  • değerli arkadaşlar
    Fiyat konusunda mucizevi rakamlar sakın beklemeyin; hele 70000 hayallerinden zinhar uzak durmak lazım Adamların resmi beyanı var kur artışı olmadan zaten 90000TL telaffuz ediyorlardI. Elin oğlu dolar 2 tl yi geçince kazancından asla vazgeçmez düzeltmeyi eminim çekecektir. ilgili haber ve linki burda:

    http://www.radikal.com....n_dizel_hamlesi-1143794

    Haber: MEHMET ALİ KANTARCI / Arşivi
    Uzun yıllar ‘dizel’ motorlu araç üretmeyen Japon marka Honda , bir süre önce Avrupa’da Civic Hatchback modeliyle pazara inmişti. Başarılı sonuçlar almaya başlayan marka düşük yakıt tüketimine sahip sınıfının en hafif dizel motoru 1.6 i-DTEC’i şimdi de SUV modeli CR-V’ye uyarladı. Honda’nın Earth Dream Technology serisi motorlarının ilk örneği olan dizel motor önden çekiş ve manuel vites kombinasyonu ile 300Nm tork ve 120 beygir güç üretirken 100 km’de 4.5 lt harcıyor. Honda, Avrupa’daki tüm CR-V satışlarının yüzde 30’unu dizel versiyondan yapmayı hedefliyor.

    2014’te 20 bini geçecek
    Geçen yıl ülkemizde 16.5 bin otomobil satan Honda, dizellerin gelmesiyle bu yıl 17.5 bin, 2014’te ise 20 bin adetlere ulaşmayı hedefliyor. Ekim sonu itibariyle Türkiye ’ye ithal edilmesi öngörülen dizel CR-V’nin kesin fiyatı ve satış hedefleri henüz belli değil. Ancak Avrupa’da 2 lt dizel VW Tiguan’ı kendine rakip alan aracın Türkiye’de tamamen aynı sınıfta bir muadili yok. Fiyatının 90 bin TL’ler civarında oluşması beklenen dizel CR-V’den binli adetlerde satış öngörülüyor. Gebze’de üretimi yapılan Civic sedanda 1.6 lt dizel motorun kullanılmayacağı açıklanırken 2013 yılı benzinli Civic ihracatının 5 bin adetlerde oluşacağı da belirtiliyor.

    5.1 milyon sattı
    CR-V dizelin Prag’da yapılan test sürüşünde konuşan Honda Türkiye Oto. Satış ve Paz. Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erdem Soydaş 1996’dan bu yana dünyada 5.1 milyon adedin üzerinde satılan CR-V’nin dizelle daha da güçleneceğini belirterek şunları kaydetti;
    “Çekiş türüne göre Türkiye’deki SUV satışları incelendiğinde, 4x2 modellerin 2008’deki yüzde 4’lük payı 2013’e kadar yüzde 77’ye yükseldi. Türkiye’de şanzıman tercihlerinde de manuel vitesin tercih edilme oranı SUV segmentinde yüzde 20’lerden yüzde 62’ye çıktı. Tüm bu veriler ışığında Honda olarak artık müşterilerimizin beklentilerini karşılayacak olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aracın, vergi avantajının getireceği rekabetçi fiyatıyla önemli başarı göstereceğine inanıyoruz.”

    Honda jet 4.5 milyon euro
    1963’ten beri otomobil üreten Honda 4.1 milyon araç üretiminin 1 milyonunu Japonya ’da satarken gerisini denizaşırı ülkelere yönlendiriyor. Motosiklet, motor üretimi de yapan marka 1986’da başlattığı Honda Jet’lerin seri üretimine 2014’te start verecek. 4 yolcu kapasiteli, 770 km hız yapabilen 2200 km menzilli jetlerin fiyatı yaklaşık 4.5 milyon euro olacak. Jetlere Türkiye’den 2 sipariş olduğu belirtiliyor.


    _____________________________



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etayfun -- 13 Eylül 2013; 13:41:29 >




  • etayfun E kullanıcısına yanıt
    yanlış hatırlamıyosam aynı zamanlarda sportage almıştık. ilk çıktığı zamanlarda 49900 tl fiyattan.

    bende suv alışkanlık yaptı. hangi arbaya binsem koltuğu en tepeye çıkarıyorum. şu an iki araç arasında kaldım. biri 3.20i ed diğeri CRV. ama CRV boş bir şekilde sırf ucuz olsun diye getirilirse alma ihtimalim çok zayıf.
  • merhaba
    Doğrudur muhteşem bir şanstı 49000TLden aldığım Sportage ile 30000km yol yaptım 2.5 yılda ve 47500TLye satmıştım. şimdi dizel CRV sayfasını göz ucu ile izliyorum. Diğer okuyucuların neden dediğini duyar gibiyim. Bu biliyorsunuz Kia Sportage bölümdede çok tartışılıyor sayın Celebic kulakları çınlasın bu konuda çok yazıp çizdi .Bizim aldığımız dönemde fiyat performasnı en iyi olan araç Sportage idi. sorun 1600cc 135 beygir aracın 165 torku. Kişisel düsüncem aracın kalkışta ve yokuşta yüksek devir kullanım gerektirdiği ve ivmeyi bu torkla hissettirmemesi. Bu yüzden şimdi daha iyi torklu bir araç olarak 1.6 CRV izliyorum fakat daha doğmadan yalan oldu. 90000Tl Bence bu araç için çok para vergiler CO2 emisyonuna çevrildiği anda tablo daha karmaşık bir hal alacak. izleyip hep beraber göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etayfun -- 13 Eylül 2013; 16:45:37 >




  • Ya bu araç tipsizlikte çığır açmış. Bu japonların estetik anlayışı gerçekten farklı. Bunu yaprıkları televizyonun kumandasından tutunda arabasına kadar anlayabilirsiniz. Ha teknolojisine sorunsuzluğuna bir şey diyemem. AMA TİPSİZZZZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etayfun

    merhaba
    Doğrudur muhteşem bir şanstı 49000TLden aldığım Sportage ile 30000km yol yaptım 2.5 yılda ve 47500TLye satmıştım. şimdi dizel CRV sayfasını göz ucu ile izliyorum. Diğer okuyucuların neden dediğini duyar gibiyim. Bu biliyorsunuz Kia Sportage bölümdede çok tartışılıyor sayın Celebic kulakları çınlasın bu konuda çok yazıp çizdi .Bizim aldığımız dönemde fiyat performasnı en iyi olan araç Sportage idi. sorun 1600cc 135 beygir aracın 165 torku. Kişisel düsüncem aracın kalkışta ve yokuşta yüksek devir kullanım gerektirdiği ve ivmeyi bu torkla hissettirmemesi. Bu yüzden şimdi daha iyi torklu bir araç olarak 1.6 CRV izliyorum fakat daha doğmadan yalan oldu. 90000Tl Bence bu araç için çok para vergiler CO2 emisyonuna çevrildiği anda tablo daha karmaşık bir hal alacak. izleyip hep beraber göreceğiz.

    Değerli dostum, artık atmosferik motorlu araç bakmıyorum bile. Özellikle Sportage'ten sonra kesinlikle vazgeçtim.
    Sportage çok yakışıklı bir araç ama artık mucidinin ( Mitsubishi ) bile kullanmadığı eski teknoloji motorlu ( GDI ) bu araca koyması hataydı.

    Sportage keşke 150 -180 beygir arası turbo bir motorla gelseydi.

    Sportage'ten sonra EDC Megane aldım. Tek eksikliği hissettiğim şey geniş iç hacim ama bunun dışında her türlü donanım yönünden Sportage'ten daha üstün olan arabamdan son derece memnunum.

    2014 sonu veya 2015 başı Megane SUV çıkacak onu beklemekteyim, acelem yok. Saygılar




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.