Şimdi Ara

Honda NSX Lansman (The Makina-Doğan Kabak) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Görüntü olarak eski nsx çok daha güzel, Yenisi yanından bile geçemez . Artık bu tip arabalar şöyle oluyor . A, B, C, Sınıfı kardeşlerinin görüntüsüne biraz değişiklik yapıp yola devam . Bu araba bana önden honda civici hatırlatıyor . Halbuki bu tip araçların alt segmentlerinden daha farklı görüntülerde olması gerek . Araç bildiğin önden honda civic makyajlı kasa ya .
  • otomobil dünyamda erenin de nsx testi var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    otomobil dünyamda erenin de nsx testi var..

    Test demeye bin şahit


    Araba önden,yandan çok güzel ama arkası hoşuma gitmedi.
  • Doğan ın da nasıl bir çevresi varsa bütün genel müdürlerle ceo larla enseye şaplak modunda yakın arkadaş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    söylediğin çok mantıksız araçların dış görünüşü ilgi çekmese sürekli aynı tip araçlar üretilirdi.. insanlar tasarım için arge yapmıyor mu ? onlarca tasarım mühendisi çalıştırıyorlar ferrari tasarlayan farina gibi insanlar araçları tipine görede alıyor

    bugattinin kendine has bir tipi ve vardı... artık projektör tip farlar dikkat çektiği ve hoş durdugu ıcın bugatti veyron chiron modelinde bu tip farlar kullandı ve ciddi değişikliğe gitti..


    nsx (fiyatına göre) , araç son derece tipsiz lexus lfa çakması bir araç olmuş kendi fiyatında ki araçlara baktığın zaman en çirkinlerden biridir. bunu söylemeye çalışıyorum

    Sana göre tipsiz gerçi neresi tipsiz anlamış değilim hiçbir yerinde özentilik çakmalık yok kendine has tarzı olan bir araç o sizin benzetmeniz heryerinden güzellik akıyor işte herkes zevkten anlayacak değil sonuçta birşey diyemem. Tasarım olayına gelecek olursak araçların dış görünüşü seninde dediğin gibi ilgi çekmeye yarar. Çok paran olduğunu varsayalım bir aracın tipi ilgini çeker ve daha sonra fıyatını öğrenirsin arabaları para basıp alan biri değilsen araştırırsın o tipin altından çıkan teknık donanımlar, yol tutuş, performans, frenler, sürüş zevki arabanın üzerinde nekadar çalışdığını gösterir sana ve dersinki işte bu araç paramı hak eder bayiye döner ve alıyorum dersin. Tipine dışardan baktığımızda sevdiğin civic i bile ( civic örnek başka model markada olur ) bugun gidip test sürüşü yapıp gelişip gelişmediğini görmeden almıyorsan demekki para tipe tasarıma göre verilmiyormuş demek daha doğru olur. Bende bunu anlatmaya çalışıyorum




  • Tasarım ve geri kalan mühendislik bir bütündür otomobilde bana göre. Hatta üretim ve malzeme kalitesi, prestij algısı vb birçok etmen daha dahil edilebilir bu bütüne. Ferrari motorlu bir Golf de kimsenin hayali olmaz, Golf motoruna sahip bir Ferrari kasası da. Fakat bir ayrım var ki teknik bilimsel olduğu için göreceli değildir ama tasarım sanatsal kökenli olduğu için görecelidir.

    Yeni NSX getirdiği bir sürü yeni teknolojiler olsun, performansı olsun, tasarımı olsun(bence) harika bir araç olmuş. Tabii iç tasarım daha iyi olmalıydı.(süprespor ve astronomik fiyatlı bir araç için) Fakat Honda'ya 2 milyon verilir mi yaklaşımı da gayet doğal. Bir araca 2 milyon isteyen firma 60-70 binlik araç da üretmemeli. Bir Aston Martin'e o parayı gönül rahatlığıyla gömerim o kadar param olsa. Çünkü başka marka ve modellerden(onları andıran) ortak parça kullanımları yok.(DB 11'deki Daimler'dan gelen multimedya sistemi hariç). Milyonlarca adet satılacak ve herkesin ulaşacağı modelleri yok. Bugün 70 bin parası olan adam da Hondam var diyecek NSX sahibi de.(aynı şey Mercedes-BMW-Audi hatta Jaguar ve birçok marka için de geçerli olmaya başladı) Bir an için cebinizde 2-3 milyon tl ile araç bakınan bir adam gibi düşünün, empati kurun. O kadar parayı verdikten sonra model farklı bile olsa milyonların elini sallayıp ulaşabildiği bir markadan otomobil almak ister miydiniz? Model ne kadar harika ve özel olursa olsun bu çok zor. Bugün Ferrari-Bentley-Rolls-Aston vs de 200 binden başlayan modeller üretip satmaya başlasın 5-10 sene içinde 2-3 milyona araç zor satarlar. Zengin adam farklı ve ayrıcalıklı olmak ister. İşin doğası böyle.




  • İçi leğen plastiğinden beş para etmez 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2milyon dolar ve honda
    Ve 585hp 1800kg
    Ve kendinden güçsüz araçladan pistte daha kötü amg gt S ve hızlanma verileri aynı
    Uzunda 0-100 avantajını kaybediyor zaten elektrik motoruyla 0-100 ü iyi ama 0-300 felan çok iyi değil.
    İlginç bir fiyatlanma olmuş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    Araclarin birde arkasini koy :)

    buyrun bu arada buda benziyor dediğiniz araçların arkası :)

    Honda NSX Lansman (The Makina-Doğan Kabak)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Valiente











  • jdm_kei J kullanıcısına yanıt
    Bu doğru bir tespit. Bazı modeller sırf bir markanın üretebileceği teknolojileri gözler önüne sermek ve diğer modellerine lokomotif olası amacıyla üretilebilir. Hatta kullanılan teknoloji zamanla alttaki modellere doğru kaydırılır. NSX'i üretmek mantık olarak Honda için gayet yerinde bir girişim. Buna tümüyle katılıyorum. Ama ilk mesajımda da bahsettiğim gibi, salt modelin piyasada karşılık bulması açısından yaklaştığımızda, bunun diğer süperspor araçlar gibi olmayacağı kesin.
  • çok güzel araba ama, ford gt40'ın yanında biraz sönük kalıyor.

    Honda NSX Lansman (The Makina-Doğan Kabak)
  • https://www.youtube.com/watch?v=d8JwgDAPPqg

    Yukarıda da Nsx' in dış tasarım proje lideri Michelle Christensen var. Yetenek ve güzellik bir arada.

    Honda NSX Lansman (The Makina-Doğan Kabak)




  • O anahtar nedir, o direksiyon simidi nedir allah aşkına.. Tamam safkan spor yapıyorsun da çok mu zor biraz da bu detaylara yoğunlaşmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hemen ferrarileri falan gömenler gelmiş, hybrid modelle karşılaştırıcak olursak bunun dengi zaten LaFerrari, 488 ile kesinlikle karşılaştırılmasını doğru bulmuyorum çünkü biri 4 çeker diğeri sadece arkadan itişli

    LaFerrari Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 7.0
    0-300 15

    Ferrari 488 GTB Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 8.3
    0-300 24.3

    NSX Teknik Verileri(resmi olmayan kaynaktan alınmıştır)
    0-100 2.9(bazı kaynaklarda 3.0 ya da 3.1 olarak geçiyor)
    0-200 11.3
    0.300 60.1


    hiçbir markanın fan boyu değilim sonuçta ömrüm boyunca hiç alamayacağım araçlar bunlar ama bir markayı överken diğeri yere gömmeyin, sonuçta bu markalar nerdeyse 100 yıllık süperspor kariyeri olan markalar, şimdi bakın kim Ferrari killer?
  • and ile kavga eden değil mi bu

    the makina ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    hemen ferrarileri falan gömenler gelmiş, hybrid modelle karşılaştırıcak olursak bunun dengi zaten LaFerrari, 488 ile kesinlikle karşılaştırılmasını doğru bulmuyorum çünkü biri 4 çeker diğeri sadece arkadan itişli

    LaFerrari Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 7.0
    0-300 15

    Ferrari 488 GTB Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 8.3
    0-300 24.3

    NSX Teknik Verileri(resmi olmayan kaynaktan alınmıştır)
    0-100 2.9(bazı kaynaklarda 3.0 ya da 3.1 olarak geçiyor)
    0-200 11.3
    0.300 60.1


    hiçbir markanın fan boyu değilim sonuçta ömrüm boyunca hiç alamayacağım araçlar bunlar ama bir markayı överken diğeri yere gömmeyin, sonuçta bu markalar nerdeyse 100 yıllık süperspor kariyeri olan markalar, şimdi bakın kim Ferrari killer?







    Bende bundan bahsediyorum

    Aracın 0-100 ü iyi çünkü elektrik motoru desteği var

    Am 0-300 ü çok ama çok kötü eğer bu veriler doğruysa

    Ve pistte de AMG GT S den daha başarısız mesela ki bildiğim kadarıyla bu HONDA daha pahalı.

    Bana kalırsa çok über bir araç yapamamış honda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eski Nsx ile, anlayış olarak hiçbir şekilde bağı olmayan bi araç olmuş.

    Eski nsx'in çıkış fiyatı neydi ki? 50? 100 bin dolar? 2 milyon TL'lik araçla efsane olunmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    hemen ferrarileri falan gömenler gelmiş, hybrid modelle karşılaştırıcak olursak bunun dengi zaten LaFerrari, 488 ile kesinlikle karşılaştırılmasını doğru bulmuyorum çünkü biri 4 çeker diğeri sadece arkadan itişli

    LaFerrari Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 7.0
    0-300 15

    Ferrari 488 GTB Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 8.3
    0-300 24.3

    NSX Teknik Verileri(resmi olmayan kaynaktan alınmıştır)
    0-100 2.9(bazı kaynaklarda 3.0 ya da 3.1 olarak geçiyor)
    0-200 11.3
    0.300 60.1


    hiçbir markanın fan boyu değilim sonuçta ömrüm boyunca hiç alamayacağım araçlar bunlar ama bir markayı överken diğeri yere gömmeyin, sonuçta bu markalar nerdeyse 100 yıllık süperspor kariyeri olan markalar, şimdi bakın kim Ferrari killer?







    Bende bundan bahsediyorum

    Aracın 0-100 ü iyi çünkü elektrik motoru desteği var

    Am 0-300 ü çok ama çok kötü eğer bu veriler doğruysa

    Ve pistte de AMG GT S den daha başarısız mesela ki bildiğim kadarıyla bu HONDA daha pahalı.

    Bana kalırsa çok über bir araç yapamamış honda

    Bu tür araçlarda zaten 0-100 gereksiz en az 0-200 değerine bakılmalı ki fark anlaşılsın, ben 0-100 yaparım 3,5 çıkar başka biri yapar asfalt,lastikler, sürücünün kilosu farklı olur 3.0 çıkar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.