Şimdi Ara

Monster Teknik Servis (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
3
Favori
18.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Joey

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf898989


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Joey

    Arkadaşlar soyulma illaki olacaktır. Elimiz terleyince yazıların silinmesine imkan sağlıyor. 2006 yılında aldığım k790 için bunun tuşları soyulmayan maddeden dediler. 45binden fazla mesaj atınca soyuldu. Aşırı kullanımda bu gibi durumlar meydana gelebilir. Ya harici klavye ve mause ile kullanacağız ya da özenmeyeceğiz bu kadar. Sağlam markaların 4bin liraya sattığı cihazı 2500 liraya alıp da sonra burası soyuldu demek bana saçma geliyor. Her zaman doğru olmasa da ne kadar ekmek o kadar köfte diyorum.

    hersey iyi hos guzel anlatmissin ama en son dedigine katilmiyorum.Sonucta adamlar 4,000 liraya kendi isimlerini satiyorlar.Sonucta Monster'da ayni yerden aliyor component'leri .Madem bir ise girisiyorlar 100 lira daha pahaliya satsinlar ama daha kaliteli satsinlar.senin 4,000 lira dedigin en baba MSI bilgisayarini bile getirsen maaliyetine baktiginda 2,000 lira bile etmez ama adamlar ISIMLERINI SATIYORLAR !!

    Monster kendini yeni tanitan,piyasada ismini surdurmeyi UCUZA AMA KALITELI mal satmayi hedefleyen marka ! Yenilikci bir firma ! Yapmasi gereken sey cok basit. senin KASA,KLAVYE,TOUCHPAD dedigin sey cok fazla maaliyetli birsey degil .100 lira fazlaya satsin ama daha kaliteli kasa veya klavye artik herneyse yaptirsin.2,000 liraya sattigi mali 2,100'e 2,200 'e satsin ama Musterilerde desinki VAYBEE MONSTER'A BAK ! 2 Yildir yurtdisindayim butun Componentlerin fiyatlarini arastirdim.Ve senin Monster'a bile verdigin fiyat bazen pahali gelebilir eger parca parca dsunursen.Eger adamlar kar etmeseydi zaten bu isi yapmazlardi.

    Yani eskidendi KOFTE-EKMEK GRAFIGI Bu zamanda MARKA-PARA GRAFIGI gecerli ! Bu acikca gercek yani.Bu sadece elektronikte degil herseyde gecerli.


    Yurtdışından parça temin etmek elbette daha ucuz olacaktır fakat bunları ticari amaçla sattığında devlete ödeyeceğiniz vergiyi de düşünün. O sağlam markalar elindeki kendi ürünlerinde kullandığı kasaları vermez. Ancak barebone denilen 2. 3. sınıf kalitedeki kasaları verip bazı yönlerinden kısarlar(soğutma yapısı, delikleri, touch pad, klayve, kullanılan plastik veya alüminyum kalitesi kötü). Msi 500 lira kar ediyorsa aynı kasaları aynı kompenentle satıp 400 lira kar etmek isterim. Firmalar da bu rekabeti ortadan kaldırmak için kısıtlamalara gidiyorlar. Ha siz şimdi derseniz ki Monster kendi kasanı kendin yap işte o zaman da devreye maliyet giriyor. Sıfırdan bir kasa yapıp kimseye bağımlı olmadan şu touch pad olsun şu klavye olsun havayı şöyle alıp soğutabilsin kendini, estetiği şöyle olsun, hafif malzemeler olsun diyince ar-ge çalışmaları için 100.000-300.000 dolar arası bütçe ayırmanız gerekiyor. Monster da kalitesini yapmayı bilir fakat muadil cihazlardan 1.000-2.000 lira daha pahalıya satar. Çünkü bir Toshiba'nın, Asus'un sattığı ürün sayısı ile Monster'ın sattığı ürün sayısı arasında dağlar kadar fark var. Bu farkı yüksek kar marjı ile kapatmaya çalışacaksın ki o kasa maliyetini ödeyebilmiş olasın. Sürümden kazanamayacağı için fiyata abanacak. O fiyattan ev kullanıcılarının gözüne girebilir mi giremez. Şahsen benim tanıdıklarım Asus'a 4.000 verir ama yeni kasasıyla Monster'a 5.000 lira vermez. Bu pazarda ancak f/p oranıyla barınırsınız. Taa ki devrim yaşatıp pazardan büyük paylar kapana kadar..

    Al bak mesela , daha simdi kampanya yaptilar Monster yetkilileri

    http://www.monsternotebook.com.tr/MS-1762-GTX670M-MONSTER%C2%AE-Q61MS-17626-426147-426148.html

    Bu bilgisayar su anda Turkiye'deki EN BABA BILGISAYARLARDAN BIRI ! Ekran karti olsun,RAM olsun , SSD olsun ! Baktilar rekabet artti,hazir bilgisayarlarin fiyati dustu,musterilerde huzursuzluk basladi,sorunlar bas gosteriyor ; hemen bir Kampanya daha ! Bu bilgisayari sen mesela 4,000 Liraya DUNYANIN HICBIRYERINDE ALAMAZSIN OZELLIK BAKIMINDAN. 1-2 ay oncesine kadar bu ozellikleri 5,585 liraya satan firma ne oldu da 3,999 liraya dusurdu ? 1,500 Lira indirim ? ? Sadece uzerindeki ekran kartini 1,585 + KDV = 1850 Liraya satiyorlardi.Peki simdi zarar mi ediyorlar ? Hayir halen kar ediyorlar fakat kar marjini dusurduler.Benim demeye getirdigim bu ,eger bir is yapacaksan ADAM AKILLI YAP . Kar Marjini Dusur ama Malini kaliteli yaptir,Musterini arttir ,bu daha buyuk paralar getirir sirkete.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner2405

    Mr.Joey söylediklerine katılıyorum. ama işte o pazardan pay kapma noktasına yaklaşmış, oraları zorlayan bir firma görünümü var monster'da. e hal böyleyken malzeme kötü olsa bile onu servise yolladığımızda düzelmesini bekliyoruz. böylece hem müşterini mutlu edersin hemde onun üzerinden (bu tarz forumlardan) reklam elde edersin. büyüdükten sonra da clevo'ya işin düşmez. bu yüzden müşteri memnuniyeti dedikleri şeyi biraz daha düzgün yapmaları gerekir.
    şunu da belirteyim ben siparişimi vermeden önce gittim yerinde inceledim hem ürünü hem firmanın çalışanlarını. açıkçası çok ilgili ve bilgili insanlar. burada yakınılan şey sanki biraz işin kolayına kaçılıyor. halbuki ilgilenseler hem onlar hem müşteri memnun olacak. yoksa yaptıkları işin şahane bu kabulümüz ki zaten bu yüzden monster'ı seçtik.

    Hocam bu noktada size katılıyorum. Maliyeti düşük malzeme kullanmalarına rağmen müşteri memnuniyeti için kardan biraz feragat edip müşteriye kendini sevdirmesi gerekiyor. Garanti dahilinde kullanıcı hatası bulunmadığı takdirde kusurlar giderilebilir. Fakat bunu suistimal etmeme derecesinde. Bazı müşteriye de hayır demesini bilmeli, keyfi değişim yapmamalıdır. Yurtdışından anlaştığı Clevo gibi firmalardan sadece touchpad, klavye falan getirip kusurlar giderilebilir. 300 lira kar edeceksen yine o karı et fakat fiyatı 100-200 lira daha arttır. Bu konuda yusuf898989'a da hak veriyorum. Kasa kalitesi değişmiyorsa kar marjı biraz yükseltilip müşteri memnuniyetinde kullanılarak yine son kullanıcının memnuniyetini kazanmak gerekir. Bu sayede piyasada tabiri caizse parmakla gösterilen olabilirsiniz.




  • aynen öyle hocam kesinlikle. ama işte bunlar yapılmayınca burda görüldüğü arkadaş mağdur oluyo. mesela hiç okumayan biri gelip burayı okusa eminim almaktan vazgeçer. ben bile iptal etme noktasına gelmiştim. ürün gelsin memnun kalmazsam sorunlar oluşursa iade edicem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ergin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Kendinizde hiç kusur aramıyor musunuz?

    Hocam af buyurun ama ben eşek gibi para bayılıcağım touch pad tuşları soyulucak sonra kullanıcı hatası?.Şimdi hp acer lenovo gibi firmaların ucuz laptopları gündem oluşturduğunda direkt bu firmadan mal alınmaz,bu firmanın teknik servisi şöyle böyle vs. gibi yorumlar yapılıyor.Şimdide bi ton para bayılıp suçu firmadamı yoksa kendimizde mi aramalıyız? teşekkürler..

    Ben zaten Lenovo HP Asus almam açıkçası. Ama kullanıcılar bazen o kadar hor kullanıyorlarki Laptopta kusur arıyorlar.Elimde 1 gün içinde 50tane laptop geçiyor.Klavye çalışmıyor diye gelen cihazda sıvı teması görülüyor kullanıcı sonra bunu kabullenmiyor fotoğrafları çekildikten sonra kabulleniyor. Bu cihazlarında dayanma gücü bir yere kadardır. Yani o kadar sağlam yapılmaz cihazlar.

    @AtiMx4

    Kardeş kusura bakmada şimdi Asusu neden kucumsedın ?
    Asus kac pc firmasına parça üretiyor haberin varmidir ?
    Ayrıca MSİ-Lenovo-Hp-MONSTER-Casper firmaları parçalarını Asus'dan alıyorlar.
    Milletin beyinlerini sulandırıcak yorumlar yapmayalım lütfen.
    Ayrıca her elektronik eşyanın bir ömrü var.
    Arkadaş MONSTER'a o kadar para veripte kullanıcı hatası kaynaklı denmemeli.
    TouchPad' de varsa sorun değişimi sağlanmalı MONSTER marka değerini kaybeder yoksa.
    Ve bu sadece bu fırma ıcınde gecerli değil.
    Herkesin görüş ve düşüncelerine saygı duymalısın
    Neyse selametle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ergin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Kendinizde hiç kusur aramıyor musunuz?

    Hocam af buyurun ama ben eşek gibi para bayılıcağım touch pad tuşları soyulucak sonra kullanıcı hatası?.Şimdi hp acer lenovo gibi firmaların ucuz laptopları gündem oluşturduğunda direkt bu firmadan mal alınmaz,bu firmanın teknik servisi şöyle böyle vs. gibi yorumlar yapılıyor.Şimdide bi ton para bayılıp suçu firmadamı yoksa kendimizde mi aramalıyız? teşekkürler..

    Ben zaten Lenovo HP Asus almam açıkçası. Ama kullanıcılar bazen o kadar hor kullanıyorlarki Laptopta kusur arıyorlar.Elimde 1 gün içinde 50tane laptop geçiyor.Klavye çalışmıyor diye gelen cihazda sıvı teması görülüyor kullanıcı sonra bunu kabullenmiyor fotoğrafları çekildikten sonra kabulleniyor. Bu cihazlarında dayanma gücü bir yere kadardır. Yani o kadar sağlam yapılmaz cihazlar.

    hocam hp neden kötümsüyorsunuz bilmiyorum.Daha önceki laptopum dv 2999et artist editiondu tek laptopda harddisk bad sector oldu oda kullanıcı hatasıydı(eve gelen misafir çocuklarının azizliği) bi kere olsun tık etmesi 3 senedir ve soyulma vs yok hiçbiryerinde tek ısınma sorunu var oda olsun 3 yıllık laptop hiç açılıp temizlenmedi.Bugün vatandan lenovo y580 i5 aldım hemen ısındım makineye.




  • arkadaşlar monster firması bayram tatilinde olduğu için cevap vermemiş olabilirler... türkiyede, bu sistem özelliklerde sistem kuran tek olan firma olduğunu unutmadan yazalım. monster olmazsa bu ürünler en az 1000 tl fazla vererek almış olacaktık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir_74 -- 20 Ağustos 2012; 20:27:55 >
  • teknik servis iyi gibi gözükse de beceriksiz olduğu için böyle durumlar olabiliyor dostum

    Forumda monster için olumlu yorum yazan büyük bir kısmın fake olduğunu düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celalcaner2

    teknik servis iyi gibi gözükse de beceriksiz olduğu için böyle durumlar olabiliyor dostum

    Forumda monster için olumlu yorum yazan büyük bir kısmın fake olduğunu düşünüyorum

    Olumlu yorum yazanda mı var?
  • ben yazarım eksik gedik bir şeyler yapmaya çalışıyorlar zamanla düzeleceğine inanıyorum herkes laf ediyor fakat 1 firma daha gösterin monster gibi üst düzey donanımları istediğin gibi konifigüre edebilip aşırı fiyatlar olmadan. Adım sanım belli ben ne monster için çalışıyorum nede başka bir şey. Eksiler söyleniyorsa artılarında söylenmesi gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnccp

    ben yazarım eksik gedik bir şeyler yapmaya çalışıyorlar zamanla düzeleceğine inanıyorum herkes laf ediyor fakat 1 firma daha gösterin monster gibi üst düzey donanımları istediğin gibi konifigüre edebilip aşırı fiyatlar olmadan. Adım sanım belli ben ne monster için çalışıyorum nede başka bir şey. Eksiler söyleniyorsa artılarında söylenmesi gerekir.

    Çok haklısın uygun fiyata satıyorlar bu bir artısı ancak aldığın ürünle ilgili sorun çıktığında arkasında durmadıklarında bu artının bir anlamı kalmıyor.
  • Doğru fakat dediğim gibi eksiler söylenecekse artılarında bilinmesi gerekir piyasa onlar için bir asus ya da msi kadar rahat değil o yüzden karı düşürmek istememeleri normal fakat bu denli bir yanlış yapıldıysa bunun çözümünü arkadaşlar yukarıda yapmış zaten ayıp değeri kadar indirim yapılmalı ben de yaptıkları indirimin sizin yararınıza olduğunu düşünmüyorum
  • Satış sonrası hizmet çok önemli direk genel müdüre mail atmanizi öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, soyulmalar çizilmeler normaldir.

    @QôpûQ
    Asus her markaya ürün satmıyor bunda yanılıyorsunuz. Lütfen sizde bilmeden yorum yapmayın. Açın bir Casper laptopu bakın içinde hangi anakart var. Benim açtığım laptop marka ve sayısını size söylesem aklınız şaşar. Asus her firmaya anakart vermez. Kendi itibarı gereği yalnızca yüksek kaliteli ürünlere anakart üretimi sağlar. Bunlardan biri de Monster. Casper en kötü anakart kullanan firmadır. Hiçbir firma soyulan touchpad vb için ücretsiz değişim sağlanmaz.

    Sanayi Bakanlığı

    6-) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Arkadaşlar, soyulmalar çizilmeler normaldir.

    @QôpûQ
    Asus her markaya ürün satmıyor bunda yanılıyorsunuz. Lütfen sizde bilmeden yorum yapmayın. Açın bir Casper laptopu bakın içinde hangi anakart var. Benim açtığım laptop marka ve sayısını size söylesem aklınız şaşar. Asus her firmaya anakart vermez. Kendi itibarı gereği yalnızca yüksek kaliteli ürünlere anakart üretimi sağlar. Bunlardan biri de Monster. Casper en kötü anakart kullanan firmadır. Hiçbir firma soyulan touchpad vb için ücretsiz değişim sağlanmaz.

    Sanayi Bakanlığı

    6-) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

    Öncelikle bu saldırgan tavrınıza anlam veremediğimi belirtmek istiyorum lütfen biraz daha sakin olalım ; siz sanırım konunun açılış amacını anlamadınız. Burada monster teknik servisin müşterilerine yaşattığı sorunlardan bahsediyoruz. Sizin ısrarla firmayı savunmanızı da anlamış değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Arkadaşlar, soyulmalar çizilmeler normaldir.

    @QôpûQ
    Asus her markaya ürün satmıyor bunda yanılıyorsunuz. Lütfen sizde bilmeden yorum yapmayın. Açın bir Casper laptopu bakın içinde hangi anakart var. Benim açtığım laptop marka ve sayısını size söylesem aklınız şaşar. Asus her firmaya anakart vermez. Kendi itibarı gereği yalnızca yüksek kaliteli ürünlere anakart üretimi sağlar. Bunlardan biri de Monster. Casper en kötü anakart kullanan firmadır. Hiçbir firma soyulan touchpad vb için ücretsiz değişim sağlanmaz.

    Sanayi Bakanlığı

    6-) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

    Kardes neden simdi kendini yuksekten satiyorsun.?
    Ne kdr pc laptop actgnin bnm icn onemi yok. Eminim senden daha uzun yillardr bu piyasanin icndeyimdir.
    Bunlari bir kenara brak markayi savunmanida anlamis degilim. Asus Msi kucumsenmeyecek firmalar.
    Monsterin teknik servisi marka ddgerini kaybetmemeli. Touch pad bu firmaya koymaz. Adam milyarlari sayicak monstera
    Defalarca laptobunu gndereck islem grmeden geri gelecek yok o yok bu yok su denerek.
    Sende kalkip frmayi savunucaksin.
    Komiksin ve egolarin yuksek
    Dahada yazmam birader sana rast gele




  • Yapılan klavye değişinden sonra sorun devam ettiğinden tekrardan teknik servise göndermek zorunda kaldım umrarım bu kez daha dikkatli kontrolleri yapıp sorunu çözerler.

    Gelişmeleri buradan paylaşacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 23 Ağustos 2012; 15:50:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QôpûQ

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Arkadaşlar, soyulmalar çizilmeler normaldir.

    @QôpûQ
    Asus her markaya ürün satmıyor bunda yanılıyorsunuz. Lütfen sizde bilmeden yorum yapmayın. Açın bir Casper laptopu bakın içinde hangi anakart var. Benim açtığım laptop marka ve sayısını size söylesem aklınız şaşar. Asus her firmaya anakart vermez. Kendi itibarı gereği yalnızca yüksek kaliteli ürünlere anakart üretimi sağlar. Bunlardan biri de Monster. Casper en kötü anakart kullanan firmadır. Hiçbir firma soyulan touchpad vb için ücretsiz değişim sağlanmaz.

    Sanayi Bakanlığı

    6-) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

    Kardes neden simdi kendini yuksekten satiyorsun.?
    Ne kdr pc laptop actgnin bnm icn onemi yok. Eminim senden daha uzun yillardr bu piyasanin icndeyimdir.
    Bunlari bir kenara brak markayi savunmanida anlamis degilim. Asus Msi kucumsenmeyecek firmalar.
    Monsterin teknik servisi marka ddgerini kaybetmemeli. Touch pad bu firmaya koymaz. Adam milyarlari sayicak monstera
    Defalarca laptobunu gndereck islem grmeden geri gelecek yok o yok bu yok su denerek.
    Sende kalkip frmayi savunucaksin.
    Komiksin ve egolarin yuksek
    Dahada yazmam birader sana rast gele

    Firmayı savunduğum yok kardeş! Oldukça sakin biriyimdir.Bana faydası olmayan bir firma. O zaman gidersiniz THH'ne şikayetinizi yazarsınız. Ama cihazınız 1100TL üzeriyse gider Tüketici Mahkemesine şikayet edersiniz. Ama kullanıma aykırı bir kullanım varsa o zaman size Tüketici Mahkemesi de bakmaz. O yüzden biraz da kendimizde suç arayalım elimizde o kadar pahalı cihaz varsa özen gösterilerek kullanılmalıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtiMX4 -- 24 Ağustos 2012; 3:39:26 >




  • Dizüstü bilgisayarım cumartesi günü saat 10da monster teknik servise ulaştı ancak 2 gündür bana herhangi bir geri dönüş yapılmadığı gibi telefonlarıma çıkan herhangi bir yetkilide olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augias

    Dizüstü bilgisayarım cumartesi günü saat 10da monster teknik servise ulaştı ancak 2 gündür bana herhangi bir geri dönüş yapılmadığı gibi telefonlarıma çıkan herhangi bir yetkilide olmadı.

    Sn. Augias;

    Ürününüzle servisimizdeki arkadaşlarımız ilgileniyorlar. Size en kısa zamanda geri dönüş yapılacak, merak etmeyin lütfen.

    Selamlar,

    İlhan YILMAZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan@fokusshop.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: Augias

    Dizüstü bilgisayarım cumartesi günü saat 10da monster teknik servise ulaştı ancak 2 gündür bana herhangi bir geri dönüş yapılmadığı gibi telefonlarıma çıkan herhangi bir yetkilide olmadı.

    Sn. Augias;

    Ürününüzle servisimizdeki arkadaşlarımız ilgileniyorlar. Size en kısa zamanda geri dönüş yapılacak, merak etmeyin lütfen.

    Selamlar,

    İlhan YILMAZ

    Gün içinde bir bilgilendirme yaparsanız sevinirim.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.