Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
5
Favori
17.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk usp

    Evvvet PC m bugün sorunsuz geldi açtım kurulum yapın diyor neyse ben anlamam PC nin yanında gelen herşeyle bilgisayarcıya götürücem hazır watch dogs çıkmışken bf 3 beleşken

    anakart vs değiştişi için w8 kurulumu istiyordur büyük ihtimal ama onların kurması gerekiyordu sanki hocam şu numaraları bana versene sana zahmet

    Koç sistemin ... arkadaşın anakart hdd değişiyor geliyor ulan benim bir adaptör ucu değişecek 1 ay oldu vay kanını ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemansky -- 2 Haziran 2014; 14:41:00 >
  • Hocam numara olarak2 tane Aydınlıkevler mah dumlupınar CAD no 58 Küçükyalı maltepe İstanbul 0216 556 15 56 bi numara daha var bunu açığa not etmişim ne numarası bilmiyorum 0216 570 87 54 bide herkesin bildiği 0850 252 33 55 bende bunlar var hepsini deneyin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam PC falan açılıyor w8 yüklü galiba ama ne kurulumu anlamadım ama CD var herhalde ondan fln yüklenir çünkü yüklü diyordu CD de ama simdi tekrar yüllencej herhalde internete fln da giriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk usp

    Hocam PC falan açılıyor w8 yüklü galiba ama ne kurulumu anlamadım ama CD var herhalde ondan fln yüklenir çünkü yüklü diyordu CD de ama simdi tekrar yüllencej herhalde internete fln da giriyor

    PC açılıyor ve nete felan giriyorsan ne kurulumu anlamadım?
  • hk usp
    Şayet senin laptopta lisanslı işletim sistemi yoksa parça değişiminden sonra laptopu test etmek için Win 8 64bit Türkçe yüklenmiş, ama etkinleştirilmemiştir. Aygıt yöneticisinden bakarsan ünlem işaretli kurulmamış sürücüler olduğunu görürsün. Lisansın varsa Win 8 64bit Türkçe Single Language işletim sistemini kurmuşlardır. Bu durumda aygıt yöneticisine yine bak. Tüm sürücüler kurulduysa güncelleştirmeleri yaparak istediğin gibi kullanabilirsin.
  • kfayı yerim ben arıyorum bilgi veren yok bu nedir yahu allah belasını versin bu haftada gelmesin veya kargoya verilmesin soluğu tüketici haklarında alıyorum yeter be 1 aydır arıyorum tamirde parça bekliyor nedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemansky -- 2 Haziran 2014; 17:40:37 >
  • şimdi hocam şuan pc den yazıyorum ve sorunsuz herşey ama dil İngilizce dili nerden çevirecem Türkçeye ayarlarda var dimi onu nerden yapacağımı birisi adım adım yazabilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk usp

    şimdi hocam şuan pc den yazıyorum ve sorunsuz herşey ama dil İngilizce dili nerden çevirecem Türkçeye ayarlarda var dimi onu nerden yapacağımı birisi adım adım yazabilir mi ?

    http://windows.microsoft.com/tr-tr/windows-vista/change-the-display-language

    Buraya bak hocam aynıdır muhtemelen eğer yoksa dil paketi felan yüklersin onlarında anlatımı var nette.

    Birde o numaralardan hiçbir şey çıkmadı aradım yok şu bu kimseyle görüşemedim ben.




  • 1 saat önce bir daha aradım söyledim durumu yasal işleme kadar gider diye şimdi baktım kargo mesajı geldi, demek ki birazcık sıkıştırmak lazım. Gelsin bakalım şu kargo
  • Hocam siz niye adaptör için pc yi yolladınız adamlarada zaten aynı pc vardır baktılar adaptörde sorun yok pc yi yollardınız ama neyse kargoya geçmiş ne güzel benim pc sorunsuz geldi çalışıyor dili türkçeye çevirdim ohhh benden iyisi yok




  • hk usp
    Konuyu takip ediyorum. Sana geçmiş olsun. Laptopunda donanımsal olarak hiçbir sorun yok değil mi? Tüm sürücüleri yüklendiyse, etkinleştirme de yapıldıysa güle güle kullan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hk usp

    Hocam siz niye adaptör için pc yi yolladınız adamlarada zaten aynı pc vardır baktılar adaptörde sorun yok pc yi yollardınız ama neyse kargoya geçmiş ne güzel benim pc sorunsuz geldi çalışıyor dili türkçeye çevirdim ohhh benden iyisi yok
    k
    Mal dolu hocam bana diyor nb'ide yollayın dediler yolladık, bakalım bekliyorum
    Kargo verdik diye mesaj atıyorlar yurtiçini arıyorum bize böyle kargo verilmedi diyorlar ulan da.. geçiyorlar anlamıyorum ki ben ups 216 388 04 45 aradım yurtiçi sanada mı bu numarayı verdiler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemansky -- 3 Haziran 2014; 14:52:30 >




  • adaptör için pc yi istiyorlar. doğrudur.

    bendede aynı şey olmuştu. adaptör ile birlikte pc yi de bırakmıştım.

    değişmişti adaptör.
  • DELL SERVİSİ İYİDİR. ENDİŞE ETMEYİN DERİM..
  • Hocam nesi iyi allah aşkına mayıs 6'sında gönderdim aha haziran 6 oldu olacak 1 aydır yeni kargoladılar orasıda meçhul yurtiçini arıyorum bize böyle kargo verilmedi diyor, bu hafta geldi geldi gelmedi artık savcılık veya hakem heyeti uğraşır bıktım. Zaten diğer arkadaşın nisanda göndermiş adam bekliyor diğer arkadaşınkini teslim almışlar çalıp veya kayıpetmişler vsvs var örnekleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemansky -- 3 Haziran 2014; 15:17:31 >
  • yeminle söylüyorum durumunuza üzüldüm. ama eminimki denk gelmiştir. çünkü hiç sorun yaşamadım servisle.

    ilgilinin iş güzarlığıdır belkide...

    sorumlu biri ile görüşebildiniz mi?
  • Buradaki yorumları okuyunca içim birden cızz ediyor. Beni de tam 42 gün çıldırttıktan sonra "Doa" raporunu gönderdiler. Hiç düşünmeden Dell'i iade edip yerine Asus laptop aldım. Şimdi keyfini çıkarıyorum. Bir sorunum olduğunda anında destek alabiliyorum.
    Bende bir tane daha Dell laptop var. Yerinde garantisi Eylül 2014'de bitiyor. Şu ana kadar da hiçbir sorun yaşamadım. Bu işler biraz şans işi. Allah sizlere sabırlar versin demekten başka bir şey diyemiyorum.
  • Yok hocam yok deli oldum daha son olsun bu dell mi uzak dur, dün kargo verildi mesajı geliyor ama bugun yurtiçini arıyorum kargo verilmedi?
  • Ettu hocam PC nin bişeyi yok çok şükür tıkır tıkır ama sanırım bu 5537 de hdd boot ağrızası kronik ondan bence hemen yaptılar birde lenmasky hocam sizede PM yoladım allah kolaylık versin inşallah sizinkide düzelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bir şey soracagım benim dell inspiron n5010 bilgisayarim bozuldu ve alali 3 yıl oldu nerdeyse yani garantisi yok su anda. Tamir için ne yapmam gerekiyor yerinde servis bakar mı.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.