< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
HP Omen 15 - 2020 Modelleri - Ryzen 7 4800H, i7-10750H, i5-10300H (103. sayfa)
-
-
Mavi ekran sorunları devam eden var mı? Son 2 haftada birkaç kez yaşadım. Undervolt ile alakalı diye düşünüyordum da değil galiba, kaldı ki 1 yıldır ellemedim ayarlarını.
-
İ5 Li model mevcut ben de mavi ekran sorunu yaşamadım , uv kullanmıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kullandığınız undervolt değerlerini biraz düşürüp deneyebilirsiniz. örneğin şu an -100mv ise -90a çekmek gibi.
-
birkaç gündür bi fps drop sorunu var sistemde işlemci kullanımım çok düşük, her çekirdegi gözlemleyince gördügüm kadarıyla işlemcim oyunlarda direkt tek çekirdek olarak çalışıyor aynı oyunların test videolarına baktıgımda orda her çekirdegini kullanıyorlar belli düzeyde ama bende birisi atıyorum %80 oluyor geriye kalanlar %0-5 aralıgındalar. sıcaklık degerlerim gayet normal işlemci 75-85 aralıgında ekran kartı 60-65 aralıgında herhangi bir thermal thorrling vs durumu yok işlemci saat hızları da 4ghz de yani kullanım degeri haicinde garip furan bir şey yok aslında ama durum bu var mı bir çözüm tavisyeniz?(ek olarak cinebench ile mutlicore testi başlattıgımda orada sorunsuz tüm çekirdeklere yük biniyor ama windowsta ve oyunlarda yük hep tek çekirdekte kalıyor durumu kısaca böyle özetleyebilirim)
-
Garanti uzatan var mi aramizda? Aldigimiz zamanlarda (2 yil once) boyle bir muhabbet vardi ama suan bulamiyorum nedense, kaldirdilar mi acaba.
-
Omen Gaming Hub uygulaması açılmıyor, uygulamaya tıkladığımda hiç tepki vermiyor neden olabilir? Yönetici olarak çalıştırmayı denedim, uygulamayı sildim geri yükledim her şeyi denedim düzelmedi. HP'nin sitesinden sürücüleri kontrol edeyim dedim sitede bozulmuş "Error 404: Kullanılabilecek içerik yok." hatası alıyorum. Ne yapabilirim? Yardımcı olabilecek var mı?
-
Microsoft Store’dan indirebilirsiniz, orada mevcut.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam ilk onu yaptım,, kaç defa sildim geri yükledim fayda etmedi maalesef. Uygulamaya tıklıyorum bilgisayar hiç tepki vermiyor.
-
Bilmiyorum hocam maalesef :( aklıma başka bir şey gelmiyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam her yolu denedim en son bilgisayarı formatladım düzeldi sorun, yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim hocam.
-
Rica ederim :) sorunun çözüldüğüne sevindim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar omen 16 için konu göremedim. Kullanan veya bilgisi olanlardan filir alabilirmiyim? Ryzen 5800h ve rx6600m ikilisi mevcut sistemde 32gb ram 1 tb ssd ile birlikte almayı düşünüyorum siz ne dersiniz?
Rx6600m pişman edermi rtx3060 olan modele göre biraz daha ucuz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam RX6600M sizi üzmez ama bütçenizi sarsmayacaksa RTX almanızı öneririm, AMD baya yol katetti fakat Nvidia’ya ulaşması için daha çok yolu var.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sisteminizde Omen Gaming Hub kurulu ise C:\hp\footprints klasörünü ve görev yöneticisinden OmenCap.exe işlemini kontrol edin. 1 ay önce yayınlanan Omen Gaming Hub güncellemesi yüzünden OmenCap.exe sürekli olarak %15 CPU kullanıyor ve footprints klasörü içerisine log dosyaları oluşturuyor. Kendi sistemimimde bu klasör içinde 2.7 milyon civarında log kaydı olduğunu fark ettim. Bu durum hem performans düşüşüne hem de ssd ömrünün azalmasına neden oluyor. Geçici çözüm olarak HP çalışanı tarafından belirtilen linkte sürücü güncellemesi sunulmuş:
https://www.reddit.com/r/HPOmen/comments/xkv3dq/comment/ipg2uj4/
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi viserion7 -- 26 Eylül 2022; 20:4:15 >
-
Windows söz konusu güncellemeyi bana vermiş. "HP Inc. - SoftwareComponent - 1.0.802.0"
Güncelleme geçmişi- Sürücü Güncelleştirmeleri sekmesinden kontrol edilebilir. Blgilendirme için teşekkürler.
-
Arkadaşlar garanti uzatma için fiyat alan oldu mu? 1 yıl uzatma için 1067 lira teklif ettiler yüksek geldi bana. Garanti bittikten sonra alınırsa da 1800 küsür. Tavsiye eder misiniz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kullanmakta olduğum HP Omen 15 2020 laptopu 2 defa BDH Maltepe garanti servisine bıraktım. İlk serviste klavye değişimi yapıldı, sorun yaşamadım. 2. defa verdiğimde ise batarya bozulduğu için bıraktım. Aynı şekilde yine bir sorun yaşamadan ürünü teslim aldım. 2 defa deneyimlemiş biri olarak, hizmetten memnun kaldığımı söyleyebilirim. Bu nedenle bilgisayarınızın arızalanması durumuna karşı önlem almak istiyorsanız garanti uzatmanız mantıklı olur diye düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet ben de klavye, fan, batarya, touchpad değişimi yaptırdım. Memnun kaldım. Fiyata değer mi bilemedim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X