Şimdi Ara

HONDA PERİYODİK BAKIMLARI 20 BİNDEMİ? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Periyodik bakımlarda servis süreside ücretide fix tir, yani senden 100 benden 200 işçilik alamazlar, servisin kalabalık olmaması arabanın çok beklememesi açısından yararlı olur, yoksa ücreti etkilemez, birde bu servisler bayaa büyük oluyor, , tamirhane değilki gidip ustayla samimi olasın, mesela izmirdeki servislerde arabayı alıp alt kata götürüyorlar ve sahibi arabasının yanına gidemiyor

    Hava filitresi çok tıkanmamışsa kendinde temizleyebiliyorsun, basitçe basınçlı hava tutmak veya elektrik süpürgesiyle tozlarını almak mümkün, polen filitresinin ömrü dolunca klima randımansız çalışmaya başlıyor, o zaman gidip değiştiriyorsun, corollada hava filitresini 35 binde poleni 40 binde değiştirmiştim, ama ben hep asfaltta kullanıyorum , tozlu topraklı yollrada işim olmuyor
  • Sen de okumayı bilmiyorsan cevap yazma. Benimki soru cümlesi. Yorum değil.
    Ben diyor muyum ki "şu forumda sadece staj yapmış olmakla her şeyi bildiğini sanan üyeler var"
    Kimin kim olduğunu bilmeden (ki böyle sanal ortamlarda da anlamak zordur) boyundan büyük laflar yazmamak lazım.
    Belki ben bir Honda Yetkili Servis sahibiyim,???

    quote:

    Orjinalden alıntı: eaglesss

    Dostum bilmiyosan yorum yapma,şu forumda sadece araç kullanmakla her seyi bildiğini sanan ne kadar çok üye var şaşıyorum ya cevaplarnıza.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Honda buji üretmeye de mi başladı ki 100bin km olsun değişim periyotu? 100bin km kullanılan bujiden bence hayır gelmez






  • quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Sen de okumayı bilmiyorsan cevap yazma. Benimki soru cümlesi. Yorum değil.
    Ben diyor muyum ki "şu forumda sadece staj yapmış olmakla her şeyi bildiğini sanan üyeler var"
    Kimin kim olduğunu bilmeden (ki böyle sanal ortamlarda da anlamak zordur) boyundan büyük laflar yazmamak lazım.
    Belki ben bir Honda Yetkili Servis sahibiyim,???

    quote:

    Orjinalden alıntı: eaglesss

    Dostum bilmiyosan yorum yapma,şu forumda sadece araç kullanmakla her seyi bildiğini sanan ne kadar çok üye var şaşıyorum ya cevaplarnıza.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Honda buji üretmeye de mi başladı ki 100bin km olsun değişim periyotu? 100bin km kullanılan bujiden bence hayır gelmez






    Bu sefer çuvalladın dostum, daha şimdi baktım gerçektende bujiler için 100 bin km. de değişir yazıyor




  • Niye abi ya? Ben öğrenmek için önce bir soru sordum. Honda buji üretmeye de mi başladı diye sonra buji hakkında kendi fikrimi yazdım. İsterse 250bin km desin. Ben kendi arabamda her 10binde bir söküp kontrol ederim. Aklıma yatmazsa değiştiririm. Km.ye bağlı kalmam. Başkası kaç binde değiştirirse değiştirsin ona da karışmam.
  • Aslında haklısın dostum, 100 binde diyince bende şaşırdım ama motor teknolojileri felaket hızlı gelişiyor, yetişemiyoruz, heralde o platinli arabalar dönemini hatırlarsın, ne eziyetler çekerdik platin ve bujilerden, ama heralde artık yoktur onlar, demin bi yerde daha deyindim, arabayı elinde eskitmeyeceksin, sık sık değiştirmek , yenilikleri yakalamak demek, ben pek çok kez 2007 öncesi civicleri denemiş , bir türlü ısınamamıştım, ama bu yeni olanı emin ol çok farklı, insanı kendisine fena bağlıyor, kardeşim dün havaalnına götürmek zorunda kaldım, (onun arabasıyla) 2005 model galiba laguna düz vites, ... bana traktör gibi geldi, nasıl sıkıcı, ağır , hantal, anlatamma ,, belkide bana öyle geldi, ama bu meret civiclere alıştıktan sonra böyle oluyor insan, bence sende sat arabanı yeni kasa al, hem lastikti, bujiydi vs vs ile uğraşmzsın, hemde az yakarsın




  • Dostum ben rasgele yorum yapmam biliyorsam bir konuyu ona göre yorum yaparım,yetkili servis sahibi mi işte buna gülerim yazdıklarnız çok açık,7senedir ben otomotivle ilgiliyim önce meslek lisesi sonra üniversite ve stajlar,ayrıca ben sadece sizler faydalanın diye bilgi verdim servis hakkında ustalar hakkında fiyat konusunda dediklerimi tam olarak aktaramdım galiba,siz motor yağını dışardan ucuza alırsınız usta koyar yetkili servislerde pahalı bunun gibi durumlar için dedim saat hesabına göre işçilik alıyorlardı bana söylenen oydu kimse serviste saatlerce beklemk istemez ki,staj yaptığım kurum ankaranın en buyuk yetkili servisiydi 250 kişi çalışanı olan bi yer, ben o yorumları ona istinaden yaptım günlük 50-60 tane arabanın geldiği bir servis.
  • bana öyle geliyorki hondanın servis bakım ücretleri diğer markalara göre daha ucuz
  • Ben 6 ayda bir kucaklarına oturmadım diye garantim iptal olmuş
  • Şimdiye kadar aracınızda problem olmamışsa bundan sonra da kolay kolay çıkmaz.Japon teknolojisi sonuçta.

    Yeter ki yağını, filtresini,motor suyunu,balatalarını,fren yağını kontrol edin,zamanında değiştirin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: barisdragon

    Ben 6 ayda bir kucaklarına oturmadım diye garantim iptal olmuş


    şansın yokmuş şimdi 1 yıl veya 10 bin km. ancak bu gün servise uğrayıp 20 bin olayını sordum, haklısın dediler, ama zekice bir manevrayla 1 yıl olayını hatırlattılar, ve haklılarda bir yıl dolduğunda araba 2 bin km. de olsa bile servise gitmesi gerekecek, yılda 10 binden az yapanda yoktur heralde
  • Eskiden 6 ay 10000bin olduğuna göre şimdi 1 yıl 20000 olması lazım değil mi?Sırf bu servis yüzünden bir de servisteki ustanın cahilliği yüzünden(0-30 yağ kullanma, yağ yakar eksiltir.Onu accordda kullanıyoruz demesi) efe plazadan soğudum.6 ayda bir gel magnatec koyalım oh ne güzel hayat!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Powershot S2

    Şimdiye kadar aracınızda problem olmamışsa bundan sonra da kolay kolay çıkmaz.Japon teknolojisi sonuçta.

    Yeter ki yağını, filtresini,motor suyunu,balatalarını,fren yağını kontrol edin,zamanında değiştirin






    +1
  • 10 bin bakımı 170 ytl imiş, sanırım bunun ağırlıklı oranı yağ ve yağflitresi parası, geriye kalan eften püften sıvılar ve işçilik, yapılan ise önce belirttiğim gibi kendimizin rahatlıkla yapabildiğimiz kontroller, öyle lifte kaldırıp vida sıkma olayı falan yokmuş , ancak söyledikleri bir şey hoşuma gitti, oda şu ; tekerleklerin hepsini söküp bütün lastiklerin balanslarını yapıyorler ve bu arada lastik rotasyonunuda gerçekleştiriyorlarmış, polen ve hava filitresi eğer gerekiyorsa değiştiriliyor ve tabi parası ayrıca alınıyormuş, asfaltta kullanılan araba için 10 bin km. de bu filitrelerin değişmesi pek söz konusu değil tabii
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.