Şimdi Ara

Volkswagen Bora 1.9 TDI ler hakkında düşünceleriniz???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
60.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar. ben bikaç ay sonra 15.000-20.000 tl arası dizel bir araba almayı planlıyorum. aklımda 1.9 TDi Wolkswagen Bora var. örnek olarak aşağıdaki linke bakabilirsiniz. bu arabalar nasıl acaba bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum.








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Volkswagen Bora 1.9 TDI: Bilgilendirici Bir Bakış

    Giriş:

    Volkswagen Bora 1.9 TDI, yakıt verimliliği ve performansı ile tanınan popüler bir dizel otomobildir. Bu metinde, Volkswagen Bora 1.9 TDI hakkında kapsamlı bir genel bakış sunacağız ve satın almayı düşünüyor olabilecek okuyuculara bilgilendirici içerikler sağlayacağız.

    Motor ve Performans:

    Volkswagen Bora 1.9 TDI, 130 beygir gücü ve 310 Nm tork üreten 1,9 litrelik turbo dizel bir motora sahiptir. Bu motor, güçlü bir çekiş gücü ve yakıt ekonomisi sunar. 130 hp'lik versiyon, 0'dan 100 km/s hıza yaklaşık 9,5 saniyede ulaşır.

    Yakıt Verimliliği:

    Yakıt verimliliği, Bora 1.9 TDI'nın öne çıkan özelliklerinden biridir. Ortalama yakıt tüketimi, karma sürüş koşullarında 100 kilometrede yaklaşık 5,5 litredir. Bu düşük yakıt tüketimi sayesinde, uzun yolculuklarda bile yakıt maliyetlerinden tasarruf edebilirsiniz.

    İç Mekan ve Donanım:

    Bora 1.9 TDI, geniş ve konforlu bir iç mekana sahiptir. Comfortline donanım paketi, klima, elektrikli camlar ve çok fonksiyonlu direksiyon simidi gibi standart özellikleri içerir. Ayrıca, ısıtmalı koltuklar, deri döşeme ve navigasyon sistemi gibi ek donanımlar da mevcuttur.

    Yorumlar ve Değerlendirmeler:

    Volkswagen Bora 1.9 TDI, kullanıcılar tarafından genel olarak olumlu yorumlar alır. Sahipler, yakıt verimliliği, performansı ve güvenilirliğinden memnun kalmaktadırlar. Ayrıca, iç mekanın pratikliği ve genişliği de övgüyle karşılanır.

    Alınır Mı:

    Volkswagen Bora 1.9 TDI, yakıt verimliliği, performansı ve dayanıklılığı arayan alıcılar için iyi bir seçimdir. Eğer uzun yolculuklar yapıyorsanız veya yakıt maliyetlerinden tasarruf etmek istiyorsanız, Bora 1.9 TDI dikkate alınması gereken bir seçenektir. Ancak, en son teknoloji veya en lüks iç mekanı arıyorsanız, daha yeni modellere yönelmeniz gerekebilir.

    Sonuç:

    Volkswagen Bora 1.9 TDI, yakıt verimliliği, performansı ve pratikliği ile öne çıkan sağlam bir dizel otomobildir. Uygun fiyatlı ve işlevsel bir araç arayanlar için iyi bir seçenektir. Ancak, en son özellikleri veya en lüks iç mekanı arıyorsanız, alternatif modelleri değerlendirmeniz gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Esp yok bildiğim kadarıyla o kötü...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragıp Ozan

    Esp yok bildiğim kadarıyla o kötü...
    Bence güzel araç motor kendini kanıtlamış bir motor. Birde sanırım 110 lukları var onlardan denk getirirsen süper olur uzun yıllar binebilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Bence güzel araç motor kendini kanıtlamış bir motor. Birde sanırım 110 lukları var onlardan denk getirirsen süper olur uzun yıllar binebilirsin.

    Alıntıları Göster
    Tek kelimeyle harika araç.biz 6 yıldır kullanıyoruz.mazot ve yağ parası haricinde hiçbir masraf çıkarmadı.bizimki 90hp süper çekişi var.yakıt olarak da 110 ve 130hp liklerden ekonomik.hele yola oturuşu bir başka.orijinal bişe bulursanız hiç kaçırmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragıp Ozan

    Esp yok bildiğim kadarıyla o kötü...



    Şu anda C segmentinde kaç modelde ESP standart ki,o zaman ESP olmasını bekliyorsunuz.


    Soruya gelirsek,Bora güzel bir modeldir.Konforunu beğeniyorum,dizel motor da son derece dayanıklıdır.Tercih edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragıp Ozan

    Esp yok bildiğim kadarıyla o kötü...



    Şu anda C segmentinde kaç modelde ESP standart ki,o zaman ESP olmasını bekliyorsunuz.


    Soruya gelirsek,Bora güzel bir modeldir.Konforunu beğeniyorum,dizel motor da son derece dayanıklıdır.Tercih edebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    herseyi acikliyordur umarim ,tdi power

     Volkswagen Bora 1.9 TDI ler hakkında düşünceleriniz???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NayirNolamaz -- 10 Mayıs 2010; 1:38:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NayirNolamaz

    herseyi acikliyordur umarim ,tdi power

     Volkswagen Bora 1.9 TDI ler hakkında düşünceleriniz???


    Alıntıları Göster
    linkteki aracın km si büyük ihtimalle düşürülmüş bu yüzden yine tdi bora bakın ama daha sıkı bir inceleme yapın. çok fazla olumsuz yorum da gelecektir. o yüzden şimdiden söylemek de fayda var. bu araçların motorları oldukça sağlamdır. tek derdi kullanan kişilerin bakımlarını düzgün bir şekilde yapıp yapmadığı. pompa-meme enjeksiyon motorlar çok fazla yakıt seçmez common-rail gibi değildir. biraz gürültülü çalışır. turbo boşluğu vardır. ama belli bir devirden sonra patlama yapmışçasına hızlanır. 110 hatta 130 bg olanları da var. 130 hp olanlarına denk gelmeniz zor. ancak 110 hp olanlarından bulabilirsiniz. zaten temelde aynı motorlar sadece yazılımları farklı. aracı alıp uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız. tavsiyem saydığım parçaları ayrıntılı bir şekilde kontrol ettirmeniz.

    - yakıt pompası
    - enjektörler
    - silindir kapağında çatlak veya yağ sızıntısı.
    - karter de yağ kaçağı olup olmadığı
    - olmazsa olmazı turbosu
    - triger kayışı ve kasnağı
    - soğutma sistemi ve devir daim pompası
    - motoru ayrıntılı olarak bilmiyorum eğer karterin dışındaysa yağ pompası.

    bunu haricinde yetkili servis değilde gerçekten işinde uzman bir DİZEL MOTOR ustası ile aracın motorunu kontrol ettirmeniz. iyi bir usta motoru biraz inceleyerek durumunu anlar. ama gerçekten konusunda gerçekten uzman ve bilgili biri olmalı. iyi bir usta ile aracın birçok problemini hem kolayca halledersiniz hem de daha ağır masraflar çıkaracak arızaların da önüne geçersiniz. dizel motor için en önemli unsurlardan biri hava filtresidir. normalde değişmesi gereken süre neyse ülkemiz şartlarını düşünürsek bence yarı sürede değiştirin. kendiniz bile kolaylıkla yapabilirsiniz. zaten bir aracın en ucuz parçlarından biridir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Honda Civic 1.4 HB Hakkında
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    linkteki aracın km si büyük ihtimalle düşürülmüş bu yüzden yine tdi bora bakın ama daha sıkı bir inceleme yapın. çok fazla olumsuz yorum da gelecektir. o yüzden şimdiden söylemek de fayda var. bu araçların motorları oldukça sağlamdır. tek derdi kullanan kişilerin bakımlarını düzgün bir şekilde yapıp yapmadığı. pompa-meme enjeksiyon motorlar çok fazla yakıt seçmez common-rail gibi değildir. biraz gürültülü çalışır. turbo boşluğu vardır. ama belli bir devirden sonra patlama yapmışçasına hızlanır. 110 hatta 130 bg olanları da var. 130 hp olanlarına denk gelmeniz zor. ancak 110 hp olanlarından bulabilirsiniz. zaten temelde aynı motorlar sadece yazılımları farklı. aracı alıp uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız. tavsiyem saydığım parçaları ayrıntılı bir şekilde kontrol ettirmeniz.

    - yakıt pompası
    - enjektörler
    - silindir kapağında çatlak veya yağ sızıntısı.
    - karter de yağ kaçağı olup olmadığı
    - olmazsa olmazı turbosu
    - triger kayışı ve kasnağı
    - soğutma sistemi ve devir daim pompası
    - motoru ayrıntılı olarak bilmiyorum eğer karterin dışındaysa yağ pompası.

    bunu haricinde yetkili servis değilde gerçekten işinde uzman bir DİZEL MOTOR ustası ile aracın motorunu kontrol ettirmeniz. iyi bir usta motoru biraz inceleyerek durumunu anlar. ama gerçekten konusunda gerçekten uzman ve bilgili biri olmalı. iyi bir usta ile aracın birçok problemini hem kolayca halledersiniz hem de daha ağır masraflar çıkaracak arızaların da önüne geçersiniz. dizel motor için en önemli unsurlardan biri hava filtresidir. normalde değişmesi gereken süre neyse ülkemiz şartlarını düşünürsek bence yarı sürede değiştirin. kendiniz bile kolaylıkla yapabilirsiniz. zaten bir aracın en ucuz parçlarından biridir.

    Alıntıları Göster
    2. elde fiyatını hakettigini düşündügüm tek volkswagen aracıdır Bora, kontrol ettirip alın verdiginiz parayı hakeden bir araçtır.


    bunu almaktansa :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ar ge -- 10 Mayıs 2010; 10:24:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    linkteki aracın km si büyük ihtimalle düşürülmüş bu yüzden yine tdi bora bakın ama daha sıkı bir inceleme yapın. çok fazla olumsuz yorum da gelecektir. o yüzden şimdiden söylemek de fayda var. bu araçların motorları oldukça sağlamdır. tek derdi kullanan kişilerin bakımlarını düzgün bir şekilde yapıp yapmadığı. pompa-meme enjeksiyon motorlar çok fazla yakıt seçmez common-rail gibi değildir. biraz gürültülü çalışır. turbo boşluğu vardır. ama belli bir devirden sonra patlama yapmışçasına hızlanır. 110 hatta 130 bg olanları da var. 130 hp olanlarına denk gelmeniz zor. ancak 110 hp olanlarından bulabilirsiniz. zaten temelde aynı motorlar sadece yazılımları farklı. aracı alıp uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız. tavsiyem saydığım parçaları ayrıntılı bir şekilde kontrol ettirmeniz.

    - yakıt pompası
    - enjektörler
    - silindir kapağında çatlak veya yağ sızıntısı.
    - karter de yağ kaçağı olup olmadığı
    - olmazsa olmazı turbosu
    - triger kayışı ve kasnağı
    - soğutma sistemi ve devir daim pompası
    - motoru ayrıntılı olarak bilmiyorum eğer karterin dışındaysa yağ pompası.

    bunu haricinde yetkili servis değilde gerçekten işinde uzman bir DİZEL MOTOR ustası ile aracın motorunu kontrol ettirmeniz. iyi bir usta motoru biraz inceleyerek durumunu anlar. ama gerçekten konusunda gerçekten uzman ve bilgili biri olmalı. iyi bir usta ile aracın birçok problemini hem kolayca halledersiniz hem de daha ağır masraflar çıkaracak arızaların da önüne geçersiniz. dizel motor için en önemli unsurlardan biri hava filtresidir. normalde değişmesi gereken süre neyse ülkemiz şartlarını düşünürsek bence yarı sürede değiştirin. kendiniz bile kolaylıkla yapabilirsiniz. zaten bir aracın en ucuz parçlarından biridir.




    verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. boralardan çok şikayet edende var çok memnun olanda var. ama benim inandığım bişey var. sen eğer arabaya gereken özeni gösterirsen arabada sana sorun çıkarmaz. bakımlarını aksatırsan servis zamanını aksatırsan hangi araba olursa olsun sorun çıkarır. ben buna inanıyorum. ne demişler at sahibine göre kişner ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berduş06

    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    linkteki aracın km si büyük ihtimalle düşürülmüş bu yüzden yine tdi bora bakın ama daha sıkı bir inceleme yapın. çok fazla olumsuz yorum da gelecektir. o yüzden şimdiden söylemek de fayda var. bu araçların motorları oldukça sağlamdır. tek derdi kullanan kişilerin bakımlarını düzgün bir şekilde yapıp yapmadığı. pompa-meme enjeksiyon motorlar çok fazla yakıt seçmez common-rail gibi değildir. biraz gürültülü çalışır. turbo boşluğu vardır. ama belli bir devirden sonra patlama yapmışçasına hızlanır. 110 hatta 130 bg olanları da var. 130 hp olanlarına denk gelmeniz zor. ancak 110 hp olanlarından bulabilirsiniz. zaten temelde aynı motorlar sadece yazılımları farklı. aracı alıp uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız. tavsiyem saydığım parçaları ayrıntılı bir şekilde kontrol ettirmeniz.

    - yakıt pompası
    - enjektörler
    - silindir kapağında çatlak veya yağ sızıntısı.
    - karter de yağ kaçağı olup olmadığı
    - olmazsa olmazı turbosu
    - triger kayışı ve kasnağı
    - soğutma sistemi ve devir daim pompası
    - motoru ayrıntılı olarak bilmiyorum eğer karterin dışındaysa yağ pompası.

    bunu haricinde yetkili servis değilde gerçekten işinde uzman bir DİZEL MOTOR ustası ile aracın motorunu kontrol ettirmeniz. iyi bir usta motoru biraz inceleyerek durumunu anlar. ama gerçekten konusunda gerçekten uzman ve bilgili biri olmalı. iyi bir usta ile aracın birçok problemini hem kolayca halledersiniz hem de daha ağır masraflar çıkaracak arızaların da önüne geçersiniz. dizel motor için en önemli unsurlardan biri hava filtresidir. normalde değişmesi gereken süre neyse ülkemiz şartlarını düşünürsek bence yarı sürede değiştirin. kendiniz bile kolaylıkla yapabilirsiniz. zaten bir aracın en ucuz parçlarından biridir.




    verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. boralardan çok şikayet edende var çok memnun olanda var. ama benim inandığım bişey var. sen eğer arabaya gereken özeni gösterirsen arabada sana sorun çıkarmaz. bakımlarını aksatırsan servis zamanını aksatırsan hangi araba olursa olsun sorun çıkarır. ben buna inanıyorum. ne demişler at sahibine göre kişner ;)

    Alıntıları Göster
    motor ömrünün çok uzun olduğunu bilirim bende transporter kullanıcısıyım yani abisini kullanıyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lose_your_self -- 10 Mayıs 2010; 9:29:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details

    2. elde fiyatını hakettigini düşündügüm tek volkswagen aracıdır Bora, kontrol ettirip alın verdiginiz parayı hakeden bir araçtır.


    bunu almaktansa :)





    Araç senin galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Details

    2. elde fiyatını hakettigini düşündügüm tek volkswagen aracıdır Bora, kontrol ettirip alın verdiginiz parayı hakeden bir araçtır.


    bunu almaktansa :)





    Araç senin galiba


    fiyatına nutkum tutuldu zaten. Benim olsa 11-12 bin liradan verirdim :)


    Edit: izmir'de satılan araçlar yıllandıkca deger kazanıyor, sırf 2. el oto olayı yüzünden yaşadıgım şehirden soguttular beni, şaka gibiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ar ge -- 10 Mayıs 2010; 10:50:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berduş06


    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    linkteki aracın km si büyük ihtimalle düşürülmüş bu yüzden yine tdi bora bakın ama daha sıkı bir inceleme yapın. çok fazla olumsuz yorum da gelecektir. o yüzden şimdiden söylemek de fayda var. bu araçların motorları oldukça sağlamdır. tek derdi kullanan kişilerin bakımlarını düzgün bir şekilde yapıp yapmadığı. pompa-meme enjeksiyon motorlar çok fazla yakıt seçmez common-rail gibi değildir. biraz gürültülü çalışır. turbo boşluğu vardır. ama belli bir devirden sonra patlama yapmışçasına hızlanır. 110 hatta 130 bg olanları da var. 130 hp olanlarına denk gelmeniz zor. ancak 110 hp olanlarından bulabilirsiniz. zaten temelde aynı motorlar sadece yazılımları farklı. aracı alıp uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız. tavsiyem saydığım parçaları ayrıntılı bir şekilde kontrol ettirmeniz.

    - yakıt pompası
    - enjektörler
    - silindir kapağında çatlak veya yağ sızıntısı.
    - karter de yağ kaçağı olup olmadığı
    - olmazsa olmazı turbosu
    - triger kayışı ve kasnağı
    - soğutma sistemi ve devir daim pompası
    - motoru ayrıntılı olarak bilmiyorum eğer karterin dışındaysa yağ pompası.

    bunu haricinde yetkili servis değilde gerçekten işinde uzman bir DİZEL MOTOR ustası ile aracın motorunu kontrol ettirmeniz. iyi bir usta motoru biraz inceleyerek durumunu anlar. ama gerçekten konusunda gerçekten uzman ve bilgili biri olmalı. iyi bir usta ile aracın birçok problemini hem kolayca halledersiniz hem de daha ağır masraflar çıkaracak arızaların da önüne geçersiniz. dizel motor için en önemli unsurlardan biri hava filtresidir. normalde değişmesi gereken süre neyse ülkemiz şartlarını düşünürsek bence yarı sürede değiştirin. kendiniz bile kolaylıkla yapabilirsiniz. zaten bir aracın en ucuz parçlarından biridir.




    verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. boralardan çok şikayet edende var çok memnun olanda var. ama benim inandığım bişey var. sen eğer arabaya gereken özeni gösterirsen arabada sana sorun çıkarmaz. bakımlarını aksatırsan servis zamanını aksatırsan hangi araba olursa olsun sorun çıkarır. ben buna inanıyorum. ne demişler at sahibine göre kişner ;)



    İşte mesele ikici el aldığınız arabanın sizden önce nasıl kullanıldığı. Dediğiniz gibi özen gösterilerek düzgün bir şekilde kullanılmışsa 1.9 TDI motorlu bir Bora uzun yıllar sorunsuz hizmet eder.

    Ama önemli olan öyle bir araba bulmakta...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -MorphY-

    quote:

    Orijinalden alıntı: berduş06


    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    linkteki aracın km si büyük ihtimalle düşürülmüş bu yüzden yine tdi bora bakın ama daha sıkı bir inceleme yapın. çok fazla olumsuz yorum da gelecektir. o yüzden şimdiden söylemek de fayda var. bu araçların motorları oldukça sağlamdır. tek derdi kullanan kişilerin bakımlarını düzgün bir şekilde yapıp yapmadığı. pompa-meme enjeksiyon motorlar çok fazla yakıt seçmez common-rail gibi değildir. biraz gürültülü çalışır. turbo boşluğu vardır. ama belli bir devirden sonra patlama yapmışçasına hızlanır. 110 hatta 130 bg olanları da var. 130 hp olanlarına denk gelmeniz zor. ancak 110 hp olanlarından bulabilirsiniz. zaten temelde aynı motorlar sadece yazılımları farklı. aracı alıp uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız. tavsiyem saydığım parçaları ayrıntılı bir şekilde kontrol ettirmeniz.

    - yakıt pompası
    - enjektörler
    - silindir kapağında çatlak veya yağ sızıntısı.
    - karter de yağ kaçağı olup olmadığı
    - olmazsa olmazı turbosu
    - triger kayışı ve kasnağı
    - soğutma sistemi ve devir daim pompası
    - motoru ayrıntılı olarak bilmiyorum eğer karterin dışındaysa yağ pompası.

    bunu haricinde yetkili servis değilde gerçekten işinde uzman bir DİZEL MOTOR ustası ile aracın motorunu kontrol ettirmeniz. iyi bir usta motoru biraz inceleyerek durumunu anlar. ama gerçekten konusunda gerçekten uzman ve bilgili biri olmalı. iyi bir usta ile aracın birçok problemini hem kolayca halledersiniz hem de daha ağır masraflar çıkaracak arızaların da önüne geçersiniz. dizel motor için en önemli unsurlardan biri hava filtresidir. normalde değişmesi gereken süre neyse ülkemiz şartlarını düşünürsek bence yarı sürede değiştirin. kendiniz bile kolaylıkla yapabilirsiniz. zaten bir aracın en ucuz parçlarından biridir.




    verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. boralardan çok şikayet edende var çok memnun olanda var. ama benim inandığım bişey var. sen eğer arabaya gereken özeni gösterirsen arabada sana sorun çıkarmaz. bakımlarını aksatırsan servis zamanını aksatırsan hangi araba olursa olsun sorun çıkarır. ben buna inanıyorum. ne demişler at sahibine göre kişner ;)



    İşte mesele ikici el aldığınız arabanın sizden önce nasıl kullanıldığı. Dediğiniz gibi özen gösterilerek düzgün bir şekilde kullanılmışsa 1.9 TDI motorlu bir Bora uzun yıllar sorunsuz hizmet eder.

    Ama önemli olan öyle bir araba bulmakta...

    Alıntıları Göster
    SELAM ARKADAŞLAR BEN 2000 66 KW LIK 1,9 TDİ BORA KULLANICISI OLARAK DİYECEKLERİM HAVARİ DİİL AKSİNE DONANIMSAL ÖZELLİKLERİNE VARINCAYA KADAR BU ARABAYI MEMNUNİYETLE İSTEYEN HERKESE TAVSİYE EDERİM
    ÇÜNKÜ ÇOK ŞÜKÜR KAZASI BOYASI DEĞİŞENİ OLMAYAN Bİ WOLKSVAGEN BORAYA SAHİBİM ÜSTELİK 1,9 ÖNCELİKLE ŞUNU SÖYLEMELİYİM EĞER BÖYLE Bİ ARABAYA SAHİP OLMAK İSTERSENİZ EN FAZLA İKİ YADA ÜÇ KEZ EL DEĞİŞTİĞİNDEN EMİN OLUN ÇÜNKÜ BU ARABALAR NE KADAR ÇOK EL DEĞİŞİRSE O KADAR OYNANABİLİYOR AMA AKİBETİ BELLİ ARABALAR FAZLA SORUN ÇIKARMIYOR BU TİP ARABALARI ALIRKEN ÖNCELİKLE KESİNLİKLE SERVİSE GİDİP ŞASE NUMARASINDAN BİLGİSYARA BAĞLATIN VE DEĞİŞEN FABRİKADAN ÜZERİNE TAKILAN BÜTÜN ELEKTRONİK VE STANDART OLMASI GEREKİPTE DEĞİŞEN VARMI KESİNLİKLE ÖĞRENEBİLİRSİN YANIMDA USTA GETİREYİM, KAPORTACIYA GÖSTEREYİM, TAMİRCİM GÖRSÜN, DERSEN SERVİSE 50 YADA 100 TL VERMEKTEN KAÇAYIM, DERSEN CEBİNDEN DAHA YÜKSEK MEBLAĞLARIN ÇIKMASINA SEBEB OLUR VE ÜZÜLÜRSÜNÜZ VEEE BEN BU ARABAYI YAKLAŞIK OTOBANDA TABİKİ 230 ÇOK RAHAT ÇIKABİLİR AMA TAKDİR EDERSEN ARABAYI ZORLADIĞINDA DEVİR ARTTIĞINDAN DOLAYI YAKIT TÜKETİMİDE ARTAR TABİKİ ONUDA SÖYLİİM FAKAT YOL TUTUŞU KULLANICIYA VERDİĞİ ÖZGÜVENİDE KATARSAK MERCEDES BMW AUDİ EMSALLARİYLE DEĞERLENDİRİRSENİZ KULLANILABİLECEK EN ORTA SINIF ARABA DİYEBİLİRİM PARÇA SERVİS BAKIM VE YAKIT OLARAK İNSANIN HEM ORTA YOLLU OLSUN HEMDE BÜTÜN ÖZELLİKLERE SAHİP OLSUN DERSENİZ BU BU VE BENZERİ ARABALAR TAVSİYE EDİLİR GENEL OLARAK TABİKİ TAKDİR SİZİN
    DEĞERLERİ KONUSUNDA SÖYLEYECEKLERİM İSE
    ÖNCELİKLE 66 KW-75KW-VE 95KW OLARAK OTMATİK VE DÜZ VİTES OLARAK SEDAN VE ST WAGON OLARAK SINIFLANDIRILIR VE 1.38 LE ÇARPARSAN BEYGİR GÜCÜNÜ VERİR ANCAK ŞUNU KESİN SÖYLÜYORUM BEN BİZZAT KULLANIP DENEDİM DEFALARCA 1 DEPOYLA YANİ 55 LİTRELİK DEPOYU DOLDURUP YOLA ÇIKTIĞIMDA UZUN YOLDA 1000 KM DEN ŞEĞİR İÇİNDE İSE 650-700 KM DEN AŞAĞI DEPOYA DİZEL YAKIT KOYMUYORUM YAĞINI SUYUNU BAKIMLARINI DÜZGÜN TAKİP ETTİĞİM SÜRECE KESİNLİKLE PERFORMANSININ HAKKINI VE HAZZINI ALACAĞINI GARANTİ EDERİM EĞER BENİM ARABAMLA İLGİLENEN OLURSA VE İSTEDİĞİM MEBLAĞ OLURSA NEDEN SATMİİM ÇÜNKÜ HANGİ SERVİSE GİRSEM (TABİKİ BAKIM İÇİN) ARABAYLA İLGİLENEN TÜM SERVİS ELEMANLARININ BİLE BİZ BU YAŞTA BU MODELDE BÖYLE TEMİZ Bİ ARABA GÖRMEDİK DEMELERİ TABİKİ BANA ÖVÜNÇ KAYNAĞI OLUYOR
    TAMAMİYLE ORJİNAL VE KUSURSUZ
    2000 MODEL 1.9 TDİ COMFORTLİNE 66 KW =95 BEYGİR
    METALİK GÜMÜŞ GRİ
    CRUZ KONTROL (HIZ SABİTLEYİCİ)
    ABS - ASR -EBD
    4 HAVA YASTIĞI
    205/55/16'' İNÇ LASTİK JANT ORJİNAL FABRİKA STANDARDINDA
    ARABANIN FABRİKA ÇIKŞI TÜM STEPNE VE OPSİYONEL ELEMANLARI TAM VE ÜZERİNDE
    ISTMALI VE İÇERDEN KUMANDALI YAN AYNALAR
    KARARTMALI İÇ DİKİZ AYNASI
    YAHMUR SENSÖRLÜ
    SERVİS BAKIMLARI TAM
    ORJİNAL KM 161 000 DE
    ORJİNAL YEDEKLİ KONTAK VE KENDİNDEN ÇİPLİ 1 İ PLASTİK ŞİFRE ANAHTARI OLMAK ÜZERE 3 KONTAK ANAHTARLI
    DERİ DİREKSİYON EL FİRENİ VE VİTES TOPUZU DAHİL
    PİONEER TEYP SIFIR TAKTIM
    ORJİNAL KARARTMALI ÖN CAM
    ÇİFT ALARM + İMMOBLAZEER 4 CAM OTMATİK
    UZAKTAN KUMANDA MERKEZİ KİLİT
    zeki3341@hotmail.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    Tek kelimeyle harika araç.biz 6 yıldır kullanıyoruz.mazot ve yağ parası haricinde hiçbir masraf çıkarmadı.


    mazotla 10 numara yağ karıştırıp kullanıyorsunuz diye anladım sora dedim kendime arabanın yağı aslında yakıt değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulfikar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    Tek kelimeyle harika araç.biz 6 yıldır kullanıyoruz.mazot ve yağ parası haricinde hiçbir masraf çıkarmadı.


    mazotla 10 numara yağ karıştırıp kullanıyorsunuz diye anladım sora dedim kendime arabanın yağı aslında yakıt değil

    Alıntıları Göster
    Tavanı yüksek. Fakat kabini dar araba. Ben de kullandım. Uzun boylular için tercih edilmez. Arkadaşımdan biliyorum. Ailesi ile bindiği zaman şoför koltuğunun arkasındaki kişi iki büklüm seyahat ederdi. Bunun dışında gidişinden, yakıtından memnundu. Ama kısa sürede sattı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Tavanı yüksek. Fakat kabini dar araba. Ben de kullandım. Uzun boylular için tercih edilmez. Arkadaşımdan biliyorum. Ailesi ile bindiği zaman şoför koltuğunun arkasındaki kişi iki büklüm seyahat ederdi. Bunun dışında gidişinden, yakıtından memnundu. Ama kısa sürede sattı.

    Alıntıları Göster
    Çok rahatta 230 yapmıyor kandırmayalım birbirimizi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Çok rahatta 230 yapmıyor kandırmayalım birbirimizi

    Alıntıları Göster
    iddaya giren warsa 230u gösteririm kimseye yalan borcum yok niye böyle bi ihtiyaç duyayımki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zikozagrep

    iddaya giren warsa 230u gösteririm kimseye yalan borcum yok niye böyle bi ihtiyaç duyayımki

    Alıntıları Göster
    ayrıca seninki otomatik sen o arabayla 200 ü bile göremezsin tabi boranyı passat la bir tutmak hata artılaı eksileri değerlendir bence üstelik yakıt olarakda çok yakar otomatik vitesli olanlar dizel yada benzinlisi almak hata bi kere bence tabiki takdir düşünenin ve alanın tabiki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zikozagrep

    ayrıca seninki otomatik sen o arabayla 200 ü bile göremezsin tabi boranyı passat la bir tutmak hata artılaı eksileri değerlendir bence üstelik yakıt olarakda çok yakar otomatik vitesli olanlar dizel yada benzinlisi almak hata bi kere bence tabiki takdir düşünenin ve alanın tabiki



    Benim araba 235 yapıyor ama bayır aşağı çatlatmak gerek çok rahat yapmıyor onu demek istiyorum.Tdı motor un 4150 devirden sonra
    nefesi kesiliyor.O devirde de araç 200-210 da oluyor.Yani 230 görmek için eğim lazım.

    Ayrıca ben otomatiği keyfim için aldım yaktığı 1 litre yakıt dokunmuyor bana.Sen hata olarak görebilirsin ama bana kalırsada dizeli manuel almak hata.Sürekli vitesle oyna dur.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.