Şimdi Ara

Hp G62-B16ST açılmıyor.(Ürünüm yenisi ile değiştirildi 3.2.2011)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
3.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu ayın 10'unda ürünü TTnet aracılığıyla aldım. Daha dokuz gün geçmedi ki kardeşimin elindeyken ekranın yavaşça kararmasına müteakip sistem tamamen kapanmış. Kapandığı zamanda power tuşu ve sarj girişindeki ışıklar aynı anda yanıp sönüyordu. Power tuşuna defalarca basmama, sarj kablosunu çıkarmam rağmen bu ışıklar yanıp sönmeye devam etti ve bilgisayar açılmadı. Sonra bataryayı çıkardım ışıklar söndü ama bilgisayar yine açılmıyor. Power tuşuna basınca hiçbir tepki vermiyor. Ama sarj kablosunu bilgisayara takınca sarj giriş yerindeki ışık yanıyor ve ethernet girişi tarafından anakart üzerinde yanan bir ışık görünüyor.

    Sizce bilgisayarımın sorunu ne olabilir? Daha 9 gün oldu. Yarın TTnet'i arayıp durumu bildiricem. Mırın kırın ederlerse direkt HP ile muhattap olurum ve haklarım nelerdir? Birebir değişim isteyebilir miyim? Haklarıma internetten baktım ama sayfalarca döküman çıkıyor içinden bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 3 Şubat 2011; 14:11:53 >







  • Kötü olmuş.Bire bir değişim olmaz ama servise alırlar,eğer tamirlik durum yoksa iade vb. işlemler uygulanır.TTNET Müşteri hizmetlerini arayıp tam bilgi al,HP'ye yönlendireceklerdir,yapılacak işlemleri müşteri hizmetleri tek tek anlatır sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orkunby

    Kötü olmuş.Bire bir değişim olmaz ama servise alırlar,eğer tamirlik durum yoksa iade vb. işlemler uygulanır.TTNET Müşteri hizmetlerini arayıp tam bilgi al,HP'ye yönlendireceklerdir,yapılacak işlemleri müşteri hizmetleri tek tek anlatır sanırım.
    TTnet'i aradım her zamanki gibi red cevabı aldım. HP'yi aradım, ürününüzün birebir değişimi yapılmak zorunda, aldığınız yere bunu bildirin dediler. Tekrar TTnet'e işimiz düştü. Bakalım nasıl sonuçlanacak. Bu arada ürün donanımsal arızalıymı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    TTnet'i aradım her zamanki gibi red cevabı aldım. HP'yi aradım, ürününüzün birebir değişimi yapılmak zorunda, aldığınız yere bunu bildirin dediler. Tekrar TTnet'e işimiz düştü. Bakalım nasıl sonuçlanacak. Bu arada ürün donanımsal arızalıymı.

    Alıntıları Göster
    Tehdit et yasal haktan bahset.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtiMX4 -- 20 Ocak 2011; 13:05:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Tehdit et yasal haktan bahset.

    Alıntıları Göster
    Tüketici hakem heyetine gittim. TTnet'in imzalattığı sözleşmeyi icelediler ve oradaki yazan bir madde nedeniyle hiçbirşey yapamayacağımı belirttiler. O madde herhangi bir arıza durumunda TTnet bu durumdan sorumlu değildir şeklinde. TTnet'e olan nefretim bir kat daha arttı.

    Ama HP Türkiye distribitörü Mersa Elektronik duruma el koydu ve ürünü kendisine göndermemi, eğer donanımsal bir arıza varsa ürünün yenisini en geç 15 gün içerisinde göndereceklerini belirttiler. Ürünü yarın UPS kargo ile Mersa Elektronik'e göndereceğim. Gelişmeleri yazarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Tüketici hakem heyetine gittim. TTnet'in imzalattığı sözleşmeyi icelediler ve oradaki yazan bir madde nedeniyle hiçbirşey yapamayacağımı belirttiler. O madde herhangi bir arıza durumunda TTnet bu durumdan sorumlu değildir şeklinde. TTnet'e olan nefretim bir kat daha arttı.

    Ama HP Türkiye distribitörü Mersa Elektronik duruma el koydu ve ürünü kendisine göndermemi, eğer donanımsal bir arıza varsa ürünün yenisini en geç 15 gün içerisinde göndereceklerini belirttiler. Ürünü yarın UPS kargo ile Mersa Elektronik'e göndereceğim. Gelişmeleri yazarım.

    Alıntıları Göster
    Ne biçim ülke olmuşuz ya.Adamlar ürünü satmak için kendilerini yırtıyor sonra git oraya buraya biz ilgilenmiyoruz diyorlar.Millet ürünü sattıktan sonra 2dk önceki gibi dürüst olmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Ne biçim ülke olmuşuz ya.Adamlar ürünü satmak için kendilerini yırtıyor sonra git oraya buraya biz ilgilenmiyoruz diyorlar.Millet ürünü sattıktan sonra 2dk önceki gibi dürüst olmuyor.

    Alıntıları Göster
    Hiç vakit kaybetmeden kutunun ya da garanti belgesinin üzerinde yazan dağıtım yapan distribütör firma ile iletişime geçin. Aynı sorunu ben de yaşadım.. 14 Aralık'ta bilgisayarı almıştım.. Lakin 6 gün kullanabildim.. 2 defa distribütör firmaya gönderdim.. 2. gönderişimde birebir değişim yaptılar.. 2 gün önce yeni bilgisayarıma kavuştum..

    TTNET hiçbir şekilde yardımcı olmuyor, olamaz da zaten.. Birebir değişim yapamıyorlar.. HP Türkiye ve distribütör firma ile görüşmelerimin sonucunda öğrendim bunu.. Birebir değişim yapacak olan distribütör firma.. İlk 30 gün içerisinde eğer donanımsal bir sorun varsa birebir değişim yapıyorlar.. 30 günü geçtiğinde ise teknik servise alıyorlar cihazı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLiM_BoY -- 21 Ocak 2011; 23:50:16 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Hiç vakit kaybetmeden kutunun ya da garanti belgesinin üzerinde yazan dağıtım yapan distribütör firma ile iletişime geçin. Aynı sorunu ben de yaşadım.. 14 Aralık'ta bilgisayarı almıştım.. Lakin 6 gün kullanabildim.. 2 defa distribütör firmaya gönderdim.. 2. gönderişimde birebir değişim yaptılar.. 2 gün önce yeni bilgisayarıma kavuştum..

    TTNET hiçbir şekilde yardımcı olmuyor, olamaz da zaten.. Birebir değişim yapamıyorlar.. HP Türkiye ve distribütör firma ile görüşmelerimin sonucunda öğrendim bunu.. Birebir değişim yapacak olan distribütör firma.. İlk 30 gün içerisinde eğer donanımsal bir sorun varsa birebir değişim yapıyorlar.. 30 günü geçtiğinde ise teknik servise alıyorlar cihazı..


    Ürün şu anda yolda, distribütör firmaya gidiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Hiç vakit kaybetmeden kutunun ya da garanti belgesinin üzerinde yazan dağıtım yapan distribütör firma ile iletişime geçin. Aynı sorunu ben de yaşadım.. 14 Aralık'ta bilgisayarı almıştım.. Lakin 6 gün kullanabildim.. 2 defa distribütör firmaya gönderdim.. 2. gönderişimde birebir değişim yaptılar.. 2 gün önce yeni bilgisayarıma kavuştum..

    TTNET hiçbir şekilde yardımcı olmuyor, olamaz da zaten.. Birebir değişim yapamıyorlar.. HP Türkiye ve distribütör firma ile görüşmelerimin sonucunda öğrendim bunu.. Birebir değişim yapacak olan distribütör firma.. İlk 30 gün içerisinde eğer donanımsal bir sorun varsa birebir değişim yapıyorlar.. 30 günü geçtiğinde ise teknik servise alıyorlar cihazı..


    Ürün şu anda yolda, distribütör firmaya gidiyor.


    Muhtemelen yarın ellerine ulaşır.. Muharrem bey var orada, teknik serviste.. Arayıp durumu anlatın, cihazı test edeceklerdir.. Sorunu gördükleri an birebir değişim yaparlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Hiç vakit kaybetmeden kutunun ya da garanti belgesinin üzerinde yazan dağıtım yapan distribütör firma ile iletişime geçin. Aynı sorunu ben de yaşadım.. 14 Aralık'ta bilgisayarı almıştım.. Lakin 6 gün kullanabildim.. 2 defa distribütör firmaya gönderdim.. 2. gönderişimde birebir değişim yaptılar.. 2 gün önce yeni bilgisayarıma kavuştum..

    TTNET hiçbir şekilde yardımcı olmuyor, olamaz da zaten.. Birebir değişim yapamıyorlar.. HP Türkiye ve distribütör firma ile görüşmelerimin sonucunda öğrendim bunu.. Birebir değişim yapacak olan distribütör firma.. İlk 30 gün içerisinde eğer donanımsal bir sorun varsa birebir değişim yapıyorlar.. 30 günü geçtiğinde ise teknik servise alıyorlar cihazı..


    Ürün şu anda yolda, distribütör firmaya gidiyor.


    Muhtemelen yarın ellerine ulaşır.. Muharrem bey var orada, teknik serviste.. Arayıp durumu anlatın, cihazı test edeceklerdir.. Sorunu gördükleri an birebir değişim yaparlar..

    Alıntıları Göster
    peki yeni gönderecekleri cihazda sorun olmaz mı?eğer birçok kişide böyle sorun olmuşsa seri üretimde bir hata olmuştur demekki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY


    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Hiç vakit kaybetmeden kutunun ya da garanti belgesinin üzerinde yazan dağıtım yapan distribütör firma ile iletişime geçin. Aynı sorunu ben de yaşadım.. 14 Aralık'ta bilgisayarı almıştım.. Lakin 6 gün kullanabildim.. 2 defa distribütör firmaya gönderdim.. 2. gönderişimde birebir değişim yaptılar.. 2 gün önce yeni bilgisayarıma kavuştum..

    TTNET hiçbir şekilde yardımcı olmuyor, olamaz da zaten.. Birebir değişim yapamıyorlar.. HP Türkiye ve distribütör firma ile görüşmelerimin sonucunda öğrendim bunu.. Birebir değişim yapacak olan distribütör firma.. İlk 30 gün içerisinde eğer donanımsal bir sorun varsa birebir değişim yapıyorlar.. 30 günü geçtiğinde ise teknik servise alıyorlar cihazı..


    Ürün şu anda yolda, distribütör firmaya gidiyor.


    Muhtemelen yarın ellerine ulaşır.. Muharrem bey var orada, teknik serviste.. Arayıp durumu anlatın, cihazı test edeceklerdir.. Sorunu gördükleri an birebir değişim yaparlar..


    Zaten Muharrem Bey sağolsun birebir ilgilendi. İki gündür konuşuyoruz kendisiyle. Ürünün üzerine ismimi yazın direkt bana gelsin dedi. Hatta aldığım şubeyi şikayet etmem için bir mail adresi verdi. Çünkü garanti kağıdına ısrarıma rağmen şube kaşe vurmadı. Muharrem Bey'de tamam öyle gönderin o zaman dedi.

    Hatta bu ürünü sizin yorumlarınıza bakarak almıştım.

    AtiMX4

    Evet, bende G62 serisinde kronik bir problem olduğunu düşünüyorum. DV6 serisindede ekran problemi vardı. Alan her 10 kişiden 9 unda aynı problem çıkıyordu. Bu seridede kapanıp bir daha açılmama sorunu var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY


    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Hiç vakit kaybetmeden kutunun ya da garanti belgesinin üzerinde yazan dağıtım yapan distribütör firma ile iletişime geçin. Aynı sorunu ben de yaşadım.. 14 Aralık'ta bilgisayarı almıştım.. Lakin 6 gün kullanabildim.. 2 defa distribütör firmaya gönderdim.. 2. gönderişimde birebir değişim yaptılar.. 2 gün önce yeni bilgisayarıma kavuştum..

    TTNET hiçbir şekilde yardımcı olmuyor, olamaz da zaten.. Birebir değişim yapamıyorlar.. HP Türkiye ve distribütör firma ile görüşmelerimin sonucunda öğrendim bunu.. Birebir değişim yapacak olan distribütör firma.. İlk 30 gün içerisinde eğer donanımsal bir sorun varsa birebir değişim yapıyorlar.. 30 günü geçtiğinde ise teknik servise alıyorlar cihazı..


    Ürün şu anda yolda, distribütör firmaya gidiyor.


    Muhtemelen yarın ellerine ulaşır.. Muharrem bey var orada, teknik serviste.. Arayıp durumu anlatın, cihazı test edeceklerdir.. Sorunu gördükleri an birebir değişim yaparlar..


    Zaten Muharrem Bey sağolsun birebir ilgilendi. İki gündür konuşuyoruz kendisiyle. Ürünün üzerine ismimi yazın direkt bana gelsin dedi. Hatta aldığım şubeyi şikayet etmem için bir mail adresi verdi. Çünkü garanti kağıdına ısrarıma rağmen şube kaşe vurmadı. Muharrem Bey'de tamam öyle gönderin o zaman dedi.

    Hatta bu ürünü sizin yorumlarınıza bakarak almıştım.

    AtiMX4

    Evet, bende G62 serisinde kronik bir problem olduğunu düşünüyorum. DV6 serisindede ekran problemi vardı. Alan her 10 kişiden 9 unda aynı problem çıkıyordu. Bu seridede kapanıp bir daha açılmama sorunu var.

    Alıntıları Göster
    Son durum nedir acaba merak ettim.. Değişim yaptılar mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Son durum nedir acaba merak ettim.. Değişim yaptılar mı ?


    Cuma günü UPS kargo ile gönderdim. Pazartesi teslim edildi. Hala arayan soran yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Son durum nedir acaba merak ettim.. Değişim yaptılar mı ?


    Cuma günü UPS kargo ile gönderdim. Pazartesi teslim edildi. Hala arayan soran yok.


    Bence siz bi arayın..http://garanti.mersasistem.com.tr adresinden de takip yapabilirsiniz eğer cihaz sisteme işlenmişse..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY


    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Son durum nedir acaba merak ettim.. Değişim yaptılar mı ?


    Cuma günü UPS kargo ile gönderdim. Pazartesi teslim edildi. Hala arayan soran yok.


    Bence siz bi arayın..http://garanti.mersasistem.com.tr adresinden de takip yapabilirsiniz eğer cihaz sisteme işlenmişse..


    Arızalı ürün takibinde böyle bir ürün yoktur diyor. Garanti sorgulamada ise yine böyle bir ürün yoktur diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY


    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Son durum nedir acaba merak ettim.. Değişim yaptılar mı ?


    Cuma günü UPS kargo ile gönderdim. Pazartesi teslim edildi. Hala arayan soran yok.


    Bence siz bi arayın..http://garanti.mersasistem.com.tr adresinden de takip yapabilirsiniz eğer cihaz sisteme işlenmişse..


    Arızalı ürün takibinde böyle bir ürün yoktur diyor. Garanti sorgulamada ise yine böyle bir ürün yoktur diyor.

    Alıntıları Göster
    Garanti sorgulamasında benim cihaz da gözükmüyor, pek önemli değil.. Bence telefonla arayın.. Teknik servis bazen yoğun olduğu için ulaşılamıyor.. 0 216 645 82 82 'yi ararsanız geri dönüş yaparlar teknik servisten..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Garanti sorgulamasında benim cihaz da gözükmüyor, pek önemli değil.. Bence telefonla arayın.. Teknik servis bazen yoğun olduğu için ulaşılamıyor.. 0 216 645 82 82 'yi ararsanız geri dönüş yaparlar teknik servisten..


    Sizin cihazınız kaç günde değiştirildi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Garanti sorgulamasında benim cihaz da gözükmüyor, pek önemli değil.. Bence telefonla arayın.. Teknik servis bazen yoğun olduğu için ulaşılamıyor.. 0 216 645 82 82 'yi ararsanız geri dönüş yaparlar teknik servisten..


    Sizin cihazınız kaç günde değiştirildi?


    Pazartesi kargo ulaştı Mersa'ya.. Yanlış hatırlamıyorsam diğer hafta salı günü bana ulaşmıştı.. 6 iş günü yani..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLiM_BoY

    Garanti sorgulamasında benim cihaz da gözükmüyor, pek önemli değil.. Bence telefonla arayın.. Teknik servis bazen yoğun olduğu için ulaşılamıyor.. 0 216 645 82 82 'yi ararsanız geri dönüş yaparlar teknik servisten..


    Sizin cihazınız kaç günde değiştirildi?


    Pazartesi kargo ulaştı Mersa'ya.. Yanlış hatırlamıyorsam diğer hafta salı günü bana ulaşmıştı.. 6 iş günü yani..

    Alıntıları Göster
    Ürünüm az önce UPS kargo tarafından bana teslim edildi. 24 Ocak'ta Mersa ürünümü teslim aldı, 1 Şubatta ürünü yenisi ile değiştirerek kargoya vermişler.

    G62-B16st gönderdim, G62-B01et geldi. Özellikler birebir aynı ama parçaların markaları farklı. Öncekinin harddiski WesternDigital'di, şimdiki Seagate. Öncekinin ramleri Kingston ve A-Data idi. Şimdiki Samsung ve Elipta. İyi ya değiştirilmesi iyi oldu yine aynı model gelse içime sinmeyecekti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Ürünüm az önce UPS kargo tarafından bana teslim edildi. 24 Ocak'ta Mersa ürünümü teslim aldı, 1 Şubatta ürünü yenisi ile değiştirerek kargoya vermişler.

    G62-B16st gönderdim, G62-B01et geldi. Özellikler birebir aynı ama parçaların markaları farklı. Öncekinin harddiski WesternDigital'di, şimdiki Seagate. Öncekinin ramleri Kingston ve A-Data idi. Şimdiki Samsung ve Elipta. İyi ya değiştirilmesi iyi oldu yine aynı model gelse içime sinmeyecekti.



    Hayırlı olsun. Benim cihazı da G62-B01ET ile değiştirmişler. Siz yazınca merak ettim baktım :) Farkında değildim..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.