|
Honor 200 / 200 Pro Ana Konu (189. sayfa)
-
-
Kargolanmadı daha saat, talep onaylandı sadece. Bugün gözüküyor kargoya verme tarihi olarak ama dün de dünün tarihi vardı. Bugün aradılar gecikme oldu vs. diye bilemiyorum benimki de reddedilecek de yol arıyorlar belki de.
-
benim kargo yazandan 1 gün önce geldi. şu an için keyifli bir kullanımı var, malzeme kalitesi güzel her ne kadar plastik olsa da
-
Kuzenim onaylamış bahanesi de geldi. Bizimkiler de gelmez bundan sonra.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Black_Wolf14Kuzenim onaylamış bahanesi de geldi. Bizimkiler de gelmez bundan sonra.
Tüketici hakem heyetine başvurun hocam sonuçta onaylandı bilgisi var benim iade sürem 18 Kasım'da doluyor ben iade edeceğim bugün
-
Hocam muhtemelen onun icin bu kadar bekletiyorlar. Sistem onaylamis fakat hediye tarihinden once alindigi icin urun cikisi yapilamiyor uzgunum falan filan diye konustu mh. -
Şu anda bende hâlâ onaylandı olarak gözüküyor talep ama benimki de reddedilecektir eninde sonunda.
-
Bu hediye ne zaman başlamış acaba sonuçta fiyat farkını hediye çeki olarak vermişlerdi saati vermiyorsa hediye çeki vermeli 1-2 gün farkla alanın ne suçu varki 19.999 dan saatle alanlar oldu. 1 kasim-11 Kasım arasi tüm hakları verdiler saati yollamiyorlar honor ilk defa tercih etmiştim son olacak sanırım saat 15 e kadar bekleyeceğim olmazsa iade edeceğim çok canım sıkıldı bu konuya
-
Bir stajyer eline yüzüne bulaştırdı işi, onu düzeltmeye çalışıyorlar sanırım.
-
Honor Türkiye yi aradım az önce 0850 399 9777 isteyen arayabilir bu numarası. Benim aldığım bilgi su "honor choice saat kampanyanın hepsiburada tarafından yapıldığı ve fiyat ve promosyon politikaları da dahil Hepsiburada tarafından belirlendiği ve insiyatifin Hepsiburada tarafında olduğu " söylendi. Müşteri memnuniyeti açısından koca honor Türkiye markasının yapabilecegi veya aracı satış mağazası olan Hepsiburada ya uygulanabilecek bir aksiyonu yokmuş. Yazık gerçekten. İade edeceğim. Bir daha asla honor markasına da bulaşmam -
HB genellikle tekel olduğu marka/model satışlarında her zaman böyle ''dingonun ahırı'' zihniyetinde hareket ediyor.Arkadaşım için kendi hesabımdan ön sipariş verdiğim Iphone 16 sürecinde 13 Eylül ön sipariş 20 Eylül teslim diye sattıkları ürünü erteleye erteleye 2 Kasım'da zor bela teslim ettiler.
Önce 4 Ekim sonra 28 Ekim ertelendi dendi sonra ölü taklidi yapıp ne taleplere dönüş ve MH'den robotik bilgi verme dışında bir durum olmadı.Sonra Ticaret Bakanlığı'na şikayet edip Cimer üzerinden de suç duyurusunda bulunup üstüne de Pazarlama Direktörleri ve Müşteri İlişkileri Direktörleri'ne mail de atınca 28 Ekim-1 Kasım arasında ''ölü taklidi yapan'' HB 1 Kasım'da Genel Müdürlük tarafından dönüş yapıp akşamında kargoya verdi ve 2 Kasım'da teslim etti.
İşin özü ; bundan sonra onlardan çöp bile almam,umurlarında olmaz ayrı konu ama parasını ödediğim malı 50 günde teslim edip üstüne bir de böyle rezillikle uğraşamam.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X