Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
5
Favori
17.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dell notebook almayi düşünüyorum

    Dell un önceden olan yerinde teknik servis uygulamasi bittigine gore

    Şuan ki teknik servis ve garanti işleyişi nasil bilen arkadaşlar yardimci olabilirmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CrossOver55 -- 8 Nisan 2014; 1:40:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • En iyi teknik servislerden biri dell dir bana göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sana Önerim Latitude - Vostro ve XPS serilerinden bir cihaz almandır kesinlikle Inpiros serisine bulaşma ve satın almadan cihazın altındaki SERVİCE TAG numarası alıp 02165708754 numarasını arayıp garanti türünu sorgulaman gerekir.
  • Neden inspiron bylasmiyim onu anlamadim ve şuan ki teknik servis ve garanti işleyişi ne şekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerinde destek hizmeti kalkmadı.

    Nereden uyduruyorsunuz bunları?
  • Buradaki konularda görmüştüm bir kaç yerde yani hala dewam ediosa super

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • her cihazda yerinde destek hizmeti yok ama.
  • Ben dell inspiron 7537. almayi düşünüyorum bi bilgin varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Luis7

    Yerinde destek hizmeti kalkmadı.

    Nereden uyduruyorsunuz bunları?

    Yerinde destek hizmetinin kalktığını söylemedim.
    Satıcılar genellikle cihazın garanti türünü bilmiyor bu yüzden çağrı merkezinden sorgulatmak en garanti yöntemdir.

    İnspiron serisi son kullanıcı için üretilmiş gerek malzeme gerek performans açısından diğer serilere göre iyi değildir ama mesela Lenovo idepad serileriyle aynıdır.

    Benim önerdiğim seriler daha çok iş dünyasına hitap eden serilerdir.

    Garanti için açıklama;

    Dell bundan 2 ay önceye kadar Türkiyenin her ilinde onarım merkezi olmadığından garanti türü yerinde destek olmayan cihazlara bile (İstanbul ve Ankara hariç) yerinde destek verdi ve bu desteği 2 ay önce kaldırdı. İnsanların gözünde de yanlış bir algılamaya sebep oldu.

    Ama son duruma göre yerinde desteği olan cihazlar yine yerinde destek alacaktır. Olmayan cihazlar onarım merkezine gönderilecektir.

    Sana cihaz önermiyorum ama ben kesinlikle Latitude serisi bir alacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sawashlong -- 8 Nisan 2014; 13:53:46 >




  • Herhangi bir yanlış anlaşılma yok teşekkürler bilgilendirme için.
  • Inspiron 7537 için yerinde destek yok. Yerinde destek dışında cihazlara Koçsistem bakıyor ve servisi LG,Samsung,Asus bilgisayar kullanmış biri olarak en sorunlu servislerden birisi. Neden;

    1-İnternet sorgulama yapamıyorsunuz.
    2-Çağrı merkezinden servis bölümüne talep yollarsınız,mail atarsınız (ki mail kutuları sürekli dolu) acil koduyla bile talep açsanız ne arayan var ne soran. (Size geri dönüş yapılacak deniyor)
    3-Çağrı merkezinden cihazınız X durumunda derlerse inanmayın çünkü muhtemelen değildir. (10 gün dell (yurtdışı) mail cevabı bekleniyor denilip sonradan teknik servisin kendisi arayıp cihazınız yeni önlerine geldiğini dell e mail henüz atılmadığını söyledi.
    4-Cihazımın 17. iş günü bitti hala ses yok.
    5-İş günün hesaplarken kargo bölümlerinde kalan süreyi hesaplamıyorlar ki hakları yok.

    Bunları nereden mi biliyorum. 0 cihaz aldım ekranda hata olduğu için 1 e 1 değişim veya para iadesi talep ettim. Yerinde servis evet olabilir ama diğer türlü dell almak ciddi risk servis açısından. 1.Taksiti ödeyeli 4 gün oluyor cihaz bende değil hala. Kaldı ki öyle yada böyle para iadesi yapmak zorundalar. Sadece işi yokuşa sürüyorlar. Siz düşünün bir cihaz teknik bölümün önüne 14.günde geliyorsa o teknik servis nasıldır.

    Bilgisayarı aldığım yerle bile görüştüm maalesef Dell'in servisinde sıkıntılar var dedi. Kendileri de bu konuda çok sıkıntılıydı.

    En can alıcı nokta. Teknik servis haftalar sonra arayıp ekran da hata yok biz ölü piksel göremedik dedi. Telefonla kendilerini yönlendirdim. Paintten siyah ekran açtırıp pikselin yerini tarif ettim de sonunda bulabildiler. En azından aradılar dell için büyük bir adım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farks -- 14 Nisan 2014; 17:33:34 >




  • Ben de 7537 notebookumu full hd panel değişimi için yolladım. Yollamadan önce yaparız dediler. Parayı yatırdım kargoyu da siz gönderirken size biz gönderirken de bize ait dediler. Laptop yaklaşık 9-10 gün serviste kaldı ve değişimi yapamadılar. Geri yollarken de kargo parasını bana geçirdirler. Yolladığım paranın geri yatırılması 3 günü buldu. Yani hem boşu boşuna yollamış oldum, hem de dah 1 aylık bile olmayan makinenin içi açılmış oldu. Yetkili servis olmasına rağmen hiç de yetkili değiller :) Eskini bilemeyeceğim ama şu anki Dell servisi bana kalırsa kötüdür. Çok bir şey beklemeyin.
  • Dell de garanti türü cihazın modeline göre değişmez. Aslında cihazınızı satın alırken garantisinin ne olduğunu iyi sorgulamanız gerekmekte.

    İsterseniz yerinde destek garantisi olmayan cihazınıza yerinde teknik destek garanti paketi alabilirsiniz (ben öyle yaptım) böylece arıza olduğunda teknisyen iki günde evinize gelir ve cihazı yapar gider.
  • Kendin adima su ana kadar sadece MSI VE ASUS la servis isim oldu. Ikiside iyi ilgilendiler. Tabiki idealst bakarsM elestirebilirim hala ama vasatin ustundeydiler. Hizli geri donus yaptilar. Telefona mesaj atti asus mesela . Ama buyuk eksigi asusun (daha dorusu onun elinde deil) kargo firmasi. Turkiyedeki en iyi (avrupanin en kotusu olamazlar) kargo firmasiyla calisiyorlar ve makinaniz allaha emanet gider ve gelir. Geldiginde sukur namazi kilarsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20. iş günü doldu hala ses yok bilgisayardan. Kısaca Dell servisi gördük.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii

    Kendin adima su ana kadar sadece MSI VE ASUS la servis isim oldu. Ikiside iyi ilgilendiler. Tabiki idealst bakarsM elestirebilirim hala ama vasatin ustundeydiler. Hizli geri donus yaptilar. Telefona mesaj atti asus mesela . Ama buyuk eksigi asusun (daha dorusu onun elinde deil) kargo firmasi. Turkiyedeki en iyi (avrupanin en kotusu olamazlar) kargo firmasiyla calisiyorlar ve makinaniz allaha emanet gider ve gelir. Geldiginde sukur namazi kilarsiniz.

    Hocama katılıyorum o konuda.
    Kargolar o kadar berbatki dibimde kargo var telefon kutusunu 1 metre yukarı atıyor.
    Servis ve kargo ikiside tam .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Inspiron 7537 için yerinde destek yok. Yerinde destek dışında cihazlara Koçsistem bakıyor ve servisi LG,Samsung,Asus bilgisayar kullanmış biri olarak en sorunlu servislerden birisi. Neden;

    1-İnternet sorgulama yapamıyorsunuz.
    2-Çağrı merkezinden servis bölümüne talep yollarsınız,mail atarsınız (ki mail kutuları sürekli dolu) acil koduyla bile talep açsanız ne arayan var ne soran. (Size geri dönüş yapılacak deniyor)
    3-Çağrı merkezinden cihazınız X durumunda derlerse inanmayın çünkü muhtemelen değildir. (10 gün dell (yurtdışı) mail cevabı bekleniyor denilip sonradan teknik servisin kendisi arayıp cihazınız yeni önlerine geldiğini dell e mail henüz atılmadığını söyledi.
    4-Cihazımın 17. iş günü bitti hala ses yok.
    5-İş günün hesaplarken kargo bölümlerinde kalan süreyi hesaplamıyorlar ki hakları yok.

    Bunları nereden mi biliyorum. 0 cihaz aldım ekranda hata olduğu için 1 e 1 değişim veya para iadesi talep ettim. Yerinde servis evet olabilir ama diğer türlü dell almak ciddi risk servis açısından. 1.Taksiti ödeyeli 4 gün oluyor cihaz bende değil hala. Kaldı ki öyle yada böyle para iadesi yapmak zorundalar. Sadece işi yokuşa sürüyorlar. Siz düşünün bir cihaz teknik bölümün önüne 14.günde geliyorsa o teknik servis nasıldır.

    Bilgisayarı aldığım yerle bile görüştüm maalesef Dell'in servisinde sıkıntılar var dedi. Kendileri de bu konuda çok sıkıntılıydı.

    En can alıcı nokta. Teknik servis haftalar sonra arayıp ekran da hata yok biz ölü piksel göremedik dedi. Telefonla kendilerini yönlendirdim. Paintten siyah ekran açtırıp pikselin yerini tarif ettim de sonunda bulabildiler. En azından aradılar dell için büyük bir adım.



    Sana %100 katılıyorum şuan yaşadığım durumun aynısını yaşamışsın , banada ayıplı ürün geldi değişim için yolladım içine de bilgisayardaki hatayı en ince ayrıntısına kadar anlatan mektup yazdım hatta 2,3 tane video çektim ( yani bir gerizekalıya göndersem bunları anlaması 30saniye sürer) ,ben ürünü göndereli 20 iş günü oldu (yaklaşık bir ay) her 3 günde bir arıyorum müşteri hizmetlerini ve sürekli aynı kişilerle görüşüyorum 2 tane kadın var sürekli bunlara görüşüyorum( call centerda 2 kişi çalışıyor büyük ihtimal)
    ve bana sürekli dell yurtduşından cevap beklediklerini söylüyorlar her aradığımda tehdit ediyorum tamam diyolar bidaha mail atıcaz diyolar ama hala cevap yok....

    Sonuç olarak dell almayın kardeşim hele inspiron aman diyim uzak durun....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacro00 -- 20 Nisan 2014; 14:56:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacro00

    quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Inspiron 7537 için yerinde destek yok. Yerinde destek dışında cihazlara Koçsistem bakıyor ve servisi LG,Samsung,Asus bilgisayar kullanmış biri olarak en sorunlu servislerden birisi. Neden;

    1-İnternet sorgulama yapamıyorsunuz.
    2-Çağrı merkezinden servis bölümüne talep yollarsınız,mail atarsınız (ki mail kutuları sürekli dolu) acil koduyla bile talep açsanız ne arayan var ne soran. (Size geri dönüş yapılacak deniyor)
    3-Çağrı merkezinden cihazınız X durumunda derlerse inanmayın çünkü muhtemelen değildir. (10 gün dell (yurtdışı) mail cevabı bekleniyor denilip sonradan teknik servisin kendisi arayıp cihazınız yeni önlerine geldiğini dell e mail henüz atılmadığını söyledi.
    4-Cihazımın 17. iş günü bitti hala ses yok.
    5-İş günün hesaplarken kargo bölümlerinde kalan süreyi hesaplamıyorlar ki hakları yok.

    Bunları nereden mi biliyorum. 0 cihaz aldım ekranda hata olduğu için 1 e 1 değişim veya para iadesi talep ettim. Yerinde servis evet olabilir ama diğer türlü dell almak ciddi risk servis açısından. 1.Taksiti ödeyeli 4 gün oluyor cihaz bende değil hala. Kaldı ki öyle yada böyle para iadesi yapmak zorundalar. Sadece işi yokuşa sürüyorlar. Siz düşünün bir cihaz teknik bölümün önüne 14.günde geliyorsa o teknik servis nasıldır.

    Bilgisayarı aldığım yerle bile görüştüm maalesef Dell'in servisinde sıkıntılar var dedi. Kendileri de bu konuda çok sıkıntılıydı.

    En can alıcı nokta. Teknik servis haftalar sonra arayıp ekran da hata yok biz ölü piksel göremedik dedi. Telefonla kendilerini yönlendirdim. Paintten siyah ekran açtırıp pikselin yerini tarif ettim de sonunda bulabildiler. En azından aradılar dell için büyük bir adım.



    Sana %100 katılıyorum şuan yaşadığım durumun aynısını yaşamışsın , banada ayıplı ürün geldi değişim için yolladım içine de bilgisayardaki hatayı en ince ayrıntısına kadar anlatan mektup yazdım hatta 2,3 tane video çektim ( yani bir gerizekalıya göndersem bunları anlaması 30saniye sürer) ,ben ürünü göndereli 20 iş günü oldu (yaklaşık bir ay) her 3 günde bir arıyorum müşteri hizmetlerini ve sürekli aynı kişilerle görüşüyorum 2 tane kadın var sürekli bunlara görüşüyorum( call centerda 2 kişi çalışıyor büyük ihtimal)
    ve bana sürekli dell yurtduşından cevap beklediklerini söylüyorlar her aradığımda tehdit ediyorum tamam diyolar bidaha mail atıcaz diyolar ama hala cevap yok....

    Sonuç olarak dell almayın kardeşim hele inspiron aman diyim uzak durun....


    Yanlışım olmasın 24.iş günü bitti bugün aradım. İkame cihaz talebimi daha yazmamışlar bile. Diyorum tekrar talep aç. Diğer müşteriler bekliyor telefonu kapattıktan sonra yazacağım diyor. Ne fark eder başkasıyla konuşurken mi yazacaksın talep ediyorum konuşmayı sonlandırmak durumundayım diyor. Ben bu kadar saygısız bir haltan anlamayan servis görmedim. Tekrar Dell alırım diyordum ama iyice şüphelerim var artık.

    Bu arada dediğiniz doğru. Şeyda hanım var, Esra hanım var yanlışım yoksa bir seferde hangi numaraydı neslihan hanımı hatırlıyorum. XXXX hanımı şikayet edeceğim diyorum Dell'e aynı yere yönlendiriyor. Kendisini kendisine mi şikayet edeyim diyorum. Görevi cevabı veriyor. Arıyorum şikayet kaydı doldurmak istiyorum diyorum mail atın diyor. Bir laf var Dell servisi için ama işte günahları el vermiyor insanın.

    Bu arada çok sevgili kanun koyucu sistemi nasıl yapmışsa 20.iş günü geçecek 10 günlük ihtar çekeceksin sonra ilk duruşması 10 ay sonra olacak bir dava açacaksın. Yaptırımı ne? Ürün bedeli iadesi. Eee benim ürünüm 1 haftası olmadan yolladım cayma hakkımı kullanıp zaten para iadesi alacağım. Kusura bakmasın kimse de kanunlar böyle oldukça Dell az bile yapıyor.




  • Hocam bugun yine aradim telefon numarami sordu ,biz size donus yapicaz dedi kapatti yine boyle sacmalik olurmu ya? O kocsistemdeki 2 tane kadin zaten saygisizin,terbiyesizin onde gideni, utanmasa suratima kapaticak telefonu bildigin bakkal dukkani isletir gibi isletiyorlar musteri hizmetlerini... ne yapicaz bilmiyorum 21. Gun bugun benim de, bu kadar caresizlik olurmu ya ne boktan ulkede yasiyoruz biz gelde isyan etme simdi...hicbir yaptirim yok musteriyi savunan yasa yok..,yani insani oyle bir sogutuyorlarki ,,keske gondermeseydim.diyorum simdi bu kadar caresizlik var ortada yani...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacro00 -- 22 Nisan 2014; 13:17:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana suratıma da kapattılar :) neyse ben orda değilim artık. Madem bu saatten sonra süründürecekler yarın bilgisayarı aldığım yere ihtar çekiyorum. 10 gün süre verip akabinde 10. Gün gelmezse 11. Gün dava mı açarım. Gerisini onlar düşünsün. Kel başa şimşir tarak. En azından bi yerden sonra biraz daha aklı selim insanlarla muhatap olurum. Şimdiye kadar yapmadığım hata.

    Bilgisayar ucuzladı ordan karım olur, vekalet ücretinin yarısını alır ordan kar yaparım dava giderleride öderler. Belki birşeylerin yanlış olduğu akıllarına gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farks -- 21 Nisan 2014; 23:30:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.