Arkadaşlar merhaba, yaklaşık 6 ay önce hb den aldığım monitörün panelle dış cam(dış camı varmış) arasına sinek girdi orada da öldü. Ne yapmalıyım sizce, 6 ay bile olmadan böyle bir şey olması çok üzdü. Garantiye gönder temizlerler falan diyen var ama arkadaş bozuk değil ürün, acaba iade edebilir miyim? Full Hd çözünürlüğü de 32" de biraz az geliyor. Sizce ne yapmalıyım?
Normalde güvendiğin bir bilgisayarcıya götürün veya kendiniz açın çıkartıp temizleyin derdim. Garantisi olduğu için servise gönderin derim.
Bence üstünde durmanız gereken şey sineği nasıl çıkacağı değil oraya nasıl girdiği. Bildiğim kadarıyla panelin dış camla bitişik olması lazım. Acaba Bu başka bir sorunu işaret ediyor olabilir mi diye düşünüyorum. Sineğin boyutunu da yazarsanız daha bilgili birisi daha net bir şey söyliyebilir. Ona göre THH'ne gidip müadili ile değişim hakkında haklarınızı öğrenebilirsiniz.
10 cm den bakarsanız kötü fakat 1 metre gibi bi mesafeden gayet yeterli hocam. Film izlerken muazzam ayrıca ips panel olması işi baya kurtarıyor.
EshnudE
kullanıcısına yanıt
Ben de paneli bitişik sanıyordum, küçük bir sinek ama çok küçükte değil. Aslında monitörden memnunum fakat ya değişince ya da tamir edilince aynısı olursa diye düşünmeden edemiyorum. Bir de bozuk olmayan malı tamir ettirmekte içime sinmiyor. iade ettirmeye çalışacağım. Zamanında hoparlör alıp 2-3 ay sonra hb ye iade etmişliğim var kusurlu olduğu için. Bakalım şansımı deneyeceğim.
kddrhK
kullanıcısına yanıt
Film izlicekdem 49 inç aşağısı kurtarmaz :D
Aynısı yada eş değeri ile değiştirme seçeneğini araştırın bence. Muadili ile değiştirmede zaten ellerine aynı ürün varsa aynısını gönderirdler. Aynısı yoksa aynı yada üst seriden daha yeni bir ürün gönderirler. Gelen ürün daha yeni yada daha çok özelliği olsa bile sizinkine kıyasla daha kötü olabilir. Mesela kronik sorunlu bir ürün. Ozaman da kutusunu açmadan satarak beğendiğiniz bir şey alabilirsiniz. Göndercekleri ürünü beğenmezseniz ithalatçıdan daha faklı bir ürün isteme (konuştuğunuz kişiye bağlı) şansınız olabilir ve hala para iadesi talep etme hakkınızın da olması lazım. 6 ay içinde ürünün defolu çıkması durumunda bu tarz haklarınız var diye biliyorum ama emin değilim. THH'den bu konuda daha detaylı bir bilgi alabilirsiniz. Para iadesi alıp tekrar monitör alırsanız (özellikle kampanyada aldıysanız, hediye çeki kullandıysanız, ...) zarar edebilirsiniz diye demiştim. Bu monitörü aldığınız fiyata yakın yada daha ucuza beğendiğiniz bir şey varsa hiç uğraşmıyıp para iadesi de istiyebilirsiniz.
EshnudE
kullanıcısına yanıt
Para iadesi deneyeceğim sanırım, değiştirseler de olur ama saçma bir sebepten tamir görmesi saçma olur benim açımdan. İlk fırsatta göndereceğim.
6 ay geçmiş bir ürün için değişim yapma olasıkları oldukça zor. Firmanın inisiyatifine göre bu durum mutlaka değişecektir ama günümüzde böyle firmalar oldukça azaldı. Size önerim, servise göndermeniz olacak. Biraz can sıkıcı bir durum yeni ürünün servise gitmesi fakat yasal olarakta bildiğim kadarıyla 6 ay süreniz var arızalı üründe birebir değişim için. Bunu bir araştırın eğer bu süreniz dolmadıysa ürünün yenisi ile değişimini talep edin.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme