KİMİNLE KONUŞSAM AYNI ŞEYİ SÖYLÜYOR HP SERVİSİ KÖTÜ HP SERVİSİ KÖTÜ SORUN YAŞIYORUM DİYORLAR BU KONU HAKKINDA YAŞANAN SIKINTILAR NEDİR? BEN CİHAZ ALMAK İSTİYORUM HP TOUCHSCREEN IQ AMA KORKMAYA BAŞLADIM HEM PAHALI BİR ÜRÜN HEMDE SADA SONRADAN SORUN YAŞARSAM COK SIKILIRIM.BİDE BEN İSTANBUL BİLİŞİMDEN BULDUM BU ÜRÜNÜ ORADAN ALMANIN Bİ DEZAVANTAŞI VARMI ADAMLAR GARANTİLERİNİ VERİYOR ÖLÜ PİKSEL GARANTİSİ VERİYOR VE HERHANGİ BİR SORUNDA ÜÇ GÜN İÇERİSİNDE CEVAP VERİYORLAR.ARKADAŞLARIM ALDI HP MODELLİ HERHANGİ Bİ SORUN YOK DİYORLAR MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNİ ARIYORUM HEMEN SORUNUMA CEVAP VERİYORLAR DİYOR.BU KONU HAKKINDA NELER DÜŞÜNÜYORSUNUZ BANA YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ?
arkadaşım hp'nin alt servisleri gerçekten kötü ama onarım merkerzlerine müşteri hizmetlerine lafım yok işlerini kaliteli bi şekilde yapıyolar
ürünü hangi servise verdiniz ve şikayeti neydi ?
merhaba arkadaşlar
Bende de hp pavilion G3050 EA model pc mi 17.12.2008 tarihinde hasanpaşadaki servise verdim.Battery 20 dakka gitmiyodu,touchpad ve diğer metal yerleri hafif elektirik kaçırıyodu ve kapakta (ekranda) bariz bir barmak kalınlıgında boşluk vardı. 1 hafta içinde teslim edilir dendi,fakat sizin yazılarınızıda takip ettikten sonra iyice umudu kestim,işlerim aksadı,kendimi ona göre ayarladım. bu sorunlar yuzunden servise basvuran varmı veya sizce akibeti ne olur umut var mı şimdiden teşekkür ederim ..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme