11.01.2017 tarihinden beri M8 telefonum batarya sorunları sebebiyle İzmir Teleservice şubesinde. Aksiyonu alt tarafta sunacağım. Teleserviceye göre bugün 21. iş günü, yasal dayanaklara göre bugün 26. iş günü. Zaten 20 iş günün geçtiği zaman değişim yada para iadesi yapmak zorunda ama Teleservice batarya elimize yeni geldi değişim yapmayacağım diyor, telefonunu yapıyoruz göndereceğiz en yakın zamanda diyor. E 20 iş günü doldu diyorum şu an telefonunun tamirde, gönderiyoruz diyorlar. Htc Türkiyeyi arıyorum, Teleservice bize değişim talebi göndersin kabul edelim diyor. Teleservice'ye mail atıyorum ( telefon olarak ulaşamazsınız, haberleşme sadece mail ile) biz değişim kararı vermiyoruz diyor. Daha önce de aynı sorunlarda KVK'ya verdiğim cihaza format atılıp gönderiliyor. Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık. En son çare Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım galiba. Yol gösterebilecek biri var mı?