Şimdi Ara

HP Omen 15 - 2020 Modelleri - Ryzen 7 4800H, i7-10750H, i5-10300H (101. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.063
Cevap
31
Favori
90.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Laptopu oğluma almıştım.. fakat mikrofonunda ses çok az diyor.. bu yüzden zoom kullanamıyor.. siteden gerekli driverları
    vs indirdik.. Windows'u güncelledi.. ama yine aynı.. bu problemle karşılaşan var mı..? bir kontrol edebilir misiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ganeja kullanıcısına yanıt

    https://webcammictest.com/check-mic.html


    şu sitede mikrofondan ses kaydedip dinleyerek sesin ne durumda olduğunu kontrol edebilirsiniz.

    ayrıca zoom ses ayarlarından gürültü engellemeyi otomatik veya düşüğe almak da işe yarayabilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: viserion7

    https://webcammictest.com/check-mic.html


    şu sitede mikrofondan ses kaydedip dinleyerek sesin ne durumda olduğunu kontrol edebilirsiniz.

    ayrıca zoom ses ayarlarından gürültü engellemeyi otomatik veya düşüğe almak da işe yarayabilir.

    tesekkür hocam hepsini yaptık.. bunun içinde servse versekmi..? bilemiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yamoima Y kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Sevindim değiştirmiş olmalarına. Tecrübenizi paylaştığınız için teşekkürler.

  • Tabii 'az' kelimesi biraz öznel kalıyor, bana da düşük gelmişti ama anlaşılamayacak derecede düşük olduğunu tahmin ediyorum sizinkinin.


    Diğer hocam klavye sorunuyla alakalı verdikten 12 gün sonra geri alabilmiş, bu süre sorun değilse ve para veresiniz yoksa deneyebilirsiniz. Ayrı mikrofon kullandığım için ben uğraşmazdım şahsen laptopsuz kalmakla, en ucuzundan mikrofonu olan bir kulakiçi kulaklığa yönelirdim. Zaten laptopların mikrofonları da vasatın altında şeyler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOSMERCAN

    Tabii 'az' kelimesi biraz öznel kalıyor, bana da düşük gelmişti ama anlaşılamayacak derecede düşük olduğunu tahmin ediyorum sizinkinin.


    Diğer hocam klavye sorunuyla alakalı verdikten 12 gün sonra geri alabilmiş, bu süre sorun değilse ve para veresiniz yoksa deneyebilirsiniz. Ayrı mikrofon kullandığım için ben uğraşmazdım şahsen laptopsuz kalmakla, en ucuzundan mikrofonu olan bir kulakiçi kulaklığa yönelirdim. Zaten laptopların mikrofonları da vasatın altında şeyler.

    onlardada sorun yaşanıyor...anlayamadım..oğlum bu sene bilgisayar bölümünü kazandı..bir an önce halletmek gerekiyor...hp destek ile görüştük..driverleri güncelleyin dediler..zaten güncelledik...en son format atın dediler...bizde servise verelim bari diye düşünüyoruz..bir an önce..

    tesekkürler





  • ganeja kullanıcısına yanıt

    Anladım. Hocam bölümü başladı mı bilmiyorum ama yakın zamandaysa o işe kalkışmak yerine dediğim gibi en kalitesiz mikrofon bile işinizi çözer, kesinlikle kaliteli bir mikrofonu vs yok.

  • Arkadaşlar merhaba, 1 senedir I5 işlemcili modelin kullanıcısıyım. Son 1,5 2 aydır sol fanda ciddi derecede fark edilir şekilde ses yükselmesi başladı, ayrıca boştayken cpu sıcaklığı 60 derecelerde dolaşıyor ve 5-7 dakikada bir aniden cpu sıcaklığı 85 90 dereceye fırlıyor 3-4 dakika sonra tekrar 60 bandına düşüyor. Sürekli bu yaşanıyor. (Normalde cpu sıcaklığı 45 dereceydi ancak onda da artış oldu ve 60-65 derece civarına yükseldi en düşük cpu sıcaklığı boşta) İki defa aynı sorunlarla ilgili hp servis merkezine de başvurdum ancak boşta iken 90 dereceye çıkmasını "normal" gördüklerini sorun olmadığını söylediler. Neden önceden böyle bir şey yok dediğimde de bilmediklerini söylüyorlar. Benzer sorunu yaşayan arkadaşlar var mı? Ne yapabilirim?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOSMERCAN

    Anladım. Hocam bölümü başladı mı bilmiyorum ama yakın zamandaysa o işe kalkışmak yerine dediğim gibi en kalitesiz mikrofon bile işinizi çözer, kesinlikle kaliteli bir mikrofonu vs yok.

    ses hiç gitmiyor.. sıfır.. az kaliteli mikrofon bile biraz ses karşıya gitse yete rk hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • rykurus R kullanıcısına yanıt

    Çok saçmaymış bunu normal olarak değerlendirmeleri. Bu anlık fırlamalarda arkada bir şey çalışmadığına emin misiniz? O esnada Görev Yöneticisi'ni açıp işlemci kullanımına göre sıralayıp en çok ne kullanıyor bir bakın derim. Ne tetikliyor en azından anlamış oluruz.

  • KOSMERCAN kullanıcısına yanıt

    Evet kesinlikle saçma hocam. Görev yöneticisinde bakmıştım, herhangi bir şey yoktu gayet normal cpu kullanımları vs. Zaten 2. defa servisten aldığımda sıfır kurulum yapılmıştı. 3. Defa verdim, bu sefer log kayıtlarını incelemesi için hp'ye yollayacaklarını söylediler.

  • OMEN Dizüstü Bilgisayar - 15-ek0005nt modeline sahibim. Anladığım kadarıyla bilgisayarda displayport girişi yok. Mini ve thunderbolt mevcut. Bu işlem için önereceğiniz bir şey var mı? Monitör için displayport kullanmak istiyorum. Teşekkürler.

  • Akcura kullanıcısına yanıt

    Bir ucu mini diğeri normal DP Li kablolar mevcut dostum


    Paugge DP 1.2 VESA Sertifikalı Thunderbolt2 Destekli Mini Displayport Kablo - 2m (ENTMDP1220) https://www.amazon.com.tr/dp/B07PLYL1BK/ref=cm_sw_r_cp_api_glt_i_MJBYEMPAHWXB9CJB4ET3


    bu üründen kullanıyorum memnunum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar i5-rtx 2060 model laptopumu satıyorum. İlgilenen varsa öm ile ulaşabilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bizim laptopları usb den şarj edebiliyor muyuz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yamoima

    Merhaba arkadaşlar, foruma yeni katıldım. Bende de HP Omen 15-EK0001NT modeli mevcut (kısacası i5 + rtx 2060). Laptop’u 2020 Eylül tarihinde almıştım. Aldıktan yaklaşık 5-6 ay süre sonra X tuşunda bazen çalışıp bazen çalışmama sorunu meydana geldi. İlerleyen süreçte Z ve C tuşlarında da yer yer takılmalar yaşamaya başladım. Bundan ötürü ürünü garantiye yolladım. Benim gibi aynı sorunu yaşamış olup garanti kapsamıyla işlem yaptıran başka arkadaş var mıdır ? İnternette okuduğum bir kaç yorumdan sonra içimde bir huzursuzluk oluştu açıkçası. İstanbul HP Teknik Servisi’nin işini gerektiği gibi yapmadığı ve müşterilerine ek masraf çıkardığına dair bir çok yorum bulunmakta. Belirttiğim gibi bu süreci daha önceden yaşamış birisi varsa ve yorum yapabilirse çok sevinirim.

    Edit: 6 Ağustos tarihinde HP servisine bıraktığım laptop’u 18 Ağustos tarihinde teslim aldım. Ürünün klavyeyi de kapsayan alt kısmı komple değiştirilmiş. Herhangi bir ek ücret vs ödemedim. Fiziksel hasar ile de karşılaşmadım.
    Merhaba benim de "D" tuşunda sıkıntı var (i7 + 2070 maxQ). Son birkaç haftadır bilgisayarı her açtığımda çalışmıyor. Uzun süre basılı tutuyorum ve biraz baskı uyguluyorum. Ondan sonra çalışmaya başlıyor.

    Benim de klavye değişimi olur herhalde. O günden bugüne başka bir problem oldu mu?

    Düzenleme: Garantiye gönderdim. Klavye değişti, sorun yok şimdilik. Fanda da tıkırtı gibi ses oluyordu çok az, onu da söyledim, fanları da değiştirdiler. Batarya kapasitesi de %78’e düşmüştü, onu da değiştirttim. Memnun kaldım teknik servis hizmetinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _magnetar_ -- 18 Ekim 2022; 11:26:22 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • _magnetar_ kullanıcısına yanıt

    Merhaba, bahsettiğin sorunun aynısı benim klavyemde X,Z ve C tuşları için geçerliydi. Bazen çalışıyor bazen çalışmıyordu. Ürünü garantiye verdikten sonra klavye değişimi ile sorun çözüldü. Sizin sorununuzun da çözüleceğini düşünüyorum. Klavye değişiminden sonra herhangi bir sorun ile karşılaşmadım. Sormak istediğiniz başka bir şey varsa çekinmeden sorabilirsiniz.

  • benim i7 2060lı bilgisayarda da aynısı olmuştu d ile başlayıp c ve x tuşuna yayılmıştı bir süre sonra basılı tutmak da işe yaramamaya başlıyor hocam. değiştikten sonra sıkıntısız kulullanıyorum 7 aydır. anladığım kadarıyla bu kronik bir arıza bende de aynısı olmuştu garantide klavye değişmişti ücretsiz. benden sonra bir kaç kiş daha aynı arızadan dolayı garantiye yolladığını yazmıştı.

  • Ürünü servise yollarken ne yapmak, nasıl bir süreç izlemek gerekiyor heatsink üzerindeki vidalardan biri çıkmıyor temizleyemedim bu sebeple göndermeyi düşünüyorum ben de ayrıca yaklaşık ne kadar süre tuttu ürünün geri gönderilmesi?

  • pil ömrünü uzatmak için nasıl bir ayar yapmalıyım. güncel biosu hp support assistanttan yükledim

  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.