Şimdi Ara

HONDA CR-V Görüşleriniz ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Turbo hortumu sıkıntı... honda bir el atsa iyi olacak...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel dostlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • freemont 7 kişilik 135'e satılıyor şu anda 2.0 dizel otomatik olarak. fiat deyip geçmeyin, zaten dodge temelli. oldukça lüks bir araç. bir inceleyin.
  • kesinlikle o paraları vermem,yazık olur.
  • Test sürüsü yapmış ve araci beğenmemiş müşteri adayı olarak bu araca bu fiyat çok ama çok fazla.kesinlikle fiyatının aracı değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracin turbo hortumu sorunu oldugunu okumustum son durum nedir geri cagirma var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar geçtiğimiz günlerde siyah, fildişi deri döşemeli, executive donanımlı bir CR-V'yi test etme fırsatı buldum. Evli ve 2 çocuk sahibi biriyim ve önceliğim iç hacim, motor ve şanzımanda sorunsuzluk (servislerle akraba olmamak) ve yakıt ekonomisidir.
    Test sürüşünde yanımda oturan satış temsilcisine öncelikle konsolun nisbi kalitesizliğini sordum. Kendisi; arabaya 6 sene garanti verdiklerini; plastik yapının sert olmasının bu 6 sene içerisinde sıcak ve soğuktan kaynaklı olası esneme/bozulmalardan etkilenmeyerek konsolun ilk günkü gibi kalması amacını güttüğünü ifade etti.
    Ayrıca turbo hortumu sorununu sorduğumda; bu sorunun var olduğunu fakat Türkiye'nin en büyük Honda bayisi olarak teknik servisleri tarafından araçların özenle gözden geçirildiğini ve gerekli önlemlerin alındığını özellikle söyledi.
    Executive ile Executive+ paketleri arasında kaldığımı söyledim ve bu konuda fikrini istedim. Ülkemizdeki yolların durumu ve dolayısıyla birçok yerdeki 'şeritsizlik' dolayısıyla + yerine Executive paketin Türkiye'ye daha uygun bir seçim olabileceğini beyan etti.
    Kendi adıma; el freninin daha şık dizayn edilmesini beklerdim; torpido gözü 2006 peugeot 307'imden daha dar.
    Fakat kendi önceliklerim açısından baktığımda; ZF şanzıman bana olumlu bir izlenim verdi, yaklaşık 1.8 tonluk bir araca göre motor açıldığında makul bir tüketim olabileceği gözüküyor, bagaj özlediğim genişlikte. Ayrıca gerek bagajdan gerekse arka koltukların yanlarından tek bir dokunuşla arka koltukların yatabilmesi son derece pratik. Arabaya ne ön ne arka kapıdan binerken kafamız çarpmıyor, ön koltukla birlikte arka koltukların da oturumu ve diz mesafesi güzel. Tavanın açılabilmesi aracı çok ferahlatıyor.

    Aynı gün Mercedes'e giderek c200d'yi ve E180'i de biraz inceleme imkanı buldum, genişlik açısından ancak E serisinin rahat olduğunu gözlemledim. CR-V'nin c200d'den kısa bir araç olmasına rağmen gerek ön gerekse arkada (yüksekliğin de şüphesiz etkisi var) daha rahat olduğu kanısına vardım. Bununla birlikte 1.6, dizel, otomatik kombinasyonu olsa GLC kesinlikle bakılabilir bir araç.

    Benim ilk gözlemlerim bu şekilde.. Açıkçası marka algısı insanları Mercedes ve BMW'ye itebiliyorsa da; ister fiyatını hak ediyor veya hak etmiyor deyin; CR-V benzeri 1.6+dizel+otomatik kombinasyonu olmadığı müddetçe X3 veya GLC almak hem ÖTV, hem MTV hem de yakıt tüketimi açısından cep yakacaktır. X1 ve GLA'yı ise açıkçası CR-V kadar yeterli bulan olduğunu pek düşünmüyorum ama şüphesiz ki bu da zevk ve tercih meselesidir.

    Ayrıca İngilizce bilen arkadaşlarım için çok güzel bir inceleme videosu vermek isterim; 20 dakika arabanın iç ve dışı anlatılırken; 10 dakika ise sürüşe ayrılmış. Bilhassa ülkemizdeki 5-10 dakikalık inceleme videolarına nazaran biraz daha fikir edinebileceğinizi düşünüyorum;https://www.youtube.com/watch?v=H6GzOG7SIW4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxellsuperrd -- 19 Kasım 2015; 14:00:33 >




  • @maxellsuperrd

    Döşemelerin derisinin kalitesizliğinden bahsetmişsiniz, size satış temsilcisinin cevabı ise 6 garantisi var olduğunu belirtmiş, 2009 Crv kullanıcısıyım. Benimde sağ kapı kolçağında sıcaktan dolayı deri yumuşamış ve deforme olmuştu. Servise danıştığımda 6 senelik Garanti'nin deri döşemeyi kapsamına almadıklarını belirti. O Yüzden satana kadar herseye eyvallah sattıktan sonra kafalarına göre garanti veriyorlar. Dikkatli olmakta fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cıngıro C kullanıcısına yanıt
    Hocam çok özür dilerim yanlış anlaşıldım sanırım, koltuklardan değil, konsolun sert plastiğinden bahsetmiştim.. :) Ama bunu öğrendiğimiz de iyi oldu..
  • @maxellsuperrd

    :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aaa hiç kimse yazmamış ben yazıyım bari, turbo hortumu sorunu var crv de ,, ayrıca parasının arabası değil

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorum yapan arkadaslara tesekkur ediyorum.

    Diger arkadaslar da fikir verebilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    beğenmeyenleri birazdan hondacılar gelip linç etmeye başlarlar.

    olumlu yönleri

    1.6 dizel otomatik, sihirli kombinasyona sahip.

    boyutlar, bağaj, ferahlık iyi, motor cidden güzel. koltuklar rahat. donanım iyi. performansı da iyi.

    makyajsız hali süspansiyon, yol sesi ve iç mekan açısından sıınıfının en kötü aracıydı açık ara. makyajlı versiyonu bariz düzeltilmiş ama yeterli değil.

    kötü yönleri
    turbo hortumu sorunu var, bir akrabamı yolda bıraktı. ve sanırım bol miktarda yolda kalan var.

    tüketim sıkışık trafikte anormal artıyor. 1700 kg araç sonuçta, 9 litreyi anında görüyor dur kalk var ise.

    4*4 sistemi tamamen hikaye.

    iç mekan kalitesi ve ekran kalitesi kötü.

    direksiyon i gördüğüm açık ara en hissiz direksiyon.

    düzeltilse de halen yol sesi alıyor ve süspansiyonları kısa sert darbelerde başarısız.

    kısaca o parayı bence etmez.





    Tek soru 4x4 sisteminin hikaye oldugunu neye dayanarak soyluyorsunuz?

    arkadaş cevabı vermiş yukarıda, ama mesele sadece o video değil.

    bu araçlar temelde asfalt suvu fazla arazi kabiliyeti zaten beklenmez. bu araçlarda farklı sistemler kullanılıyor ve en basiti standart haldex.

    honda'da kullanılan ise bu sistem, çoğu firma haldex temeli ile başlayıp eklemeler yapıyor, örneğin audi'de haldex temelli ama crow gear kullanıyor.

    burada mesele arka tarafa ya da tutan lastiğe ne kadar güç aktarabildiğindir daima, honda'da bu bir ihtimal yüzde 50. subaru'da 30 km altında yüzde 90, kuga'da yüzde 100, audi'de yüzde 85 örneğin.

    ya da arazi performansı hiç beğenilmeyen hyundai'de bile 30 km altında direkt kilitleyebiliyorsun yüzde 50-50 olarak honda'da bu bile yok.

    @amadeus99
    Arkadaslar bu tur video ararsaniz hemen hemen her 4 ceker icin ayri bir acik bulabilirsiniz birinde arka tekerleri degil sag tekerleri askiya alirsiniz afallar. Digerinde on sag ile arka solu. Manuel diferansiyel kilidi olmayan her arac kilitli degildir olay bu. Kilitli olsa zaten 2 gunde aks keser.

    Isin ozetine gelirsek ben gecen kis 2012 crv ile kartalkaya uludag gibi bircok kayak tatil yerine gittin ustelik kis lastigimde yok. Ancak cok fazla yerde buzda karda ve ciddi egimli buz zeminde durdum ve hic zorlanmadan kalktim hic zorlanmadan indim ve durdum. Tek zorlandigim virajlara sert girildiginde aracin tumden yanal kaymasi idi bununda cekisle hic alakasi yok tamamen lastiklerimin yaz lastigi olusu. Simdi ben bunlari yasamisken her turlu bu videolar teknik kotulemeler vs. bana cok komik geliyor. 4 ceker siatemi vasat olsa nasil dik buzlu zeninde rahatla kalkar bu 2 tonluk arac yaz lastigi ile biri bana aciklasin ustelik kartalkaya yi bilen bilir cok uzun bir yol karli buzlu geciyor...

    Ben açıklayayım. Lastikler yazlık değil de kar logosu olmayan M+S 4 mevsim lastik olabilir.

    Lastikler yazlıktır ancak daha yenidir. Yeni bir yazlık lastik neredeyse 4 mevsim bir lastik kadar iyi yol tutar ama kısa bir süre.

    Diğer olasılık ise yolun sandığınız kadar karlı ve buzlu olmamasıdır. Hakeza dik ve altı buz olan bir yolda kar lastikleri olmadan değil CRV 4*4lerin feriştahı olsa yerinizden kalkamazsınız. Range rover sahibi bir arkadaşım, siteden çıkamadı.. Anlatıyorum anlamıyor.. Tutunma yoksa 4 çekiş bir halta yaramaz.. Buzda da böyle çimende/çamurda da böyle..

    Kendimden de örnek vereyim. Nokian lastiklerle Istinye bayırını çıkamamış, rampada malak gibi kalmıştım. 4 lastik de nokian wrg2 idi. Ama Nokian ile çıkamadığım rampayı ertesi sene farklı marka ile çıktım.. önden çekerli aracımla..

    Uzun lafın kısası.. Eğer Kartalkaya'ya yazlık lastikli CRV ile çıktı iseniz.. O gün yolda bolca yazlık lastikli symbol ve linea da görmüşsünüzdür.. Çünkü görüntünün dışında yola daha fazlasını vermedi o araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    beğenmeyenleri birazdan hondacılar gelip linç etmeye başlarlar.

    olumlu yönleri

    1.6 dizel otomatik, sihirli kombinasyona sahip.

    boyutlar, bağaj, ferahlık iyi, motor cidden güzel. koltuklar rahat. donanım iyi. performansı da iyi.

    makyajsız hali süspansiyon, yol sesi ve iç mekan açısından sıınıfının en kötü aracıydı açık ara. makyajlı versiyonu bariz düzeltilmiş ama yeterli değil.

    kötü yönleri
    turbo hortumu sorunu var, bir akrabamı yolda bıraktı. ve sanırım bol miktarda yolda kalan var.

    tüketim sıkışık trafikte anormal artıyor. 1700 kg araç sonuçta, 9 litreyi anında görüyor dur kalk var ise.

    4*4 sistemi tamamen hikaye.

    iç mekan kalitesi ve ekran kalitesi kötü.

    direksiyon i gördüğüm açık ara en hissiz direksiyon.

    düzeltilse de halen yol sesi alıyor ve süspansiyonları kısa sert darbelerde başarısız.

    kısaca o parayı bence etmez.





    Tek soru 4x4 sisteminin hikaye oldugunu neye dayanarak soyluyorsunuz?

    arkadaş cevabı vermiş yukarıda, ama mesele sadece o video değil.

    bu araçlar temelde asfalt suvu fazla arazi kabiliyeti zaten beklenmez. bu araçlarda farklı sistemler kullanılıyor ve en basiti standart haldex.

    honda'da kullanılan ise bu sistem, çoğu firma haldex temeli ile başlayıp eklemeler yapıyor, örneğin audi'de haldex temelli ama crow gear kullanıyor.

    burada mesele arka tarafa ya da tutan lastiğe ne kadar güç aktarabildiğindir daima, honda'da bu bir ihtimal yüzde 50. subaru'da 30 km altında yüzde 90, kuga'da yüzde 100, audi'de yüzde 85 örneğin.

    ya da arazi performansı hiç beğenilmeyen hyundai'de bile 30 km altında direkt kilitleyebiliyorsun yüzde 50-50 olarak honda'da bu bile yok.

    @amadeus99
    Arkadaslar bu tur video ararsaniz hemen hemen her 4 ceker icin ayri bir acik bulabilirsiniz birinde arka tekerleri degil sag tekerleri askiya alirsiniz afallar. Digerinde on sag ile arka solu. Manuel diferansiyel kilidi olmayan her arac kilitli degildir olay bu. Kilitli olsa zaten 2 gunde aks keser.

    Isin ozetine gelirsek ben gecen kis 2012 crv ile kartalkaya uludag gibi bircok kayak tatil yerine gittin ustelik kis lastigimde yok. Ancak cok fazla yerde buzda karda ve ciddi egimli buz zeminde durdum ve hic zorlanmadan kalktim hic zorlanmadan indim ve durdum. Tek zorlandigim virajlara sert girildiginde aracin tumden yanal kaymasi idi bununda cekisle hic alakasi yok tamamen lastiklerimin yaz lastigi olusu. Simdi ben bunlari yasamisken her turlu bu videolar teknik kotulemeler vs. bana cok komik geliyor. 4 ceker siatemi vasat olsa nasil dik buzlu zeninde rahatla kalkar bu 2 tonluk arac yaz lastigi ile biri bana aciklasin ustelik kartalkaya yi bilen bilir cok uzun bir yol karli buzlu geciyor...

    Ben açıklayayım. Lastikler yazlık değil de kar logosu olmayan M+S 4 mevsim lastik olabilir.

    Lastikler yazlıktır ancak daha yenidir. Yeni bir yazlık lastik neredeyse 4 mevsim bir lastik kadar iyi yol tutar ama kısa bir süre.

    Diğer olasılık ise yolun sandığınız kadar karlı ve buzlu olmamasıdır. Hakeza dik ve altı buz olan bir yolda kar lastikleri olmadan değil CRV 4*4lerin feriştahı olsa yerinizden kalkamazsınız. Range rover sahibi bir arkadaşım, siteden çıkamadı.. Anlatıyorum anlamıyor.. Tutunma yoksa 4 çekiş bir halta yaramaz.. Buzda da böyle çimende/çamurda da böyle..

    Kendimden de örnek vereyim. Nokian lastiklerle Istinye bayırını çıkamamış, rampada malak gibi kalmıştım. 4 lastik de nokian wrg2 idi. Ama Nokian ile çıkamadığım rampayı ertesi sene farklı marka ile çıktım.. önden çekerli aracımla..

    Uzun lafın kısası.. Eğer Kartalkaya'ya yazlık lastikli CRV ile çıktı iseniz.. O gün yolda bolca yazlık lastikli symbol ve linea da görmüşsünüzdür.. Çünkü görüntünün dışında yola daha fazlasını vermedi o araç.

    16 senedir aktif olarak yoğun düzeyde araç kullanıyorum lastiklerden de aracın 4x4 kabiliyetinin 2 çeker araca göre artılarının olup olmadığından da iyi anlarım.

    lastiklerim m+s değil 3 senelik üzerinde artık çatlaklar oluşmaya başlamış epeyce sertleşmiş ve diş boyutları değiştirme limitinde.

    3 araç gidiyoruz genelde kayak tatillerine, önümdeki corollasında conti wintercontact takılı abim kafası rahat olsun diye zincir takmak için durduğunda araçtan indiğimizde biz yolda zor yürüyorduk yani yol buzlu derken yolun gerçekten buzlu olduğundan bahsediyordum nasıl anlaşıldım bilemedim?

    evet yolda bolca clio dacia vs gibi araçlar vardı ancak kışlık lastikleri olmalayanların bazı yerleri geçme ihtimali olmadığı için yolda kalmışlardı adım başı fırsatçı zincir satıcıları ile muhattab oluyorlardı.

    bu arada wr g2 tam bir kış lastiği değil yani hem kış hem yazın kullanılacak bir lastik, bakın siz 2 çeker aracınızla kışın kullanılmak üzere üretilmiş bir lastikle dahi rampa çıkamamışsınız yahu... o wr g2 ler cr-v de olsa bir bukadar daha rahat çıkıp inerim karlı zeminde..

    işi özetlersem.

    cr-v benim babamın fabrikasında üretilmiyor hatta 1800kg ye 150 hp güç oranından dolayı sadece performansından ötürü hiçde sevmediğim bir araç ancak eğri oturalım doğru konuşalım, bu aracı 35000 km dir neredeyse sadece kışın kayak tatillerim için kullanıyorum, aracın 4x4 sistemi hiçbir koşulda bana yetersiz gelmedi (off-roada sokacak değilim aracı) her koşulda vasat lastiklere rağmen gerekeni yaptı, Ben kullanan birisi olarak 4x4 sistemi işini yapıyor derken bu aracın direksiyonuna eli değmemiş arkadaşların 2 zibidinin gerçek yol koşulları ile hiçbir alakası olmayan koşulda araca bok atma vidosundan başka hiçbirşeye dayanmayan, kendileri dahi farkında olmadan konu hakkında yanlış bilgi verip insanları kandırmaktan öte gitmemeleri beni rahatsız ediyor. Rusların çektiği bir video vardı tüm 4x4 çeker araçları bir şekilde o düzeneklerle afallatıyorlar bazıları 2 ön tekerde bazıları 2 arka tekerde bazıları çapraz tekerlerde afallıyor o videoyu bulursanız söylemek istediklerimi anlarsınız.

    Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 20 Kasım 2015; 10:45:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    beğenmeyenleri birazdan hondacılar gelip linç etmeye başlarlar.

    olumlu yönleri

    1.6 dizel otomatik, sihirli kombinasyona sahip.

    boyutlar, bağaj, ferahlık iyi, motor cidden güzel. koltuklar rahat. donanım iyi. performansı da iyi.

    makyajsız hali süspansiyon, yol sesi ve iç mekan açısından sıınıfının en kötü aracıydı açık ara. makyajlı versiyonu bariz düzeltilmiş ama yeterli değil.

    kötü yönleri
    turbo hortumu sorunu var, bir akrabamı yolda bıraktı. ve sanırım bol miktarda yolda kalan var.

    tüketim sıkışık trafikte anormal artıyor. 1700 kg araç sonuçta, 9 litreyi anında görüyor dur kalk var ise.

    4*4 sistemi tamamen hikaye.

    iç mekan kalitesi ve ekran kalitesi kötü.

    direksiyon i gördüğüm açık ara en hissiz direksiyon.

    düzeltilse de halen yol sesi alıyor ve süspansiyonları kısa sert darbelerde başarısız.

    kısaca o parayı bence etmez.





    Tek soru 4x4 sisteminin hikaye oldugunu neye dayanarak soyluyorsunuz?

    arkadaş cevabı vermiş yukarıda, ama mesele sadece o video değil.

    bu araçlar temelde asfalt suvu fazla arazi kabiliyeti zaten beklenmez. bu araçlarda farklı sistemler kullanılıyor ve en basiti standart haldex.

    honda'da kullanılan ise bu sistem, çoğu firma haldex temeli ile başlayıp eklemeler yapıyor, örneğin audi'de haldex temelli ama crow gear kullanıyor.

    burada mesele arka tarafa ya da tutan lastiğe ne kadar güç aktarabildiğindir daima, honda'da bu bir ihtimal yüzde 50. subaru'da 30 km altında yüzde 90, kuga'da yüzde 100, audi'de yüzde 85 örneğin.

    ya da arazi performansı hiç beğenilmeyen hyundai'de bile 30 km altında direkt kilitleyebiliyorsun yüzde 50-50 olarak honda'da bu bile yok.

    @amadeus99
    Arkadaslar bu tur video ararsaniz hemen hemen her 4 ceker icin ayri bir acik bulabilirsiniz birinde arka tekerleri degil sag tekerleri askiya alirsiniz afallar. Digerinde on sag ile arka solu. Manuel diferansiyel kilidi olmayan her arac kilitli degildir olay bu. Kilitli olsa zaten 2 gunde aks keser.

    Isin ozetine gelirsek ben gecen kis 2012 crv ile kartalkaya uludag gibi bircok kayak tatil yerine gittin ustelik kis lastigimde yok. Ancak cok fazla yerde buzda karda ve ciddi egimli buz zeminde durdum ve hic zorlanmadan kalktim hic zorlanmadan indim ve durdum. Tek zorlandigim virajlara sert girildiginde aracin tumden yanal kaymasi idi bununda cekisle hic alakasi yok tamamen lastiklerimin yaz lastigi olusu. Simdi ben bunlari yasamisken her turlu bu videolar teknik kotulemeler vs. bana cok komik geliyor. 4 ceker siatemi vasat olsa nasil dik buzlu zeninde rahatla kalkar bu 2 tonluk arac yaz lastigi ile biri bana aciklasin ustelik kartalkaya yi bilen bilir cok uzun bir yol karli buzlu geciyor...

    4 çeker araç yaz lastiği ile karda hele ki yokuşta kalkamaz imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İzmir Çamkıran'a göre o sorun Ekim'den itibaren CR-V'lerde halledilmiş vaziyette..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.