Şimdi Ara

Htc servis yardım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamün Aleyküm arkadaşlar
    Şımdi gecen sene htc one m9 plus almıştım ve bir hafta içerisinde telefonun kasasında fabrikasyon bir hata olduğunu anladım ve servise göndermek zorunda kaldim bana sıfır cihaz vereceklerini söylediler. Ama 1 ay beklemek zorunda kaldım. Neyse sıfır cihaz geldi 10 ay sonra titreşim, hoparlör bozuldu pilde dengesiz çalışıyordu ani düşüşler yaşanıyordu. Telefonu yeniden gönderdim. Ve 3 hafta sonra geldi birtek pil sorunu devam ediyordu ani düşüşler. 1 ay sonra tekrar gönderdim titreşim yine bozuldu artı pil sorununu tekrar belirttim şuan serviste 20 gün sonra gelir heralde
    Toplam 3 kere servise göndermiş oluyorum yani

    şimdi sorum şu ilk gonderdiğimde sıfır telefon gönderdiler o sayılacakmı sonuçta bir maduruyet var 1 aylık
    2) tüketici hakkalarına başvurmak istiyorum bu sorunlarla para iadesi alınabilirmi.

    şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Samsung Garanti Yardım
    geçen ay açıldı
    Apple Servis Tavsiyesi
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.