Şimdi Ara

Monster Teknik Servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
3
Favori
18.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu başlıkta monster teknik servis ile yaşamış olduğum sorunlardan bahsedeceğim her ne kadar olayın bir tarafı olsam da elimden geldiği kadar objektif olmaya çalışacağım.

    Monster P150HM model bir dizüstü bilgisayara sahibim geçen yaz almıştım aradan çok geçmeden sorunlar baş göstermeye başladı. İlk olarak bilgisayarım güç düğmesine bastığımda açılmamaya başladı. Bunun üzerine ürünü paketleyip İstanbul'a Monster Teknik Servise gönderdim; ayrıca touchpad'in sol tuşunda soyulma vardı bu sorunu da belirttim. Bir kaç gün sonra ürün ellerine ulaştı ve bana telefonla geri dönüş yaptılar anakartta sorun olduğunu değiştirdiklerini ancak soyulma olan yerin benim kullanımım sonucu olduğunu belirttiler bunun üzerine ben itiraz ettim daha sonra tekrar telefonla bir bilgilendirme yapıp müşteri memnuniyeti adına sorunu çözeceklerini ancak yurt dışından parça gelene kadar beklemem için ürünü bana gönderip ürün geldiğinde bana haber verilip değişim yapılacağı belirtildi bende bunu kabul edip bilgisayarımın adresime gönderilmesini istedim. Buraya kadar her şey normaldi asıl sorun bir hafta önce klavyemde ki fn,1,2,3 gibi tuşların çalışmaması üzerine bilgisayarımı tekrar teknik servise göndermem ile başladı. Telefon ile geri dönüş yapılıp klavyede sıvı teması olduğunu ve 75 dolar + kdv değiştirebileceklerini söylediler , garanti kapsamı dışındaymış bende bir süre düşünüp kabul edip değişimi onayladım. Touchpad'in tuşundaki soyulma için bu kez yine aynı şeyi söylediler parça yok geldiğinde size haber veririz zaman kaybı olmasın ürünü size gönderelim. Monster teknik servisin söylediği bu cümle müşteriyi ne yerine koyuyor siz karar verin. ( Sanki önceki 6 aylık dönemde bana bu konuda dönüş yapıldı.) Sonra gel gelelim klavye konusuna klavye değişim yapılıp touchpad'e hiç dokulmadan ürün tarafıma yollandı. ( 2gün önce teslim aldım) ve bu akşam klavye değişimi yapılan bilgisayarımda ne hikmetse eskiden bozuk olan tuşlar yine çalışmıyor.

    Şimdi buradan monster yetkililerine soruyorum ürün satılırken onca kampanya yapılıyor kolaylık sağlanıyor ama neden siz sattığınız ürünlerin arkasında değilsiniz, bir kaç kelime oyunu ile müşterileri oyalamaya çalışmaktaki amacınızı özellikle merak etmekteyim.

    Bayramdan sonra ürünü tekrar göndermek zorunda kalacağım, yapılan klavye değişimi hiçbir işe yaramadı. Gönderiğim ürünün size ulaşması 2gün sizden bana gelmesi 2gün serviste geçen süre de 2 gün yani 1 haftam heba oluyor.

    Benzer tuş sorunu yaşayan bir arkadaş, bu konuya bakılırsa bana gereksiz yere tuş takımı değişimi yaptılar.

    http://forum.donanimhaber.com/m_55155471/tm.htm

    Ayrıca soyulma olayını forumdan başka bir arkadaşta daha görmüştüm yani kullanıcı hatası falan değil kasalarda sorun var. Bulabilirsem o konunun linkinide ekleyeceğim.

    -----------------------------------

    23,08,2012 Perşembe tekrardan ürünü teknik servise gönderdim.


    -------------------------------------------------------------------------------------

    Dizüstü bilgisayarımı 8 gün sonra 30.08.2012 Cuma günü teslim aldım. Daha önce sizlerle paylaşmış olduğum gibi bilgisayarımda klavye sorunu, touchpad soyulması sorunu vardı.

    1-) Klavye değişimi yapılmıştı ancak sorunum çözülmemişti bu kez farklı bir parça daha değiştirilerek çözüme ulaşıldı; bu değişimden ücret talep edilmedi açıklama olarak bir önceki sıvı temasından dolayı oksitlenme olduğu yapılmış. ( Burada değinmek istediğim bir nokta var klavye değişiminde sıvı teması olduğu için ücret talep edilirken bu kez neden ücretsiz değişim yapıldığına anlam veremedim. Ya her iki işlem için ücret talep edilir ya da her ikisi için edilmez bu durum daha tutarlı olurdu. )


    2-) Gel gelelim monster teknik servisten soğumama neden bu konuyu açmama neden olan konuya: Touchpad soyulması. Teknik servisten gelen bilgilendirme notunda touchpadin tuşlarının değiştirildiği yazıyor ne yazik ki durum bu değil. Anladığım kadarıyla monster bu yedek parçayı temin edemiyor bunun için aylarca beni salladı bu kez de değiştirdik diye üzerini siyah macun türü bir şeyle kapatmaya çalışmış. Ürünü temin edemiyoruz bu nedenle değişim talebinizi karşılayamıyoruz deselerdi en azından bir firma olarak sahte beyanda bulunan servis notu göndermek zorunda kalmayacaklardı. İlk mesajımda da belirttiğim gibi monsterın müşterisi olarak beni aldatmaya çalışması açıklanabilir bir durum değil.









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 2 Eylül 2012; 21:30:04 >







  • Monster servisin de çözüm şu şekilde oluyor genellikle. "Kullanıcı hatası". Ya bu cevaplara alışacaksın yada hakkını tüketici mahkemesinde bir güzel arıyacaksın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apollonx

    Monster servisin de çözüm şu şekilde oluyor genellikle. "Kullanıcı hatası". Ya bu cevaplara alışacaksın yada hakkını tüketici mahkemesinde bir güzel arıyacaksın.



    Çok haklısın, bayramdan sonra tekrar göndereceğim bakalım bunda ne yapacaklar. Umarım insanların bilgisayarlarına ihtiyaçları olduğunu sık sık teknik servise göndermenin hiç katlanılabilir bir durum olmadığını anlarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 19 Ağustos 2012; 13:05:16 >
  • donanıma bakarak ürün almamak lazım işte. gerisi de önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    donanıma bakarak ürün almamak lazım işte. gerisi de önemli.

    Insan bazen hata yapabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle geçmiş olsun.Monster gibi forumları tutulan gündem oluşturan bir firmanın böyle yapması gerçekten imaj lekeleyicisi.Yani eğer anlattıklarınız tamamiyle doğru ise hocam(yanlış anlamayın) kabullenilmez bi durum.Kaldıki aynı olay bana olsa hem laptoptan hem firmadan soğurdum.Forumda bu kadar fanı olan bir firma olarak bu sorunu düzeltceklerine inanıyorum(kaldıki konu açtıktan sonra düzeltilse ne olur o ayrı konu) Size tekrar geçmiş olsun.İyi bayramlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ergin.

    öncelikle geçmiş olsun.Monster gibi forumları tutulan gündem oluşturan bir firmanın böyle yapması gerçekten imaj lekeleyicisi.Yani eğer anlattıklarınız tamamiyle doğru ise hocam(yanlış anlamayın) kabullenilmez bi durum.Kaldıki aynı olay bana olsa hem laptoptan hem firmadan soğurdum.Forumda bu kadar fanı olan bir firma olarak bu sorunu düzeltceklerine inanıyorum(kaldıki konu açtıktan sonra düzeltilse ne olur o ayrı konu) Size tekrar geçmiş olsun.İyi bayramlar

    Tesekkur ederim dostum sanada iyi bayramlar. Benzer dusuncelere sahibiz ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 19 Ağustos 2012; 19:01:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HP teknik servis tamir süresi.
    18 yıl önce açıldı
    Teknik servis
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ergin.

    öncelikle geçmiş olsun.Monster gibi forumları tutulan gündem oluşturan bir firmanın böyle yapması gerçekten imaj lekeleyicisi.Yani eğer anlattıklarınız tamamiyle doğru ise hocam(yanlış anlamayın) kabullenilmez bi durum.Kaldıki aynı olay bana olsa hem laptoptan hem firmadan soğurdum.Forumda bu kadar fanı olan bir firma olarak bu sorunu düzeltceklerine inanıyorum(kaldıki konu açtıktan sonra düzeltilse ne olur o ayrı konu) Size tekrar geçmiş olsun.İyi bayramlar



    Umarım sorununa bir çare bulunur.
  • Kendinizde hiç kusur aramıyor musunuz?
  • Monster almayi dusunuyordum fakat bu okudugumdan sonra musteri memnuniyetinin firma icin bir anlam ifade etmedigini gordum, buradan musterinin bir firma icin paha bicilemez iyi veya kotu reklam sagladigini tekrar hatirlatirim monster yetkililerine.Malinin arkasinda durursan musterilerde senin yaninda olur reklamini yapar buna ornek olarak cizgi elektronigi gosterebiliriz sirf bu teknik servis icin bile asus marka urun alinabilir, umarim ornegimi anlamislardir monster yetkilileri...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Kendinizde hiç kusur aramıyor musunuz?

    Hocam af buyurun ama ben eşek gibi para bayılıcağım touch pad tuşları soyulucak sonra kullanıcı hatası?.Şimdi hp acer lenovo gibi firmaların ucuz laptopları gündem oluşturduğunda direkt bu firmadan mal alınmaz,bu firmanın teknik servisi şöyle böyle vs. gibi yorumlar yapılıyor.Şimdide bi ton para bayılıp suçu firmadamı yoksa kendimizde mi aramalıyız? teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ergin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Kendinizde hiç kusur aramıyor musunuz?

    Hocam af buyurun ama ben eşek gibi para bayılıcağım touch pad tuşları soyulucak sonra kullanıcı hatası?.Şimdi hp acer lenovo gibi firmaların ucuz laptopları gündem oluşturduğunda direkt bu firmadan mal alınmaz,bu firmanın teknik servisi şöyle böyle vs. gibi yorumlar yapılıyor.Şimdide bi ton para bayılıp suçu firmadamı yoksa kendimizde mi aramalıyız? teşekkürler..

    Ben zaten Lenovo HP Asus almam açıkçası. Ama kullanıcılar bazen o kadar hor kullanıyorlarki Laptopta kusur arıyorlar.Elimde 1 gün içinde 50tane laptop geçiyor.Klavye çalışmıyor diye gelen cihazda sıvı teması görülüyor kullanıcı sonra bunu kabullenmiyor fotoğrafları çekildikten sonra kabulleniyor. Bu cihazlarında dayanma gücü bir yere kadardır. Yani o kadar sağlam yapılmaz cihazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Kendinizde hiç kusur aramıyor musunuz?

    Yillardir laptop kullanan biri olarak daha once hicbir markada bu sorunu yasamadim touchpad dokunarak soyuldugunu ilk defa bu kasada gordum ayrica sorun bana ozel degil benzer sorunu yasayan monster kullaniilari var. Hepsini gectim siz ya benim ilk mesajimi okumadiniz yada focus bilgisayarla bir baglantiniz var diyelim ki gercekten kullanici hatasi yurt disindan urun gelecek diye 1 yildir oyalamalarinda da kusur bende mi ? Lutfen taraf tutar gibi yorum yapmayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş monster ile çalışıyor olabilir belki. Touchpad soyulması tamamen plastik kalitesinin kötü olmasındandır. Örnek vereyim, citroen c4 aracım var ve direksiyon ve cam açma tuşlarında soyulma oldu ve bunu servis garantiden değiştiriyor. Değiştirmekte zorunda çünkü garanti kapsamında plastik kısmınada garanti veriyor. Sıvı teması olayı farklı, o kullanıcı hatası. Ama soyulma falan direkt garantiye girer. Hakkınızı arayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ergin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Kendinizde hiç kusur aramıyor musunuz?

    Hocam af buyurun ama ben eşek gibi para bayılıcağım touch pad tuşları soyulucak sonra kullanıcı hatası?.Şimdi hp acer lenovo gibi firmaların ucuz laptopları gündem oluşturduğunda direkt bu firmadan mal alınmaz,bu firmanın teknik servisi şöyle böyle vs. gibi yorumlar yapılıyor.Şimdide bi ton para bayılıp suçu firmadamı yoksa kendimizde mi aramalıyız? teşekkürler..

    Ben zaten Lenovo HP Asus almam açıkçası. Ama kullanıcılar bazen o kadar hor kullanıyorlarki Laptopta kusur arıyorlar.Elimde 1 gün içinde 50tane laptop geçiyor.Klavye çalışmıyor diye gelen cihazda sıvı teması görülüyor kullanıcı sonra bunu kabullenmiyor fotoğrafları çekildikten sonra kabulleniyor. Bu cihazlarında dayanma gücü bir yere kadardır. Yani o kadar sağlam yapılmaz cihazlar.

    hocam monster gibi bi laptop kullanan kişi laptopun ne olduğunu bilir kaldıki ben şahsen 2-3 bin tl verdiğim laptopa çizik bile yapmam sonuçta para sokaktan toplanmıyor kaldıki yarım araba parası.Klavyeye su döküp kabullenmeyen insan zaten laptop kullanmasın.Sonuçta elektrik ve elektronik olan her aksam su gördüğünde bozulduğunu bu garanti dışı olduğunu kullanıcılar bilmeli,ama anlamadığım şu bu kadar para verip alınan laptopun tuşlarının soyulması..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ergin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ergin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Kendinizde hiç kusur aramıyor musunuz?

    Hocam af buyurun ama ben eşek gibi para bayılıcağım touch pad tuşları soyulucak sonra kullanıcı hatası?.Şimdi hp acer lenovo gibi firmaların ucuz laptopları gündem oluşturduğunda direkt bu firmadan mal alınmaz,bu firmanın teknik servisi şöyle böyle vs. gibi yorumlar yapılıyor.Şimdide bi ton para bayılıp suçu firmadamı yoksa kendimizde mi aramalıyız? teşekkürler..

    Ben zaten Lenovo HP Asus almam açıkçası. Ama kullanıcılar bazen o kadar hor kullanıyorlarki Laptopta kusur arıyorlar.Elimde 1 gün içinde 50tane laptop geçiyor.Klavye çalışmıyor diye gelen cihazda sıvı teması görülüyor kullanıcı sonra bunu kabullenmiyor fotoğrafları çekildikten sonra kabulleniyor. Bu cihazlarında dayanma gücü bir yere kadardır. Yani o kadar sağlam yapılmaz cihazlar.

    hocam monster gibi bi laptop kullanan kişi laptopun ne olduğunu bilir kaldıki ben şahsen 2-3 bin tl verdiğim laptopa çizik bile yapmam sonuçta para sokaktan toplanmıyor kaldıki yarım araba parası.Klavyeye su döküp kabullenmeyen insan zaten laptop kullanmasın.Sonuçta elektrik ve elektronik olan her aksam su gördüğünde bozulduğunu bu garanti dışı olduğunu kullanıcılar bilmeli,ama anlamadığım şu bu kadar para verip alınan laptopun tuşlarının soyulması..

    Arkadaşlar, her yerde monster ile ilgili şikayet var. (Bende dahil) Alacak olanlar iyi düşünsün.




  • Arkadaşlar soyulma illaki olacaktır. Elimiz terleyince yazıların silinmesine imkan sağlıyor. 2006 yılında aldığım k790 için bunun tuşları soyulmayan maddeden dediler. 45binden fazla mesaj atınca soyuldu. Aşırı kullanımda bu gibi durumlar meydana gelebilir. Ya harici klavye ve mause ile kullanacağız ya da özenmeyeceğiz bu kadar. Sağlam markaların 4bin liraya sattığı cihazı 2500 liraya alıp da sonra burası soyuldu demek bana saçma geliyor. Her zaman doğru olmasa da ne kadar ekmek o kadar köfte diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Joey

    Arkadaşlar soyulma illaki olacaktır. Elimiz terleyince yazıların silinmesine imkan sağlıyor. 2006 yılında aldığım k790 için bunun tuşları soyulmayan maddeden dediler. 45binden fazla mesaj atınca soyuldu. Aşırı kullanımda bu gibi durumlar meydana gelebilir. Ya harici klavye ve mause ile kullanacağız ya da özenmeyeceğiz bu kadar. Sağlam markaların 4bin liraya sattığı cihazı 2500 liraya alıp da sonra burası soyuldu demek bana saçma geliyor. Her zaman doğru olmasa da ne kadar ekmek o kadar köfte diyorum.

    hersey iyi hos guzel anlatmissin ama en son dedigine katilmiyorum.Sonucta adamlar 4,000 liraya kendi isimlerini satiyorlar.Sonucta Monster'da ayni yerden aliyor component'leri .Madem bir ise girisiyorlar 100 lira daha pahaliya satsinlar ama daha kaliteli satsinlar.senin 4,000 lira dedigin en baba MSI bilgisayarini bile getirsen maaliyetine baktiginda 2,000 lira bile etmez ama adamlar ISIMLERINI SATIYORLAR !!

    Monster kendini yeni tanitan,piyasada ismini surdurmeyi UCUZA AMA KALITELI mal satmayi hedefleyen marka ! Yenilikci bir firma ! Yapmasi gereken sey cok basit. senin KASA,KLAVYE,TOUCHPAD dedigin sey cok fazla maaliyetli birsey degil .100 lira fazlaya satsin ama daha kaliteli kasa veya klavye artik herneyse yaptirsin.2,000 liraya sattigi mali 2,100'e 2,200 'e satsin ama Musterilerde desinki VAYBEE MONSTER'A BAK ! 2 Yildir yurtdisindayim butun Componentlerin fiyatlarini arastirdim.Ve senin Monster'a bile verdigin fiyat bazen pahali gelebilir eger parca parca dsunursen.Eger adamlar kar etmeseydi zaten bu isi yapmazlardi.

    Yani eskidendi KOFTE-EKMEK GRAFIGI Bu zamanda MARKA-PARA GRAFIGI gecerli ! Bu acikca gercek yani.Bu sadece elektronikte degil herseyde gecerli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf898989


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Joey

    Arkadaşlar soyulma illaki olacaktır. Elimiz terleyince yazıların silinmesine imkan sağlıyor. 2006 yılında aldığım k790 için bunun tuşları soyulmayan maddeden dediler. 45binden fazla mesaj atınca soyuldu. Aşırı kullanımda bu gibi durumlar meydana gelebilir. Ya harici klavye ve mause ile kullanacağız ya da özenmeyeceğiz bu kadar. Sağlam markaların 4bin liraya sattığı cihazı 2500 liraya alıp da sonra burası soyuldu demek bana saçma geliyor. Her zaman doğru olmasa da ne kadar ekmek o kadar köfte diyorum.

    hersey iyi hos guzel anlatmissin ama en son dedigine katilmiyorum.Sonucta adamlar 4,000 liraya kendi isimlerini satiyorlar.Sonucta Monster'da ayni yerden aliyor component'leri .Madem bir ise girisiyorlar 100 lira daha pahaliya satsinlar ama daha kaliteli satsinlar.senin 4,000 lira dedigin en baba MSI bilgisayarini bile getirsen maaliyetine baktiginda 2,000 lira bile etmez ama adamlar ISIMLERINI SATIYORLAR !!

    Monster kendini yeni tanitan,piyasada ismini surdurmeyi UCUZA AMA KALITELI mal satmayi hedefleyen marka ! Yenilikci bir firma ! Yapmasi gereken sey cok basit. senin KASA,KLAVYE,TOUCHPAD dedigin sey cok fazla maaliyetli birsey degil .100 lira fazlaya satsin ama daha kaliteli kasa veya klavye artik herneyse yaptirsin.2,000 liraya sattigi mali 2,100'e 2,200 'e satsin ama Musterilerde desinki VAYBEE MONSTER'A BAK ! 2 Yildir yurtdisindayim butun Componentlerin fiyatlarini arastirdim.Ve senin Monster'a bile verdigin fiyat bazen pahali gelebilir eger parca parca dsunursen.Eger adamlar kar etmeseydi zaten bu isi yapmazlardi.

    Yani eskidendi KOFTE-EKMEK GRAFIGI Bu zamanda MARKA-PARA GRAFIGI gecerli ! Bu acikca gercek yani.Bu sadece elektronikte degil herseyde gecerli.


    Yurtdışından parça temin etmek elbette daha ucuz olacaktır fakat bunları ticari amaçla sattığında devlete ödeyeceğiniz vergiyi de düşünün. O sağlam markalar elindeki kendi ürünlerinde kullandığı kasaları vermez. Ancak barebone denilen 2. 3. sınıf kalitedeki kasaları verip bazı yönlerinden kısarlar(soğutma yapısı, delikleri, touch pad, klayve, kullanılan plastik veya alüminyum kalitesi kötü). Msi 500 lira kar ediyorsa aynı kasaları aynı kompenentle satıp 400 lira kar etmek isterim. Firmalar da bu rekabeti ortadan kaldırmak için kısıtlamalara gidiyorlar. Ha siz şimdi derseniz ki Monster kendi kasanı kendin yap işte o zaman da devreye maliyet giriyor. Sıfırdan bir kasa yapıp kimseye bağımlı olmadan şu touch pad olsun şu klavye olsun havayı şöyle alıp soğutabilsin kendini, estetiği şöyle olsun, hafif malzemeler olsun diyince ar-ge çalışmaları için 100.000-300.000 dolar arası bütçe ayırmanız gerekiyor. Monster da kalitesini yapmayı bilir fakat muadil cihazlardan 1.000-2.000 lira daha pahalıya satar. Çünkü bir Toshiba'nın, Asus'un sattığı ürün sayısı ile Monster'ın sattığı ürün sayısı arasında dağlar kadar fark var. Bu farkı yüksek kar marjı ile kapatmaya çalışacaksın ki o kasa maliyetini ödeyebilmiş olasın. Sürümden kazanamayacağı için fiyata abanacak. O fiyattan ev kullanıcılarının gözüne girebilir mi giremez. Şahsen benim tanıdıklarım Asus'a 4.000 verir ama yeni kasasıyla Monster'a 5.000 lira vermez. Bu pazarda ancak f/p oranıyla barınırsınız. Taa ki devrim yaşatıp pazardan büyük paylar kapana kadar..




  • Mr.Joey söylediklerine katılıyorum. ama işte o pazardan pay kapma noktasına yaklaşmış, oraları zorlayan bir firma görünümü var monster'da. e hal böyleyken malzeme kötü olsa bile onu servise yolladığımızda düzelmesini bekliyoruz. böylece hem müşterini mutlu edersin hemde onun üzerinden (bu tarz forumlardan) reklam elde edersin. büyüdükten sonra da clevo'ya işin düşmez. bu yüzden müşteri memnuniyeti dedikleri şeyi biraz daha düzgün yapmaları gerekir.
    şunu da belirteyim ben siparişimi vermeden önce gittim yerinde inceledim hem ürünü hem firmanın çalışanlarını. açıkçası çok ilgili ve bilgili insanlar. burada yakınılan şey sanki biraz işin kolayına kaçılıyor. halbuki ilgilenseler hem onlar hem müşteri memnun olacak. yoksa yaptıkları işin şahane bu kabulümüz ki zaten bu yüzden monster'ı seçtik.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.