Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
5
Favori
17.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ettu

    CrossOver55
    Laptopun arızası nedir? Önemli olan anakart değiştikten sonra laptop sana sorunsuz geri gelsin. Sıfır bir cihazın 30 gün içinde arızalanıp ana kartının değişmesi (aynen bende olduğu gibi) bu markanın kalitesinin düştüğünü gösterir. Yorumların hepsini okuyorum. Neredeyse ilk ayda arızalanıp da ana kartı değişmeyen laptop yok gibi. İçimden bir ses acaba Dell bütün sorunlu serileri Türkiye'ye mi pazarlıyor diyor. Senin yerine olsam ana kart değişmeden derhal ürün değişim talebinde bulunurdum.

    Ariza 30. Günden bir kaç gün sonra oldu ve bu değişim yada para iade talebini aldigim yeremi koç tekniğe mi yapacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrossOver55


    quote:

    Orijinalden alıntı: ettu

    CrossOver55
    Laptopun arızası nedir? Önemli olan anakart değiştikten sonra laptop sana sorunsuz geri gelsin. Sıfır bir cihazın 30 gün içinde arızalanıp ana kartının değişmesi (aynen bende olduğu gibi) bu markanın kalitesinin düştüğünü gösterir. Yorumların hepsini okuyorum. Neredeyse ilk ayda arızalanıp da ana kartı değişmeyen laptop yok gibi. İçimden bir ses acaba Dell bütün sorunlu serileri Türkiye'ye mi pazarlıyor diyor. Senin yerine olsam ana kart değişmeden derhal ürün değişim talebinde bulunurdum.

    Ariza 30. Günden bir kaç gün sonra oldu ve bu değişim yada para iade talebini aldigim yeremi koç tekniğe mi yapacam

    30 günü geçtiyse değişim iade talep edemezsiniz ancak yasal tamir süresi içerisinde tamir edilemez ise değişim veya iadeye hak kazanırsınız.. öncelikle dell müşteri hizmetleri ile görüşüp arıza bildirimi yapıcaksınız daha sonra onlar size nereye göndermeniz gerektiğini söyleyeckeler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halloven

    quote:

    Orijinalden alıntı: CrossOver55


    quote:

    Orijinalden alıntı: ettu

    CrossOver55
    Laptopun arızası nedir? Önemli olan anakart değiştikten sonra laptop sana sorunsuz geri gelsin. Sıfır bir cihazın 30 gün içinde arızalanıp ana kartının değişmesi (aynen bende olduğu gibi) bu markanın kalitesinin düştüğünü gösterir. Yorumların hepsini okuyorum. Neredeyse ilk ayda arızalanıp da ana kartı değişmeyen laptop yok gibi. İçimden bir ses acaba Dell bütün sorunlu serileri Türkiye'ye mi pazarlıyor diyor. Senin yerine olsam ana kart değişmeden derhal ürün değişim talebinde bulunurdum.

    Ariza 30. Günden bir kaç gün sonra oldu ve bu değişim yada para iade talebini aldigim yeremi koç tekniğe mi yapacam

    30 günü geçtiyse değişim iade talep edemezsiniz ancak yasal tamir süresi içerisinde tamir edilemez ise değişim veya iadeye hak kazanırsınız.. öncelikle dell müşteri hizmetleri ile görüşüp arıza bildirimi yapıcaksınız daha sonra onlar size nereye göndermeniz gerektiğini söyleyeckeler


    Urun zaten şuan serviste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dell teknik servisin yerinde bakım hizmeti şubat ayında kalkmış...Müşteriyi mağdur etmekten başka iş yapmayan bir teknik servis sistemleri var şu an...Dizüstü alacak arkadaşlara tavsiyem Dell'den uzak durmaları olacaktır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rollercoaster -- 2 Haziran 2014; 11:15:25 >
  • CrossOver55
    halloven arkadaşın dediği doğrudur. 30 gün içinde ürün arızalanır, onarımı gerçekleşmezse ürünü değiştirme hakkınız var. Benim laptopun ana kartı onayım olmamasına rağmen değiştirilip 35 gün sonra bana gönderilmişti. Geldiğinde de kasada şişlik (kasanın içindeki vida tam sıkılmadığı için) olunca tekrar Dell firmasına (Koç sisteme değil) itiraz edip ürün değişim talebinde bulunmuş, 5 gün içinde de raporu göndermişlerdi. Ürünü satın aldığım yere laptop ile raporu gönderip farklı bir markanın ürününü almıştım. Burada Dell ürününe sahip çıkıp beni çok fazla üzmedi. Sizde mücadele edin amacınıza ulaşın derim.
  • Bakalim bi degissin sorun olursa mücadeleye baslarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizdede dell insprion 5537 i5 vardı ürün beklemeye almıştık açtık PC kapanmış açıyım dedim ( ben beklemeye almıştım kapatmamıştım ). Sonra açtım İngilizce aygıt bulunamadı bir tuşa dokunup tarayın yazıyodu tıklıyodum aynısı oluyordu servise yollafık koç sisteme 3 hafta fln oldu bugün msj geldi ürününüz arızası giderilip sabit adresinize akşam 21.22 de kargolanmıştır yazıyodu bugün aradım yurtiçini daha gelmedi dediler ürün elime geçince olup biteni isterseniz yazarım inşallah sorunsuz hallolmuştur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aha 25-27 gün oldu 1 ay nerdeyse Haziran 6'da tam 1 ay olacak daha ne ses var nede seda bugun aradım parça bekliyor 2hafta önce aradım parça bekliyor beklenilen parçada adaptör ucu öyle önemli bir parçada değil.
  • Hocam bizimki kargo da gelince bir bakacam bişey var mı diye belki bugün eve yada kargo şubeye gelmiştir eve gelmezse kargodan alacağım bizimkinde boot ( ön yükleme aygıtı hatası ) vardı inşallah hallolmuştur halloldu diye mesaj geldi inşaalh tam hallomuş ve tamir ederken kasaya ekrana zarar vermemişlerdir öyle bir zarar vermişlerse sıfırını talep edebilir miyiz ? Zor ama yada para iadesi biz hepsi buradadan almıştık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uffff . Ürün İstanbul da tamir olmuş harddisk değişmiş ve işlemci değişmiş yani orda işi bitmiş telefondaki bayan da çok kibar davrandı ama dediğine göre biz ürünü kargoya verdik ama ankaraya gelmemiştir dedi PC tamir olmuş bişey sormak istiyorum bunlar işlemci ve hardiski değiştirmek için ne kadar söküyorlar bu yorumlar çok canımı sıktı yani bu harddisk ve işlemci laptopta ne tarafta oluyor sadece alt kısımı mı söküyorlar yoksa tamamen ekran vs herşeyi söküyorlar mı yani kırmış bozmuş olabilirler mi PC nin bir yerini yardımcı olursanız sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hk usp -- 30 Mayıs 2014; 16:19:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hk usp
    Laptopunu servise göndermeden önce fotolarını çekmişmiydin? Ben bu foto işini satın aldığım her elektronik ürün için yaparım. Çünkü ürün servisten geri geldiğinde sorun varsa elinde ispatlı foto olur. İşlemci ve hard diski değiştirmek için kasanın alt tarafı sökülür, değişim yapılır. Önemli olan değişimden sonra testlerin sağlıklı bir şekilde yapılıp müşteriye gönderilmesidir.
  • Hayır fotoğraf çekmek aklıma hiç gelmedi . Neyse kalbimi bozmayayım umarım bir sıkıntı yoktur boot ağrızası vardı sapasağlam gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaç gün sürdü tam olarak ups parça değişimi şuydu buydu toplam? Ben arıyorum aha 30 gün olacak adaptör ucu değişecekti halen parça değşimi deniliyor merak ettim kaç gün sürdü senin ki?
  • hk usp
    Boot arızası nasıl bir arızaydı? Menüler pasif mi olmuştu? Şayet öyleyse ana kartın değişecek demektir.
  • @lemansky


    Hocam 3 en fazla 4 hafta oldu işi bitmiş kargo ya teslim edilmiş ama kargo daha gelmedi


    @ettu

    Hocam boot ağrızası şöyle PC yi açıyorsunuz siyah bir ekran geliyor ve ekranda İngilizce olarak ön yükleme aygıtı bulunamadı herhangi bir tuşa basıp tekrar tarayın yazıyor tıklıyorsunuz İngilizce olarak medya denetleniyor yazıyor sonra yanında bi saliselik fail yazıyor sonra yine ön yükleme aygıtı bulunamadı herhangi bir tuşa basın diyor basdıkça aynısı oluyor koç sistem 0212 li bir plaza numarasını aradık PC niz in hardiski ve işlemcisi değişmiştir sorun çözülmüş kargoya teslim edilmiş diye mesaj geldi dedik onlarda kargoya verilmiştir ama gecikme vardır ürün tamir olmuş dedi bayağada kibar davrandı haberiniz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • usp şu numaranın tamamını verebilirmisin 1ay oldu 4 hafta geçecek halen ses yok ulan adaptör ucu sadece öyle sıkıntımda yok parçayı ben netten buldumda pişmanda oldum tüketici mahkemesinin yolu görülüyor herhal.
  • Hocam tel görüşmelerim yoğun arama kaydından bulamadım not defterimde bir numara var adres olarak aydınlıklevler mah dumlupınar CAD. No 58 küçükyalı maltepe İstanbul yazıyor numara 0216 556 15 56 sanırım bu plaza eğer bu numara kargolama kısmıyla ilgili ile ise bir numara daha vericem kusura bakmayın biraz kötü not almışım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk usp

    Uffff . Ürün İstanbul da tamir olmuş harddisk değişmiş ve işlemci değişmiş yani orda işi bitmiş telefondaki bayan da çok kibar davrandı ama dediğine göre biz ürünü kargoya verdik ama ankaraya gelmemiştir dedi PC tamir olmuş bişey sormak istiyorum bunlar işlemci ve hardiski değiştirmek için ne kadar söküyorlar bu yorumlar çok canımı sıktı yani bu harddisk ve işlemci laptopta ne tarafta oluyor sadece alt kısımı mı söküyorlar yoksa tamamen ekran vs herşeyi söküyorlar mı yani kırmış bozmuş olabilirler mi PC nin bir yerini yardımcı olursanız sevinirim

    Selam;

    HDD ve işlemci değişti ise arka vidalar tamaen sökülmüştür. touch panel, ön kasa, anakart, hdd, optik okuyucu, klavye, yani LCD hariç demek isterdim fakat anakart menteşe altına vidalı ise o da dahil her parça yerinden sökülmüştür.
    ama merak etmeyin topladıklarında tamamen test ediyorlar. yani o kadar gözde büyütülecek ve korkulacak bir durum değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VodkaNetwork -- 1 Haziran 2014; 20:01:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VodkaNetwork

    quote:

    Orijinalden alıntı: hk usp

    Uffff . Ürün İstanbul da tamir olmuş harddisk değişmiş ve işlemci değişmiş yani orda işi bitmiş telefondaki bayan da çok kibar davrandı ama dediğine göre biz ürünü kargoya verdik ama ankaraya gelmemiştir dedi PC tamir olmuş bişey sormak istiyorum bunlar işlemci ve hardiski değiştirmek için ne kadar söküyorlar bu yorumlar çok canımı sıktı yani bu harddisk ve işlemci laptopta ne tarafta oluyor sadece alt kısımı mı söküyorlar yoksa tamamen ekran vs herşeyi söküyorlar mı yani kırmış bozmuş olabilirler mi PC nin bir yerini yardımcı olursanız sevinirim

    Selam;

    HDD ve işlemci değişti ise arka vidalar tamaen sökülmüştür. touch panel, ön kasa, anakart, hdd, optik okuyucu, klavye, yani LCD hariç demek isterdim fakat anakart menteşe altına vidalı ise o da dahil her parça yerinden sökülmüştür.
    ama merak etmeyin topladıklarında tamamen test ediyorlar. yani o kadar gözde büyütülecek ve korkulacak bir durum değil.

    Teşekkür ederim içime su serptiniz sağolun umarım dediğiniz gibi olur .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evvvet PC m bugün sorunsuz geldi açtım kurulum yapın diyor neyse ben anlamam PC nin yanında gelen herşeyle bilgisayarcıya götürücem hazır watch dogs çıkmışken bf 3 beleşken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hk usp -- 2 Haziran 2014; 13:12:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.