Şimdi Ara

HTC Anakart Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
10.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Son günlerde artan anakart problemi yaşayan kullanıcı sayısı dikkatimi çekti.Bu problemi yaşayanlar burda sıkıntılarını paylaşabilirmi.Bazı serilerde kronik bir anakart problemi olduğu kanaatindeyim.

    HTC Desire S



  • Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: Acma kapama hatasi-ACILMIYOR HTC DEMOSUNDA KALIYOR-Guc-GUVENLIK KODU YOK-Ic Imei Kontrol Edilemedi ACILMIYOR-REHBER SILINME BILGISI KABUL EDILDI

    Aksesuarlar: ARKA KAPAK-BATARYA(ORJINAL)11575-MEMORY CARD YOK-ON KAPAK

    Yapılan işlemler: ANAKART DEGISIMI BEKLEMEKTEDIR

    İşlem geçmişi


    --------------------------------------------------------------------------------

    21.10.2011 00:00:00: Değişim cihazı bekliyor.

    17.10.2011 08:55:00: Atasehir bölgemizde kaydı alındı.

    13.10.2011 16:46:00: Cihazınız transfer edilmiştir: ARVATO TELESERVICE LTD STI

    12.10.2011 17:44:00: Izmir bölgemizde kaydı alındı.

    20 iş günü de geçti adamların umrunda değil. Dava açayım diye adliyeye gittim 323TL masraf istediler. Yeni uygulamaymış. 1 aydır bu gider avansı tüm dava açanlardan alınıyormuş.




  • Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: ACILMIYOR-Guc

    Aksesuarlar: ARKA KAPAK-BATARYA 22GA313X011610-BILGI SILINME RISKI ONAYLANDI-MEMORY CARD YOKTUR-ON KAPAK

    Yapılan işlemler: ANAKART DEGISIMI BEKLEMEKTEDIR

    İşlem geçmişi

    31.10.2011 00:00:00: Değişim cihazı bekliyor.

    20.10.2011 09:42:00: Atasehir bölgemizde kaydı alındı.

    19.10.2011 14:32:00: Cihazınız transfer edilmiştir: ARVATO TELESERVICE LTD STI

    19.10.2011 13:52:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kavuraki

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: Acma kapama hatasi-ACILMIYOR HTC DEMOSUNDA KALIYOR-Guc-GUVENLIK KODU YOK-Ic Imei Kontrol Edilemedi ACILMIYOR-REHBER SILINME BILGISI KABUL EDILDI

    Aksesuarlar: ARKA KAPAK-BATARYA(ORJINAL)11575-MEMORY CARD YOK-ON KAPAK

    Yapılan işlemler: ANAKART DEGISIMI BEKLEMEKTEDIR

    İşlem geçmişi


    --------------------------------------------------------------------------------

    21.10.2011 00:00:00: Değişim cihazı bekliyor.

    17.10.2011 08:55:00: Atasehir bölgemizde kaydı alındı.

    13.10.2011 16:46:00: Cihazınız transfer edilmiştir: ARVATO TELESERVICE LTD STI

    12.10.2011 17:44:00: Izmir bölgemizde kaydı alındı.

    20 iş günü de geçti adamların umrunda değil. Dava açayım diye adliyeye gittim 323TL masraf istediler. Yeni uygulamaymış. 1 aydır bu gider avansı tüm dava açanlardan alınıyormuş.

    Kaymakamlığa bağlı Tüketici Hakem heyetine gideceksiniz , bildiğim kadarıyla orada böyle ücretler verilmiyor . Bende 5 ekimde verdiğim cihazı halen alamadım bu saçma firmadan.

    11.11.2011 16:20:00: Teslim Edildi :Aydın ÇİFTDOĞAN

    10.11.2011 14:39:00: Teslim Edildi :TELESERVİCE ALTUNİZADE BÖLGE

    03.11.2011 16:31:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    12.10.2011 00:00:00: Değişim cihazı bekliyor.

    06.10.2011 14:15:00: Atasehir bölgemizde kaydı alındı.

    05.10.2011 14:59:00: Cihazınız transfer edilmiştir: ARVATO TELESERVICE LTD STI

    05.10.2011 09:55:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quaker -- 15 Kasım 2011; 15:21:25 >




  • Bugün oraya da başvurdum ancak 1.039 TL üzeri bir tutar olduğu için çıkacak olan kararın yaptırımı yokmuş. Firma uymazsa ise yine dava açmam gerekiyormuş ama bu arada dava açmak da saçmalık 323TL neden vereyim. Ne zaman biteceği belli değil ne olacağı belli değil! Burası Türkiye!

    1 aydır CMUK'a göre tüm dava açma işlemlerinden önce en az bu tutarda bir gider avansı alınıyormuş. Bu millete yapılmış en büyük kazıktır. Hadi ben keyfi olarak vermedim, ya gerçekten çok zor durumda olup da bu parayı veremeyecek insanların durumu ne olacak? Bunu bilen firmalar artık 1.039TL'nin biraz üstünde olan hiçbir ürünün garanti işlemini yapmazlar. Nasıl olsa dava açmak kolay değil. Ama inat edip dava açarsam ve kazanırsam tüm masraflar onlara kalacak. Sırf masraf olsun diye avukat bile tutulur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kavuraki

    Bugün oraya da başvurdum ancak 1.039 TL üzeri bir tutar olduğu için çıkacak olan kararın yaptırımı yokmuş. Firma uymazsa ise yine dava açmam gerekiyormuş ama bu arada dava açmak da saçmalık 323TL neden vereyim. Ne zaman biteceği belli değil ne olacağı belli değil! Burası Türkiye!

    1 aydır CMUK'a göre tüm dava açma işlemlerinden önce en az bu tutarda bir gider avansı alınıyormuş. Bu millete yapılmış en büyük kazıktır. Hadi ben keyfi olarak vermedim, ya gerçekten çok zor durumda olup da bu parayı veremeyecek insanların durumu ne olacak? Bunu bilen firmalar artık 1.039TL'nin biraz üstünde olan hiçbir ürünün garanti işlemini yapmazlar. Nasıl olsa dava açmak kolay değil. Ama inat edip dava açarsam ve kazanırsam tüm masraflar onlara kalacak. Sırf masraf olsun diye avukat bile tutulur.

    Bu olay baya saçmaymış gerekli yerlere itiraz etmek lazım. Garanti ve tamir sürelerini kısalttılar fakat buna uyan pek fazla firma yok , kanunlardaki laçkalığı bildikleri için uymaya da niyetleri yok.




  • Aslında Sanayi ve Ticaret Bakanlığı (ismi değişti) bu tip sabıkalı firmalara sağlam bir ceza geçirecek ya da satış/ithalat vs. lisansını bi iptal edecek bakın bir daha yapıyorlar mı?

    Suç Teleservice'te değil benim anladığım kadarı ile. Yedek parça distribütör firmadan gelmiyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    z87-a Anakart için ram sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Xiaomi ekran sorunu
    5 ay önce açıldı
    Lg G2 dokunmatik sorunu
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bendeki Desire S de market güncellemesi yaptıktan sonra aynı duruma geldi, htc logosunda takılıyor, açılmıyor, bir çözüm bulamadım. Maalesef servise gidecek benim telefonum da...
  • Aynen bende de durum aynı telefonu aldıktan 15 gün sonra dondu geri kapatıp açmaya çalıştım ama htc yazısında kaldı açılmadı.Servise göndrdim.Ana kart değişicekmiş sonradan öğrendimki kronik bir sorun. HTC ayıplı mal satıyor ama çıkıpta gel kardeşim sorunsuzuyla değiştirelim diyen yok.

    Son durum:

    17.11.2011 00:00:00: Değişim cihazı bekliyor.

    Cihaz bilgileri

    Imei/Seri no: ***************

    İş emri numarası: ********

    Model: HTC DESIRE S BLACK

    Müşteri Adı: HASAN ****

    Son Kullanıcı: HASAN ****

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: IC DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.-KAYITTA ACILAMID-KENDI KENDINE KAPANIYOR ACILMIYOR HTC YAZISINDA KALIYOR DEGISIM-TALEP EIDLIYOR-TK KONTROLU YAPILDI. CIHAZ KAYITLI.

    Aksesuarlar: ARKA KAPAK-MEMORY CARD YOKTUR-ON KAPAK-PIL ****

    Yapılan işlemler: ANAKART DEGISIMI BEKLEMEKTEDIR

    İşlem geçmişi

    17.11.2011 00:00:00: Değişim cihazı bekliyor.

    16.11.2011 14:19:00: Atasehir bölgemizde kaydı alındı.

    14.11.2011 16:58:00: Cihazınız transfer edilmiştir: ARVATO TELESERVICE LTD STI

    14.11.2011 09:49:00: Antalya bölgemizde kaydı alındı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kavuraki

    Bugün oraya da başvurdum ancak 1.039 TL üzeri bir tutar olduğu için çıkacak olan kararın yaptırımı yokmuş. Firma uymazsa ise yine dava açmam gerekiyormuş ama bu arada dava açmak da saçmalık 323TL neden vereyim. Ne zaman biteceği belli değil ne olacağı belli değil! Burası Türkiye!

    1 aydır CMUK'a göre tüm dava açma işlemlerinden önce en az bu tutarda bir gider avansı alınıyormuş. Bu millete yapılmış en büyük kazıktır. Hadi ben keyfi olarak vermedim, ya gerçekten çok zor durumda olup da bu parayı veremeyecek insanların durumu ne olacak? Bunu bilen firmalar artık 1.039TL'nin biraz üstünde olan hiçbir ürünün garanti işlemini yapmazlar. Nasıl olsa dava açmak kolay değil. Ama inat edip dava açarsam ve kazanırsam tüm masraflar onlara kalacak. Sırf masraf olsun diye avukat bile tutulur.

    Bu durum yargıyı hızlandırma çalışmaları neticesinde oluşmuş bir durum öncesinde dava açılır masraflar yapılacağında davacıdan masrafı yatırması istenirdi.Şimdi ise tüm masraflar dava açılırken yatırılıyor ve birdaha masrafyatırmakla uğraşmıyorsun. Bu durumun ortaya çıkışı dediğim gibi yargıyı hızlandırma, bir çok kişi dava açıyor duruşmalar yapılıyor masraf yatırması gerekince masrafı yatırmıyor dava sürümcemede kalıyor zaman boşa gidiyor.Buna engel olmak için böyle bir sisteme geçildi. Bence iyi oldu. Önceden kısm kısım bu para yatıyordu şimdi davayı açarken yatırıyorsun.İllaki yatırman gereiryordu zaten.yapılan masraflar sonunda yatırdığın para artarsa dava sonunda geri iade ediliyor.




  • Cihaz bilgileri

    Imei/Seri no: ***********

    İş emri numarası: ********
    Model: HTC DESIRE Z

    Müşteri Adı: OZGUR

    Son Kullanıcı: OZGUR

    Garanti Durumu: Transfer Edildi

    Arıza açıklaması: (ALARM KURULMAK ISTENDIGINDE DONUP SIYAH EKRAN GELMIS VE DOKUNMATIK-HTC YAZISI CIKIYOR ACILMIYOR-ISLEM GORMEMIS-TK KONT OK-Acma / Kapama Hatasi (4100)-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.-Kullanici Bilgilerinin Silinme Riski Kabul Edildi

    Aksesuarlar: ARKA PANELDE SOYULMA-CAMDA CIZIKLER VAR-KUTU DAHIL-MMC YOK-ON-ARKA KAPAK-PiL2TRA109E001813-FATURA FOTOKOPISI-Kapaklarda soyulma/cizik var

    Yapılan işlemler: -

    İşlem geçmişi

    20.12.2011 17:24:00: Cihazınız transfer edilmiştir: ARVATO TELESERVICE LTD STI

    20.12.2011 14:57:00: Erzurum bölgemizde kaydı alındı.


    daha yeni yolladım bende.servisten aradılar ve en geç 2 hafta içinde problemimin çözüleceğini söylediler ama sizin yorumlarınızı okuyunca pekte umudum kalmadı mecbur beklicem artık :(




  • Telefonu teleservise verdim. Bilgi olması açısından servis süreç bilgileri aşağıda; 1 ay olmadan cihazı sorun hallolmuş şekilde alabildim servisten.

    30.12.2011 14:26:00: Transfer Edildi :ALTUNİZADE ÖN BÜROMUZDAN TESLİM ALABİLİRSİNİZ

    30.12.2011 09:05:00: Transfer Edildi :TELESERVİCE ALTUNİZADE BÖLGE

    29.12.2011 10:38:51: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    27.12.2011 17:09:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    07.12.2011 00:00:00: Beklemeye alındı.

    06.12.2011 12:35:00: Atasehir bölgemizde kaydı alındı.

    05.12.2011 18:00:00: Cihazınız transfer edilmiştir: ARVATO TELESERVICE LTD STI

    05.12.2011 15:12:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.
  • Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: EKRAN: DIGER-EKRAN TOZ ALIYOR-Ekran-DOKUNMATIK EKRAN GEC ALGILIYOR-GUVENLIK KODU YOK-MECHANICS: OTHERS-KASADA UST KISIMDA CATLAK VAR-MUSTERI MEMNINIYERINE YAPILMASI ISTENIR

    Aksesuarlar: ON KAPAK

    Yapılan işlemler: Yazilim gncelleme ayar genel bakim yapilmistir.-Telefonunuzu tozlu ve nemli ortamlardan koruyunuz.-Telefonunuzun enerji kalibrasyonlari yapilmistir-Mekanik parca/parcalar degistirilerek onarim yapilmistir-Hafiza kartinizi bilgisayar ortaminda formatlamadan-kesinlikle cihaziniza takmayiniz....-Cihaziniz AKTIF TEST edilmektedir-Cihazinizda asiri derecede tozlanma tespit edilmistir!-NEMLI NOT:Cihazinizi tozlu ortamlardan koruyunuz.-Aksi durumda cihazinizda farkli ve garanti disi-arizalar ortaya cikabilir!

    İşlem geçmişi


    --------------------------------------------------------------------------------

    16.02.2012 00:00:00: Transfer Edildi :KARGO FİRMASINA ÇIKIŞI YAPILDI

    15.02.2012 21:39:39: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    15.02.2012 13:10:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    15.02.2012 08:47:00: Maltepe bölgemizde kaydı alındı.

    13.02.2012 08:40:00: Cihazınız transfer edilmiştir: Maltepe Teknik Servisi

    10.02.2012 17:48:00: Izmir bölgemizde kaydı alındı.

    10.02.2012 00:00:00:




    Durum bu nlur caba .?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xperia 98 -- 18 Şubat 2012; 11:16:50 >




  • Arkadaşlar istanbulda olanlar için söylüyorum anakartın göçtüğü falan yok! Bilinçli ve gerçekten işin ustaları bağıra bağıra söylüyor " telefonu çok sert düşürüp anakart çatlamadıkça, yüksek voltaj görmedikçe ve sıvı teması görüpte bu şekilde de uzun süre çalışmadıkça" anakartın yanması göçmesi diye birşey yok!
    Yaşanan olaylar boot sisteminin tamamen silinmesidir! tabi adamlar uğraşmıyor direk fabrikaya talep iletip yenisinin gelmesini bekliyorlar..
    Bu rom güncelleme veya root işlemlerinde başınıza gelenler BRİCK 'dir. JTAG ve Unbirck ile bu işlem çözülüyor. Haa servisiniz olayı kabul etmedi ve ya garanti dışı kullanıcı hatası falan derse bunu yaptırın tabiiki.
    Son olarak istanbulda doğubankta yapıyorlar kadıköykde de üsküdarda da yapılıyor ama biraz yüksek kaçıyor 150tl gibi. servis ise direk anakartın ücretini istiyor. okadar para vermek istemiyorsanız bence kendinize yakın olan bu yerlerden birinde yaptırın.
    İstanbul anadolu yakasında varsa başına bu durum gelen, hangi cihaz olursa faketmez Sultanbeylide SANCAKGSM var Ersin usta hallediyor hemde bir saat içinde geri veriyor ve de inanmazsınız çoook ucuza:)))
    umarım yardımcı olabilmişimdir çünkü aynı olay benimde başıma geldi.
    hadi kalın sağlıcakla....:)))




  • benim telefonda da bu sorun ortaya çıktı. söylediklerinize göre servise göndermekde kesin bir çözüm olmuyormuş. zaten telefon da yurtdışından gelmişti. başka bir yol bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
  • arkadaşlar eşime aldığım desie z 3 defa servise gittiENSON ANAKART ARIZASINDAN yeni verdiler nihayet,kendime alşdığım incredible s de 1 wirelsden aldığım yerden değişim 1 defada servisden ücre iade olucak en son aldığımda bile arka kapağında nokta kadar kabarıklık var ama buna şükür yani bu şansızlık olamayacağına göre htc de genel olarak üretimde kalitesizzlik var ,donanım olarak güzel ama üretim kaliteli değil bunalrın hiçmi kontrol bölümü yok yada türkiyeye gelen ürünerdemi sıkıntı var,benim şüphelerim var ve pekde htc öneremeyeceğim artık 1000 lira veriyorsam arkadaş üretim hatası olmayacak ,kaliteyi vereceksin vermezsen satışların bu sene olduğu gibi htc de düşer sensetaion da da derin problemler var bu belli toz girmesi demek kozmetik üretim hatası var demek,keza htc evo bundan 1 yıl önce neredyse 2000 tl iken bianda 1000 liraya indi fiyatı sizce bu mantıklımı ondada çok ısınma ve pil problemi var keza kozmetik problemler onların forumdada söleniyor,sanırım htc bizleri kazıklıyor bunu kimsa dillendirmek istemiyor ama ben burdan ilan ediyorum htc türkiyede cihazlarında genel olarak problem var boşuna holiganlık yapmayalım arkadaşlar




  • çok abartmayın arkadaşlar. adamlara günde yüzlerce telefon geliyor... 2 haftada telefonum kapıma geldi.
  • arkadaşlar htc den telefon aldıysanız ve bir şekilde işiniz teleservice denen telefon servisine düştüyse işiniz baya zor. Şöyleki bu anakart problemi ben de taaa çihazı ilk aldığım günden beri vardı( ağustos 2011). Adamlara bunu bildirip değişim istediğimde bana tlf da bi sorun olmadığını söyleyerek geri dönüyolardı. 3 seferde böyle oldu. Tlf kendiliğinden restart atıyodu kendine., ama adamlar bunu bulamıyodu sözde. Enson HTC mail attım ben. oradan geridönüş oldu bana. müşteri temsilcilerini aradım. cihazımı(sensation) yeniden servise gönderttiler ve yeni bir XE ile değiştirdiler. Ama bu olay martın başında oldu. yani eger kendi kendinize bişeyler yapmaya çalışırsanız çok beklersiniz. Eger servisten memnun değilseniz htc nin müşteri temsilciğini arayın.

    + 90-212-7055698
  • Htc onxplus telefon aldım servisi bittikten sonra anakartı yandı. içinde fotoğraflarım gitti en çokt bu canımı yaktı.
    en dandik telefonların garantisi bittikten sonra bile anakartı yanmazken, marka diye aldığımız bu htcnin ana kartı yanıyor bunların Allah belasını versin!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.