Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
5
Favori
17.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Bana suratıma da kapattılar :) neyse ben orda değilim artık. Madem bu saatten sonra süründürecekler yarın bilgisayarı aldığım yere ihtar çekiyorum. 10 gün süre verip akabinde 10. Gün gelmezse 11. Gün dava mı açarım. Gerisini onlar düşünsün. Kel başa şimşir tarak. En azından bi yerden sonra biraz daha aklı selim insanlarla muhatap olurum. Şimdiye kadar yapmadığım hata.

    Bilgisayar ucuzladı ordan karım olur, vekalet ücretinin yarısını alır ordan kar yaparım dava giderleride öderler. Belki birşeylerin yanlış olduğu akıllarına gelir.

    Dell euro merkeze saglam kalayli bir mail aticam bende bakalim bisey cikicak mi sanmiyorum ama elden gelen baska birsey yok...su halimize bak ya bilgisayar mi aldik dertmi satin aldik belli degil....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar sizin notebooklardaki sıkıntı neydi tam olarak yolladınız servise? Merak ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phoenix_88 -- 22 Nisan 2014; 0:26:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phoenix_88

    Arkadaşlar sizin notebooklardaki sıkıntı neydi tam olarak yolladınız servise? Merak ettim.

    Touchpad arizaliydi benim hatta forumda videolu konuyu paylasmistim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phoenix_88

    Arkadaşlar sizin notebooklardaki sıkıntı neydi tam olarak yolladınız servise? Merak ettim.

    Ekran da sıkışmış piksel vardı benimde. Olay servise gitmesi en üfürük sorun için bile haftalarca tutuyolar bilgisayarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında çok büyük sıkıntılar değilmiş ama ürün hem yeni olduğundan hem de servisin kalitesizliliğinden bekletiyorlor sizi.

    Bu arada hocam sizin sorun için panel değişimi yapacaklar çok kolay bir şey niye bu kadar bekletiyorlar anlamadım. Bence her gün arayarak taciz edin yoksa daha bekeltirler.

    @farks
  • 1 haftası dolmamış cihaza panel değişimi yapacak firma bilmiyorum ben. Ya 1e1 iade ya para iadesi ötesi davalık.

    Sorunların büyüklüğü değil mevzu yoksa elektronik alet illa ki sıkıntı olur ama koçsistem çalışanları nefes almak için yurt dışından onay bekliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farks -- 23 Nisan 2014; 17:07:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dell ürünü kaliteli ama teknik servis çok kötü muatap bulamıyosun ...
    Dell den ürün alırken muhakkak ürünü inceleyip almak lazım ...
    Ben geçen ay bir laptop aldım ölü piksel sorunu nedeniyle 4 nisan da dele ürünü yolladım
    29 Nisan ve hala bilgi yok ...
  • 3 Nisan'da ekran kartı problemi nedeniyle Koçsistem' yolladığım bilgisayarın arıza bulunan parçası daha yeni gelmiş.
  • PC depo firmasından elektronik ürün alacak arkadaşların dikkatine !
    Müşteriye karşı tavır ve davranışları çok çirkin konusunda uzman elemanları yok ve müşteri hakları umurlarında bile değil.
    Ben bu firmaya aldığım özürlü ürünün geri iadesi ile ilgili iade faturası kesip yolladım ama ürüne bakma gereği bile duymadan tarafıma geri yolladılar.
    Kutusu açılan ürün geri iade edilemezmiş. Ki tüketici hakları yasasına göre ürüne zarar vermeden 1 hafta içersinde nedensiz iade hakkınız var.
    Durumla ilgili tüm evraklarımı ve firma ile görüşmelerimi kayda aldım yakın bir zamanda kendilerini ticaret mahkemesine vericem.
  • Tüketici Mahkemesi hocam. Neyse avukatınız zaten halleder. Ama hakkınızı kesinlikle arayın. Bende kendimin ki hakkında ufak notlar paylaşayım.

    Bilgisayarı bilmem kaçıncı iş günü sonrasında kargoya vermişler. Benim talebim 3 günlük ürünün ayıplı olduğu gerekçesiyle para iadesi veya 1e1 değişimdi.
    Dell yetkilileri olumsuz cevap vermiş. İş güzar servis görevlisi de bana sormadan 3 günlük bilgisayarı açıp panel değiştirmiş. Açıkca taleplerim yazmasına rağmen 3 günlük ürünü açtılar ya daha tek kelime etmiyorum. Evrakları ulaştırdım avukatıma. Bundan sonrasını düşüncek halim yok. Ben insanlık yaptım uyardım, ihtar çektim bekledim olmadı. Şimdi Ebrar düşünsün. (ki Ebrar dan memnunum ama sorumluluk onların satıcı olmak kolay değil) Davanın ne kadar süreceği umurum da değil. Artık inceldiği yerden koptu. Birileri 3 günlük bilgisayarın içinin açılmasının, 20 iş gününü geçmesine rağmen ürün bedeli iadesi yapılmamasının, 1 haftalık cayma hakkımın kullandırılmamasının hesabını verecek.
    Bugün 2.taksiti ödeyeceğim. Bilgisayar yok. Tüketiciyle dalga geçiyorlar.

    Tamir olan(!) ürünümün fotoğrafları. Servis elemanları belli ki konusunda uzman. Artık ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız fotoğraflarla.

     DELL TEKNİK SERVİS

     DELL TEKNİK SERVİS

     DELL TEKNİK SERVİS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farks -- 3 Mayıs 2014; 13:25:30 >




  • Burada yazılanları okuyunca Dell ile yaşadığım maceramı bende yazayım dedim. Dell firmasını yoğun çabalarım sonucunda ikna ederek değişim raporumu aldım. Pazartesi günü yeni bir Dell (tabi ki mutlaka yerinde garantisi olan) laptop alacağım. Olmazsa başka bir markayı tercih edeceğim.

    sawashlong
    Yerinde garanti için kaç TL ödedin? Çünkü bana da teklif etmişlerdi ama kabul etmemiştim.

    2014 Ocak sonunda (bilgisayar sistem sorumlusuyum) Dell İnspiron 5537 G50W81C aldım. Oyunla pek işim olmaz. İşim sürekli programlarla uğraşıp, neti yoğun kullanmaktır. Bir ay sonra biosu kitlendi. Dell teknik servis hizmetinde Koç sistem ile anlaştığı için Koç sisteme gönderdim. Gönderdiğime binbir defa pişman oldum. Anakart değişimi için tam 42 gün beklettiler. Onarım 23 iş günü içinde gerçekleşmediği için ürün değişimi talebinde bulundum. Talebim önce kabul edilmedi, anakart değişti. Anakart değiştikten sonra kasada hasar olduğunu fark ettim. Hemen itiraz edip tekrar ürün değişim talebinde bulundum. Dell ile yoğun mücadelem sonucunda ürün değişimi için gerekli raporu aldım. Koç sistemde mi sorun vardı yoksa Dell'de mi anlamadım.
    Şimdi tekrar mutlaka yerinde garantisi olan Dell laptop almak istiyorum. En azından arıza olduğunda evime kadar gelip gözümün önünde onarımı yapacaklar.
    Alacağınız Dell laptopun garantisi müşterinin yerinde mi yoksa serviste mi sorusuna Dell laptopun altında yazılı Service Tag numarasından anlayabilirsiniz. Service Tag numarasını Dell'e sorrmadan almamanızı tavsiye ederim. Yerinde garantisi yoksa Koç sistemin amatörce sunduğu servis anlayışına teslim olur, bin pişman olursunuz.
    Bende bir tane daha Dell laptop var. 2 yıl oldu taş gibi sağlam ve en ufak bir sorun çıkarmadan, hiçbir şekilde ısınmadan, ses çıkarmadan çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettu -- 4 Mayıs 2014; 1:14:46 >




  • @farks, @ettu geçmiş olsun diyorum öncelikle. Dell 5537 serisi sorunlu bir seri anladığım kadarıyla. Benim de aynı modelden vardı. Anakart ve harddiskte sorun bulunmuş. Ürün ücret iadesi talebinde bulundum ancak ses seda yok Dell'den. Yarından tezi yok tüketici hakem heyetine başvurucam.

    Yok Dell kaliteliymiş yok servisi eşşizmiş , bir sürü yaygara. Bu mu kalite ? Bu mu teknik servis anlayışı ??
  • yerinde desstek yoksa asla dell alma 2 tane dell aldım birinde vardı harikaydı. ondan hareketle aldım yenisinde sorun yaşadım garanti için koçbilişim diye bir boka gönderiyosun cihazı akıbeti belli değil. yerinde destek yoksa asla ama asla alma
  • ha belki dersin kardeş markayı neden kötülüyosun falan. aklında soru işareti kalmasın diye 0850 252 3355 nolu numarayı bi ara ve sadece müşteri temsilcisine bağlanmayı dene ve lütfen kaç dakika hatta beklettiklerini yaz. 9 dakika 3 saniyenin sonunda bağlandım deneyin bence çok eğlenceli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanrap

    yerinde desstek yoksa asla dell alma 2 tane dell aldım birinde vardı harikaydı. ondan hareketle aldım yenisinde sorun yaşadım garanti için koçbilişim diye bir boka gönderiyosun cihazı akıbeti belli değil. yerinde destek yoksa asla ama asla alma

    Hocam yerinde destek garantisi olayi modele gore degilmi? Yani yerinde destek garantisi olan bir 7537 var midir bizimkilerden farkli olarak cunku forumdaki hicbir 7537 sahibinde yok kanimca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacro00 N kullanıcısına yanıt
    aynen hocam 90 dolar yerinde destek 7537 için
  • Gençler bende koç sisteme gönderdim dell 5521 kaç günde bakıp ilgileniyorlar bende ki sıkıntı adaptör ucu bozulmuştu, içinden vida sesi geliyordu sallayınca felan 1 hafta olacak gönderdiğimde dün aradım sordum işleme alındı dediler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemansky

    Gençler bende koç sisteme gönderdim dell 5521 kaç günde bakıp ilgileniyorlar bende ki sıkıntı adaptör ucu bozulmuştu, içinden vida sesi geliyordu sallayınca felan 1 hafta olacak gönderdiğimde dün aradım sordum işleme alındı dediler?

    Hocam onarima gonderdiyseniz ve sansliysaniz 3 hafta , degisime.gonderdiyseniz minimum 1.5 ay ama kocsistem servis ekibi rezelaettir ve bilgisayarinizim baska biyerini parcalayip elinize verebilirler surekli arayip uyarin ,taciz edin derim.(bunun en guzel ornegi yukarida farks kardesimizin yasadigi olay malesef)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacro00 -- 7 Mayıs 2014; 19:42:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben daha servis hakkın da birşey demiyorum. Arkadaşa tek tavsiyem arayıp sormasın, sinirleri yıpranır. Şunu gördüm ki koçsistem de herşey olacağına varıyor. Oradaki ürünün kaderini siz belirleyemiyorsunuz. Adaptör hakkında hep en kötüye hazırlıklı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Ben daha servis hakkın da birşey demiyorum. Arkadaşa tek tavsiyem arayıp sormasın, sinirleri yıpranır. Şunu gördüm ki koçsistem de herşey olacağına varıyor. Oradaki ürünün kaderini siz belirleyemiyorsunuz. Adaptör hakkında hep en kötüye hazırlıklı olun.



    Bence Koçsistemin bu rezilliğinden Dell'in bile haberi olmayabilir ya da daha kötüsü hakikaten umursamıyorlar.Koçsistemin servisine gidip de daha sağlam dönen cihaz duymadım ben herkes orasında burasında kırık çizik hasar olduğunu söylüyor bu kadar bariz bir ihmal varken ortada Dell'in hiçbirşey yapmaması inanılır gibi değil.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.