Şimdi Ara

HONDA CR-V Görüşleriniz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli forum üyeleri merhaba;

    Oncelikle hepinize iyi aksamlar diliyorum.Şu an kullandigimiz araba Nissan Qashqai 2011 model(eski kasa).Bu aralar Honda Cr-v 1.6 dizel 160 beygirlik otomatik 9 ileri şanzımanlı modelini düşünüyoruz.Incelemelere baktik test surusu imkanımız olmadi vaktimiz kisitliydi ama ic mekana baktik showroomda beğendik.Daha önce hiç Honda almadık. Bu konuda görüşleriniz nedir ? Xtrail de bakmistik ama ben cok iyi bulmadim.Yani isinamadim diyebilirim.Sizlerin görüşleri nedir tavsiye eder misiniz CR-V'yi eklemek istedikleriniz var midir?

    Saygılarımla

    Not: Mobilden yazdım.Hatalar olabilir kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi panpaciben -- 9 Kasım 2015; 7:16:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tes sürüşü yapmadım ama aracı detaylı inceledim. Kalite olarak çok şey vaad etmiyor. İç mekan kalitesi, konsol ve çin malı dandik navi hiç iyi durmuyor. Tamam araç çok donanımlı ama Honda markası için 150.000 vermek garip. 20 daha koysan X3 ve E180 alırsın.
  • O sınıfta kadjarida arastırın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecen ay test ettim. Ben degil ama arkadasim ciddi alicisiydi. Test ettikten sonra tamamen vazgecti.

    Fiyatini haketmeyen bir arac kesinlikle. 1.6 degil de 2.0 olsa bu fiyata bile kimse yuzune bakmaz ama 1.6 olunca talep goruyor.

    Ic mekan kalitesi kotu ve yol sesi cok fazla. 99 model aracimda bile daha az yol sesi var.

    Mazda cx-5, forester da kullanan birisi olarak crv'nin daha basarisiz oldugunu soyleyebilirim.
  • Bir honda sever olarak aşırı pahalı diyorum. O kadar para verecek olsam 2 çeker yeni bmw x1 alırdım en azından premium ve çok şık. Sonuçta crv nin de 4 çekeri öyle ahım şahım birşey değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • beğenmeyenleri birazdan hondacılar gelip linç etmeye başlarlar.

    olumlu yönleri

    1.6 dizel otomatik, sihirli kombinasyona sahip.

    boyutlar, bağaj, ferahlık iyi, motor cidden güzel. koltuklar rahat. donanım iyi. performansı da iyi.

    makyajsız hali süspansiyon, yol sesi ve iç mekan açısından sıınıfının en kötü aracıydı açık ara. makyajlı versiyonu bariz düzeltilmiş ama yeterli değil.

    kötü yönleri
    turbo hortumu sorunu var, bir akrabamı yolda bıraktı. ve sanırım bol miktarda yolda kalan var.

    tüketim sıkışık trafikte anormal artıyor. 1700 kg araç sonuçta, 9 litreyi anında görüyor dur kalk var ise.

    4*4 sistemi tamamen hikaye.

    iç mekan kalitesi ve ekran kalitesi kötü.

    direksiyon i gördüğüm açık ara en hissiz direksiyon.

    düzeltilse de halen yol sesi alıyor ve süspansiyonları kısa sert darbelerde başarısız.

    kısaca o parayı bence etmez.




  • Degerli gorusleriniz icin tesekkurler.Baska gorusler varsa yazabilirsiniz dostlar.Bu arada düşündüğümüz paket en full olanı ve 1.6 dizel 9 otomatik sanzimanli dizel modeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2002 Model Honda CR-V Hakkında
    11 yıl önce açıldı
    Honda CR-V multimedya
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Şöyle düşünün.

    1.6 160 hp zf gelmeden once ne kadar begeniyorsaniz arac o. Ben sadece sanziman ve motora para veririm derseniz ok. Ama geri kalan ozellikleri icin vok olumlu kanaat yok.

    Bu fiyata e 180 ve 5.20 alınmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2009 Crv Kullanıcısı olarak bu aracı ne yazık ki beğenmedim. Test sürüşü yapamamıştım bende, iç malzeme kalitesi benim aracımın yanından bile geçemez, tip olarak güzel bir araç sihirli kombinasyon dizel ve otomatik ama o paraya daha güzel araç alınabilinir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben birkac keZ kullandim anlamadigim olay test araci benim 2012 crv den daha sessiz iken arkadasimin aldigi ise cok daha fazla yol sesi aliyordu. Ya test aracinda fark vardi yada lastik ve havalarinda..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    beğenmeyenleri birazdan hondacılar gelip linç etmeye başlarlar.

    olumlu yönleri

    1.6 dizel otomatik, sihirli kombinasyona sahip.

    boyutlar, bağaj, ferahlık iyi, motor cidden güzel. koltuklar rahat. donanım iyi. performansı da iyi.

    makyajsız hali süspansiyon, yol sesi ve iç mekan açısından sıınıfının en kötü aracıydı açık ara. makyajlı versiyonu bariz düzeltilmiş ama yeterli değil.

    kötü yönleri
    turbo hortumu sorunu var, bir akrabamı yolda bıraktı. ve sanırım bol miktarda yolda kalan var.

    tüketim sıkışık trafikte anormal artıyor. 1700 kg araç sonuçta, 9 litreyi anında görüyor dur kalk var ise.

    4*4 sistemi tamamen hikaye.

    iç mekan kalitesi ve ekran kalitesi kötü.

    direksiyon i gördüğüm açık ara en hissiz direksiyon.

    düzeltilse de halen yol sesi alıyor ve süspansiyonları kısa sert darbelerde başarısız.

    kısaca o parayı bence etmez.





    Tek soru 4x4 sisteminin hikaye oldugunu neye dayanarak soyluyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    beğenmeyenleri birazdan hondacılar gelip linç etmeye başlarlar.

    olumlu yönleri

    1.6 dizel otomatik, sihirli kombinasyona sahip.

    boyutlar, bağaj, ferahlık iyi, motor cidden güzel. koltuklar rahat. donanım iyi. performansı da iyi.

    makyajsız hali süspansiyon, yol sesi ve iç mekan açısından sıınıfının en kötü aracıydı açık ara. makyajlı versiyonu bariz düzeltilmiş ama yeterli değil.

    kötü yönleri
    turbo hortumu sorunu var, bir akrabamı yolda bıraktı. ve sanırım bol miktarda yolda kalan var.

    tüketim sıkışık trafikte anormal artıyor. 1700 kg araç sonuçta, 9 litreyi anında görüyor dur kalk var ise.

    4*4 sistemi tamamen hikaye.

    iç mekan kalitesi ve ekran kalitesi kötü.

    direksiyon i gördüğüm açık ara en hissiz direksiyon.

    düzeltilse de halen yol sesi alıyor ve süspansiyonları kısa sert darbelerde başarısız.

    kısaca o parayı bence etmez.





    Tek soru 4x4 sisteminin hikaye oldugunu neye dayanarak soyluyorsunuz?

    http://www.dailymotion.com/video/x28j1gn_honda-cr-v-nin-akilsiz-4x4-sistemi_auto

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    beğenmeyenleri birazdan hondacılar gelip linç etmeye başlarlar.

    olumlu yönleri

    1.6 dizel otomatik, sihirli kombinasyona sahip.

    boyutlar, bağaj, ferahlık iyi, motor cidden güzel. koltuklar rahat. donanım iyi. performansı da iyi.

    makyajsız hali süspansiyon, yol sesi ve iç mekan açısından sıınıfının en kötü aracıydı açık ara. makyajlı versiyonu bariz düzeltilmiş ama yeterli değil.

    kötü yönleri
    turbo hortumu sorunu var, bir akrabamı yolda bıraktı. ve sanırım bol miktarda yolda kalan var.

    tüketim sıkışık trafikte anormal artıyor. 1700 kg araç sonuçta, 9 litreyi anında görüyor dur kalk var ise.

    4*4 sistemi tamamen hikaye.

    iç mekan kalitesi ve ekran kalitesi kötü.

    direksiyon i gördüğüm açık ara en hissiz direksiyon.

    düzeltilse de halen yol sesi alıyor ve süspansiyonları kısa sert darbelerde başarısız.

    kısaca o parayı bence etmez.





    Tek soru 4x4 sisteminin hikaye oldugunu neye dayanarak soyluyorsunuz?

    arkadaş cevabı vermiş yukarıda, ama mesele sadece o video değil.

    bu araçlar temelde asfalt suvu fazla arazi kabiliyeti zaten beklenmez. bu araçlarda farklı sistemler kullanılıyor ve en basiti standart haldex.

    honda'da kullanılan ise bu sistem, çoğu firma haldex temeli ile başlayıp eklemeler yapıyor, örneğin audi'de haldex temelli ama crow gear kullanıyor.

    burada mesele arka tarafa ya da tutan lastiğe ne kadar güç aktarabildiğindir daima, honda'da bu bir ihtimal yüzde 50. subaru'da 30 km altında yüzde 90, kuga'da yüzde 100, audi'de yüzde 85 örneğin.

    ya da arazi performansı hiç beğenilmeyen hyundai'de bile 30 km altında direkt kilitleyebiliyorsun yüzde 50-50 olarak honda'da bu bile yok.




  • Bilimsel çalışmak böyle birşeydir işte.

    Bu Seçenek (1.6 dizel otomatik) ilk çıktığında ve fiyatları açıklandığında herkes satmaz ,mümkün değil , oha fiyata bak , Honda çıldırmış vs. Bir Sürü şey söylendi ama zaman gösterdi ki millet dönüp dolaşıp yine CRV alıyor hem de bu fiyatlara. Sanki masa başında patron fiyat şu olsun diyor öyle belirleniyor. Hayır. Tüm rakiplerin motorları fiyatları donanımları boyutları iç hacimleri piyasa algıları hepsi tek tek inceleniyor. Sokağa çıkılıyor gerçek müşteri Adaylarına soruluyor ondan sonra bu fiyat belirleniyor. Bizim burada dediklerimize adamlar gülmüşlerdir eminim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motor+şanzıman kombinasyonuyla suanda piyasanın en sağlam aracı en çok satan SUVu ve sınıfının tartışmasız lideridir

    Aracın laf edecek bir tarafı yok ama asıl güzelliği fiyatta yapmışlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    beğenmeyenleri birazdan hondacılar gelip linç etmeye başlarlar.

    olumlu yönleri

    1.6 dizel otomatik, sihirli kombinasyona sahip.

    boyutlar, bağaj, ferahlık iyi, motor cidden güzel. koltuklar rahat. donanım iyi. performansı da iyi.

    makyajsız hali süspansiyon, yol sesi ve iç mekan açısından sıınıfının en kötü aracıydı açık ara. makyajlı versiyonu bariz düzeltilmiş ama yeterli değil.

    kötü yönleri
    turbo hortumu sorunu var, bir akrabamı yolda bıraktı. ve sanırım bol miktarda yolda kalan var.

    tüketim sıkışık trafikte anormal artıyor. 1700 kg araç sonuçta, 9 litreyi anında görüyor dur kalk var ise.

    4*4 sistemi tamamen hikaye.

    iç mekan kalitesi ve ekran kalitesi kötü.

    direksiyon i gördüğüm açık ara en hissiz direksiyon.

    düzeltilse de halen yol sesi alıyor ve süspansiyonları kısa sert darbelerde başarısız.

    kısaca o parayı bence etmez.





    Tek soru 4x4 sisteminin hikaye oldugunu neye dayanarak soyluyorsunuz?

    arkadaş cevabı vermiş yukarıda, ama mesele sadece o video değil.

    bu araçlar temelde asfalt suvu fazla arazi kabiliyeti zaten beklenmez. bu araçlarda farklı sistemler kullanılıyor ve en basiti standart haldex.

    honda'da kullanılan ise bu sistem, çoğu firma haldex temeli ile başlayıp eklemeler yapıyor, örneğin audi'de haldex temelli ama crow gear kullanıyor.

    burada mesele arka tarafa ya da tutan lastiğe ne kadar güç aktarabildiğindir daima, honda'da bu bir ihtimal yüzde 50. subaru'da 30 km altında yüzde 90, kuga'da yüzde 100, audi'de yüzde 85 örneğin.

    ya da arazi performansı hiç beğenilmeyen hyundai'de bile 30 km altında direkt kilitleyebiliyorsun yüzde 50-50 olarak honda'da bu bile yok.

    @amadeus99
    Arkadaslar bu tur video ararsaniz hemen hemen her 4 ceker icin ayri bir acik bulabilirsiniz birinde arka tekerleri degil sag tekerleri askiya alirsiniz afallar. Digerinde on sag ile arka solu. Manuel diferansiyel kilidi olmayan her arac kilitli degildir olay bu. Kilitli olsa zaten 2 gunde aks keser.

    Isin ozetine gelirsek ben gecen kis 2012 crv ile kartalkaya uludag gibi bircok kayak tatil yerine gittin ustelik kis lastigimde yok. Ancak cok fazla yerde buzda karda ve ciddi egimli buz zeminde durdum ve hic zorlanmadan kalktim hic zorlanmadan indim ve durdum. Tek zorlandigim virajlara sert girildiginde aracin tumden yanal kaymasi idi bununda cekisle hic alakasi yok tamamen lastiklerimin yaz lastigi olusu. Simdi ben bunlari yasamisken her turlu bu videolar teknik kotulemeler vs. bana cok komik geliyor. 4 ceker siatemi vasat olsa nasil dik buzlu zeninde rahatla kalkar bu 2 tonluk arac yaz lastigi ile biri bana aciklasin ustelik kartalkaya yi bilen bilir cok uzun bir yol karli buzlu geciyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 9 Kasım 2015; 23:54:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Crv turbo hortumu sorunundan bahsediliyor honda bu konuda ne yapti bilgisi olan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parasının arabası değil.
    o kadar para vercek olsam subaru alırım.hem 2.0...
  • CRV kullanıcısıyım. Merak ettiğiniz bir sorunuz varsa özelden yardımcı olabilirim. Motor-şamzuman-iç mekan sessizliği üçlüsünde gerçek bir arabaya binmiş olursunuz. Diğer özellikler için diğer markalara bakabilirsiniz. Dezavantajı 10binde bir bakıma gitmez zorundasın. İkinci el piyasası için iyi ama senin için kötü bir durum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi +7Can -- 10 Kasım 2015; 10:45:13 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.