evdeki buz dolabı rahmetlik olunca yeni bir dolap arayışına girdim.
öncelikle vestel markasına yöneldim ama forumda bir çok kişi vesteli kalitesiz olarak nitelendiriyor bu yüzden samsung almaya gittim ama cevremdeki herkes samsung almamamı çünkü teknik servisinin çok ilgisiz ve yetersiz olduğunu en iyi teknik servisin vestel ve arçelikde olduğunu samsung buzdolapları bozuldugunda yedek parcanında kolay kolay bulunamadığını söylediler.
bende bunun üzerine bir şikayetvar.com'a baktım ve bir çok şikayet olmasına rağmen yetkili bir kişi bile iletişime geçmemiş ve çoğu kişi servisin kötülüğünden şikayetci.. simdi sizce ne yapmalıyım samsung rt59ebpn buzdolabını beğenmiştim ama kafam karıştı (gidip sharp alırdım ama onuda koyacak yer yok) yardım ederseniz çok sevinirim
Öncelikle Samsung beyaz eşya ürünlerini heryerde görüyorum ve çok beğeniyorum. Tasarımı, kullanılan malzeme, teknolojik özellikleri cezbedici.
Geçenlerde Samsung klima aldım. Montaj için servisi aradım Bakırköy servisi dış ünitenin montajı için gerekli ayakların ürünün yanında gelmediğini 30 TL vermem gerektiğini söyledi. Müşteri hizmetlerini aradım doğrudur isteyebilirler dediler. Ürünü alırken montaj ücretsiz diyorlar ondan sonra para istiyorlar. Ürünü iade etmeyi düşündüm sırf bu yüzden. Neyse ayağın maliyeti ekle fiyata çokmu zor. Neyse Avcılar servisini aradım onlar biz herhangi bir ücret almıyoruz dediler. Tamam gelin dedim Pazartesi aradım Perşembe geliriz dediler fakat Cuma günü öğleden sonra geldiler. Montaj sırasında Vakum yapılmasını istedim önce hallederiz dedi eleman montaj üniteler takıldıktan sonra baktım adam gazı açıyor hani vakum yapacaktın dedim. Ee vakum makinası yanlarında değilmiş, vakuma gerek yokmuş, yıllardır montajı böyle yaparmış vs. birdolu şey söyledi ben ısrarla vakum yapılmasını isteyincede yarın yapabilirim dedi O gece bir haftalığına tatile gideceğim ve dönüşte bu tür işlere vaktim olmadığı için mecburen vakumsuz havasını aldı gazı verdi klimayı çalıştırdık kumandadaki fonksiyonları bilmiyor adam ne işe yarar. Bu arada laf arasında Bakırköy servisinin benden 30 TL istediği ayakları 13 TL ye aldıklarını söyledi. Vakum yapılmaı yazdırdım servis formuna imzaladım gitti. Umarım uzun vadede klima sorun çıkarmaz.
Üründen çok memnunum kalitesini belli ediyor odayı hemen soğutuyor. Bir daha Samsung alırmısın dersen hayatta almam artık. Servis çok önemli fakat Samsung'u Türkiyeye getirenler (Anadolu Elektronik) servis kalitesine hiç önem vermiyor anlaşılan. Bu yüzden her ne kadar ürünlerini beğensemde Samsung almam.
Edirne'deki yetkili serviste bulunan arkadaşımın tavsiyesi üzerine RT 62 KAMT model buzdolabını aldık ve oldukca memnunuz yedek parca bakımından yerli markalardan %10-15 farkı olduğunu ama onunda yaklaşık olarak ortalama 10-15 yıl içerisinde bir eşyanın arıza çıkarma ihtimali olduğunu söyleyince gözümüz kapalı tercih ettik
Bize buzdolabı kurulumu için gelen Samsung servisinden ben memnun kaldım. Yedek parçanın geç gelmesi konusunu herkes söylüyor, neden bol miktarda yedek parça getirip depolarına koymuyorlar anlayamıyorum. Yakında Samsung pazara kendi girecekmiş, o zaman servis hizmet kalitesinin artacağına inanıyorum.
valla bende çok kararsız kaldım fiyat olarak baya uygun ama gel gör ki coğu kişi servislerinden şikayetci bozulmasa sorun olmaz ama bozulursa kötü. birde ben mesela sabah 8 den akaşam 8 kadar haftanın 7 günü calışıyorum dolap bozulsa ne zaman servis gelecek bana su gün deseler izin alsam hadi gelmese o gün benim için çok sorun olur. sabah arçelige baktım onunda fiyatlar baya uçmuş 2.500 den başlıyor. hadi ufak bir şey olsa arabaya atıp servise ben götürürüm derim ama kocaman eşya
acaba samsung servisi ile ilgili başka anısı olan varmı acaba?
Gecen hafta avcilar samsung servisini aradim bir gun sonrasina randevu verdi,ertesi gun gelmeden once musait olup olmadigimi sordular, okey dedikten 1 saat sonra gelip buzdolabi ve camasir makinasinin kurulumunu yapip kullanim bilgilendirmesi yaptiktan sonra gittiler.Ben gayet memnun kaldim,sordugum sorularin hepsine tatmin edici yanitlar verdiler.
ben buzdolabı için gelen servisten gayet memnunum. evde 2 samsung telefon bir lcd den sonra buzdolabıda samsung.
samsung servis problemi şöyle arkadaşlar. samsung anadolu elektronikle olan anlaşmasını yenilemedi. pazara Samsung TR olarak giriyor ve yeniden yapılanıyor. şu an yaşananlar bence bu yapılanmadan kaynaklanıyor. ilerde daha iyi olacağını düşünüyorum .
Valla daha önce samsung projeksiyon tv den çok çekmiş biri olarak ( 2 distirubitor eskittim sorun hallolmadı fes elektronik ve anadolu elektronik). Forumda yazılanlar ve ölçüleri bakımından samsung RL 62 ZBPN1 buzdolabını 20.06.2010 tarihinde aldım.
22.06.2010 Tarihinde servis gelmeden telefon açıp 10 dakika sonra sizdeyiz dedi ve geldi, kurulumu yaparken kapağın darbeli olduğunu gördüm gelen arkadaşlar kapak değişimi yapıcaz diyip gittiler.
Bende samsung çağrı merkezini arayıp 0 ürün alıyorum parça değişimini kabul etmem ürünü değiştirin dedim, onlarda bu konuda haklı olduğumu servisle irtibata geçip ürün değişimi yaptırcaklarını söylediler. Bu gelişmeler üzerine ertesi gün kuruluma gelen servis yetkilileri gelip dolabın fotoğraflarını çekip merkezle yazışmalara başladılar 10 gün sonra değişim onayı çıkmasına rağmen hala merkezden yeni cihaz bekliyoruz diyorlar. Servis istanbul bakirköy servisi.
Bu yaşadıklarımdan sonra samsung dedinmi 3 kere doşunurum, Şu anda kapıdaki darbe dolabın çalışmasına engel değil ama çalışmayı engelliyen bir sorun olsa 2 ayda halledilemiyeceğini göz önünde bulundurursak ciddi bir sıkıntı var
ARKADASLAR BENDE 2500 TL DEĞERİNDE SAMSUNG LCD 3D ALDIM. ÜRÜNÜ 4 GÜN KULANDIM. ÜRÜN ARIZAYA DÜSTÜ NEREDEYSE 2O GÜN OLDU. hALA SERVİSTEN BİRHABER YOK. BÖYLE BİR SERVİS DAHA GÖRMEDİM. YAZIKLAR OLSUN. NE DİYELİM. HER GÜN ARIYORUM. ADAM BANA PARÇANIN ULUSLAR ARASI KANALLARLA İSTENDİĞİNİ SÖYLEDİ.
SAMSUNG ORDU SERVİSİ DEYİNCE AYRI DÜŞÜNECEKSİN. SERVİS DEĞİL Kİ HER ÜRÜNÜN SERVİSİ BİR KİŞİDE ELAMANDA YOK. AH NELAA NE GÜZELL
20.06.2010 da aldığım buzdolabının darbeli çıkmasından sonra değişim bekledim 2 ay sonra yenisi geldi oda darbeli olduğu için tekrar 2 ay beklememek için para iadesini istedim tamam demelerine rağmen bugün itibariyle sonuçlanmış birşey yok. Bugun servis ve müşteri hizmetleriyle yaptığım konuşmada perşembe gününe kadar (07.10.2010) halledileceğni olmazsa bir sonraki hafta iade işlemlerinin tamamlanacağını söylediler.
Samsungun eski servislerinden biriyle yaptığım konuşmada, disturıbutorle anlaşmaları bitince samsun Türkiye olarak yeni yapılanma içine girip distuributor yerine kendileri pazara girmek istemişler. Mevcut servislerle toplantı yapıp servislerden isteklerini sıralayıp ( servisin yeri, magazanın büyüklüğü) ve eskiden ayrı olan elektronik ve beyaz eşyanın birleşceğini söylemişler. İstanbulda şartları kabul eden sadece 5 servisle koca istanbula hizmet vermeye çalışıyorlar.
Bodrum samsung servisi yildiz elektronik gece arizlandi ekran dikine çizgiler cikti forum da panelin gittigini yazdilar bende cok panikledim tv samsung 8 serisi aksam samsung call centeri aradim sabah geldiler aksam tv tamir edildi hem hizli servis oldu hemde korkulacak bir problem.olmadigi cikti resmi ekliyorum paniklemeyin tamiri hizli idi yildiz elektronigi kutluyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
samsung servisi tam bir fiyasgo 1 buzdolabı aldım aldığıma alacağıma pişman ettiler en sonunda geri iyade ettim dolabı
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme