Şimdi Ara

HP teknik servis tamir süresi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
14.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle konuyu buraya açtığım için özür dilerim çünkü daha uygun bir yer bulamadım.

    Benim sorum; şuan halen serviste olan HP GF715EA model laptop bugün serviste geçirdiği 30 günü doldurdu, acaba para iade talep edebilmem için 30 iş günü mü dolması gerekli?



  • 30 iş günü geçmesi gerekiyor. iş günlerine cumartesiler de dahil. kolay gelsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alex1907

    30 iş günü geçmesi gerekiyor. iş günlerine cumartesiler de dahil. kolay gelsin.



    sağol hocam yanıtladığın için. 3-4 gün daha bekleyeceğim o zaman.
  • arkadaşım sadece beklersen işler umduğun gibi gitmeyebilir . eğer ürünün pavilion ise pavilion.servisportal.com dan işlemini takip etmeni ve yine de 30. ve 31. iş günlerinde telefon ile sormanı tavsiye ederim . eğer 31. işgününde hala olumsuz yanıt alıyorsan telefonu kapatmadan önce para iadesi talep ettiğini de söyle . daha sonra senden bir başka numara aramanı isteyeceklerdir . oradan da ara iadesi talebini oluştur ve müşteri takip numaranı al . sonrasında ise allah kolaylık versin çünkü hp tam bir rezillik örneği. ben paramı talep ettikten 93 gün sonra geri aldım . ama yine de vazgeçme .
  • Benimde HP ürünüm serviste 30 günü doldurmuştu garanti kartına baktım 30 iş günü yazıyordu arayıp soracaktım bekledim iki gün daha sanırım 33 gün geçmişti ve sabahın 9 unda tlfonum çaldı ve HP den arıyorlar ürününüzün 30 iş günü dolduğu için değişim yada para talebi edebilirsiniz dediler bende yenisini istedim.. ürünüm pavilion Dv6189EU idi ana kartı değişecekti sanırım gelmedi.. Ellerindede bu ürün olmadığından yada artık üretilmediğindenmi bilmem bana ona muadil başka bir ürün verceklerini söylediler modelini sordum DV6296EA vereceklerini söylediler ve hemen kabul ettim ççünkü özellikleri benimkinden daha yüksekti arada 250$ kadar bir fark vardı ve 1 hafta içerisinde yeni ürünüm hiç bir karşılık alamdan geldi




  • hp pavilon serileri çok kötü değişim yaparsanız compaq serisini tercih edin
  • merhaba arkadaşlar bende hp media center pavilion 7845 model bir masaüstü pc aldım fakat kullanalı 2 hafta olmadan işlemci ısısı 80-90 lara çıkıyordu. direk hpyle irtibata geçtim ve onalrda ürünün sorunlarını not edip kendilerine göndermemi istediler. bende öle yaptım göndereli 34 gün oldu her aradığımda parça bekliyor denildi. aslında para talebi daha iyi olurdu ama bunu istersem muhtemelen faturasını da isteyecekler fakat ben faturasını kaybettim bulsam bile faturada aldığım fiyatın çok altında bir rakam vardı. bilg fiyatı (1,450ytl) faturada ise (939 ytl) yazıyordu. para talebinde bulunursam acaba benden faturayı isterler mi? yoksa nekadarsa parasını bana yollarlar mı? bilen arkadaşım varsa yardımcı olursa çok sevinirim. tşkler şimdiden herkese.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Teknik servis
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Anlamadığım bir nokta var.Sen ürünü servise yollarken zaten fatura fotokopisini yollamadın mı?
    edit:mavihayat41'e sordum:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trigger -- 23 Ağustos 2007; 15:05:20 >
  • servise yollarken faturaya gerek yok fatura miktarında düşükse ürün değişimi talep et aynı ürün üretimde değilse üst modelini vermek zorundalar... 34 gün 30 iş gününe denk geliyordu sanırım bence hiç beklemeden ara ve değişim talebinde bulun... zamanında ben aramadan onlar armıştı değişimmi para iadesimi diye
  • ben iade yaptim 4 isgunu icersinde parayi yatircaklarini soylediler bugun 4. iş gunu doldu yarın yatırırlar inşallah :S beni 93 gun bekletcek adamın alnını karışlarım
  • bir aydan fazla oldu hala odememi yapicaklar az kaldi basacam HP'yi
  • ciddimisin ya :S durum anlasildi ben yarin bi ustlerine gidiyim rahat bıraktıkca sallıyolar demekki
  • Bizim arkadaşa 29.günü teslim ettiler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yenicerix

    ciddimisin ya :S durum anlasildi ben yarin bi ustlerine gidiyim rahat bıraktıkca sallıyolar demekki




    arkadasim ben sana ilginc birsey daha soyliyim ben bruxel'deyim hp ile ben savasiyorum birde 40 avukatin gorev yaptigi ayda 5€ odiyerek uye olunabilecek bir tuketici koruma dernegi benimle savasiyor tik yok buna HP derler
  • yarın yada en gec pazartesi yatırmazlarsa ortaligi birbirine katarim hiç sanşları yok 4 kere bozuldu kendileri dedi paranızı iaede edelim die bide sallarlarsa nekadar forum sikayet sitesi bilgisayar dergisi warsa hepsine yazarim 2 ay sonra cikacak web tabnlı oyununda giris sayfasina yazarim her gun binlerce insana okuttururum :D 4 kere bozuldu yapamadılar paramıda verirken salladılar die
  • ewet arkadaslar hp paramı iade etti verdikleri tarih için sözlerini tutmuş oldular hiç telefon falanda etmedim sabah kalkıp hesabımı kontrol ettim para yatmis
  • ya ben daha yeni paramı aldım..para talebim 4 gunde karşılandı..ve 30 iş gunu demek yaklaşık 43-45 gune filan denk gelior..cts gunu sayılmıyor..ben 40.gunde aradılar ve 4 gun içinde paramı iade ettiler..ve 40 gunde sadec 1 defa aramıştım ilk hafttada:))onun dışında işlerim çok hızlı ilerledi..hemde notebook 13 aylık bir notebooktu..benim için gayet ii oldu(gerçi aldıgım parayıı 1 hafatda bitirdim ama:))))daha notebook alamadım!!)
  • bende pil sorunu için verdim..7 gün oldu hala ses yok.zormu pili test edip değiştirmek.anlamıyorum valla..normalde pil sorunlarında geri dönüş kaç gün?
  • ben de hp laptopumun parasını beklemekteyim. geçen çarşamba gereken işlemleri yaptım. bugün aradım. yurtdışından onay gelmiş ve muhasebeye yönlendirmişler. yarın hesabımı kontrol edip tekrar arıcaam? bi de kadın bugün bana sert çıkıştı biraz uyuz oldum. almayın hp felan. bu arada hangi pc servisi iyi ya da nerden laptop alırsak en çok ilgilenirler? hp
  • selam playcold bu sorunu daha oncede yazmıştım ama türkiyedeki en iyi notebook servisi pavilionlardır..bu işlerle biraz fazla ilgilendigim için az çok biliyorum..asus ,dell toshiba kullanıcıları çok çekiyor alsında..Hp kullanıyorsan hele birde pavilionsa makinelerine cidden çok onem veriorlar..mallarının arkasındalar..gerektiğinde garantiye gidecek makineleri evinden dahi alabiliyorlar..bu arada eger iş muhasabeye kalmışsa paran cabul yatar..benim para hemen yatmıştı:..umarım işlerin yolunda gider...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.