Şimdi Ara

HP teknik servis tamir süresi. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
14.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tabi hp servisi o kadar iyidir ki bu kadar arkadas 30-40 gun notebooksuz kalmis, isini gucunu yapamaz olmustur. Yada hepsi birden yalan soyluyordur.
  • sevgili oldspice keşke biraz olsun sana katılabilseydim ama
    türkiyedeki en embesil bilişim firması ne yazıkki hp
    benim 13 aydırçekmediğim kalmadı
    ya muhatap olacak insan bulamıyorum
    13 ayda 4 kez servise gitti makina 7 parça değişti
    değişim talebinde bulundum
    neymiş 5 kere servise gelmesi gerekiyormuş
    bisürü saçma salak şeyler ben bıktım gittim bi toshiba aldım evelallah inanılmaz memnunum
    ayrıca önemli olan teknik servise göre değil cihazın kalitesine göre mal almakta.
    servisi iyi olup onlarca arıza çıkaran bi hp yerine servisi beş para etmez ama sorun çıkarmayan toshibayı yüzlercekez tercih ederim
    haksızmıyım hocam
  • yaw cihazın kalitesine göre almak lazım diyorsun ama ne kadar kaliteli de olsa şans işi. ayrıca elektronik aletler çabuk bozuluyor.

    ne günlere kalmışız yaw laptop alırken marka model özellik derken bir de acaba türkiyede servis nasıldır diye düşünüyoruz.

    ben de toshiba alıom walla.

    [ban] hp [ban]
  • Arkadaşlar HP teknik servisiyle işini halledemeyenlere HP'nin genel merkezine gitmelerini öneriyorum. Bende de hp pavilion dv6062ea vardı iade edebilmek için telefonda çok çaba harcadım ama olmadı en sonunda genel merkeze gittim, yetkiliyle konuştum ve para 4 gün sonra hesabıma yattı. Genel merkezde gerçekten ilgileniyorlar koordinatör denilen bayanlardan biri gelip derdinizi dinliyor ve sorununuzu çözüyor.
  • sewgili alex
    1-merkezden kastettiğin yer anadolu yakasındaki merkezmi
    2-ben telefon trafiğimin tamamını merkezle yaşıyorum ve kanser olmama az kaldı
    3-merkezde görüştüğün kişinin ismini hatırlıyormusun gamze olabilirmi.hp müşteri ilişkileri direktörü gamze die bi hatun var onlamı görüştün?

    bu konularda beni bilgilendirisen sevinirim
  • bundan 3 ay önce peşin para verip hp compaq aldım .ve hiç memnun kalmadım
    daha doğru dürüst bile kullanmadım
    cd yerinde problem çıktı.hiç bir cd yi okumuyor.cd takıyoruz.içinde kalıyor.kapağı aıçlmıyor.
    ne biçim iştir anlamadım.aldığım yere götürdüm bana servise gönder dediler.şuan servise vereli
    2 hafta oluyor.ses seda yok...inşallah yapılır.
    soranlara hp tavsiye etmiyorum.
  • bende hp compaq aldım.cd yatağında problem vardı.kapağı açılmıyor hiçbir cd okumuyor.
    servise göndereli 2 hafta oldu.bana 5 iş gününde olur demişlerdi.ama bilemiyorum
  • servisportal.com nasıl kullanıyor benim iki tane bilgim var birincisi ürün seri no ikincisi ürün model no. bu numaralarla sorguladğıımda bir sonuç elde edemedim. nasıl yapabilirim?
    CNF70323FR / RP957EA
  • Arkadaşlar hemen hemen tüm mesajları okudum.Benim sorunum da sizinkiyle hemen hemen aynı.HP Pavilion DV1648EU model notebookumu açmaya çalıştım,bilgisayar açıldı ama ekranda hareket olmadı.2 kısa 1 uzun bip sesleri veriyordu.Bir kaç kez denedim ve sorunun ekran kartından olabileceğini düşdündüm.Sonunda son çare Notebookumu HP Famas Plazada bulunan teknik servise kargoyla yolladım.Paketin 4 günde ulaşması,sorunların başlangıcıydı.Hemen hemen her gün HP'yi telefonla aramama rağmen henüz işleme başlatamadım.En sonunda 1 hafta sonra Veri Onay yazısını mailime atacaklarını söylediler.1 hafta içinde geldi,faksladım,gelmedi dediler,tekrar yolladım.Bu süre böylece sürüp gitti.Onay kağıdı gitti ve ben o günden beri telefonla aramamı sürdürüyorum,kadın seri no'mu soruyor veriyorum,onarım kayıt no'mu soruyor veriyorum fakat bilgisayarın durumunu öğrenemiyorum.Her arayışta arıza takibi sürüyor diye oyalıyorlar.

    Ayrıca kadına açık açık şöyle dedim.Arkadaşlarım ve forumlardan okuyoruz,giden bilgisayarların donanımları kayboluyor,kimisinin çalışan DVD si bozuluyor,şudur budur dedim.Efendim gelen herşey kayıt altına alınır,size yollanırken de aynı donanımla yollanır dedi.HP'ye göndereli yaklaşık 20 gün oldu ama hala arıza tespit edecekler.

    servisportal.com'u denedim kaç kere ancak nasıl kullanıldığını bilmiyorum.Seri numarası tamam ama model numarasına örn. RP955EA ' mı yazacağız??




  • AYNI DERTTEN BENDE MUZDARİBİM ARKADAŞLAR.DAHA ÖNCE PHİLİPS,N CEP TELEFONU İÇİN BU TİP KONULARA BAŞVURDUM VE KAZANDIM.ŞİMDİ DE DİZÜSTÜ BİLGİSAYARIM ARIZALANDI VE 5 GÜN SONRA 30 İŞ GÜNLÜK SÜRE DOLUYOR.
    ÜCRET İADESİ İSTEYİP FARKLI MARKA BİR DİZÜSTÜ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.AMA SİZE SORUM ŞU.CİHAZLARI BİLDİĞİNİZ GİBİ DOLAR ÜZERİNDEN,TÜRK LİRASINA ÇEVİREREK SATIYORLAR.ÜCRET İADESİ İSTESEK ACABA TÜRK LİRASINDAN MI YOKSA DOLAR ÜZERİNDEN Mİ VERİYORLAR????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: By_C@BB@R

    Bizim arkadaşa 29.günü teslim ettiler


    Ya Allah korusun ya 29. iş günü oluyor Cumartesi (yarın):S ne yapcam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kostebek -- 30 Kasım 2007; 22:29:30 >
  • ve

    Bizden iyiymişsin. Bana laf düşmez.

    Edit: Burası HP Pavilion kullananların mekanı! Yazıcı değil, bizden iyi bilen arkadaş!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buyomer -- 8 Ocak 2008; 19:28:12 >
  • Arkadaslar 8 ay önce yurtdışından hp pavilion dv6352eu model laptop aldım yaklaşık 1 ay önce elektrik alamama sorunuyla karşılaştım ve servise bıraktım.yaklaşık 22-23 günlük tamir süresinin ardından dün msj geldi bugn de cihazımı aldım.Ürünüm Türkiye'de bulunmadığından garanti kapsamı dışındaydı.Buna rağmen motherboard değişimi ve yeni işletim sisteminin yüklenmesi ücretsiz olarak garanti kapsamında gösterildi ve onarıldı.Ayrıca üst kapağında bulunan ufak bir cizik yüzünden bütün kapağı değiştirmişler.Ürünü vermeye gittiğimde de almaya gittiğimde de gayet güler yüzlü bir şekilde karşılandım.Sadece tamir süresi biraz uzun geldi ama günde binlerce cihazın geldiğini düşünürsek gayet doğal karşılanabilir.Sonuc olarak burdaki yorumların çoğuna katılamıyorum.Ben ürünümden de teknik servisinden de gayet memnunum.
    Bu arada arıza sebebide uzun süre (9 gün) aralıksız cihazın calışması ve dolayısıyla anakartın yanmasıydı...




  • yalnız söyle birşey var 9 gün pc"nin calısması anakartın yanacagı anlamına gelmez...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: firozat

    Benimde HP ürünüm serviste 30 günü doldurmuştu garanti kartına baktım 30 iş günü yazıyordu arayıp soracaktım bekledim iki gün daha sanırım 33 gün geçmişti ve sabahın 9 unda tlfonum çaldı ve HP den arıyorlar ürününüzün 30 iş günü dolduğu için değişim yada para talebi edebilirsiniz dediler bende yenisini istedim.. ürünüm pavilion Dv6189EU idi ana kartı değişecekti sanırım gelmedi.. Ellerindede bu ürün olmadığından yada artık üretilmediğindenmi bilmem bana ona muadil başka bir ürün verceklerini söylediler modelini sordum DV6296EA vereceklerini söylediler ve hemen kabul ettim ççünkü özellikleri benimkinden daha yüksekti arada 250$ kadar bir fark vardı ve 1 hafta içerisinde yeni ürünüm hiç bir karşılık alamdan geldi


    benim de 30 gün dolmak üzere...
    model de dv6000, şuan üretilmeyen ürünler arasında yer alıyor...
    onun bi üst modeli ne oluyor, gelirse ne gelecek yani?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _e_s_i_r_a_ -- 8 Şubat 2008; 20:39:13 >




  • arkadaşım sana tavsiyem ilk sölicekleri ürünü kabul etme. internetten araştır. fatura bedelinin üstünde bir model iste.
    para vermemek için iyi bi leptop gönderiyorlar.

    (TABİ PARA İADESİ İSTEMİYOSAN)
  • para talep edersek ürünün şu andaki değerini mi yoksa aldığımız zaman ki değerini mi veriyorlar
  • arkadaşlar bende 20 gün önce verdim servise dv6189eu bilgisayar açılıyor her şeyi çalışıyor ama ekrana görüntü gelmiyordu ondan öncede neredeyse çoğu laptopta olan wireless sorunu yaşıyordum gönderecektim zaten :)
    -benim merak ettiğim para iadesi yapılırken ürünün fatura değeri mi yoksa şimdiki değeri üzerinden mi ödeme yapıyorlar.
    -servis portal nasıl kullanılıyor. orda modele ne yazıyoruz. yazdım bişeyler bana.. arıza bulunamadı diye uyarı verdi bu ne demek oluyor?
    -bide ben teknosadan almıştım bilgisayarı, bu ürün değiştirme işlemlerinde yada fiyat geri ödeme de teknosayla mı hp ile mi görüşüyorsunuz.
  • geçenlerde arkadaşa notebook almak için tanış bir firmadan yardım istedik. sağolsun onlar toptancı oldukları için tüm markalar nedir ne değildir biliyorlardı.bize ya hp ya da acer almamızı önerdiler.Benim notebook'um hp dv2190ea idi arkadaşım için bakıyorduk kısacası.. Ben hp alma abi gel acer alalım dedim.Gayet uygun bi fiyata benimkinin özelliklerine yakın bi bilgisayar aldık.. İYİ mi oldu.. evet ii oldu..çünkü ben şuan arkadaşımın acer aspire 5920 notebook'undan yazıyorum bu yazıyı..BENİM LAPTOP NERDE Mİ :D TABİKİ SERVİSTE.... BUGÜN 21.GÜN DOLDU..

    ŞİMDİ GELELİM HP SERVİSİNE

    İLK ARIZASINI VERDİ..SERVİSE YOLLADIM TABİ GARANTİ ŞU BU.. FANI BOZUK YAZDIM 95 DERECE GÖRÜP KAPANDIĞI İÇİN SÜREKLİ...YANLIŞ ANLAMAYIN HAVA SICAK DEĞİLDİ KIŞ VAKTİ :D NEYSE GÖNDERDİK SONUÇTA...SAOLSUN 20 GÜNDE HEMEN ! VERDİLER GERİ.. Bİ DE KAĞITLA.. FAN 3 GÜN TEST EDİLDİ SORUNSUZ ÇALIŞIYOR. BİOS YÜKLENDİ..RECOVERY YÜKLENDİ DİE... 1.Sİ FAN PROBLEMLERİNİN BİOSTAN KAYNAKLANABİLDİĞİNİ BİLDİĞİM İÇİN BİOS GÜNCELLEMESİ YAPMIŞTIM.. 2.Sİ RECOVERY YAPMIŞTIM.. TEK YAPACAKLARI FANI DEĞİŞTİRMEKTİ..ÇÜNKÜ İLK GÜNE GÖRE DÖNÜŞ HIZINDA BAYA Bİ YAVAŞLAMA VARDI..BEN BİLE FARKETMİŞTİM..SERVİSTEN GERİ$ ALDIĞIM GÜN TABİKİ AYNIYDI....

    BEN DE KENDİ ÇÖZÜMÜMÜ BULDUM VE ZALMAN COOLER ALDIM 100 YTL VERİP..Kİ SORUNUMU ÇÖZDÜ...

    2. ARIZASINI İŞTE 21 GÜN ÖNCE VERDİ... EKRAN KARTINDA PROBLEM OLDUĞUNU BİOS UYARI SESLERİNDEN BEN BİLE ANLAMIŞTIM..BİLDİRİMİNİ DE YAPTIM.. FAN HALA BOZUK DEDİM.. ONU DA SÖYLEDİM.. YAKLAŞIK 10 KERE ARADIM GEREK HP DESTEK HATTINI GEREK SERVİSPORTAL DESTEK NUMARASINI..


    YAPTIKLARI İŞ SEKRETERLİK.. ANAKART SİPARİŞİ VERİLDİ DİYORLAR TARİH VERİYORLAR..
    KAÇ GÜNDE GELİYOR DİYORUM.. -- BİLGİ VEREMEYİZ
    PEKİ MUADİLİNİ ALABİLİR MİYİM -- BİLGİ VEREMEYİZ GARANTİ BELGESİNDE YAZIYORDUR.
    30 İŞ GÜNÜ SONRA DEĞİŞİKLİK TALEP EDEBİLİR MİYİM. -- BİLGİ VEREMEYİZ

    -- BİLGİ VEREMEYİZ-- (BKZ HP DESTEK HATTI )

    SİNİRLENİYORUM HP ONARIM MERKEZİNİN NUMARASINI İSTİYORUM..
    BU SEFER ŞAŞIRTICI BİR CEVAP ALIYORUM

    BİLGİ VEREMEYİZ...

    HP SERVİSİNİN LAPTOPU EVİNİZDEN ALDIĞI YALAN.. BAŞVURMAK İSTEDİM ÖYLE BİRŞEY YOK DEDİLER :D
    NEDEN BİLGİ VEREMEYİZ DEMEMİŞLER ŞAŞIRDIM :D

    HP DESTEKTEKİ TÜM HANIMEFENDİLERLE TANIŞTIM.. SİZİ SEVİYORUM DİLEK MERAL VE ADINI UNUTTUĞUM TÜM AŞKLARIM :D ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nedjo -- 31 Mart 2008; 1:40:19 >




  • tam amerikanyalı işte
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.